Nova_Leasing



Neprověřený uživatel: anonym
04. 05. 2012

Courlux

Dnešního dne mě kontaktovala firma Corlux a milá paní mi příjemným hlasem nabízela vzorek spodního prádla pouze za cenu poštovného, konkrétně za 89,- Kč. Když jsem automaticky odmítnul, tak se začala zajímat proč a začala být poněkud neustupná. Když jsem ji sdělil, že o její firma jsou nelichotivé reference a že je dokonce uvedena na webu „podvodné firmy“ tak okamžitě přestala a velmi rychle se ukončila hovor. Je jenom dobře, že takový web existuje, protože není zase tolik lidí, kteří, jako já, automaticky takovéto nabídky po telefonu odmítají a můžou se dočkat již jinde posaných potíží.

Kategorie: Obchodníci
Autor: 88.101.210.XXX
236x 274x

Počet komentářů: 58

Chci sledovat diskuzi Sledování diskuse: Zadejte svoji emailovou adresu a v případě, že bude přidán nový komentář do diskuse, budete na něj automaticky upozorněni emailem.

    Neprověřený uživatel: Anonym
    #1
    01.06.2012 12:58:54
    [86.49.86.XXX]

    420 226 510 552Volala mi v pátek odpoledne nějaká Eliška z firmy Courlux (alespoň to tvrdila) a nabízela mi prodej spodního prádla po telefonu, prostřednictvím monitorovanho hovoru. Trochu divné, ne? Na otázku, kde vzala mé číslo mi slušně odmítla odpovědět, tak jsem jí (také slušně) někam poslal. Doporučuji přečíst si na netu komentáře k této firmě.Alex
    62x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #2
    23.06.2012 18:46:25
    [89.102.205.XXX]

    I mně kontaktovala tato firma, pro změnu zase s nějakým super krémem na obličej. Zaplatím pouze poštovné 89 korun. Nechala jsem se ukecat a v pátek mi přišel dopis s potvrzením objednávky. Dneska jsem projela internet a nestačím se divit.  Na  Slovensku řádila před časem  tato firma s holítkama. Takže  jsem už rychle poslala mejl s odstoupením od smlouvy. Nevím proč by někdo zasílal lidem krém za 359 korun, když jeho skutečná hodnota je, jak píšou, 850 korun!!! Buď je to podvod nebo jsou blbí, ale počítám s tou první variantou... :-) 
    59x 66x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #3
    10.08.2012 20:53:41
    [78.102.171.XXX]

    Dobrý den, téže jsem si strojek objednal. Četl jsem příspěvky. Pokusím se Vám odpovědět na Vaše dotazy. ZA 1.) pamatuju si rozhovor s tel. operátorkou. Jasně řečeno že se k ničemu nezavazuji, zcela zdarma. Kdykoliv zrušit další zasílání. Ja to udelal ihned po prijeti zdarma prvního balíčku. (dukaz mam v emailu) Dále si myslím že hovor maji nedohledatelny. A kdyby ano souhlasil bych a souhlasim s jeho zveřejnením. Byl by to dukaz proti teto společnosti a jejimu podvodnemu jednaní. 2.) přesto dali nejakou častku teže 460Kč nejake vymahačske agentuře- teže pravdopodobne polovičate podvodné ( s pani si píšu vyhrožuje soudem) z čehož v tomto připade nemam obavy 3.) nejsem si zcela jist zda v českem pravu se uzavíra jakokliv objednavka či smlouva telefonem., myslim al eže to asi neni podstatne. 4.) zajimavy odkaz : http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/109750-prisel-vam-neobjednany-holici-strojek-rozhodne-ho-neplatte/
    123x 46x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #4
    08.10.2012 22:56:37
    [78.45.93.XXX]

     Dobrý den, rád bych Vám sdělil, že si mýlíte. Já tento produkt nabízím a vím, že je férový. Monitorovaný rozhovor je kvůli zvyšování kvality rozhovoru. Zákazníky varujem aby si davaly pozor na zrušení, ale oni to ruší až když jím příjde druhý balíček přitom podmínky jsou jasné. Ano nabízíme krém za 89kč, protože víme, že je kvalitní a že si ho zákazník objedná znovu rád, za naší zvýhodněnou cenu 359kč a ne 850!!!. Spoustu zákazníku si nemůže stěžovat. Chce to jen pořádně číst podmínky. Pak se vyhnete nepříjemnostem. S přáním hezkého dne Szajko :) 
    83x 66x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #5
    22.10.2012 19:47:46
    [82.208.57.XXX]

    zdar lidi, me taky chodi spodni pradlo za 89...ale ted prisel dalsi za 357. ale ma to jeden jejich problem,  faktura je az uvnitr baliku a postacka nechce po mne aa ni nema zadne potvrzeni ze me to predala, takze firma nema dukaz ze sem balicek dostal, a jeste posilaji mensi pradlo nez sem chtel tim padem  ho ani  nemuzu oblict :))))))
    41x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #6
    27.10.2012 01:15:18
    [31.192.72.XXX]

    Dobrý den.Včera večer o 19:49 mne kontktovala po telefonu nějaká pani od firmy Courlux, že mi nabízi kozmetiku VEVAY, prej švýcarskou. Je to prej bezplatný prezentačný balíček s cenou poštovního 89,-Kč. Po prostudování ty firmy Coulux a kozmetiky jsem se to rozhodla zrušit emailem hned po par hodinach, protože číslo neexistuje. Doufam, že mi nic nepošlou...
    45x 43x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #7
    13.11.2012 18:58:59
    [62.240.181.XXX]

    Ahoj, dneska jsem dostal první balíček za 89, trencle mám na sobě a jsou celkem OK. Pokud mi bude každé 4 měsíce chodit další pár za 300 + poštovné a poštovné nebude nijak závratné, tak nemám důvod to měnit. Cena sice není za takový produkt nijak výhodná, je normální, protože to co ušetříte, tak projedete v poštovným, ale aspoň je nemusím nikde kupovat a jen je vytáhnu ze schránky. Takže bych to zatím neřešil. Spodní prádlo nosím maximálně jeden den a pak je čeká pračka. Než mi odešlou další, tak budou 10x vypraný a až tam se pozná kvalita. Následně můžu rušit, nebo nechat.  Michal Ryšán 
    147x 47x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #8
    27.11.2012 17:28:29
    [193.86.148.XXX]

    Pracoval jsem v takovém callcentru a nabízel holící strojky firmy Courlux. O tom jak s váma firma bude zacházet dál volající neví, má před sebou pouze zpaměti naučenej text a tabulku, kam zadá informace o člověku, který něco chce nebo nechce. Po čase mě ale tohle vnucování "něčeho" začalo štvát a tak jsem to lidem začal podávat trochu jinak, což je možná důvod proč mě vyhodili) :)Pro blbeč*y, který nechápou jak na ně někdo mohl vzít číslo:existují databáze telefonních čísel (stejně tak existují i databáze e-mailových adres) které se sbírají, třídí a vcelku poklidně se s nimi obchoduje. Tyto databáze si nějaká firma může koupit a začít obvolávat, přičemž nikdy neví komu volají (občas číslo neexistuje, občas se dovoláte nějakýmu capartovi co sotva umí mluvit ale už má mobil, a občas to zvedne nějakej Venca z Vidlácký Lhoty a ptá se, kde na něj vzali číslo)Mějte hezký den a užívejte boxerky Courlux, které taky očekávám, neboť se nemohu dočkat až budu komunikovat se zákaznickým centrem ohledně zrušení dodávek. ;)
    57x 39x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #9
    15.01.2013 12:06:59
    [178.77.232.XXX]

    Dobrý den, také mám zkušenosti s touto "SKVĚLOU" firmou. Mně pro změnu zas jedna extra příjemná paní nabízela bižuterii. Odmítla jsem zaplatit, poté mi přišly 2 další dopisy, ve kterých se píše, cituji"V případě, že od Vás do uvedené lhůty neobdržíme platbu nebo telefonické či písemné vyrozumění, budeme nuceni pohledávku postoupit inkasní kanceláři za účelem dalšího vymáhání pohledávky" Částku 207 Kč jsem raději zaplatila (původně byla již zmiňovaná cena 89,-). Za případné problémy mi to nestojí - i když kdoví, zda by se něčeho domohli..   Myslím ale, že by nebylo od věci na ně poslat hromadnou stížnost či je dát do televize!!!!Prosím reagovat :)   
    51x 68x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #10
    21.01.2013 11:53:12
    [78.108.103.XXX]

