Nova_Leasing



Neprověřený uživatel: Eva Procházková
20. 10. 2016

CK Pantour

Bohužel i já musím napsat, že nemám s CK Pantour dobrou zkušenost. Byli jsme s nimi poprvé koncem září na Rhodu v hotelu Hercules a zřejmě i naposled. Byl to zájezd na poslední chvíli, všechny brněnské CK měly vyprodáno nebo už neměly letenky, proto jsem sáhla po této CK, i když i já si přečetla spoustu negativních recenzí, ale i těch kladných, zkrátka již nebyla jiná možnost, buď s nimi a nebo až příští rok, byl to poslední termín i ubytko. Proto jsem se prvně informovala, zda mají letenky z Brna a bylo mi řečeno, že samozřejmě. Tak jsem tedy objednala, zaplatila a začala se těšit. Týden před odjezdem mi zavolala slečna z cestovky, že není možný přílet zpátky do Brna a nabídla buď zkrácený pobyt z 12 dnů na týden s příletem do Brna a nebo naopak o 2 dny prodloužený, ale s návratem do Prahy. Obojí jsem odmítla, ze zdravotních důvodů volíme vždy pouze Brno, aby cesta byla pokud možno co nejkratší a týdenní pobyt je zas příliš krátký. Navíc jsem zrovna nemohla nic řešit, protože ten den jsem byla na vyšetření v nemocnici. Ovšem po příjezdu večer domů mě čekal email s pokyny i s potvrzenými letenkami s odletem i příletem do Brna, voucherem a vším ostatním. Den před odletem ovšem z Pantouru zavolal manažer, že není letadlo zpátky do Brna a nabídl v tom samém termínu možnost letu na Santorini, ovšem zase s návratem do Prahy. Tak jsem se pomalu začala smiřovat s tím, že letos už nikam nepojedem. Za půl hodiny ovšem volal znovu, že by byla možnost zpáteční cesty do Bratislavy a nabídl jako kompenzaci proplacení jízdenky na vlak zpátky do Brna. Protože jsme byli už nachystaní, měla jsem rezervované auto, nakonec po zvážení jsem souhlasila. Měli jsme odlétat v poledne, to jsme měli domluvený odvoz na letiště, přišlo však nové potvrzení letu s příletem do Bratislavy, ale z Brna už jsme měli odlétat až večer, slibované jízdenky nedorazily. A od této chvíle komunikace vázla. Nakonec mi aspoň přišla zpráva, že jízdenky nám předá až delegátka pro příletu na Rhodos. Docela jsem měla strach, aby nám na letišti neřekli, že nás tam vůbec nemají a my zas nejeli zpátky domů. No, bylo to tak napůl. Potížím jsme se ani nadále nevyhnuli. Na letišti v Brně při odbavování byl na seznamu jen manžel, mě tam museli nechat následně dopsat, naštěstí to nebyl takový problém, takže jsme odletěli oba. Po příletu se i ke stánku Pantouru po delší době dostavila mladá opálená slečna Bára a že se o nás bude během pobytu starat. Nasměrovala nás do autobusů, nás dva přivezl do správného hotelu, recepční na nás i v noci čekal, dostali jsme pěkný pokoj v horním patře, jak jsem požadovala, zda to byla náhoda nebo zařídila CK, nevím. O něco později přijeli z ostravského letadla a obojí byli ubytovaní v suterénu. Druhý den jsme měli schůzku, na úvodní chodíme aspoň ze slušnosti, i když po těch letech cestování se už většinou nic nového nedozvíme. Delegátka dorazila, podala pár informací o ostrově pro ty, co tam byli poprvé a s tím, že jiné schůzky nebudou a uvidíme se až zase na letišti. Tam že nám také předá ty vlakové jízdenky. Nástěnku že tam nemají, ani informační knihu a informaci o odletu nechá den předem na recepci. Pokud něco, že máme volat, zprávy že nečte a neodpovídá na ně. To bylo naposled, co jsme slečnu viděli, protože nepřišla ani na to letiště. Vše by snad bylo v pohodě, kdyby se nám po 3 dnech po návratu z pláže z pokoje neztratily peníze. Volám delegátce, samozřejmě nepřijela, jen posílala zprávy, to najednou uměla, volat jsem vždy musela já. Stejně se nevyřešilo nic, peníze byly pryč…k tomu spousta protelefonovaných.Hotel se k tomu postavil tak, že dveře nebyly násilně poškozeny, tak si je paní asi někam založila. No, do plavek asi. Přitom dveře při našem návratu nebyly zamčené, ale jen přivřené. A neztratilo se úplně všechno, jen část, aby se na to snad nepřišlo. No nevypovídá to o něčem? Zloděj z venku by přece vzal všechno. Nebo ne? Nevím, jestli má někdo podobnou zkušenost. Ale nám se za téměř 30 pobytů v Řecku nikdy neztratil ani knoflík. K dovršení všeho poslední den k večeru přijdem z pláže, informace o odletu žádná, recepce nic neví, po návratu z večeře nic nového. Několikrát volám delegátce, telefon je hluchý. Píši zprávu, kdy máme odjezd, žádná odpověď. Volám na hot line cestovky, dozvídám se, že se spojili s delegátkou a informace visí na nástěnce. V noci pak následně přijde zpráva i od delegátky s dobou odjezdu. Samozřejmě ráno na nástěnce nic není. Na to letiště tedy pak raději ani nepřišla, byla tam jiná, ochotná, dostali jsme i tu slíbenou jízdenku na vlak z Bratislavy do Brna, pak už jsme se v naší režii docela v pohodě dostali domů, i když o několik hodin později, než by tomu bylo z Brna. Omlouvám se za obsáhlý příspěvek, zřejmě i na nás muselo jednou dojít po vesměs kladných zkušenostech s mnoha různými cestovkami. Prostě “když se daří, tak se daří”. Alespoň ta příroda stála při nás. Strávili jsme 11 slunečných dní bez jediného mráčku. Alespoň na obloze. Ale byly to nervy…

