Nova_Leasing



Neprověřený uživatel: Guest Guest
30. 07. 2012

EDARLING – SEZNAMKA

Po snůžce nesmyslných dotazů, které do Vás perou, Vám přijde spousta (cca. 3 vzkazy) a pak se zamlží a vyběhne na Vás ceník cca. 89 kč měsíčně za to,že se seznamujte. Mají to udělané fikaně, např. mají tam fiktivní postavy (fotografie mojí kamarádky, která o registraci nic neví). POZOR NA TUTO SEZNAMKU, JE TO PODVOD NA BÁZI BADOO, BE2 ATD. A také si sami vychvalují svou seznamku na stránkách (která patří jim) eMag.cz apod… PROTO POZOR…!!!

Kategorie: Ostatní
Autor: 90.182.221.XXX
486x 427x

Počet komentářů: 140

Chci sledovat diskuzi Sledování diskuse: Zadejte svoji emailovou adresu a v případě, že bude přidán nový komentář do diskuse, budete na něj automaticky upozorněni emailem.

    Neprověřený uživatel: Anonym
    #1
    31.07.2012 23:38:22
    [109.71.213.XXX]

    Jde spíše o to,jestli splnuje co seznamka nabízí a jestli že ne,tak je to spíše na trestní oznámení a jestli vůbec v Berlíně ta adresa je pravá.Já tam jsem  taky a pánové píšou.Vaše kamarádka se tam našla jak?když to nejde vyhledat ženy,pouze to co Vám nabízejí oni,nebo kdo na vás kouká a co kdyby.Takže trochu to nechápu,jak tam může být.
    73x 57x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #2
    03.08.2012 19:05:29
    [89.102.2.XXX]

    Vážení, jako šéfredakor a autor magazínu emag.cz, kde byla recenze uvedena byla zpracována bez vědomí majitele a českého zástupce edarling. Tyto jsem nekontaktoval a recenzi napsal podle svého svědomí.  Já nepíši pochvalné PR. Navíc jsem se registroval do systému a neviděl jsem jediný problém, který by mne vedl k jakékoliv negativní poznámce. Podle mého názoru je systém propracovaný a korektní. Otakar Hobza
    68x 66x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #3
    05.08.2012 22:54:15
    [88.101.71.XXX]

    jsem členem první týden, i za cenu kterou jsem zaplatila, a žádný podvod tu zatím nevidím,  není to postavené na bázi obyčejného chatu -jsou tamkonstruované, pychologicky a prakticky upravené otázky - vzhledem že hodně cestuji, setkala jsem se s touto seznamkou již dříve a rozhodně ji nevidím jako podvodnou - je skutečně pro náročné. Hanka
    52x 67x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #4
    07.08.2012 17:26:05
    [88.101.35.XXX]

    Po prvni tydnu se mi rovnez zdala seznamka korektni :D Kdyz jsem vsak zminil dotycnym, ktere me sami oslovily, ze bych radeji uprednostnil osobni setkani, tak se bez duvodu odmlcely. Takze bud je to seznamka pro "narocne" (vetsinou introverty, schizoidy, lidi trpici sociofobii, idealisty s prehnanymi naroky aj.) a nebo je to podvod.
    71x 57x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #5
    07.08.2012 17:30:51
    [88.101.35.XXX]

    A jeste neco! Jejich adresa, kam se posilaji vypovedi a odstupovani od smlouvy je od dnesniho dne neplatna, mejl se minvraci zpet, ze adresa neexistuje. Lidi, fofrem od toho dejte ruce pryc!
    65x 60x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #6
    07.08.2012 20:31:47
    [90.179.21.XXX]

    Podvod, minimálně manipulativní jednání je v tom, že na záčátku je při registraci  zájemce ujišťován, že seznámení je zadarmo avšak po registraci příp. poté co se ozvou údajní zájemci o seznámení je vyžadováno ,aby ste se stali členy VIP, ćož  je již za poplatek. Bez jakéhosi členství VIP tato seznamka vlastně nefunguje. Již tato manipulace svědčí o neserióznosti a otázka je zda při požadavku platby prostřednictvím platební karty - jiný způsob platby neexistuje je zaručena jistota, že zadané údaje z vaší platební karty nebudou zneužity. Moje banka před tímto způsobem platby varuje - nenese odpovědnost pokud je číslo a kód karty takto zveřejněn.
    76x 55x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #7
    08.08.2012 09:40:19
    [93.99.163.XXX]

    Taky jsem tam přihlášená, zaplatila jsem členství na měsíc, a je to pěkně na houby, slibují kontakty s fotkama, přitom fotky jsou cca u 30-40% "navrhovaných partnerů", nechci partnery s dětma, stejně mi je to nabízí, chci partnery s VŠ, nabízí to skladníky (možná někteří maj VŠ jen maj smůlu na práci, kdo ví..), dvakrát jsem psala na mail s dotazy a ani jednou jsem se nedočkala odpovědi. A pozor - pokud platíte kartou zškrtáváte, že po konci zaplaceného období si může eDarling sám strhnout peníze z vaší karty na další období, pokud toto nechcete, musíte se odhlásit, což je v textu napsáno velmi nenápadně... Je to šmějd a NEDOPORUČUJI!!!!
    67x 56x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #8
    08.08.2012 13:18:56
    [62.77.92.XXX]

    Jsem tam přihlášená 14 dní a už 2x jsem psala na jejich mail (nikdo mi neodpověděl), poprvé jsem zapomněla heslo a podruhé, že mi nechodí od nich potvrzující mail, když si zažádám o něčí foto. Máte někdo zkušenost, že nejdříve přijde od nich mail a pak foto. Je to nepřehledné, ale už jsem si zaplatila členství...Navíc mi vůbec nechodí zprávy, nevím, jak zjistit, že mám zprávy dobře nastavené...
    48x 55x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #9
    08.08.2012 14:21:43
    [86.49.90.XXX]

    Dohledám se někde kontaktu na zástupce firmy v ČR?
    57x 54x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #10
    08.08.2012 18:13:29
    [80.188.85.XXX]

    Přihlásila jsem se před čtrnácti dny, a odjela na dovolenou. Po návratu jsem měla v poště nabídky, ale abych viděla fotografie, a mohla komunikovat, byla požadována platba. Zdálo se mi to poctivé a VIP jsem zaplatila....ne kartou, ale převodem. Jenže....teď mi nejde server otevřít, jsou hlášeny potíže, a je to prakticky od okamžiku, kdy jsem zaplatila. Zatím mě podvodné jednání ani nenapadlo, jen se mi to zdá podivné. Po přečtení několika dikuzních komentářů, už tak klidná nejsem. Zájemci se náhle odmlčeli. To, co píše paní přede mnou, je pravda, chtěla jsem partnera z okolí Prahy a nabízejí mi Moravu. Fotografie chybí, a hlavně, jako by čekali, až zaplatím?    
    103x 60x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #11
    09.08.2012 10:36:39
    [147.33.10.XXX]

    No vazeni, je to cely peknej podvod!Ja udelala tu hloupost, ze jsem chtela zkusit placenou verzi s fotkama....cenu za mesic jsem pobrala jen jsem si nevsimla, ze mi odectou castku rovnou za cely rok - o coz uz zajem nemam...uz tyden jim pisu na zakaznickou linku ze chci odstoupit od smlouvy ale nikdo neodpovida....za blbost se plati, ale tohle tak nenecham...pokud je tu nekdo s podobnou zkusenosti ozvete se mi na email  seznamka.edarling@email.cz - tohle oskubavani lidi me dokaze vytocit a hodlam se branit! Pokud nas bude vic, tim lip!Hlavne jim uz nikdo neplatte, ziskate jen kontakty na neexistujici nebo nevyhovujici partnery. Psala jsem jim uz i na stranky na facebooku a do druheho dne muj prispevek stejne jeko ostatni negativni komentare zmizeli - takze evidentne jejich stranky a postu nekdo spravuje,ale zamerne nas ignoruje!Drzim vsem palce pri seznamovani a zmar vsem prizivnikum a podvodnikum! :-)  
    65x 58x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #12
    10.08.2012 09:53:15
    [46.13.18.XXX]

    To, že se platí při nejnižší měsíční sazbě rovnou na celý rok, je tam jasně napsáno. Stejně tak jsem si před platbou ještě přečetl, že se členství automaticky prodlužuje. Jsem tam asi tři týdny a se dvěma slečnami jsem se již osobně sešel, takže v tom bych podvod nehledal. Ale fakt je ten, že jsem zprávami kontaktoval možná deset dalších dívek a od žádné mi nepřišlo potvrzení o přečtení zprávy. Přitom některé z nich můj profil později navštívily, takže účet mají aktivní. A že by přišly a nepřečetly si zprávu, kterou jsem předtím zaslal, mi přijde silně nepravděpodobné. Také máte takové zkušenosti, nebo vám chodí "doručenky" normálně?
    100x 55x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #13
    10.08.2012 10:35:50
    [147.33.10.XXX]

    Napsano to tam mensim pismem je, coz ale neznamena, ze kdyz zmenim v zakone lhute nazor a chci odstoupit od smlouvy, ze budou delat mrtveho brouka...napsala jsem jim uz 3 emaily a nikdo neodpovedel. Chtela jsem clenstvi zmenit za mesicni na zkousku, ale oni uz holt dostali svoje penize a na zakony kaslou....A jestli jste si precetl, ze se clenstvi automaticky prodluzuje a zadneho zruseni (viz muj pripad) se domoci neda...tak bych se na Vasem miste taky zacala bat, protoze uz to mate asi na dozivoti nebo nez je nekdo zavre.....takze placeni zdar! :-/
    53x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #14
    10.08.2012 12:43:03
    [46.13.18.XXX]