    Dobrý den,nechávám si posílat od této společnosti ponožky, břity do holícího strojku a krátkou dobu i spodní prádlo. Všechno chodí spolehlivě a pokud jsem něco potřeboval změnit tak stačilo zavolat na zákaznickou linku a bylo to.Samozřejmě když někdo neplatí to co bylo dohodnuto a nečte co dostal písemně tak se nemůže divit. Já jsem s touto společností spokojen.Dominik
    93x 40x
    Neprověřený uživatel: Dave S
    #11
    20.03.2013 19:09:45
    [90.178.200.XXX]
    Částka: 89 Kč

    spodní prádlo

    Ahoj všem,dnes mne kontaktovala operátorka s tím, že dělá průzkum ohledně spodního prádla. Samozřejmě to skončilo tím, že mi pošle jedny slipy zcela zdarma, pouze za poštovné 89,-. Pak prý záleží na mně, jestli si budu chtít dál nechávat zasílat další balíčky (samozřejmě už za jiné peníze) nebo odběr zruším. Tak uvidím co přijde a pak dám kdyžtak vědět, jak to bylo dál.Určitě ale není vše v pořádku, když na webu mají pouze P. O. Box, nikoliv řádnou adresu.Dave
    62x 48x
    Neprověřený uživatel: Štěpán Dušek
    #12
    06.04.2013 14:12:38
    [94.230.144.XXX]

    spodní prádle

    Zdravím, také jsem se nechal ukecat k zaslání vzorku boxerek. Vše proběhlo přesně dle scenáře, boxerky dorazili, uvidím po vyprání jak padnou. Ať tak nebo tak, rozhodl jsem se předejít možným budoucím nepříjemnostem a další balíček už nebudu chtít. Teď zaplatím poštovné, to v pořádku a jen se chci zeptat, nemáte někdo nějaký vzorový formulář pro ukončení? Možno poslat i do mailu, nebo dát odkaz ke stažení. Moc děkuji. Štěpán
    48x 39x
    Neprověřený uživatel: R G
    #13
    10.04.2013 11:40:45
    [95.173.218.XXX]
    Částka: 20 Kč

    také spodní prádlo

    Zdravím, také jsem se nechal ukecat k zaslání vzorku boxerek a pak jsem se doma rozhodl podívat na net a do googlu jsem zadal -courlux- a polil mě studený pot. Serfoval jsem dál až jsem narazil na kontakty -tel: 283080805 na to jsem zavolal a objednávku zrušil (hovor mě sice stál 20kč ale za blbost se platí), tam mě řekli že stačí i E-mail o zrušení objednávky na adr. cz@courlux.com kterou jsem taktéž využil (pro jistotu). Paní na telefonu mě ujistila že objednávka je zrušena tak uvidíme (určitě dám vědět jak to dopadlo)S pozdravem R.G
    49x 35x
    Neprověřený uživatel: Petr Hynš
    #14
    12.04.2013 12:54:53
    [89.233.145.XXX]

    xxx

    Dobrý den,reaguji na tuto společnost. Tato společnost je chromá a v podstatě se nikdy soudní cestou bránit  nebude.Co z toho pramení. Za 1) exekuce nehrozí. 2) pokud po Vás bude chtít peníze již inkasní agentura nic neplaťte a nenechte se zastrašit,zkusí to na Vás dvakrát ,třikrát a když zjistí,že jim nic nezaplatíte tak máte vyhráno/ -)) Inkasní společnost pochopí,že tady neuspěla a dále už s pohledávkou nic dělat nebude. Něco jiného by to bylo kdyby se nejednalo o společnost která není podvodná jako Courlux,ale takhle buďte opravdu rozumný a nic neplaťe.  Takže hlavu vzhůru zákony tu ještě nějaké sou a FA Courlux si jich je jistě vědoma-) Tak se snad brzo vedení této společnosti brzo sejde třeba na Pankráci-) Pěkný den.
    56x 43x
    Neprověřený uživatel: Dita Wernerová
    #15
    24.04.2013 21:57:57
    [147.32.114.XXX]

    Courlux

    Dobrý večer, ráda bych vyjádřila svůj názor na firmu Courlux.  Myslím si, že spousta zákazníku buď nepochopila nebo nerespektuje  pravidla daná firmou. Já osobně od nich odebírám žiletky, bižuterii a zvažuji krém. Všechny produkty, které jsem od nich kdy obdržela byly tak kvalitní jak bylo předem popsáno. Téměř u každého produktu si nechám zaslat úvodní balíček za symbolickou cenu 89 Kč za poštovné a balné a poté se rozhoduji, zda budu produkty odebírat i nadále za vyšší cenu. Jediné s čím jsem spokojena nebyla bylo spodní prádlo, ale to je více méně o vkusu. Každopádně  i to jsem využila jako dárek pro maminku. Jakožto firma mají jasně daná a stanovená pravidla, která pokud budete dodržovat, nebudete mít s nimi nikdy problém. Odběr se dá zrušit i přes internet a nikdo vás k ničemu nenutí a nepřemlouvá. Já musím říct, že já jsem na 100 % spokojena jak s jednáním, tak s nabízeným zbožím. 
    86x 39x
    Neprověřený uživatel: Robert Nosil
    #16
    28.05.2013 08:47:06
    [83.208.65.XXX]

    Spodní prádlo

    Já od nich beru trenýrky značky Front. Nejsem žádná skrytá reklama. Klidně mi zavolejte na 602 609 539. Je pro mne skutečně pohodlné mít nevytahané trenýrky, které jsou pohodlné i hezké na pohled. Staré jednoduše vyhodím a pravidelný nákup mám vyřešený. Kdyby tak ještě posílali ponožky - dost by mi zjednodušili život.
    49x 50x
    Neprověřený uživatel: Petr Svec
    #17
    06.06.2013 11:45:33
    [90.182.241.XXX]

    Petr Svec

    Dobrý den,Pořád tu čtu ty slinty typu "i já jsem naletěl firmě Corulux ale nastesti sem se podival do googlu a ..." Muzete mi rict jedinny FAKT, ktery by usvedcoval tuto firmu z podvodu? Já ji využívám, a ani po clancich hysterickych googlistu jsem neshledal nic závadného na tom co tato firma dělá, naopak, nenasel jsem jedinný FAKT který by potvrzoval vase názory, kromě toho ze se Vám nelíbil styl mluvy operátorky, nebo ze vam operatorka zavesila, to neni zadny fakt, to jsou jenom vase pocity. Ale narkli jste tuto firmu z podvodu. Dokazte to, zatim vsechny dukazy jsou jen o tom, ze jste se neinformovali o tom co jste si obednali. To je ovsem vase vlastni hloupost, nechapu lidi, kteri si obednaji prez telefon neco o cem nic nevi. Staci se informovat predem a nebejt blbej.
    72x 40x
    Neprověřený uživatel: Jakub Polak
    #18
    11.06.2013 09:40:49
    [217.77.161.XXX]

    v klidu

    Objednal jsem si prvni balicek za 89kc a zapomnel ho zaplatit. Priplatil jsem si bohuzel pokutu 49kc a pak v klidu pres jejich stranky zasilani zrusil. Za me je to v pohode jednani. Pokuta 49,- je v pohode v ramci slusnosti.
    41x 32x
    Neprověřený uživatel: Martin K
    #19
    23.07.2013 11:32:49
    [88.100.21.XXX]

    Courlux neni zadna podvodna firma ....