Kategorie: Cestovní ruch
Autor: 83.208.112.XXX
Komentáře: 0
Částka: 150 Kč
231x 259x

Napsat komentář








 

Podobné příspěvky z kategorie Cestovní ruch


V této kategorie naleznete příspěvky z oblasti cestovního ruchu - cestovní kanceláře, cestovní agentury, letenky.

Neprověřený uživatel: anonym
17. 10. 2011

HORIZONT TRAVEL, s.r.o – dovolena na zkousku

vyhrali jste dovolenou na zkousku? slibuji Vam dovolenou snu? jste pozvani do cestovni kancelare na prevzeti vyhry? NENECHTE SE NAPALIT PODVODNIKY A DO FIRMY HORIZONT TRAVEL VUBEC NECHODTE ! lzi a podvodne praktiky teto firmy: – lakaji vas jako jednoho ze 30ti vyhercu exkluzivni dovolene na zkousku – napalenych jsou stovky. – smlouva je “neprustrelna”… (více)

Kategorie: Cestovní ruch
Autor: 78.45.252.XXX
327x 350x
Neprověřený uživatel: Pavel Hrabal
30. 06. 2014

penzion Svatý Kryštof Rokytnice nad Jizerou

http://terezaawendy.webnode.cz/   POZOR    Podvod – prodány slevové poukazy  (hyperslevy.cz, amplion.cz) a pobyty – penzion nefunguje – pronajímatel ( zřejmě pan Lukáš Kalina) není kontaktní (telefon, e-mail)    Kdo má problém obraťte se na Policii ČR.  

Kategorie: Cestovní ruch
Autor: 178.22.112.XXX
Komentáře: 1
Částka: 4 000 Kč
325x 296x
Neprověřený uživatel: anonym
18. 09. 2011

Otevřený dopis nespokojeného zákazníka

Opravdu otřesný zážitek – nucená konzumace, urážky, ponižování. Kde? Pension Jana, Mříčná, Krkonoše. Více na www.otevrenydopis.cz Jste ochotni utrácet své peníze tam kde se necítíte jako vítaný zákazník?

Kategorie: Cestovní ruch
Autor: 88.102.63.XXX
326x 356x
Neprověřený uživatel: Libuše Vlasáková
21. 02. 2017

žaloba Kouzelný děda

Přidávám se k žalobě na portál Kouzelný děda. Zakoupila jsem voucher do hotelu Žákova hora. Ani hotel ani portál nekomunikuje. Prosím o informaci, v jakém stavu se žaloba nachází. Děkuji.

Kategorie: Cestovní ruch
Autor: 217.112.164.XXX
Komentáře: 1
Částka: 2 390 Kč
251x 193x
Neprověřený uživatel: Guest Guest
22. 07. 2012

Varuji před CA Travel esprit s.r.o.

Chci upozornit ostatní, aby při nákupu zájezdu přes cestovní agenturu Travel esprit byli velmi obezřetní. Pokud totiž pořádající CK zájezd stornuje,Vaše platba zůstane na účtu Travel esprit a Vy se marně snažíte získat svoji platbu zpět. V mém případě byl zájezd stornován 6.6.2012 a od té doby jediné, co dostávám, jsou sliby a lži zástupců… (více)

Kategorie: Cestovní ruch
Autor: 84.146.162.XXX
316x 354x