    Tak zkuste poslat výpověď faxem nebo doporučeně na uvedenou poštovní adresu.
    54x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #15
    11.08.2012 13:30:58
    [83.208.68.XXX]

    Mám stejnou zkušenosti - splnil jsem vše co požadovali pro odsoupení od smlouvy. Firma dělá mrtvého brouka a dále strhává peníze. Naprosto nesmyslně ztížená výpověď  a chybějící (alespoň já jsem jí nenašel) volba pro změnu platebních podmínek (změna karty atp.) z tého firmy dělá naprosto nedůvěryhodného partnera. Osobně jsem splnil vše, podal jsem výpověď smlouvy v termínu a podle jejich požadavků a tak nevidím důvod pro placení dalších poplatků. Zablokuji platby z internetu. Nalezl někdo v jejich podmínkách popsané co se stane, když neproběhne platba?  
    60x 65x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #16
    12.08.2012 15:03:13
    [85.161.181.XXX]

    Zajímavé co tu píšete - já se ze zvědavosti registroval někdy v červnu a mám zdarma už tedy cca skoro 2 měsíce členství VIP-plus - nevím jak jsem toho zdarma docílil, ale je to tak - nyní jsem vytvořil další fiktivní profil a máte pravdu - za vše se platí :))) a docela dost na to o co vlastně jde - nikdy bych jim nedal ani floka :)) ....nechápu proč jsem získal VIP-plus zdarma a úplně automaticky.... Jinak co se týče seznamování, tak zatím jen pár 5 otázek nebo i individuálních zpráv a dále nic moc - je fakt, že tam moc nechodím a spíše mi šlo o to co mi to bude nabízet :)) - nevím proč, ale podezřele příliš mi to nabízí zdravotních sestřiček - jestli se ke mě hoděj fakt hodně hodně pochybuju :)) Asi se do toho budu muset víc ponořit, abych to VIP-plus prozkoumal když jsem k němu přišel jak slepej k houslím....
    62x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #17
    12.08.2012 18:45:31
    [46.13.18.XXX]

    A posílání zpráv (doručenky) ti fungují normálně? Jak píšu výše, posílal jsem zprávy několika slečnám a tak tři týdny mi nechodí doručenky a mám dojem, že dotyčným ani zprávy nedošly..
    58x 50x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #18
    12.08.2012 22:02:39
    [95.168.203.XXX]

    Slečnám zprávy chodí, ale pokud si nezaplatily VIP členství, nemohou poslat odpověď zpátky. Pokud se o to snaží, vždy jim to hodí stránku s ceníkem na jednotlivá období a požadavkem o zaplacení. Pokud členství nemáte, v podstatě se můžete pouze dívat na nabídky a detail adeptů,  odpovědět na 5 otázek a tím to končí. Komunikaci ze strany nabízených partnerů si nepřečtete a ani jim neodpovíte. Vnímám to také jako podvod - hlavně když vidím komunikaci výše. 
    64x 54x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #19
    12.08.2012 22:47:31
    [85.161.181.XXX]

    Doručenky? ...co to je? - mě doručenky nechodily nikdy - nemohu posoudit :)) - ale odpovědi na ony zprávy byly :)) - nicméně je to fakt zajímavej šmejd :)) - schválně jsem u toho dnes seděl spoustu času a byl hodně moc aktivní, a jsem zvědav, zda se něco bude dít - přijde mi totiž když se nad tím více zamyslím, že čím méně jsem se přihlašoval a byl aktivní, tím více jsem byl terčem různých úsměvů, otázek, zpráv apod.... - teď jsem to otočil (a i na ty jejichž původní iniciativa byla první) a zatím ani ťuk :)) ...pátral jsem v paměti, kde se mohlo vzít to moje zdarma VIP-plus členství a matná vzpomínka mi říká, že to říkal několik dnů ten odkaz na FB.... Jinak mě přijde extrémně podezřelý to, že - jsem narazil snad na cca 30 holek se zaměstnáním zdravotní sestra - těch je v ČR tolik český národnosti?? - co já vím, tak tohle povolání v ČR snad už dělaj za ty smutný peníze jen holky z východu a i když si odpustím trochu humoru, tak přece není možný aby byly všechny single a zrovna se hodili dle toho blbýho webu zrovna na mě :))) - fakt jich narážim zde na tolik, že jich je víc než jsem v životě viděl a to i v televizi :))
    62x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #20
    13.08.2012 10:38:25
    [147.33.10.XXX]

    sestricky? tak to je vtipny...asi si na eDarlingu udelali nejaky pruzkum,ze se chlapum libi nejvic sestricky  a tak tam nasekali spoustu falesnych sestrickovskych profilu :-)))me to zas naslo samy managery :-)))proste chlapi maji radi uniformy a zensky prachace - asi nas eDarling povazuje za dost jednoduichy zviratka....
    59x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #21
    13.08.2012 11:25:12
    [46.13.18.XXX]

    Mno doručenky, když pošleš zprávu, tak v odeslaných se potom u ní ukáže žlutá fajfka, že si ji dotyčná přečetla. To tam nemáš?
    54x 56x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #22
    13.08.2012 19:16:23
    [83.208.68.XXX]

    Po několika urgencích firma zareagovala a placené VIP členství zrušila. Údajně vrátí i přeplatek.  Mají prý málo zaměstnanců a nestíhají vyřizovat korespondenci. U společnosti, která si platí celoplošnou TV reklamu divné. Každopádně, můj první dojem z nové seznamky je špatný ...
    56x 58x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #23
    13.08.2012 23:50:50
    [85.162.24.XXX]

    Jo tohle je míněno pod "doručenkama" - nevšim jsem si toho - jo ty choděj, resp. chodily.... Jinak prapodivně nadějně zahájené konverzace, či jejich počátky pozoruji že naprosto ustaly - bez jakýchkoli reakcí a jen se zjevují patery otázky a úsměvy od nových.... ...vzkutku podivné až podivně nesmyslné :))
    50x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #24
    14.08.2012 14:39:15
    [93.99.19.XXX]

    Uff, váhala jsem jestli zaplatit jeden měsíc, ale jak tak koukám, jsem ráda, že jsem si to s podezíravostí sobě vlastní zadala do googlu. Děkuju  
    57x 50x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #25
    14.08.2012 23:23:59
    [109.71.213.XXX]

    Tak se s Vámi,též podělím o své zkušenosti.Přihlásila jsem se taky na seznamku a zaplatila členství na rok,ale pak se ujistila,že nereagují na emaili,že mi posílají návrhy pánů a těch bylo tak málo a kdo na mě koukl,tak ani nenapsal.Takže jsem si vyjela na stránkách formulář na zrušení členství,do 14dní a tím pádem vrácení peněz,vyplnila a poslala doporučeně. Odpověd od nich na emailu byla,že mám poslat klasickou výpověd emailem,tak jsem poslala a druhý den VIP zrušeno,ale peníze vráceny nebyli hned,až později do 14dní,páč jsem jim napsala,že jestli mi je nepošlou,budu to řešit právní cestou a šup najednou byli.Zprávy jsem dostávala normálně,ale je pravda,že tam je plno chlapů,bez Vip a tím pádem na prdku,takže tahle seznamka je na dvě věci a co si budem povídat i všechny ostatní pomalu.Spíš by měli založit seznamku,pro Ti co hledají ty modelky a ty super štíhlé hi hi a nic víc je nezajímá.
    101x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #26
    14.08.2012 23:33:07
    [109.71.213.XXX]

    Jo ještě jedna věc,zaplatila jsem kartou o ketré jsem věděla,že jí brzo zruším a hned potom aktivovala jinou,takže na mě už nemůžou.Jinak bych se bála,že si tam ty peníze budou dál strhávat,páč jak nedáte před koncem výpověd,tím si to vezmou znovu,takže bacha na datum založení a ukončení.
    57x 54x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #27
    15.08.2012 02:48:54
    [92.62.224.XXX]

    Zdravím všechny tady, co máte podobnou - špatnou zkušenost jako já. Taky jsem se před cca 3 týdny zaregistrovala na té v televizi propagované seznamce. Proč bych si ale měla platit VIP, mne nezajímají fotky těch dotyčných a ani já se nechci vystavovat. Dám radši na osobní setkání. Už to tedy byl problém, že jsem asi při odpovědích nedostávala zpětnou vazbu od klientů. Tak mi to po dvou urgencích snad dnes konečně zrušili, jak slibují. Proto vám z vlastních zkušeností doporučuji seznamku Štěstí, kde jsem se před několika lety seznámila ( vztah ale bohužel skončil ). Tato seznamka je daleko lepší, můžete si korespondovat a posílat vzkazy mezi sebou, i když tam nemáte fotky a v případě, že si je chcete vyměnit, tak to uděláte tak, že si pošlete e-mail, nebo telefon. Tak hledejte štěstí na Štěstí !
    56x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #28
    15.08.2012 12:25:31
    [147.33.10.XXX]

    pokracovani#1109.08.2012 10:36 tak po 10ti dnech mi odpovedeli na moji vypoved smlouvy a slibili ze penize behem nekolika dni poslou zpet na ucet...takze beru svou rozmrzelost zpet a omlouvam se :-) nicmene bych doporucovala zlepsit komunikaci,pac tohle opravdu duveru nebudi..... uspesne hledani vsem....:-)))
    53x 54x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #29
    15.08.2012 23:56:28
    [109.71.213.XXX]

    Štěstí a další seznamky,stojí za prdku.
    53x 59x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #30
    16.08.2012 12:31:36
    [83.208.19.XXX]