    Courlux neni zadna podvodna firma, akorat ma proste obchodni model, ktery nekteri mene inteligentni lide nejsou schopni pochopit. Poslou vzorek "zdarma" s tim ze s objednavou vzorku zaroven clovek objednava nekonecne dodavky za plnou cenu - ty je mozne kdykoli zrusit, ale pokud to clovek neudela, tak po nem holt chteji tu plnou cenu zaplatit.Takovy model prodeje i jimi nabizene zbozi mi prijdou od veci, coz jim vzdycky pri jejich telefonu rikam a nic od nich neberu, nicmene podvod to opravdu neni, naopak znam lidi co jsou s nekterymi jejich produkty spokojeni, pravidelne je odebiraji a na doporuceni to berou i jejich znami.....
    137x 35x
    Neprověřený uživatel: antonín martin
    #21
    21.08.2013 16:33:47
    [46.149.125.XXX]
    Částka: 89 Kč

    Výjmka potvrzující pravidlo

    Reaguji na koupi trenek od firmy courlux, včera mi po objednání přes telefon přišel balíček s požadovanými trenkami, dnes to za 89kč zaplatím a tím je vše hotovo. Zkusil jsem to zrušit a vše v pohodě mi hned firma zrušila.Takže mám jedny pěkný trenky požadované velikosti za 89 kč a jsem spokojen. Až je vyzkouším nošením  a budu li mít možnost klidně to znovu udělám a jedny si objednám, protože v mém případě daná firma vše splnila. PS Sice jsem se po objednání a přečtení diskuzí taky bál , ale vše v pohodě klaplo.Takže já si na firmu rozhodně stěžovat nemůžu.
    42x 34x
    Neprověřený uživatel: Martin Šerák
    #22
    25.08.2013 15:38:05
    [88.100.116.XXX]
    Částka: 89 Kč

    Občas sice v nevhodnou dobu, ale kvalitní výrobky

    Sice mě to porpvé trochu štvalo, když mi volali a nabízeli holící strojek za poštovné, ale to bylo cca před 3 lety. Oteci volali také. Ten odebral holící strojek, pak ještě 2x nebo 3x sadu břitů, pak mě požádál ať zasílání zruším na wbeových stránkách a posílat přestali. A ty břity jsou kvalitní, protože táta s tvrými vousy je používá dodnes (nejnovější mají min. 1,5 roku). Já mám už druhý model \\\\\\\"strojku\\\\\\\" - \\\\\\\"držátka\\\\\\\" břitů a jsem s ním také spokojen. Interval mám změněný na 10 nebo 12 mesíců (nevím jistě). Už jsem také použil odložení další zásilky na webovém portálu flexifront.com či *courlux.com. Také mám dobré zkušenosti s ponožkami Bamboo s vlákny z bambusu - výborně sedí a noha se méně potí a nesmrdí po tanečním večeru. Stejně tak se spodním prádlem (konkrétně boxerky) jsem spokojený. Teď jsem zkusil změnit příští zásilku na trénýrky, tak jsem zvědavý. Boxerky stály 149 Kč/ks, což je nižší cena než za boxerky se stejným složením v kameném obchodě. A když nesouhlasíte se zsilkou, tak není nic jednoduššího, než zaslat zboží zpět (nerozablené). To už jsem jednou také udělal, když mi přišli břity, ale já jich měl ještě dostatek.
    58x 28x
    Neprověřený uživatel: Erik Tanko
    #23
    11.09.2013 16:52:45
    [109.202.83.XXX]

    Prosím o radu

    DOBRÝ DEN,Včera jsem se nechal ukecat od paní která mi volala z čísla 226510553 (Měla by to být firma courlux) Dnes jsem Googloval toto číslo a nestačím se divit :/ Napsal jsem jim na email cz@courlux.com že chci aby mě smazali ze své databáze a nechci odebírat jejich produkty.Boxerky které jsem "objednal" jsem ještě ani neviděl,ani o to nestojím.Pokud je nepřevezmu bude vše v pořádku ?Nebo musim udělat ještě další kroky abych u nich neměl žádný závazky?Předem díky za odpověď.
    36x 31x
    Neprověřený uživatel: Jan Kout
    #24
    03.10.2013 14:20:51
    [46.13.10.XXX]

    Spokojený

    Dobrý den, chápu, že v našich podmínkách je ochodní model firmy coulux poněkud nezvyklý, ale fungující a pro mne spolehlivý.Osobně jsem začal s ponožkami, nevím jak vy ale nesnáším si každou chvíli jít kupovat ponožky. nemám na to čas a nikdy nevím jakou budou mít kvalitu po prvním druhém vyprání. Takže odebírám již řadu let ponožky a také žiletky. spodky jsem vyzkoušel, nevyhovovali mi tak jsem je zrušil. Podotýkám okamžitě a bez problémů.Sledujte teď to bude pro ty přemýšlející. Firmacourlux Vám je pochopitelně schopna zasílat i větší množství dáné komodity za dělší dobu. takže mi nemusí chodit 2páry ponože k každý měsíc, ale třeba šestery jednou za rok. člověk pak ušetří na poštovném a fima Courlux se ráda dohodne na jakémkoli smysluplném řešení. Pokud a už e mi stalo, že jsem zapomněl zaplatit, Courlux opět naprosto v klidu se mnou vše vyřešil k oboustranné spokojenosti.Z toho vyplývá: a) Courlux není podvodná firma a někteři přispěvatelé to tu vědí; b) někteří lidé nemají nabídky po telefonu rádi; c)něktěří lidé neumí poslouchat a vnímat obdržěnou informaci. d) bohužel jsou i lidé kteří dají přednost anonymním zprávám z internetu často v pochybném znění před vlastním úsudkem na základě vlastního jednáníPoslední otázka a tu ať si zodpoví dý sám proč všechny příspěvky podporujíjí firmu Courlux Jsou podepsány reálnými lidmi, zatímco těch hanlivých je jen iniciála nebo anonym. To se stydí za vlastní názor?Já rád i nadále zůstanu zákazníkem. 
    52x 28x
    Neprověřený uživatel: Lucka Nová
    #25
    10.10.2013 12:26:23
    [46.13.7.XXX]

    spokojenost s flexifront

    Dobrý den,jsem velmi překvapena, co se tu dozvídám. Už 3.rokem odebírám co půl roku břity na holící strojek, se kterými jsem velice spokojena. Párkrát jsem se nechala přemluvit na bižuterii a kosmetiku za poštovné a jelikož mě to nenadchlo, tak jsem další balíčky zrušila a všechno bylo v pořádku. Vše bylo tak jak psali ve faktuře nebo letáku..bylo to vždy u výrobku. Odebírání žiletek jsem si po tolefonu nastavila na každý 6.měsíc a vše je v naprostém pořádku. Dokonce mi jednou balíček nepřišel, ale dorazila mi sms, že mám uhradit fakturu. Tak jsem tam volala, že mi nic nepřišlo, omluvili se, že neví, kde se stal problém, že mají záznam, že balíček posílali, ale abych byla spokojená, tak mi původní fakturu ruší a posílají nový balíček. Takže já jsem s odebíráním žiletek spokojená.
    43x 38x
    Neprověřený uživatel: Š Š
    #26
    23.04.2014 13:37:50
    [178.72.219.XXX]

    Courlux - částečný problém

    Ahoj lidi, mi jednou volala tel. operátorka s touto nabídkou a přijmul sem tuto nabídku. První trenky mi přišly zdarma, další troje mi přišly za asi 350 Kč + 89 poštovné. Musím říct, že jejich prádlo je sice dražší, ale velmi dobré a odolné. Nejsem žádný jejich pracovní či operátor abych tu dělal reklamu, ale obyčejný chlap. Používám je do posilovny a na kolo a je to v pohodě. Jinak v té době jsem neměl moc financí, takže zasílání jsem si zrušil po druhém balíčku. Jde to jednoduše na netu a poslal jsem jim aj email. A musím říct, že od té doby mě nikdo neotravoval a nic mi posláno nebylo. Jen pro ty co neví. Pokud Vám někdo něco pošle na Vaši adresu a vy jste si nic neobjednali. Neotevírejte nic a ani nepřebírejte, uděláte tak nejlépe. Nikdo Vám nemůže vyhrožovat soudem, když jste si nic neobjednali. To dá logiku. Š
    33x 31x
    Neprověřený uživatel: V. Staněk
    #27
    25.04.2014 01:16:23
    [77.237.128.XXX]

    Produkty fy. Courlux

    Čtu tady příspěvky do diskuse a nestačím se divit. Já osobně jsem vyzkoušel holicí strojek i břity, boxerky a nakonec iponožky. To vše v průběhu cirka 6-7 let. Co se týká spolehlivosti dodávek a komunikace s Courluxem: max. spokojenostse vším. Boxerky jsem zrušil asi po 2 letech, holicí břity po 4, a ponožky vloni po Novém roce, poněvadž jsem jich měl plnoubednu, a to jsem nejdřív dostával ty normální ponožky bez bambusu a i ty byly O.K. Vždycky 3 páry po čtvrt roce. Teď užmi zase začínají docházet a tak jsem šmejdil po bambuskách na netu a všiml jsem si odkazu courlux-podvodné firmy.Nemůžu jinak, než reagovat na tu snůšku keců o podvodné firmě, asi žiju na jiné planetě s jiným Courluxem, protože ten můjCourlux je naprosto v pohodě a ty tři produkty, které jsem osobně vyzkoušel můžu jen doporučit.  A kverulantům na těchtostránkách můžu jen doporučit: už to kurňa nehulte, to je strašnej matroš.
    44x 29x
    Neprověřený uživatel: Majka Kačenková
    #28
    25.04.2014 20:25:54
    [80.188.217.XXX]

    Courlux

    Já si tedy v žádném případě nemohu stěžovat na jednání firmy Courlux.  Brala jsem od nich spodní prádlo, ponožky, žiletky. Vždycky bylo všechno bez problémů.  Když jsem po čase chtěla odebírání zrušit, ani tehdy nenastal žádný problém.  A co se týče kvality, tak maximální spokojenost.
    32x 34x
    Neprověřený uživatel: Courlux Courlux
    #29
    05.05.2014 17:56:25
    [78.98.140.XXX]

    CourluxInternationalSA

     Dobry den,  dovolte aby sme reagovali na Vas prispevok. Nasi operatori oslovuju zakaznikov cez vygenerovane telefonne cisla. To znamena, ze nemaju o zakaznikovi ziadne ine udaje okrem telefonneho cisla. Operator predstavi ponuku zakaznikovi, v tomto pripade to bol 1 par ponoziek za 1€. Pokial zakaznik suhlasi, operator ho taktiez informuje aj o doplnujucich baleniach, ktore su automaticky zasielane. Zakaznik je taktiez informovani o tom, ze pokial nema zaujem o objednavku alebo chce ukoncit celu objednavku bez toho aby mu bol zaslany balik, popripade  dalsie doplnujuce balenia, je potrebne aby informoval zakaznicku linku. Ci uz telefonicky alebo e-mailom. V pripade , ze zakaznik nema zaujem uz pri prvom telefonickom kontakte, podakujeme zakaznikovi za hovor a ukoncime. Je na zakaznikovi, ci si vypocuje ponuku alebo nie. Zakaznik, ktory suhlasi s objednavkou nahlasi celu adresu. V objednavke odzneju 3 suhlasi na zaslanie balenia.V pripade otazok, operator rad vysvetli a odpovie na kazdy dotaz. Kedze ste si ukoncili odber, mate ho ukonceny. Je mozne, ze v tom case ako ste ukoncovali odber, Vam bol zrejme vyexpedovany uvodny balik v cene 1€ za postovne a balne. Ale na druhej strane pokial ste si neuhradili zasielku, boli ste o tom upovedomeny informativnou sms spravou, ktoru zasielame zakaznikovi, ktory si nesplnil povinnost uhradenia zasielky alebo vratenia na nasu adresu Zakaznicky servis v SR, P.O.BOX 7, 010 15 Zilina alebo cesku Bamboo zakaznicky servis v CR, P.O.BOX c.54, 225 54 Praha 025. Telefonne cislo do CR 283 08 08 13 alebo fax 283 93 39 69 . Popripade si viete pozriet aj nasu internetovu stranku http://www.courlux.com/cz/kontakt. Ak ste nereagovali na informativnu sms, boli Vam zaslane 2 upomienky a ak ste nereagovali opat, celu vec sme postupili spolocnosti Intrum Justicia. Pokial zakaznik ma takyto problem, ze mu chodia upomienky je dobre a potrebne o tom informovat Zakaznicku linku, ktora funguje v pracovne dni od 7:30 - 18:00. Taktiez sa da problem riesit aj cez e-mailovu komunikaciu na nasom e-maily: sk@courlux.com. Kazdy jeden ci uz problem alebo staznost vieme vyriesit ku spokojnosti oboch stran. Mame vela spokojnych zakaznikov, ktory odoberaju od nas produkty uz dlhe roky. V pripade, ze budete mat zaujem o akekolvek otazky, ci uz na svoje registracie alebo registracie svojich pribuznich, prosim kontaktujte zakaznicky servis v pracovne dni od 7:30-18:00 na telefonnom cisle 041 281 21 25, faxom 041 321 44 01, emailom : sk@courlux.com alebo pisomne na nasej korespondencnej adrese Zakaznicky servis v SR, P.O.BOX 7, 010 15 Zilina alebo Bamboo zakaznicky servis v CR, P.O.BOX c.54, 225 54 Praha 025. Telefonne cislo do CR 283 08 08 13 alebo fax 283 93 39 69  S pozdravom a prianim pekneho dna,  Zakaznicky servis v SR 
    30x 36x
    Neprověřený uživatel: Radovan Koutský
    #30
    26.05.2014 18:35:25
    [95.140.247.XXX]

    Courlux není podvodná firma

    Vážení nespokojenci, nechápu v čem vás firma Courlux "prudí". Rozhodně je mi milejší, když mi někdo telefonicky nabídne produkt vysoké kvality (což mohu potvrdit, neboť jsem spokojeným zákazníkem několik let), než když mě oblbuje reklamou v TV, novinách, MHD atd.... a kvalita sáhodlouze velebená NIKDE.Pokud se někomu nelíbí, že za objednané zboží telefonicky (což je legální postup) musí zaplatit, stačí říct operátorce při rozhovoru "Ne, děkuji. Nemám zájem". Nebo snad tito lidé neplatí ani při ostatních nákupech v obchodních domech, respektive při nákupech na internetu?A teď pro ostatní nakupující:Jsem s zákazníkem Courlux hodně roků a ještě se mi nestalo, abych dostal produkt nekvalitní. Jen jednou jsem produkt reklamoval, což proběhlo rychle a korektně, s omluvou a drobným dárkem. Kvalita je např. pánských i dámských holítek je nesrovnatelně vyšší než mnohem dražší, reklamou propagovaná holítka "renomované značky". To stejné platí pro spodní prádlo, ponožky......  
    30x 25x
    Neprověřený uživatel: Stanislav Koláčný
    #31
    13.06.2014 12:31:55
    [89.111.70.XXX]

    Spokojený zákazník Courluxu chce něco říct (napsat)

    Dobrý den,jsem jeden ze zákazníků firmy Courlux (asi 2 či 3 roky, možná více... nepamatuji si přesně) a zatím jsem velice spokojen (začal jsem odebírat holící žiletky Flexifront, ještě když měli 2břité, poté se přidali bambusové ponožky Bamboo, spodní prádlo Underwear a od začátku tohoto roku i kapsle Natuvitec). Dorazí mi to vždy, jak jsem chtěl i dle pozdějších změn (u ponožek jsem si změnil na stránkách z jednobarevných na vícebarevné, u spodního prádla typ a velikost) i co se týká dodacího intervalu. Když mi měnili dodání žiletek z 2břitých na 3břité, předem volali, zda s tím souhlasím. Jak někdo píše, že jim prý říkali, že ty produkty dostanou jen za cenu poštovnou, tak to alespoň mne říkali vždy a několikrát během hovoru, že se to vztahuje jen na 1. (zkušební či vzorovou, jak tomu chcete říkat) zásilku. Co se týče samotných produktů, ponožky a spodní prádlo nosím již více méně jen to od Courlux, holím se Flexifrontem i když mám k dispozici holící strojek a dřívějšími žiletkami jsem se nenaučil holit bez viditelných pořezání... co se týká kapslí Natuvitec, zatím nemohu říci... hlavně nejsem zvyklý brát pravidelně jakékoliv přášky či doplňky stravy.Naopak jsem super s nimi spokojen a spíše je lituji kvůli nechápajícím, "neslyšícím" či zdá se, že i možná nemyslícím lidem, kteří kdy s nimi měli, co k dočinění. Bohužel se téměř mohu počítat k těm lidem i já se svou super zapomnětlivostí, protože již jsem několikrát včas nezaplatil složenky za přišlé zásilky kvůli tomu, že většinou to nezaplatím hned po přijetí a potom zásilku i se složenkou někde "zašantročím". Naštěstí mi oni vždy pošlou upomínku, kterou narozdíl od jiných posílají (alespoň mne) zcela zdarma. Vůbec se divím, že se mnou mají trpělivost, protože jen za minulý rok se to stalo min. 6krát (asi tak 2krát u každého druhu zásilky), co si pamatuji.Závěrem, JÁ jsem VELMI VELMI spokojeným zákazníkem Courluxu a NEMÁM RÁD, KDYŽ JE jedna z mála mých oblíbených značek (firem) OSOČOVÁNA PODLE MĚ NEPRÁVEM, tak jsem se chtěl alespoň na této diskuzi vyříkat. Pokud doopravdy u někoho je tato diskuze právem, omlouvat se za svůj příspěvek nebudu ani nemohu kvůli tomu, že je absolutně vše, co jsem napsal, pravda a hlavně jsem několikrát napsal, že to tak je alespoň u mě (u ostatních kromě známých ani nemohu vědět).S pozdravem,Stanislav Koláčný
    30x 25x
    Neprověřený uživatel: Dana K.
    #32
    19.06.2014 11:45:29
    [89.190.45.XXX]