    Tak jsem dnes s hrůzou zjistila, že mi z účtu zmizely asi 2000 namísto nějakých 349 Kč. Ach ta nepozornost. Můžu se zeptat někoho z Vás, jakým stylem píšete výpověď? Nějak právnicky, nebo jednoduše: odstupuji od smlouvy a konec?Díky. 
    59x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #31
    16.08.2012 13:49:26
    [147.33.10.XXX]

    staci napsat jim na mejl : odstupuju od smlouvy uzavrene z emailu: xxx a zadam o vraceni zaplacene castky zpet na ucet .....jen si musis na odpoved chvili pockat...me odpovedeli ze to akceptujou az po 10ti dnech....
    58x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #32
    16.08.2012 14:40:02
    [83.208.19.XXX]

    Děkuju za radu. Zatím mi přišla jen automatická odpověď. 
    53x 59x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #33
    16.08.2012 15:03:08
    [90.176.239.XXX]

    Taky jsem se zaregistrovala a 27.7. poslala peníze. Do dnešního dne jsem pořád na členství základním. Po přečtení těchto recenzí jsem okamžitě s eDarlingem  ukončila členství a žádala o vrácení peněz.  Tak jsem zvědavá. 
    53x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #34
    16.08.2012 21:06:30
    [88.103.36.XXX]

    Zdravím, taky jsem se zaregistrovala a naštěstí si nekoupila jejich členství.Po přádném přečtení jejich smluvních podmínek jsem zjistila,že se jedná o podvod a hned jsem členství zrušila.A  tak milé dámy,radím Vám,NEREGISTROVAT SE a NEKUPOVAT ČLENSTVÍ V eDARLINGU,jedná se podvod a pak po Vás budou chtít stále platit členství,jelikož je tam v podmínkách, že se AUTOMATICKY ČLENSTVÍ PRODLUŽUJE!! A když se  budete chtít odhlásit,musíte posílat maily na německé stránky!!Kde podle mého není záruka výpovědi a navrácení peněz.A krom toho jedná se o Německé právo.. Výběr partnerů je tam stejně strašný, a ještě ke všemu než si s nima můžete psát, musíte zaplatit.Takže radím, nejsem proti seznámení na internetu,ale s rozvahou!
    51x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #35
    17.08.2012 13:23:45
    [90.176.239.XXX]

    Dnes mi napsali, že peníze nedostali a že byla asi chybně provedena platba, peníze mi vrátí , ale poplatek za vrácení je tak velký, že vlastně nedostanu nic. Prej ať jim pošlu naskenový výpis a oni mi ihned aktivují členství. Jsou to podvodníci . Jak už jsem výše psala ukončila jsem s něma členství.
    50x 57x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #36
    17.08.2012 23:28:34
    [83.208.158.XXX]

    Zdravím Vás, i já jsem patřila mezi ty zvědavce, které zajímalo, i přes to, že to nepotřebují, jaké partnery by jim tato seznamka našla. Po pár týdnech od registrace jsem se rozhodla vyzkoušet členství(samozřejmě jsem si předem žádné informace o této společnosti nenašla), rozhodla jsem se, že vyzkouším 3-měsíční verzi. Jeden měsíc za 129Kč mi přišlo celkem přijatelné, to že budu platit jednorázově za všechny 3 měsíce bych se určitě dozvěděla, pokud bych četla pozorně.  Po zaplacení jsem zjistila, že je zde i automatické prodloužení. Tomu jsem nevěnovala větší pozornost, protože jsem se nadále dočetla, že je možné ho deaktivovat, to jsem také hned ve stejný den udělala, ať na to potom nemusím myslet. No a až teprve další den jsem hledala ohlasy na seznamku a nalezla tuto stránku. Z Vašich zkušeností jsem tedy usoudila, že i já jsem naletěla. Poslala jsem druhý mail,tentokrát na jinou jejich mailovou adresu(našla jsem ji úplně dole v malých odkazech na "péči o zákazníka) a okamžitě jsem volala banku a blokovala platební kartu ze které jsem platbu posílala. S odpovědí na maily jsem už tedy nepočítala a tímto pro mě byla celá akce edarling ukončena. Dnes po 3 dnech mi k mému údivu přišel mail, ve kterém mi automatické prodloužení členství zrušili. Nevím tedy, kde jste přišli na informace, které tady zvěřejňujete( tím nechci říct, že je pokládám za nepravdivé), ale dle mého názoru i zde platí zlaté pravidlo "kdo si počká, ten se dočká". Dvě pozitiva to pro mě ale má, konečně mi přijde bezkontaktní karta, kterou se snažím už delší dobu zařídit, ale pořád jsem se k tomu nemohla dokopat a když budu chtít zahánět nudu hledáním partnera, půjdu ho raději hledat někam, kde za svoje peníze dostanu aspoň kafe. Mějte se hezky a držím pěsti!
    75x 75x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #37
    18.08.2012 19:25:19
    [89.24.140.XXX]

    Dobrý den, jak ukončujete "prodloužení členství" - soubor PDF. mi klasicky nejde uložit, abych ho pak poslala mailem. To musím poslat v obálce na papíru? Díky
    51x 58x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #38
    20.08.2012 16:54:16
    [90.182.221.XXX]

    Dobrý den, jak jsem již psal, jedná se o podvod na bázi Be2, badoo apod.... Stojí za tím jakýsi němec a také se chystám na toto jednání upozornit v televizi.
    53x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #39
    21.08.2012 11:27:52
    [89.103.111.XXX]

    Tak jsem to také zkusila, prý zadarmo....kdo nezaplatí poplatek, nedostane se na vzkazy, fotky, profily, prostě nikam. tak jsme klikla na Vip, zaolatila jsme poplatek, myslela jsme na měsíc, a ted jsme zjistila, že mi strhli na celý rok dopředu přes tisícovku. Chtěla jsem to zrušit i přesto,že přijdu o ty oeníze, ake není to nijak jednoduché, nejdřív se musí zrušit písemně na německou adresu VIP členství, pak teprve zrušit profil. Mailem odhlášku z VIP neberou, takže jedině poslat doporučeně. A zkušenost? dají vám na výběr 10 protějšků, a dalších 10-20 na prohlédnutí profilu. Z těch 10 mužů bylo nezaměstnaných. Nepotřebuji milionáře, ale normálního chlapa, který je soběstačný. Takže ta,m  budu viset rok, nebudu  tam chodit a pak to zruším. Vůbec nedoporučuji, pokud se chcete seznámit, zkuste jinou seznamku.
    53x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #40
    21.08.2012 18:36:00
    [89.24.140.XXX]

    Dobrý den, napíšu popravdě jak jsem dopadla já. Takže v sobotu 18.8. jsem se zaregistrovala i na VIP, abych aspoň mohla využívat nějaké funkce. Bez VIP je to na.... a s VIP taky. To jsem ale zjistila až po zaplacení. Dala jsem si naštěstí jen měsíční trvání. Hned v sobotu jsem podala výpověď - tzn. vyplnila .pdf soubor, vytiskla soubor ale ne na tiskárnu, ale do dalšího .pdf souboru a poslala na mail péče o zákazníky. Pod stimulem této stránky, jsem tak učinila dneska znovu s předmětem mailu URGENCE. Dnes odpoledne (tzn. 4 dny od registrace = 2 pracovní dny od registrace) mi přišel mail, že mé členství do příštího měsíce ruší. Na uživatelském kontu již vidím prodloužení = deaktivováno. Z toho plyne, kdo tu píše, že nevede cesty zpět a bude to nadosmrti, nemá pravdu. Kdo tu píše, že se musí psát dopisy do Německa za účelem výpovědi VIP, taktéž nemá pravdu. Jak je to o odstoupení smlouvy od počátku nevím. Ten měsíc přečkám. Tak přeju hodně trpělivosti.
    58x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #41
    21.08.2012 19:44:54
    [90.181.99.XXX]

    za blbost se plati,tak jsme samozrejme taky naletela a to jsem to vzdycky odsuzovala. Nuda v praci a hned jsem o 1000 lehci. vratili nekomu ty penize? asi tezko, ze?
    53x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #42
    21.08.2012 20:48:39
    [85.71.98.XXX]

    Partner se dá najít kdekoliv, tak proč ne na netu, že ... S tímto vědomím jsem edarling zkusil. Prvně jsem měl dojem, že to VIP je pro ty, co chtějí rovnou vidět fotky atd. ale že základní komunikace je stále zdarma. Tak jsem zahájil pár kontaktů tím jejich "5 otázek". Slečna odepsala, ale ouha když jsem si chtěl přečíst odpovědi. Okamžité přesměrování na zakoupení VIP. To se mi hrubě nelíbilo tak jsem to chtěl zkusit přes zprávu s tím, že bych slečnu rovnou oslovil a pozval ji na komunikaci přes klasický mail. Jaké bylo překvapení když při kliknutí na Odeslat zprávu opět naběhla stará známá stránka se zakoupením VIP členství.Jestli si někdo VIP zaplatil a skutečně se s někým sešel, budiž mu přáno. Z mé strany na to ale nahlížím tak, že většina uživatelů tam přijde s cílem se zadarmo (jak je tak často zmiňováno v reklamě) seznámit a třeba opravdu najít partnera či nové přátele. Ovšem s tim neustálým protlačovánim VIP a doslova i vynucovánim VIP profilu aby si člověk vůbec mohl s někým psát považuju za vychcánkovství a regulérní podraz. Takže pokud o této stránce někdo uvažuje, neplýtvejte časem a hledejte jinde.
    55x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #43
    21.08.2012 22:13:20
    [85.161.99.XXX]

    ja jsem to zkusila taky, zaregistovala jsem se tehdy, jak inzerovali v TV, ze je to zdarma (asi v cervnu nebo zacatkem cervence) a opravdu to mam uz druhy nebo treti mesic zdarma, myslim VIP , nevim do kdy.Prijimam, posilam zpravy a fotky taky vidim.Podle tech navrhu co mi chodi se mi zdaji ty profily prave, je pravda ze je tam vetsina manageru,ale to si muze napsat kdokoliv kdo ridi aspon dva lidi v praci( a ve veku 30-40 let asi opravdu je ve spolecnosti hodne "manageru".. To ze nekdy nekdo neodpovi na zpravu nebo usmev bych neprisuzovala seznamce, ale tak to bohuzel je i na ostatnich seznamkach, ze lidi nekdy nepodvidaji. Jako jednu nevyhodu vidim to, ze hned z profilu nevidim, jake ma clovek vzdelani, jestli je zadany nebo jestli ma deti. ( ja preferuji bezdetne, a to se dozvim az z kontaktu).Zatim se mi edarling jako podvod nejevi, snad nezmenim nazor.
    52x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #44
    22.08.2012 01:16:03
    [83.208.19.XXX]