    Telefonní číslo

    Dobrý den,bohužel není pravda, že čísla jsou generována a že operátor neví komu volá. Zavolala mi operátorka a představila se Vaším jménem (Courlux) a hned se  ptala jestli mluví s paní .... Takže věděla moje iniciály. A vzhledem k tomu, že měla moje iniciály ještě za svobodna, docela mě děsí kde se vzalo mé číslo. Jiné příjmení mám už 4 roky.  
    27x 32x
    Neprověřený uživatel: J B
    #33
    27.06.2014 11:11:30
    [78.80.15.XXX]

    Courlux neni podvodna firma

    Dobrý denVětšina z vás si plete pojem \"podvodná firma\" s pojmem \"firma, která nabízí něco, co nechci\" nebo s \"firma, která nabízí něco z důvodu, který nechápu\". To, že někdo zavolá a něco nabízí není podvod, ale nabídka, ať už o ni stojíte nebo ne. To, že to nabízí levněji, než běžně, není podvod, ale marketing. Velmi dobrý marketing, který je ale založený na rozšiřování povědomí o značce, nikoli na podvodech. Tento marketing funguje tak, že při uvedení nového výrobku nabídnou jeden vzorek zdarma (za poštovné) s tím, že cca 10 % lidí bude natolik spokojeno, že ho bude dál odebírat, takže i přes těch několik zdarma odeslaných kousků na tom vydělají. S touto firmou mám 100 % dobré zkušenosti. U jednoho výrobku jsem si nechal zaslat jeden vzorek za poštovné, zaplatil, odhlásil odběr a už jsem o nich nikdy neslyšel a u druhé nabídky (jiný výrobek) jsem si nechal zaslat ještě jeden další, pak jsem odhlásil. Vše proběhlo přesně tak a za takovou cenu, jako mi bylo řečeno i napsáno a jak já jsem chtěl.
    27x 23x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #34
    19.08.2014 06:04:12
    [109.80.28.XXX]

    jednání firmy

    Měla jsem nabídku na nový krém, který mi byl zaslán. Bohužel mě nevyhovoval po delším užívání, tak jsem další zásilku odhlásila. Byla vyřízena během pár hodin emailem. Což považuji za velmi dobré jednání ze strany firmy.
    18x 21x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #35
    23.08.2014 01:11:51
    [37.188.225.XXX]

    Cooo? :D

    Dostává mě, jak se této firmy zde může někdo zastávat. O to větší ironií je, že nejen, že jsem jednou od courluxu balíček dostala, ale zároveň ho dva roky poté i nabízela ve firmě Atento po telefonu. V roce 2011 mě ukecala nějaká dáma po tel na bižuterii za poštovné a balné 89,-, kromě toho, že neřekla, že hovor je monitorovaný (chyba číslo 1, za kterou zodpovídá call centrum a při případných problémech pak spadá vina na call centrum, nikoliv courlux), se ani nezeptala, zda je mi 18 let. 18 mi nebylo ;) Po měsíci přišel balíček. Natěšená jsem otevřela krabičku, ze které se doslova vysypaly korálky. Říkala jsem si, to si ten náhrdelník mám vyrobit? Zásilku jsem odmítla zaplatit. Dva měsíce na to už jsem byla u Intrum justitia registrovaná jako neplatič a vymáháním pohledávky si pěkně rychle sázeli administrativní poplatky apod., po stěhování jsem opoměla, že tam dluh mám, a dva roky na to nastoupila do Atenta, kde jako první projekt, na který jsem byla školená, byl courlux nabízející bižuterii za poštovné a balné 89,- :D Ironie? Na čem firma staví? Ráda povím, nýbrž samotné Atento rozhodně není fér zaměstnavatel, takže si obě firmy musí spolu rozumět. Courlux láká zákazníky v zastoupení call centra na neodolatelnou nabídku zaslání bižuterie (či jiného produktu dle zrovna volaného projektu) zadarmo s tím, že zaplatíte 89,- poštovné a balné, přičemž si můžete dokoupit za 39,- či 49,- (dle projektu, je to u bižuterie) k náhrdelníku a náušnicím i případně náramek jako set. Společnost profituje hlavně na postarších lidech, který tomuto nerozumí. V prvním okamžiku vás nadchne celkem příznivá cena za dva kousky bižu. Ačkoliv v call scriptech, který jsme tam jak dementi papouškovali je zdůrazněno, že zákazním dává souhlas k zasílání dalších balíčků v intervalu 4 měsíců za 89 + 39 (49) ,-, většina to přeslechne, protože po sedmi minutách hovoru už každý spěchá s ukončením hovoru. Následně si klienti stěžují, že další balíčky nechtěli, a pak to začne - courlux okamžitě po nezaplacení do měsíce předává společnosti intrum justitia inkaso, následně z čehož plyne celý marketingový tah. Začnou vám nabíhat nehorázné poplatky, chodí výhružné upomínky (známej vymahatel pan Klika) a z bižuterie zadarmo se najednou stane obrovský průser. Mimochodem ten debil, co nademnou krém vychvaloval, na 100% v životě projekt nevolal a evidentně chce firmě udělat lepší jméno. Schválně si kolegyně v Atentu objednávali jednotlivé produkty na otestování. Občas courlux má jednorázové akce (většinou ponožky apod.), a to zákonitě před Vánoci, bez zasílání dalších balíčků. Kolegyně testovali jednotlivé produkty, kromě ponožek za 29,- (i s poštou) do jedné řekli to samé: SRAČKA. Krém je jakási patlanina, po který na hubě máte leda beďary, stíny se sypou a nebarví, holítka neholí, bižu po měsíci černá, nebo se rozpadne (jako u mě). Produkty jsou rozhodně absolutně bez jakékoliv jakosti, což musíte čekat, jen blbec si bude myslet, že za rádoby 89,- bude mít doma modré z nebe. Ve finále jsem z call centra odešla, protože je proti mé výchově, abych lákala staré paní s důchodem 6500,- na takovou sračku, ze který se ve finále nedoplatí. Courlux, Atento, Intrum Justitia - všechno jedna velká habaďůra, ruku v ruce. Jak už někdo nahoře zmiňoval, firma není podvodná, nýbrž skutečně je zákazník o platebních podmínkách při hovoru informován a celý call script, který mimochodem NENÍ NAHRÁVÁN KVŮLI ZLEPŠOVÁNÍ, ALE KVŮLI KONTROLE, ŽE POKUD CALL CENTRUM BUDE MÍT PRŮSER, MŮŽE PODLOŽIT JAKO DŮKAZ MONITORING HOVORU, (ano, z hovorů se dělali náslechy ale jednou za měsíc a jednou byl přesně kvůli špatně odpapouškovanému call scriptu call centrum v pořádném průseru kvůli neinformování klienta) . Hovory jsou tudíž nahrávané kvůli ochraně firmy. Firma pouze prosperuje na blbosti lidí, takže spíše než podvod se jedná \\\\\\\"jen\\\\\\\" o společnost dotovanou z blbosti a neetického jednání, zasílání nekvalitních produktů a levné pracovní síly. No, držte palce, příští měsíc se s nimi jdu hádat o placení dluhu :) (Atento bude mít další průser, dobře jim tak). Závěr: Ty kecy o kvalitě a podobných mrdkách si fakt odpusťte, páč jsou to jen lži. Ave, Wendy.
    31x 26x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #36
    30.09.2014 09:43:49
    [37.48.37.XXX]

    Spokojenost s CORLUXEM

    Nečetl jsem uplně všechny komenty, ale musím reagovat. Já od téhle firmy měl již několik druhů zboží a nikdy nebyl nejmenší problém. Zavolali, nabídli produkt s cenou a když jsem souhlasil, tak zaslali poštou. Nikdy se mi nestalo, že by nepřišel, nebo že by stál více, než bylo dohodnuto a nebo že by nešel zrušit. Chodili mi jak žiletky ke strojku, tak ponožky, tak trenky a celkově si myslím, že se jedná o celkem kvalitní produkty. Strojek už jsem zrušil (používám elektrický) a nebyl s tím žádný problém, zavolal jsem a bez řečí a nějakých sankcí mi ho přestali posílat (je to tak 5 let). Trenky mi chodí do dnes a když třeba zapomenu zaplatit, tak přijde mailík a dopis a přirážka je asi 50 kč, což mi nepřijde nijak závratné, člověk má platit včas :-). Kdykoliv si můžete změnit frekvenci zasílání, stačí tam zavolat. Já za několik let nemůžu říct jedinou vítku na tuto firmu. Co se týká komentáře číslo 35, tak teda nevím, ale mě, pokud jsem opoměl zaplatit, tak se mě vždy snažili kontaktovat a to několikrát a nikdy mě nikam do registru dlužníků nedali a nikdy na mě žádné vymahače neposlali. Možná je paní spíše zhrzený zaměstnanec, který si jen vyřizuje účty se svým \\\\\\\"šéfem\\\\\\\". Třeba ohledně jejich komentářů o kvalitě - produkt ponožky jsem zrušil z důvodu, že se mi doma hromadili, protože vydrželi mnohem více než ty co koupíte někde v obchoďáku. Já nikdy nekupoval někde u \\\\\\\"čongů\\\\\\\", vždy jsem kupoval kvalitní značkové věci a tohle je minimálně srovnatelné. Na závěr zdůrazňuji, že nejdem žádný agent z corluxu, nikdy jsem tam nepracoval a ani od nich nikoho neznám, jen nesnáším nepravdivé pomluvy.
    27x 19x
    Neprověřený uživatel: Martin Burda
    #37
    03.01.2015 17:29:43
    [83.208.21.XXX]