    Díval jste se někdo na ten výpovědní formulář? Zvláště číst "Otevřené pohledávky zůstávají při výpovědi v platnosti a mohou být vymáhány soudně. Podrobnosti k tomuto najdete ve Všeobecných podmínkách na https://www.edarling.cz/vseobecne-podminky'" se mi vůbec nelíbí. 
    54x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #45
    22.08.2012 01:16:32
    [83.208.19.XXX]

    *oprava: Zvláště věta /ne číst/
    53x 58x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #46
    22.08.2012 22:03:10
    [46.47.187.XXX]

    Taky jsem se registrovala asi před týdnem a včera jsem účet smazala - pokud člověk nezaplatí, nemůže tam prakticky nic.  K čemu pak taková seznamka je?? A dneska tu narazím na tuto stránku a pár podobných. Prý je na ně už podaná stížnost u ČOI. Jsem ráda, že jsem žádné peníze neposlala a všem, kteří s nimi řeší problémy, přeji ať jim to dobře dopadne! Rozhodně budu všechny před touto seznamkou varovat!
    53x 46x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #47
    22.08.2012 23:00:12
    [85.162.227.XXX]

    Mě stále funguje VIP bezplatně již cca 2 měsíce, ale opravdu mi to přijde celé divné - mimo asi dvou až tří konverzací, které přešly mimo tento web na email a zatím se nezdají jako nějaký "výmysl", který by ze mě tahal informace buh ví proč, tak se mi zdá velmi podezřelé to, že jsem asi během celé té doby 2 měsíců u asi 3 žen co mě oslovily požádal o zaslání foto, a teď mi email spamují oznámení z edarlingu, že asi ne 3 ženy, ale asi celkem již 30, které jsem údajně žádal o foto - to ono foto nahrály, a kupodivu mě ten web vyrozumívá o nahrání foto vždy různých žen v naprosto stejný čas.... od počátku žádnému seznámení přes internet nedávám žádnou váhu, ale takovéto čachry jsem tedy nečekal :)))
    48x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #48
    23.08.2012 13:47:46
    [78.102.19.XXX]

    ja mam taky VIP asi 2 mesice, registrovala jsem se 3.7 a to byla nejaka akce.Myslim, ze podvod to neni, edarling aktualizuje a manualne kontroluje rano informace, tak vetsinou schvaluje i fotky, nahrane muzou byt kdykoliv,ale v profilu se objevi tak kolem 9 dopoledne.Navrhy taky chodi po ranu, kolem 9 a taky jednou denne. Myslim, ze tam nekdo opravdu manualne odklika fotky a informace co muzou do eteru. A tech fotek ti prislo 30 proto, ze jakmile navstivis nejaky profil bez foto a i kdyz nemas zajem, kazda nova vec a foto se ti hned objevi ve zpravach. Taky jsem nejdriv nechapala,co se deje, ale po 2 tydnech co tam jsem aktivni tak vidim jak to tam chodi. Odepsala jsem asi 4 muzum , ten kdo me nezajima, tomu  ani neodepisuji(neni to moc slusne vim) 
    55x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #49
    23.08.2012 21:12:49
    [83.208.19.XXX]

    Po odeslání třech mailů mi konečně zrušili VIP členství a napsali, že mi vrátí i peníze. Pomohla až tady výše zmíněná rada vyplnit online výpovědní formulář, odeslat mailem a napsat do předmětu urgence. Takže dá se, ale musí se na ně zatlačit. Už jsem si zrušila i normální členství a jsem ráda, že s tím mám pokoj. 
    53x 50x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #50
    24.08.2012 23:37:31
    [84.246.167.XXX]

    Moje zkušenosti jsou zatím dosti rozporuplné. Nemyslím si, že je to podvodná stránka. Spousta lidí rychle odchází a jejich profily tam po nich zůstávaj mrtvý.  Tedy nijak nereagují. Bez zaplacení tam nemůžete vůbec nic, dokonce ani číst cizí zprávy. Píšou, že komunikace je v základním členství omezená, ale ona není vlastně žádná.Na druhou stranu se mi líbí to s tím dotazníkem, protože na rozdíl od některých, co píšou výše - mě to našlo hned na začátku asi dvacet slečen, které by skutečně tomu, co jsem si představoval odpovídali. Ale díky mému "základnímu" = žádnému členství jsme si s několika jen vyměnili 5 úvodních otázek nějaký úsměv a konec - trochu jsem čekal, že půjde alespoň pak psát, nebo číst, ale nic. Ani nevidím, co mi kdo píše. Platit VIP, také kvůli tomu co tu píšete, asi nebudu. Omlouvám se tedy alespoň tady těm, co jsem neodepsal :-).S eDarlingem veškerá komunikace žádná (hrozně to trvá naž odepíšou) - myslím že je to ale skutečně tím, že mají málo lidí a nestíhaj to a mají špatně naplánovanej web. Nicméně ty peníze zatím riskovat nebudu - snad pokud je to alespoň normální firma tak si to a jiné diskuze přečtou a opraví svoje chyby.
    50x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #51
    26.08.2012 01:24:06
    [93.99.166.XXX]

    Nevíte, prosím, kontaktní e-mail na pro zrušení členství? Děkuji  (na stránkách edarling.cz se najít nedá..., hodí mně to vždy rovnou do zprávy... :o( a formulář v *.pdf se přiložit nedá.  Děkuji moc.   
    49x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #52
    26.08.2012 13:12:50
    [89.24.140.XXX]

    mail je: peceozakaznika@edarling.cz
    53x 55x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #53
    26.08.2012 18:47:30
    [93.99.166.XXX]

    děkuji moc, a hezké dny :o)
    56x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #54
    27.08.2012 20:28:01
    [93.99.204.XXX]

    Zaregistroval jsem se včera a začali  mi do mailu chodit samé návštěvy profilu. Tolik návštěv jsem nikde neměl ani za měsíc natož za den. Řekl jsem si konečně něco, kde bude dostatek lidí s opravdovým zájmem. Ale přišlo mě divné, že v momentě, kdy mi někdo poslal zprávu, tak si ji nemohu přečíst. Začal jsem hledat na internetu něco bližšího a objevil jsem tuto stránku. Je evidentní, že nyní mám podezření na podvod. Rozhodně se nechystám tam vrazit ani korunu, naopak doufám, že mé osobní informace se nedostanou do neoprávněných rukou.Zatím děkuji všem, kteří se tu podělili o své podezření a zkušenosti
    54x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #55
    28.08.2012 11:56:52
    [83.208.167.XXX]

    Tak já jsem se taktéž evidentně napálila, uhradila měsíční členství, nyní nezbývá než doufat, že mi (po 3 urgencích !! ) to "úžasné" VIP členství zruší...V diskuzi zde vidím, že to trvá cca 10 dnů, tak jsem (zatím) ještě relativně klidná..Mám spousty návštěv profilu, zdá se mi však, že funguje maximálně výměna úsměvu..dál jsem se totiž v komunikaci ještě nedostala, přestože mi dotyční zaslali úsměv jako první a navštěvují stále můj profil, když jim pošlu zprávu, žádná odpověď od nikoho nepřijde..zkusila jsem tedy rozeslat několik "testovacích" zpráv - bez reakce..Zlatá "seznamka.cz" nebo "štěstí" ! Tam lze alespoň bez potíží komunikovat..Příště budu rozhodně ostražitější,nenechám se zlákat "důvěryhodnou" TV reklamou..
    52x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #56
    28.08.2012 13:01:06
    [109.71.213.XXX]

    Prostě ty ostatní,nemají VIP,proto vám neodepíšou a ani od Vás,si ty zprávy nepřečtou,takže tam jsou úplně na dvě věci.Já jim pohrozila a peníze mám.
    53x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #57
    30.08.2012 07:10:11
    [84.244.114.XXX]

    Po pěti dnech mám mám deaktivované VIP členství :o). Představa, že mi budou několik let strhávat každý měsíc z účtu 349,-Kč, mi totálně sebrala chuť se zde seznamovat. Vám všem ostatním přeji jen samá pozitiva, a hlavně abyste našli toho koho hledáte :)
    53x 54x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #58
    30.08.2012 11:00:42
    [109.71.213.XXX]

    Oni to strhávají najednou,mylně jsem si taky myslela,že částku za VIP 69kč mi budou strávat měsíčně,chyba strhnou si to najednou a proto jsem od smlouvy odstoupila.
    52x 58x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #59
    01.09.2012 14:31:20
    [178.209.138.XXX]

    Také si myslím, že je to podvod a že v tv běží klamavá reklama, protože pokud nezaplatíte, nemůžete nic! A ani mi nepřijde normální, že návrhy, úsměvy atd. chodí v pravidelnou dobu. Předpokládala bych, že pokud někomu pošlu např. úsměv, že  ve stejnou dobu (případně s menším prodlením jako je to na friendscoutu) obdrží dotyčná osoba e-mail. Zároveň mi požadovaná částka za "VIP" členství nepřipadá úměrná.
    56x 45x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #60
    01.09.2012 17:45:44
    [94.112.205.XXX]

    Mám taky jen negativní zkušenost, nejen že si eDarling "prodloužila" moje VIP členství, ale dokonce si sami stahli (ano je to určitě podvod) z karty další poplatek..... evidentně počítají s tím, že kvůli pár korunám nepoběží nikdo na policii..... blokuju kartu a už s nimi nechci nic mít..... dokonce nevím proč bych měla od něčeho odstupovat, když jsem nikde žádnou smlouvu neuzavírala..... ale napsala jsem jim, pro sichr....
    51x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #61
    02.09.2012 00:12:34
    [109.108.112.XXX]

    Mě to tady dost zavání zaplacenou antireklamou tak jak už je v ČR zvykem! Je to normální regulérní seznamka a VIP členství chápu, protože to odradí úchyly a budou tam jenom ti co to myslej vážně a to je další plus téhle seznamky a to, že lidi neumí číst ve všeobecných podmínkách to je neomlouvá , v životě neznalost taky neomlouvá.!! Čím víc tady budete lhát, tak tím míň tam bude lidí a to je zase pro normální lidi škoda.!!  A ještě něco když někdo nevidí kolik peněz mu to strhne za rok a pak si stěžuje tak je to jenom ukázka inteligence jedince.  Jinak edarling je dobrý nápad a jenom díky vám hloupým pesimistům tam není víc lidí VIP a těžko odpoví na moje vzkazy tak za to vám chci všem poděkovat , no prostě ČEŠI no . 
    54x 61x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #62
    02.09.2012 21:33:11
    [109.71.213.XXX]

    Tal lovu,zdar na seznamce,třeba tam potkáte jimi nabízené ženy i muže.
    53x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #63
    02.09.2012 23:37:50
    [90.178.176.XXX]

    RE:  02.09.2012 00:12jenže chování této seznamky je velmi podezřelé. Zdarma je jen registrace, zbytek se musí platit.Pokud se prezentují jak seznamka pro náročné, je nepochopitelné proč tak špatně funguje péče o zákazníka. Výmluva že mají málo lidí je neomluvitelná.Proč je hned aktivované prodloužení smlouvy, automatcké stržení z účtu a tak komplikované její zrušení? Z toho je jasné o co jde majiteli seznamky.
    58x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #64
    03.09.2012 21:37:10
    [109.108.112.XXX]

    Když už jsme u automatickém prodloužení smlouvy , tak mě to připomíná například mobilní operátory. Tam se vám paušál taky účtuje dál i po uplynutí smlouvy a je to jen na vás jestli se ozvete nebo ne a toho je plno takový případů. Když lidi nechtěj zaplatit ať neplatí ale ať si potom nestěžují, že jim to bere víc peněz než chtěli. Základem je selský rozum a přečíst vše co se přečíst má a pak se rozhodnout zda to má pro toho člověka smysl do toho jít. Ano já potkal jimi nabízené ženy a ano jsou skutečné.
    61x 54x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #65
    03.09.2012 22:22:19
    [95.82.145.XXX]

    Koukam, ze tu pisou sve zkusenosti same zenske. No asi takhle ... ja jsem to zkusil a zaplatil si mesic ... poctive vyplnil profil, dodal foto. Navrhy kazdy den a ze jich bylo dost. Bohuzel nejake rozpeti 50 km me fakt nezajima, takze jsem se dival max do 10. Oslovil jsem ja 3 zeny. Poslal usmev, psal otazky, pak si psal normalne. Z tech cca 100 navrhu dle fotek pouzitelne max 1 az 2 zenske. Ostatni plnostihle a tak dale a pritom jsem tam mel stiktne napsano, ze jsi atraktivni stihlou zenu :D No proste to dohazovalo vsechno co zrovna bylo na krame a je jedno jestli si tam napisete pozadavky na vzdelani nebo postavu ci cokoliv jineho. Nevim teda jak to chodi na jinych seznamkach, jsem se nechal nalakat z TV reklamy, ale tohle me proste prijde nic moc.Tak me prosim neukamenujte, za to, ze jsem tem baculikum neodepisoval, kdyz mi prisla zprava, proste to tak je. No a co :)
    54x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #66
    03.09.2012 23:30:45
    [109.71.213.XXX]

    No to je sranda,každej chlap chce štíhlou a krásnou ženu a občas se člověk diví,jaký sám ten pán vypadá a nebo se pak diví,že jim ta krásná štíhlá nic neuvaří a pořád někde courá.Taky si dám inzerát na krásného svalnatého chlapa,aby mi ho všichni záviděli a nebude věčně doma,nic neudělá a bude k nepoužití a takhle to chodí na všech seznamkách.Se musím smát,co mají muži i ženy za požadavky.ještě jedna věc,chce to číst ty profili požadavky a pak se člověk nemusí nervovat,že mu nikdo neodepíše,protože nechtěl baculku,ale štíhlou hi hi.
    52x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #67
    04.09.2012 14:48:30
    [90.183.51.XXX]

    ale prosim te, jsou stihle krasne co umej i varit :o) jenze ty nechodi na seznamky ... na internetove seznamce to je samej zoufalec a z obou stran ... :D
    56x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #68
    13.09.2012 15:57:17
    [109.75.149.XXX]

    já jsem zaregistrovaný přes měsíc a zatím spokojenost - ne, že bych si našel partnerku (což bych za měsíc ani nečekal), ale píšu si s několika slečnami, které rozhodně nejsou nastrčenými figurantkami. K tomu co je tu řečeno, je možné platit kartou i přes převod, platby jsou odstupňovány různě, na čím kratší dobu, tím dražší, já jsem si zaplatil čtvrtletní členství a odečetla se mi ta částka. To, že si někdo neumí přečíst obchodní podmínky je spíše jeho problém, mě na tom nic nejasného nepřišlo. Mají dva druhy návrhů, jeden reflektuje požadavky (např. vzdělání, region atp), druhý méně, ale oba dva jsou vedeny zvlášť, opět nevidím problém. Zkuste si nastavit filtr lépe, pomůže to. Řada z těch profilů, kteér se zdají být fiktivní existuje, ale fotografie ověřují, tzn. je běžné, že jsou až za několik dní. Je to služba, nevidím důvod proč za ni neplatit, čtvrtletní členství mě stojí méně, než útrata za večeři:) jinak co se týká komunikace, zkuste FB, tam reagují promptně. 
    56x 58x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #69
    13.09.2012 20:01:46
    [178.22.116.XXX]

    Myslím si,  že nejde o podvod. Ve všeobecných podmínkách je uvedeno co je součástí bezplatné registrace a co je součástí VIP členství. Že je to klamavá reklama? To asi ano. Byla jsem zaregistrovaná pár dní a přišlo mi hodně reakcí a návštěv profilu. Přemýšlela jsem o tom,  že si zaplatím VIP členství. Ale pak jsem pro jistotu zamířila na starý, dobrý google a podívala se na názory ostatních. Teď jsem smazala celý svůj profil.  Zajdu si raději na kafe do města a budu hledat po staru :) . 
    51x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #70
    17.09.2012 02:38:20
    [90.178.37.XXX]

    Všechny ty negativní zkušenosti, zde popsané, mají stejnou příčinu. Nečtete OP, neumíte pracovat s rozhraním... Seznamujte se na pofidérních web seznamkách a neodrazujte potenciální VIP členy. Jeden z přispěvatelů zde má pravdu: "Čecháčci se opět projevili. Žijte blaze.
    57x 56x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #71
    24.09.2012 14:44:55
    [94.138.120.XXX]

    Dobrý den, po registraci na eDarling mi začaly chodit mraky "obchodních nabídek". Profil jsem tedy šel smazat, což se mi nepodařilo. Odhlásit příspěvky také nelze. Dávno řešené praktiky na které upozorňuje ČOI a právníci. Než někdo podá žalobu aby se známá firma přejmenovala a pokračovala. Obchod s osobními údaji je u nás ještě v pravěku. Zastáncům tohoto obchodu navrhuji podívat se jak to funguje v civilizovaných zemích. Za český eDarling by tam dostali minimálně citelný flastr a zákaz činnosti. Okamžitě a bez právních tanečků.
    53x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #72
    25.09.2012 12:56:12
    [109.108.112.XXX]

    Nevím co tady další "antireklamáč" zkouší ale žádně obchodní nabídky mi nechodí a ani nikomu jinému a je to neuvěřitelné ale jste první komu se to stalo a nevím jak vy ale osobní údaje si ochráníte v dnešní době jenom tak, že nebudete nikdy v životě používat internet a budete žít poustevnický život.
    47x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #73
    26.09.2012 18:08:37
    [94.113.225.XXX]

    zdravím, nikdy jsem eDarling ani neotevřel, nikde jsem se neregistroval, o jejich existenci jsem vůbec nevěděl. A teď mi od nich chodí na mejl pořád nějaký upozornění, oslovují mě fiktivním jménem, ža na mě kdesi čekaj nějaký 50tiletý ženský.... jak se toho zbavit? myslíte, že se někdo zaregistroval a použil při registraci můj mail?
    48x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #74
    30.09.2012 07:41:13
    [88.100.115.XXX]