    Ponožky posílají také

    Ponožky posílají také, jen jsou víceméně černé nebo černé barvě blízké. Zajímavé je, že jsou údajně z bambusového vlákna. používám je už několik let. Martin Burda
    17x 18x
    Neprověřený uživatel: Helena Procházková
    #38
    14.01.2015 16:57:48
    [37.188.143.XXX]

    Boxerky

    Manžel od nich bere pár let boxerky, jsou vynikající kvality. Když si přečtete pokyny a řídíte se jimi, vše funguje, jak má. Jak změna zasílání frekvence zásilek, zrušení, pozastavení,a to jak přes zákaznické číslo na internetu, tak telefonicky! Stačí číst. A ptát se. Pokud Vám nabízí zkušební balíček za poštovné, ptám se hned, kolik stojí další balíček, jak lze zasílání ukončit atd. Vždy je třeba zasílání ukončit. Já si vyžádala internetové stránky, kde jsem vše pročetla, zvolala na zákaznickou linku a upřesnila si ještě podrobnosti. Dále jsem pročetla recenze na netu, což mi pomohlo ověřit si kritiz. zkušenosti. Dále, když voláte na telefon, ze kterého Vám volají, nedovoláte se, jsou to linky fungující na volání ven. Toto je běžné i u velkých firem, kdy linka není určena na zpětné volání. Kontakt jsem ale bez problémů našla na jejich stránkách a operátorka zákaznické linky mi telefon vzala okamžitě. Takže nebuďte hloupí a ptejte se.
    21x 21x
    Neprověřený uživatel: Zuzana Pecková
    #39
    29.01.2015 14:02:19
    [195.128.213.XXX]

    Kosmetika

    Asi před 1,5 rokem jsem se také nechala přesvědčit od operátora na zasílání kosmetiky. Když jsem narazila na tuto diskuzi, docela mě zamrazilo. Nicméně kosmetika dorazila, první balíček za poštovné, další za asi 340 Kč + poštovné a jsem spokojená. Kosmetika je kvalitní a cena balíčku odpovídá zhruba cenám, které bych zaplatila u Avonu nebo Oriflamu. Asi před rokem mi zaslali i krém. Byl dobrý, ale mám problémy s pletí, takže používám krémy od lékaře a tak jsem zasílání zrušila, nikdy mi už nepřišel. Půl roku odebírám i spodní prádlo a také spokojenost. Diskuze je starší, takže se možná něco změnilo, ale já osobně nikdy žádný problém neměla.
    23x 16x
    Neprověřený uživatel: Jája Marečková
    #40
    11.02.2015 15:26:28
    [10.80.5.XXX]

    Holící strojky, bižu, kosmetika...

    Myslím že můžete být v klidu. Souhlasím tady s ostatními názory co se přiklánějí k tomu, že o nic nejde. Odebírám od nich již 3 roky a naprostá spokojenost. Přesně, i když balíček nedorazí, nic nevymáhají a řeší si to s poštou. Jednání slušné, v telefonu vše jasně zaznělo. Není problém zasílání kdykoliv zrušit... zbytečně se tady plašíte.. Z vlastní praxe vím, že spousta zákazníků si za komplikace může sama...
    22x 16x
    Neprověřený uživatel: Robert Fraus
    #41
    25.02.2015 00:32:28
    [46.13.33.XXX]

    Trenýrky

    Vážení.také jsem si objednal zboží od této firmy,které přišlo a také jsem ho zaplatil.Jen tedy nevím jak máte velký schránky .Mě to přišlo přímo narvané a roztrhané ve schránce,no budiž.Balíček jsem dostal tak jsem ho tedy i zaplatil ovšem když mě měl přijít druhý,žadné jsem nedostal a firma mě také předala už podruhé vymáhací agentuře.Nevím jak může někdo psát že je s touto firmou spokojen,bud má hodně peněz nebo není normální.Jsou to jen aušusy i větnamci už mají lepší zboží .a abych se zmínil .Trenky který mi poslali mi byli malý a pokud bych je chtěl vyměnit musel bych si zaplatit poštovné.Takže je mám na parádu.Také jeden z příspěvků na de mnou,strašný vychvalování,ale až tento člověk nic nedostane a budou to chtít zaplatit pak bych ho chtěl vidět.Asi stojí u schránky každý den a čeká na poštáka.Takže si to užívejte .Já tedy se tedy obírat nenechám.Čau lidi.
    15x 17x
    Neprověřený uživatel: Karlos Havlos
    #42
    26.02.2015 14:18:38
    [46.13.99.XXX]

    Zbytečná obava :)

    Někdy před rokem a půl mne volala paní s nabídkou na spodní prádlo. Nabízela na odzkoušení za cenu poštovného s tím, že je automaticky budou zasílat pravidelně za již danou cenu. Neměl jsem moc čas, spěchal jsem tak jsem to odkejval :D Trenky mne přišli a chodili pravidelně dle nastaveného intervalu. Dostal jsem i přihlašovací údaje na jejich stránky. Stačí se tam přihlásit a vše si poté mohu volit - periodu zasílání, velikost oblečení, zda chci trenky, boxerky, slipy... vše je ok. Balíček vždy přijde řádně zalepen a přijde zdarma. Složenka (faktura) je uvnitř. Má to tu výhodu že když vás nezachytí doma tak vám ho dají do schránky (pokud se vejde) a vy nemusíte na poštu. Nevýhoda je zase ta, že musíte myslet na to aby jste to nezapomněl zaplatit. Ale mne se to ještě nestalo, platil jsem vždy v čas. Docela je i delší splatnost takže se nezapomene (já platil vždy až tak nějak po týdnu kdy jsem balíček dostal). Nedávno mne nabízeli na vyzkoušení ruční holící strojek za cenu poštovného. Docela jsem nad tím uvažoval, ten můj starý, elektrický je třeba vyměnit. Tak jsem to odkejval. Následně na to mne měli chodit i břity za nějakých 350kč... Dneska mne přišel potvrzovací email, že strojek zašlou do několika týdnů na odzkoušení a pak budou posílat ty břity. V emailu měli kontakt, že mohu zaslání strojku zrušit. Nakonec jsem tam zavolal a zrušil to. Přemýšlel jsem nad tím a asi spíše zakoupím nový elektrický strojek. Jen jsem chtěl říct, že u mne je vše v pořádku a není se čeho bát. Dá se vše nastavit, dá se vše zrušit, ani nemusíte nikam volat, stačí se přihlásit na stránky přes vaše přihlašovací údaje a tam vše navolit, zvolit, zrušit a vše je ok. Holící strojek jsem teda zrušil telefonicky, ale proběhlo to rychle a v pořádku. Paní se neptala na důvody, nepřesvědčovala. Jen mne to bez řečí zrušila a poděkovala... Takže za mne to je ok :) Nejhorší jsou asi ty nabídky. Je pravda, že v tom prvním hovoru mne také chvilku ukecávali a přemlouvali...ale když jsem na to kejvnul a šel do toho tak nyní mohu říci, že je vše v pořádku a v ničem žádné problémy nedělají.
    24x 15x
    Neprověřený uživatel: Daniel Servus
    #43
    14.03.2015 12:39:19
    [85.135.22.XXX]

    Dobrá zkušenost

    Já odebírám strojek i břity Flexifront několik let. Vždy jsem byl spokojen. A vždy jsem platil. Dokonce jsem si sám změnil na webu interval zasílání. Doposud jsem s nimi neměl špatnou zkušenost. Snad to tak zůstane.
    19x 17x
    Neprověřený uživatel: Jiří Novák
    #44
    28.04.2015 14:29:19
    [194.228.86.XXX]