    No, já nevím jaké měřítko na NE podvodník x podvodník máte, ale když miněkdo nabídne něco naoko zdarma, pak mne navnadí jakobi seriózním testem a nakonec když už to vypadá fajna tak zakáže uplně vše, posílá tuny spamu, ale ne zprávu konkrétního uživatele a hlavně..nedá žádná práva pouze chce peníze. To je podvod!!
    53x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #75
    02.10.2012 20:37:37
    [94.138.120.XXX]

    viz příspěvěk No 72 - jak pisatel ví že jsem první komu se to stalo? Proč zlehčuje ochranu? A proč antireklamáč? Internet je součástí mého podnikání a vím jak se věci mají. Reklama je pro mě také důležitá, ale tady se bavíme o něčem co není podnikáním, ale fousatým švindlem. Lidé jsou nepoučitelní a tak se tito paraziti napasou ať takto, nebo na předváděčkách anebo vašim staříčkům vykradou úspory. Do práce s nimi. Ale oni nic neumí..))
    47x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #76
    25.10.2012 11:32:27
    [37.188.243.XXX]

    spousta faktoru napovida tomu, ze je to evidentne podvod...mozna dobre psychologicky vymysleny, ale ja jim na to nenaletim...nenecham se nutit platit za neco, u ceho nemam ani trochu jistotu, ze to bude za neco stat...uz jen ten eminentni zajem navstev, zprav, otazek a usmevu dva dny po registraci je podezrely...a metoda "zaplat nebo si nic neprectes" me totalne odradila...
    50x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #77
    28.10.2012 13:00:28
    [62.245.78.XXX]

    Vážené Čechačky a Čecháčci, chci podpořit - bohužel - menšinový názor, například  č. 68 a 70. Ano, je to seznamovací služba, a to na podstatně vyšší a propracovnější úrovni než různé gratis weby (všetně té největší, Seznamky na Seznamu), a tak je platba za plné využívání služby zcela oprávněná. Znám tyto placené seznamky z Německa, kde jich je několik a fungují zcela spolehlivě (párkát jsem je úspěšně využila - tedy k seznámení, doživotní štěstí vám nezaručí ani ta nejlepší seznamka:-)) - protože ale mají vysoký počet členů, neb oslovují poběkud větší geografickou oblast než české seznamky,  tak vám samozřejmě nabídnou také velký počet potenciálních partnerů (ovšem značně omezený, pokud udáte bydliště v ČR:-(. Problém české verze eDarlingu vidím zaprvé v dosavadní nezralosti našeho trhu (tedy zákazníků) pro  tento druh služby - jakoby u nás všechno, za co se má platit, bylo apriori podezřelé, protože bohužel - řekněme diplomaticky - "mnozí"  jak poskytovatelé, tak i příjemci služby pořád jen "čecháčkovsky" dumají, jak toho druhého podfouknout.....a když se jim to nepodaří, jsou frustrovaní (viz některé zdejší příspěvky). Zadruhé ale samozřejmě ještě chybí i ze strany eDarlingu propracovaný manažerský systém, zaměřený na "špecifiká" našeho trhu a země (nejen jazyková). Což byla a stále je chyba mnoha zahraničních firem, které se u nás usídlily a stále usídlují.  Takže, jak pravil už klasik Gogol - "nenadávej na zrcadlo, když máš křivou hubu"!  Tahle seznamka (ostatně v N. vyhodnocená za poslední dva roky jako nejlepší!) je opravdu pro někoho jiného než zoufalce a -kyně, kteří z nedostatku jiné konstruktivní zábavy a protože je to nic nestojí, veškerý či většinu volného času tráví jen brouzdáním po seznamkách a schováni za počítač, zde - často s pravopisnými chybami...- ventilují svoje frustrace nebo  nezodpovědně lákají informace od druhých ( a když má dojít na věc, tedy na osobní seznámení, tak "zdrhnou") nebo (v případě pánů) si - s prominutím - dělají dobře nad fotografiemi pohledných inzerentek. Atd. (každý, nechť se prosím dle vlastního uvážení zařadí do své vlastní kategorie:-) - omlouvám se předem všem, kteří do žádné z těchto kategorií nepatří...). Pro ty všechny je samozřejmě eDarling podvod....
    62x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #78
    30.10.2012 10:32:31
    [78.102.144.XXX]

    Mně se eDarling líbí... Před registrací jsem si přečetl obchodní podmínky, takže nejsem v šoku z automatického prodloužení členství, jako někteří... Musím říct, že se mi princip fungování líbí, nemusím hledat, vhodné partnerky jsou mi nabízeny. Jediná věc: ze začátku se seznamka "tváří", jako že je neplacené členství možné, ale nepřečtete si zprávy, ani nikomu nenapíšete, takže zcela nepoužitelné. Platil jsem pak převodem, protože platba kartou na netu ve mně stále vzbuzuje obavy. Hodně štěstí a rozum do hrsti...
    49x 45x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #79
    30.10.2012 17:52:23
    [37.188.249.XXX]

    Zdravím vás přátelé. Mám asi 5 dní internet a jelikož jsem to nikdy doma neměl, zaregistroval jsem se na zmiňovaný eDarling. Zaplatil jsem roční členství, neboť je za zvýhodněnou cenu, tak proč ne...a samozřejmě až teď čtu komentáře o podvodu. Zaplatil jsem, protože peníze mám, tak v tom problém nevidím. Při registraci píší, že bez zaplacení neuvidíte plnou nabídku, což pro mě znamená Za málo peněz málo muziky. To je taky fér. Tak nevím, v čem je ten problém..? Líbí se mi komentář slečny/paní číslo 77 (omlouvám se). Mám taky radši osobní seznámení, ale holím si hlavu žiletkou a když promluvím na nějakou slečnu, tak hned ve mně každá vidí nácka a rasistu a ani mi neodpoví. Tak kašlete na kritizování všeho možného a pojdtě se seznamovat, ať tam nejsem sám! Jára Anděl, Teplice..P.S. mám profilovou fotku v saku, ale nosím ho jen na plesy.
    45x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #80
    31.10.2012 16:22:59
    [90.182.221.XXX]

    podvod, podvod, podvod.... jsou zde min. 2 lidé, kteří jsou přímo z edarling (pouze nastrčení, fiktivní příběhy)
    46x 42x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #81
    31.10.2012 19:38:41
    [91.187.44.XXX]

    for #80: Kteří to jsou a jak se dají poznat ??? :-D:-D:-D No a pokud jsou jenom 2, tak na to množství to není zas tak špatné. :-PLidi, já se vám divím !!! Když tam "lezete", tak se vám nic podezřelého nezdá, pak si přečtete pár histerických názorů a už jsou všichni unterwassermanni. Absolutní souhlas se #77 a možná by si to chtělo přečíst, co odklikávám, než to odkliknu, abych pak nebyl překvapený, že mám za něco platit.
    54x 44x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #82
    03.11.2012 22:16:41
    [37.188.236.XXX]

    Mé zkušenosti s eDarlingem?  Něco v pořádku nebude. Skutečně dochází ke kontaktům ve formě psaní zpráv ale v okamžiku,kdy se má uskutečnit schuzka atd.už se  opačná strana neozve. A i v případě,kdy se jeví s velkým zájmem. Takže si myslím,že se jedná o docela mazanou fintu. Některé zprávy dokonce vykazují klasické pravopisné chyby,které neudělá ani ten nejblbější čech.  Hlupák ten kdo tohle oblbování žere.
    47x 46x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #83
    05.11.2012 13:28:38
    [160.216.110.XXX]

    Díky za seznamku, která hned na začátku vyloučí určitou sortu lidí - neumí pořádně číst, neumí se zorientovat v novém prostředí, nechápou rozdíl mezi registrací zdarma a placenou službou, naopak si umí jen ztěžovat a házet vinu na jiné. Já jsem s eDarlingem spokojená, někteří odpoví, jiní ne (stejně jako já), píšu si, občas jdu na schůzku. Zatím nemám důvod ke stížnosti. Otázka je, jak to bude s ukončením členství, ale to budu řešit, až to přijde.
    45x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #84
    07.11.2012 18:34:42
    [109.239.67.XXX]

    mě to připomíná všechny ty erotické seznamky, kterých je plný internet. Zaregistrujete se ,nenahrajete ani fotku, vyplníte o sobě kulové ale do pěti minut máte plnou poštu seznámeníchtivých žen, samé modelky :)) Pokud jim chcete odepsat, tak Vám vyskočí okno, že zdarma můžete poslat jen pět zpráv. Všem ženám jsem dal svůj e-mail, že může konverzace pokračovat mimo server a neozvala se mi ani jedna :)) Naopak vyskočilo okno s tím, že si musím zaplatit pololetní členství. Je to chytře naprogramované, na každého nově příchozího se spustí automatický skript, který naláduje roboticky předdefinované zprávy "žen", aby to vypadalo, že seznamka funguje a že je o dotyčného obrovský zájem, po uhrazení částky Vám nenapíše nikdo, protože všechny profily co tam jsou jsou smyšlené osoby. Je to "geniální" tah, protože se budou bránit tím, že nemůžou za to, že Vám nikdo nepíše :)))) To, že jsou profily všechny smyšlené, jim těžko někdo dokáže....
    46x 44x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #85
    07.11.2012 21:21:32
    [93.99.204.XXX]

    Chtěl bych se jen logicky zeptat lidí, kteří sem přišli a mají na věc pozitivní názor. To jste hledali eDarling pres Google nebo něco jiného a k tomu slovo podvod, jelikož sem normálně lidi nezavítají, pokud si nechtějí postěžovat a nebo nechtějí propagovat danou firmu (tedy jejich majitelé, zaměstnanci). Nic proti jen mě to prostě přijde divně. Já osobně jsem sem zavítal až v momentě, když se mě tam některé věci nezdáli jak fungují a jak lidi reagují, nebo jak člověk může reagovat. Dyť tam nešla ani poslat zpráva zpět pokud to člověk neměl zaplacené.  
    56x 44x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #86
    08.11.2012 12:26:45
    [88.102.65.XXX]

    Někteří tady píší, že lidi jsou burani, že neumí číst OP. Ale já komunikovala přímo na chatu s někým kdo má v péči zákazníky, a ten mi napsal, že se členství automaticky neprodlužuje!!! Tak jak je to??? Proč s tím někdo něco neudělá? Je to opravdu velmi špatná seznamka....už jen kvuli tehlekomunikaci! Je tam strašně málo členu VIP...takže vám chodí jen usměvy...atd. A ikdyž si zaplatíte, tak stejně nemužete skoro s nikým komunikovat. Nabídek chodí spousta, ale je to na nic! Už, aby s tím konečně někdo něco udělal!!! POZOR! Pryč od tehle seznamky. A Kdoví jestli nakonec nezneužijí vaše udaje!
    48x 40x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #87
    09.11.2012 23:20:01
    [213.220.210.XXX]

    Hodně pochybná seznamka. Mě asi nejvíc dostalo, když mi po kliknutí na ikonu ID "potvrdit pravost" vedle fotky vyskočil tento požadavek:Abychom mohli ověřit Vaši identitu, potřebujeme vidět kopii Vašeho občanského průkazu. Zašlete ji prosím našemu oddělení "Péče o zákazníka" e-mailem nebo poštou a připojte k ní Váš bezpečnostní kód:mail: overeni@edarling.czAdresa:           Affinitas GmbHKohlfurter Straße 41/4310999 BerlinNáš tým ověří Vaše údaje během 48 hodin a pošle Vám potvrzující e-mail.To by snad mohl udělat jen naprostej blbec... Mají nás za úplný voly...
    47x 45x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #88
    11.11.2012 14:39:56
    [88.146.182.XXX]

    Lidi,co blázníte?Zaregistujete se bezhlavě někam,aniž si přečtete obchodní podmínky,které jsou přehledné a jasné a pak tu hysterčíte?Podle mého je seznamka fajn,je diskrétní na rozdíl od jiných zde vychvalovaných a osoby tam fakt nejsou vymyšlené,přišli mi náhodou profily od pánů z okolí,které znám:-).Prostě někdo si může zaplatit,tak si zaplatí a kdo nechce ,může jít na neplacené seznamky a nemusí tu psát blbiny a odrazovat lidi.Naštěstí je tu i pár normálních názorů(77,79,83).Za mě dík za seznamku,kde na mě nečučí kdekdo..Mějte se a seznamujte se!
    45x 45x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #89
    14.11.2012 01:28:30
    [85.71.194.XXX]

    Ahoj, potvrzuji názor 88, už si dopisuji se spolužačkou, kterou jsem 15 let od základky neviděl a na 100% nejde o žádnou "virtuální" nastrčenou figurku od eDarlingu. Po zaplacení seznamka korektně funguje. Také jsem rád za seznamku, na kterou přijdou jen lidi, co si alespoň dokáží přečíst obchodní podmínky a nejsou na tom tak špatně, že nemůžou dát necelých 700 korun v akci na rok. Ty co na to nemají, tak ať tady nepíšou ty bláboly, co jsou u většiny názorů, neodrazují ostatní uživatele a sedí si u neplacených seznamek. Seznamka placená být musí, tím přirozeně donutí lidi k tomu, aby na ni chodili jen lidi s vážným zájmem o seznámení a odfiltrovali se lidi, kterým jde jen o zábavu. Obdobně placená je například www.videoseznamka.cz - také za účelem jen vážného seznámení. Děkuji. Petr
    44x 45x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #90
    17.11.2012 10:49:21
    [83.208.102.XXX]

    Já osobně rozhodně nemám nic proti tomu, že za poskytované služby se platí. Všechno jsem si před registrací pozorně přečetla, takže všechny ty diskuze na téma "Oni po mě chtějí zaplatit, když si chci přečíst zprávu!" mě nchávají klidnou. Platba přímo kartou je blbost, ale když se rozklikne to pod tím, je tam možnost platby převodem z účtu na účet, což je v klidu a nic vám z karty odcucávat nemůžou (doufám :D ). Zatím ale se zaplacením váhám právě kvůli tomu, zda tam po získání VIP členství nebude tak málo platících VIP, že to bude stejně na nic a taky mám docela nedůvěru k tomu, že by byly některé profily fiktivní. Existuje vůbec někdo, kdo se přes edarling nakonec potkal s někým osobně?
    44x 46x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #91
    20.11.2012 16:58:47
    [195.113.203.XXX]

    Zdravím všechny diskutující, na eDarlingu jsem zaregistrovaná od srpna a zatím nemám negativní zkušenosti. Sice jsem na začátku myslela, že seznamka je bezplatná, ale rozhodla jsem se do toho stejně jít. Platbu za VIP členství na 3 měsíce jsem provedla převodem z účtu na účet, žádné zadávání údajů z platební karty,  členství jsem si pak prodloužila stejným způsobem.  Když jsem chtěla změnit některé údaje v profilu, které jsem nemohla udělat sama, komunikovala jsem přes předdefinovaný formulář a změna byla provedena obratem, takže nějací čeští zaměstnanci tu budou, navíc se asi údaje, které vkládáte, manuálně kontrolují.  Většina profilů, které dostávám, se mi nejeví jako fiktivní, někteří je mají  i na neplacených seznamkách, identitu dalších jsem si na základě pár indicií z profilu vyhledala na internetu sama. Jinak proběhla výměna úsměvů, komunikace pomocí zpráv a dvě osobní setkání, takže rozhodně to nejsou žádní fantomové z Matrixu.  Možná někomu vadí, že nemá přístup ke všem profilům a je závislý jen na těch, které mu jsou přiřazené, ale mně toto třeba vyhovuje –  užší výběr, ale víc šitý na míru.  A proti tomu,  že je to placené, nic nemám, třeba i na štěstí.cz se posílá při registraci profilu SMS za 99 Kč, ale je pravda, že by to na začátku mělo být jasně uvedené...
    121x 121x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #92
    21.11.2012 20:12:10
    [37.188.237.XXX]

    Tyhle triky s automatickým prodloužením jsou běžné i na renomovaných službách, třeba Safaribooks nebo Experts Exchange  Abych se vyhnul prodloužení na které jsem náhodou zapoměl nebo nejde zrušit, používám virtuální kreditní kartu od jedný společnosti [pozor reklama: C#T#L#M]. Transakce je jednorázová a číslo karty vám sem klidně napíšu, je to jedno. Doporučuju. Kupuju takhle v různejch šopech a už se stalo že to chtěli zneužít ale maj smůlu.Jinak souhlas, seznamka eD působí dost nedůvěryhodně, protože člověk má pocit že kupuje zajíce v pytli. Na druhou stranu  je to  síto na ztroskotance a loosery. Teď nevím jestli ale projdou nebo vypadnou ;-)
    41x 46x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #93
    23.11.2012 15:45:16
    [78.80.252.XXX]

    VÁŽENÍ PŘÁTELÉ, KDO JSTE BYL PODVEDEN, PIŠTE NA tereza.robinson@nova.cz
    46x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #94
    29.11.2012 23:31:35
    [62.245.76.XXX]

    VY sasci co tady pisete ze je to v pohode seznamka atp se nad sebou zamyslete trosku, to ze zaplatim 500 korun, pak zjistim ze seznamka je na nic totalne a za mesic mi najednou odejde z uctu 747kc je v pohode? ja jsem nechtel vubec aby mi neco strhavali z uctu, mel jsem to na zkousku na mesic nebo na jak dlouho, takze proste podvod jako prase zejo.To same jak tady nekdo psal s tou obcankou.Rad bych vedel jestli se ty penize daji dostat zpatky nebo ne.Jeste jsou na to reklamy atp... vazne jsem nas...
    42x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #95
    02.12.2012 14:57:55
    [88.146.182.XXX]

    Pro 94-Seznamka v pohodě je,jen vy asi neumíte číst..Ale nadávat,to jo,jak tak koukám:-)
    44x 40x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #96
    04.12.2012 01:44:06
    [178.209.143.XXX]

    Pro #94 - příště si nejprve přečtěte pořádně obchodní podmínky, než někam pošlete peníze. Jinak co se týká občanky, tak je to nepovinné ověření pravosti profilu. Kdyby například #87 pořádně četl všechno to co mu u toho "Abychom mohli ověřit Vaši identitu, potřebujeme vidět kopii Vašeho občanského průkazu" píší, tak by se nemohl vztekat. Zde je právě ten rozdíl oproti  anonymním seznamkám. Jak tady již někdo zmiňoval, i seznamovací agentura www.videoseznamka.cz nabízí tzv. "Garantovanou registraci", kdy dojde k ověření profilu pomocí občanky nebo pasu. Služba je také placená. Prostě předpoklad je ten, že tuto službu edarling budou využívat ti, kteří nemají problém dát těch necelých 800 korun za rok a to je zase záruka pro ostatní, že to se seznamováním myslí vážně a že nechodí na seznamku jen za zábavou a flirtem, jako je to často u neplacených seznamek. Ti co s tím problém mají a nebo si nepřečtou pořádně obchodní podmínky, tak ať tady pak nebrečí, že přišli o 800 korun...Sám jsem zde moc za tuto (i když placenou) službu rád, že zde na moje fotky na mém profilu "nečumí" každý druhý kdo sedne k internetu, ale dostanou se jenom k potenciálním partnerům...
    46x 41x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #97
    05.12.2012 13:53:17
    [90.182.221.XXX]

    pro 92, 93 a 96: Ano, hlavně že v TV běží: Je to zdarma, registrace zdarma... další věc,že nemáte zadarmo nic...ani ťuk... prostě jen trapné fake vzkazy...a pak to dopadne jak to dopadne...vzkazy již nechodí.... a pak jen navrhuje systém samé chlapy....
    45x 45x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #98
    07.12.2012 00:07:44
    [178.209.143.XXX]