    Uživatel

    Dobrý den, pro pročtení nesmyslů zde musím konstatovat. že jsme národem idiotů :-D v podstatě ani jeden z příspěvků upozorňující na podvodné jednání není konkrétní a neobsahuje popis koho firma podvedla. Tímto se nechci nikoho zastávat, jen bych zde ocenil opravdová upozornění na opravdu podvodné firmy... za sebe ponožky ok, pouze uvítací balíček poté mě cena nepřišla efektivní flexifront - druhý strojek odebírán 3 roky, břity drží cca 2 měsíce, nedá se srovnat s běžnými strojky skoro by se mi chtělo říci kam se hram Gillette :-D Ukončení odběrů ve všech případech bez problémů - za mě OK. Rád bych od někoho konkrétního slyšel jak ho firma poškodila an co si dávat tedy pozor, zatím jsem tu četl jen snůžku nesmyslů. Děkuji.
    21x 16x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #45
    28.04.2015 14:33:08
    [194.228.86.XXX]

    re

    Dobrý den, jako bývalý provozovatel e-shopu se musím již podruhé zastat této firmy, a to že za zhovadilost zaměstnanců ČP opravdu nikdo nemůže... Na druhou strabnu nevím jakým tarifem zásilku posílají, podle mě "balík" by měl být uložen a jestli to jde jako obyč psaní, pak je to jejich vyčůranost (zlevněnní) a měli by tedy nést i odpovědnost za ztráty a poškození, protože zásilka není podle mě určena k posílání obyčejnou poštou. Jinak stejná zkušenost do schránky na 3 dopisy mě zX*rd z pošty narval balíček s holítkama, takže po otevření schránky jsem je skládal...
    19x 16x
    Neprověřený uživatel: Martin Vonášek
    #46
    15.05.2015 21:02:36
    [217.30.64.XXX]

    Nač ten povyk?

    Dobrý den, vážení. Kdysi jsem se nechal společností Courlux přesvědčit k odběru pánského spodního prádla. Moc jsem to neřešil, protože se mi to docela hodilo. Ani dnes neřeším, zda je ta cena výhodná, či není. Prostě mám klid, nemusím si to chodit kupovat do obchodu a pořád mám nějaké novější spodní prádlo. Je to zkrátka určitý druh složby pro lidi, kteří nechtějí ztrácet čas a myšlenky pro nějaké titěrnosti. Za své peníze dostávám adekvátní zboží vyhovující kvality. Takto si podvodnou firmu nepředstavuji. Myslím si, že fungují v rámci právních možností, možná trochu agresivně, ale takový je prostě \\\\\\\\\\\\\\\"kapitalismus\\\\\\\\\\\\\\\". Konkurence je veliká a zákazníka je třeba \\\\\\\\\\\\\\\"urvat\\\\\\\\\\\\\\\" a nepustit. Naopak si myslím, že sami obětují určité ztráty tím, že posílají zboží bez zpětné kontroly o doručení, čímž spoléhají na slušnost zákazníka, který doručení nezapře. P.S.: Zkusil jsem ten jejich žiletkový holící strojek pro tátu. Ten si libuje, že mu to s ním jde lépe, než se starým Wilkinsonem, který se více ucpává. Akorát má pocit, že se ten nový dříve tupí. Ale fiasko to rozhodně není :-).
    18x 16x
    Neprověřený uživatel: Tomáš Krupka
    #47
    07.06.2015 19:22:03
    [62.201.23.XXX]

    nechci a nevím jak písemně skončit

    dnes jsem odeslal email ale vrátil se mi jako nedoručený na adresu cz@crourlux.com
    12x 12x
    Neprověřený uživatel: dd v c
    #48
    14.06.2015 00:03:33
    [83.208.134.XXX]
    Částka: 35 Kč

    odpoved

    no tak si to užijte. Jednou mi (Courlux) zavolali do my bejvalý práce. Horkotěžko jsem se jich zbavoval. Teď do tý práce kde nejsem cca 3 roky od podobný firmy chodí (jmenuje se trochu jinak) už jen faktury k zaplacení ... Už ani nepotřebujou objednávku ani nic neposílaj (zboží) jen faktury :) Už to bude boj na celej život... Firmy si předaj informace (jméno., tel, adresu) a jede to...
    10x 11x
    Neprověřený uživatel: keča midlová
    #49
    24.06.2015 10:49:54
    [109.105.49.XXX]
    Částka: 10 Kč

    email

    Prosím o email k zrušení. Měla jsem asi slabou chvilku a kývla na ponožky z bambusu, ale hned jsem číslo prověřovala. Chci objednávku zrušit, prosím pomozte mi.
    14x 17x
    Neprověřený uživatel: Patrik Bajer
    #50
    29.07.2015 21:26:14
    [185.5.225.XXX]

    Tak si to po sobě přečtěte

    Pokud jste to opravdu poslal na "cz@crourlux.com" tak se nedivím že se vám email vrátil. Adresa totiž není ..@crourlux.com ale ..@courlux.com Já osobně mám s touto firmou dobré zkušenosti. Už léta si nechávám zasílat žiletky FlexiFront. Neměl jsem problém si nastavit frekvenci zasílání ze 3 měsíců na 5 měsíců. Když mi nedávno nabízeli bambusové ponožky, nechal jsem si poslat vzorek a jak jsem zjistil že pro mě nejsou zajímavější než ponožky za 25kč, další zasílání jsem po přihlášení na http://courlux.com/cz/bamboo zrušil (přihlašovací údaje jsou v potvrzovacím emailu nebo v dopise který byl v zásilce). Dál už mi nechodili. Sám jsem teď objednal za 89.- kč poštovného manželce vzorek dámských holítek Estelle Mood a sobě FlexiFront X5. Pokud se mi osvědčí věřím, že nebudu mít problém zastavit zasílání starších FlexiFront. Pokud má někdo se společností zkušenosti s vymáháním častek, je to pravděpodobně jen liknavost dotyčného číst pořádně pravidla obchodu a včas zrušit další zasílání. Pokud člověk souhlasí se zasláním vzorku který automaticky zavazuje k dalšímu odběru, s cenou za zboží dané kvality a sám případně nezruší další zasílání, těžko může jednání firmy považovat za podvodné ;) Mě osobně vyhovuje, že mi to chodí pravidelně dom. Pak jen sednu k PC, dám příkaz k platbě a mám vyřešeno. A nemusím si několik dní slibovat, že už konečně musím dojít do drogerie a do té doby se holit tupou žiletkou :D A pokud se mi za čas nashromáždí více žiletek, přihlásím se na courlux.com a zvolím si jedno zaslání vynechat. Možná celý email vyznívá jako reklama, ale je to jen zpětná vazba na dané téma a nic z toho nemám. Jen mě rozčiluje liknavost lidí a nebo vychytralost některých, kteří chtějí "zapřít" přijetí zásilky a pak se ještě rozčilují že po nich někdo něco vymáhá. Ano, může se stát, že se zásilka ztratí na poště a nebo vám někdo vybere schránku, ale v tom případě není normální dělat mrtvého brouka ve stylu "já nic nedostal, tak nic nedlužím", ale je normální kontaktovat prodejce či poštu a problém řešit. Kdyby Courlux byli takoví "hajzly" jak se tu píše, jak by mohli na našem trhu takovou dobu fungovat (jen co já vím aspoň 3-4 roky) bez toho, aby je neřešila ČOIka nebo třeba dTest či nějaký novinář jako třeba šmejdy z BECKu? A že jsou po telefonu neodbytní? Ano, je to jejich práce vnucovat své produkty stejně jako mobilní operátoři, pojišťováci nebo prodejci elektřiny či plynu.
    22x 15x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #51
    19.08.2015 22:09:55
    [92.240.175.XXX]

    Pořád to samé

    Souhlasím s komentářem #50. Ad #5: Máte se teda čím chlubit, že neplatíte za objednané zboží ;)
    11x 10x
    Neprověřený uživatel: Arriva 13
    #52
    06.09.2015 12:01:23
    [178.143.163.XXX]

    Courlux - pozitivna skusenost

    Zdravim vsetkych, po precitani niektorych bludov co tu citam mi nedalo neopisat moju skusenost s touto spolocnostou. K tejto spolocnosti som sa dostal rovnako ako vsetci, tj jedneho dna mi volali s ponukou panskych bambusovych ponoziek. Ponuku som odmietol, nikto mi nic neposlal. Po urcitom case mi volali znova, no v tom case uz sme mali v rodine tieto ponozky vyskusane, tak som suhlasil s prvym balickom, ktory prisiel tak ako bolo povedane, zaplatil som postovne. Kvalita ponoziek je musim povedat vyborna, bambusove ponozky za tuto cenu napr. v Bepone nekupite. Ponozky vydrzia dlho, narozdiel od ponoziek z tesca, ktore clovek kupi ako posledne v nudzi. Odvtedy mi prislo niekolko balickov, lebo som s nimi nad mieru spokojny. Cez internet som si nastavil interval zasielok na dva razy za rok, co mi uplne vyhovuje. Rovnako mi raz ponukli spodne pradlo, ktore som po skusenosti s ponozkami vyskusal, a kvalita je neporovnatelna s beznym spodnym pradlom, pokial neberiem do uvahy drahe znackove pradlo. Nikdy som nemal s touto firmou ziadny problem, na com sme sa dohodli, to bolo dodrzane. Preto ma udivuju pribehy o podvodoch a podobne. Tolko moja skusenost s touto firmou.
    10x 10x
    Neprověřený uživatel: Bohuš Cífka
    #53
    23.10.2015 10:38:11
    [81.91.216.XXX]

    Naprostá spokojenost

    Holítka FlexiFront používám již několik let,snad od jeho uvedení na náš trh.Nikdy jsem neměl problém s komunikací,nebo změnou intervalu zasílání. Když mi jednou zásilka z nějakého důvodu nedorazila,firma to řešila s poštou,ne semnou. Takže doporučuji.
    8x 5x
    Neprověřený uživatel: Anna Šebestíková
    #54
    17.02.2016 09:47:15
    [85.70.240.XXX]
    Částka: 89 Kč

    Překvapení

    Dobrý den. Obdržela jsem balíček líčidel,jako uvítací,ale moje překvapení bylo,že na krabičce je uvedeno..Madein China..Pokud vyrábí tyto výrobky Čína,tak si to mohu koupit u Větnamců a nižší cenu.Před 3roky jsem odebírala bižutérii,dávala jsem ji vnučkám,ale i u těchto výrobků můžu kostatovat,že je prodávají Větnamci.Ještě bych dodala,že při druhém použití štětečku na stíny upadl molitan z kterého je vyrobený.Tohle by se nemělo stávat,pokud jde o kvalitní výrobky.Dcera i vnučka dělají dealerky v Avonu a Oriflemu a tam vím,že jde o kvalitu.Děkuji nechci nic od této firmy.
    5x 6x
    Neprověřený uživatel: Jarka Krásná
    #55
    26.02.2016 12:37:35
    [89.24.137.XXX]
    Částka: 89 Kč

    super kvalita

    Ahoj,chci se podělit o informace s touto firmou.Jednooho dne mě kontaktovala operátorka.Nabídka mě zaujala a proto jsem si vybrala dámský holicí strojek. Vše co mi paní pověděla,bylo tak. Do 14 dní mi přišel dops,kde vše bylo ještě znovu vypsáno jak mi předtím operátorka řekla.Holicí strojek přišel za cca 4 týdny a k údivu materiál opravdu kvalitní,strojek pěkný a vše bylo jak má,nechala jsem si pak zaslat ještě jedenkráte hlavice na výměnu a po té jsem zasílání zrušila.Když mi hlavice došly,nebyl problém se přes zákaznické číslo na stránky přihlásit a nechat si zaslat další.Takže to co tu píšete je pouze Vaše hloupost,jelikož neposloucháte a nečtete.Žádný problém při rušení,žádné přemlouvání prostě nic,,,takže pokud neumíte číst,tak si tu pak nestěžujte na vlastní hloupost.S pozdravem Jarka
    7x 6x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #56
    01.03.2016 17:36:53
    [46.135.119.XXX]

    Courlux je ok

    Courlux - dobrá zkušenost s touto firmou Ahoj, odebírám (a vím o více lidech co odebírají zboží od této firmy) trenýrky a ponožky již několik let a jsem maximálně spokojen, jak kvalitou zboží, tak komunikací s firmou ohledně intervalu zasílání zboží, nebo jsem nestihl zaplatit včas a po komunikaci s operátorkou jsem nedostal ani pokutu za prodlení. Pro mne je to velice výhodná cesta nákupu kvalitního zboží a nemusím nikam chodit a ztrácet čas v kamenné prodejně. David
    5x 5x
    Neprověřený uživatel: Jindřich Kurylak
    #57
    20.03.2016 16:13:01
    [46.135.114.XXX]
    Částka: 89 Kč

    Courlux - zrušení registrace

    Zdravím,také jsem se nechal přemluvit k odběru zkušebního vzorku pánského spodního prádla,bohužel mi došla větší velikost než potřebuji,takže zatím nemohu posoudit kvalitu výrobku,jelikož jsem jej nepoužil.Na pohled se však zdá že se jedná opravdu o lepší kvalitu než o tu kterou známe od asiatů.Po rozbalení jej však nemohu vrátit k výměně.Poštovné jsem odeslal v termínu,takže neočekávám problém.Současně jsem na jejich stránkách zrušil registraci a zasílání,na to jsem dostal potvrzovací email.Proto předpokládám,že v široké plejádě \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"šmejdů\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" se tato firma zachová jako solidní.....čas ukáže.Příště mi ale nebude na obtíž navštívit kamenný obchod a žádané zboží si raději nejdříve \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"osahat\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\".....J.K.
    7x 4x
    Neprověřený uživatel: Petr Odběratel
    #58
    04.07.2016 20:35:58
    [81.200.55.XXX]

    Zatim OK ...

    Dobrý den, žiletky Courlux odebiram jiz nekolik let, kvalita minimalne odpovida cene. Holici strojek mam stale puvodni, jeste se nerozpadl. Na jejich webu jsem si normalne zmenil zasilaci interval ze 3 mesicu na 10 mesicu, bez problemu. Prihlasovaci udaje jsou vzdy na fakture u zasilky. Lze pres webove rozhrani i zasilani zrusit. Ovsem pokud je nekdo pocitacove negramotny idi.., pak je to pochopitelne tezke. Ja jsem spokojen, jine zbozi od nich jsem zatim nezkousel.
    1x 0x

Napsat komentář








 

Podobné příspěvky z kategorie Obchodníci


V této kategorie naleznete příspěvky z oblasti obchodu - předváděcí akce, podomní obchod.

Prověřený uživatel: Zdeněk Suchan
01. 06. 2012

Podvovdné inzeráty Harissa servis

Chci Vás upozornit, abyste neodpovídali na inzeráty firmy Harissa servis s.r.o. Firma je to podvodná – v inzerátech uvádí, že jde o ochutnávky cukrovinek a alkoholu. Poté, co jsem odpověděla na jejich inzerát, mě pozvali na osobní pohovor, na němž se mě ptali na věci, které si mohli přečíst v životopisu. Personalistka mi potvrdila, že… (více)

Kategorie: Obchodníci
Autor: 82.117.159.XXX
180x 251x
Neprověřený uživatel: Petr Pavlacký
03. 03. 2014

Zaplaťte zálohu a objednané zboží nikdy neuvidíte

V červnu roku 2012 jsem si u firmy Lozard s.r.o. prostřednictvím jejich internetového obchodu lozard.cz objednal dekorační žulové japonské lampy v hodnotě cca 70.000,- do zahrady. Jelikož u tohoto zboží mají napsáno „dostupnost do 2 měsíců“ a jelikož se jedná o dovoz z číny, tak mě telefonicky požádali o poslání zálohy.S tímto jsem neměl problém,… (více)

Kategorie: Obchodníci
Autor: 89.235.0.XXX
Komentáře: 1
Částka: 33 393 Kč
125x 137x
Neprověřený uživatel: Eva Vlasatá
04. 08. 2015

Ester Walters podvodná prodejkyně! IČ XXXXXXXX, tel.:775 387 XXX

V prosinci 2014 zakoupeny tablety, které o dva měsíce přestaly fungovat. Prodejce provozující tabletgps.cz, arenaslev.cz a firemnifinance.cz na telefon, nereaguje dodnes na email, ani na osobní jednání, zapírá a neřeší reklamace. Ke dnešnímu dnu nemám ani tablety, ani peníze. Z důvodu nereakce Ester Walters, jsem pohledala po internetu, abych zjistila, že se prodejkyně takto chová… (více)

Kategorie: Obchodníci
Autor: 94.112.250.XXX
Komentáře: 5
Částka: 4 010 Kč
97x 106x