    Tak já jsem to VIP členství na rok zaplatil, proběhlo pár výměn úsměvů i pár vzkazů, profily navrhovaných žen se mi zdají být reálné. Zatím mi to nenabídlo ani jednoho chlapa, jak píše 97 :-)
    42x 42x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #99
    11.12.2012 08:03:15
    [88.146.182.XXX]

    Já jsem si našla partnera a vážně je opravdový:-)) ..
    48x 44x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    06.01.2013 11:33:20
    [88.101.181.XXX]

    Tak ono se ti fiktivni partneri daji i pochopit. Do systemu, kterej se teprve rozbiha a nema "nikoho" v databazi by se za prachy nikdo nehlasil. Proto je jen logicke (nerikam ze ferove) vytvorit na zacatek virtualni profily, ktere po naplneni databaze skutecnymi cleny muzou smazat...
    53x 45x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    07.01.2013 20:41:21
    [89.29.44.XXX]

    Řádně sem si přečetl všech 100 komentářů. Přemýšlím jestli zaplatit VIP členství. Něco mi říká ano zaplať, nesetkáš se tam s hloupými lidmi, kteří si nedokážou v dnešní době v roce 2013 a ještě k tomu v ČR přečíst obch.podmínky a pochopit podstatu věci  :)  Dále mi něco říká, neplať!, databáze VIP uživatelů je zde kvůli hloupým lidem natolik slabá,  že se to neoplatí.  Ikdyž 1000kč není moc a nechám je hravě v baru za večer, nechce se mi je cpát do kapsy cizí společnosti pro nic za nic, oni vlastně nemohou za povahu Čechů a nepochopení systému. Ikdyž to už je zase špatná práce managementu eDarling pro ČR, který se má postarat o to, aby k takovýmhle věcem nedocházelo.  Takže udělám to takhle, napíšu email do společnosti s dotazem na počet VIP členů pro ČR. Pokud se dočkám odpovědi, ať už bude jakákoliv, podložená, nepodložená to je fuk, dám vědět :D Když už nic, tak aspoň zábava :P
    49x 44x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    09.01.2013 11:39:04
    [88.100.215.XXX]

    Měl by někdo zájem o přenesení VIP členství? Sama chci eDarling opustit, nicméně co se týká mé výpovědi, bylo mi sděleno, že ta je platná až k 17.12.2013 a i při ukončení členství dříve by bylo nutné uhradit částku za období celého roku. (momentálně mám uhrazen pouze jeden měsíc, nicméně předpokládám, že ty další budou z mého účtu nadále strhávány) Pokud máte s ukončením VIP členství předčasně (a především s vrácením souvisejících poplatků) nějakou pozitivní zkušenost, dejte, prosím, vědět. Budu moc vděčná.
    50x 47x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    16.01.2013 18:43:26
    [81.200.56.XXX]

    dostal jsem na vyzkouseni vip členstvi na 3 dny zdarma, melo fungovat do 15.1. , ve chvili kdy mi bylo odepsano byl text rozmazan a to stále v době slibovaneho vip členstvi 15.1. tento text jsem prohnal filtry photoshopu a ouha, co je to tam napsano za nesmysly, bud jsou to děsně mazaní podvodníci nebo z vás chtěj vytáhnout prachy na kazdy zpusob, podobným systémem je treba erotickykontakt.cz ty to delaj jeste okateji. kdyz uz chcete zkusit seznamku tak zkuste neco normalnejsiho, treba stesti.cz nebo jiskreni.cz z vlastni zkusenosti jsem se s pár partnerkama setkal, sice jsem vztah nenavazal ale zase mam nový fajn kamosky, zatím čavec a bacha na podvodníky bez svedomí co vydelávaj na druhých mnohdy zklamaných lidech , Dany
    44x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    16.01.2013 19:02:17
    [81.200.56.XXX]

    ps: a jeste neco, po vlozeni fota a nekterych vyplnených dotazů melo být vše overeno do 48 hodin dnes je to 96 a porad overuji, takze verte ze na vás zvysoka kálej, zajímá je jen vase platba a ne vy. uz taky to , že nelze platit jinak nez "kartou" a pozor na platbu mobilem treba na erotickémkontaktu.cz pokud máte paušal mouhou vám strhávat mesíčne jako platbu tretim stranam. kdyz uz to platit tak nekde si vzit nejakou dobíjecí divokou kartu bez smlouvy a zaplatit pres ni. jak jsem napsal vyse, zkuste radeji jiskreni ci stesti, jsou tam skutecny lidi a cena prihlaseni na seznamku je mezi 60-100 kc nebo tak podobne, dany (ctenarum sorry za chybějicí hacky a carky v textu)
    52x 47x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    18.01.2013 16:44:18
    [90.179.32.XXX]

    Nemám zájem o seznamku eDarling-  respektujte to ano?
    39x 46x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    23.01.2013 23:42:07
    [178.209.143.XXX]

    Ahoj všem, nevím, jak moc profilů může být fiktivních, co se tady diskutuje, ale já jsem již se dvěma slečnami po seznámení na edarlingu popíjel kafe a ty opravdu fiktivní nebyly :-). Vidím v tom jediný problém, že to stojí tu necelou tisícovku na rok, komu se to nechce platit, holt má v tomto směru smůlu... Já jsem tuto částku neřešil, protože ji jsem schopný za večer propít na plese s kamarády v panácích a pivech. Zde vidím na rozdíl od stesti.cz tu výhodu, že se k mým fotkám a profilu dostanou jen potenciální partnerky a nikdo jiný, který by to již neměl/nemusel vidět. Hezký večer, Petr
    46x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    26.01.2013 16:58:19
    [89.233.160.XXX]

    Nejsem se službou spokojený, za 500,- sem to vyzkoušdel a za 10 minut smazal účet...
    41x 43x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    29.01.2013 10:44:40
    [94.113.1.XXX]

    Já  vůbec nechápu co tady řešíte ?Jsem u edarling registrovaná od 16.1. 2013 a hned jsem si přes přímou pladbu KB zaplatila VIP členství za 1306 kč na rok a vše mi fungovalo hned do pár minut ! A jsem fakt ráda,že se tam opravdu registrují jen inteligentní lidé ,kteří vědí,že dnes není nic zadarmo! Seznamka funguje úplně bez problémů a že vám vyberou jen ty co by se k vám mohli je velké plus,aspoň se nemusíte probírat hromadou neodpovídajících partnerů vaší představě,proto vyplňujete šíleně dlouhý úvodní dotazník a ten hlavně musíte vyplnit podle pravdy a né že sebe dělat něco co nejste !
    44x 43x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    30.01.2013 00:33:37
    [78.136.165.XXX]

    Také jsem se registroval a bohužel po dvou měsících docházím k názoru, že to opravdu je z velké části podfuk. Reálných lidí může být tak max. 10% všech registrovaných profilů, co vám nabízí v sekci "Návrhy partnerů". Rubrika "Co by, kdyby" je na prt, posílají profily z celé ČR i 200 km daleko, o které pochopitelně těžko někdo může mít zájem. A teď k věci: návrhů jsem měl z okolí za ty 2 měsíce cca 100 kusů (chodí 2-3 návrhy denně), z 10-ti tisícového města, ze kterého jsem ani jeden! Vesměs jsou to brňačky, ještě nikdy jsem nenarazil na lokalizaci nějaké vesničky, jen samá města a to je dost podezřelé. Otevírám každý profil a na každý posílám svých 5 vzorových otázek, které neměním a mám je uložené pro všechny stejné. Na otázky odpoví cca 5% všech, ale jen cca 1% pošle další otázky, na to opět reaguju dalším krokem "Porovnání", ale dál už se nic neděje. Bohužel na samostatné zprávy nikdo nereaguje. Podivné jsou anonymní návrhové profily s modrou siluetou "Bez fota" (proč se někdo registruje bez fota???), tuto si samozřejmě vyžádáte, načež druhý den ve stejnou hodinu i minutu (plus mínus pár minutek) dojdou zároveň hlášky u dvou nebo třech profilů, že fotky jsou nahrány, většinou jde jen o jednu jedinou fotku (předpokládám, že fiktivní), a toto je to nejpodivnější, co mě vede k definitivnímu názoru, že to "vyřizuje" jedna osoba, která si z tohoto seznamování udělala jeden pěkný a výhodný byznys cca 13 stovek na registrovaného, tedy něco málo přes stovku měsíčně. A co je nejpodivnější, že "sídlo firmy" je v Berlíně, chybí konkrétní název jednatele firmy a telefon na něj.
    45x 42x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    30.01.2013 11:08:24
    [78.136.165.XXX]

    Ano ano, seriózní firma musí mít v kontaktech telefon, tihle němečtí vykukové tam mají pouze FAX a na mejly nereagují. Cituju z odkazu uvedeného výše #110 - "O tom se přesvědčila i reportérka TV Nova Tereza Robinson (mejl tereza.robinson@nova.cz). "Děkujeme za váš zájem o eDarling. Bohužel v České republice žádného zástupce nemáme. Naše firma sídlí v Berlíně," přišla odpověď. Pokus dovolat se do Německa skončil také nezdarem. Celých 14 dní se nám telefon přepínal na fax. Firma ani nereagovala na vzkazy přes sociální sítě." No jdu asi kontaktovat ČOI, nic jiného mi nezbývá. Snad nás podvedených bude víc, spojme se a budeme mít šanci možná dostat peníze zpět za pochybné a negarantované služby.
    43x 42x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    04.02.2013 11:41:50
    [90.182.221.XXX]

    Sleduji tuto diskuzi a nestačím se divit, že se zde vyskytují i zaměstnanci Edarling a přestírají spokojené klienty ;-) proč tedy mají sídlo v německu?proč píší registrace zdarma?  když neuhradíte poplatek ihned po registraci, pak už nelze číst ani vzkazy a píšou zaplať...a reportáž je pravdivá, pokud jste naletěli i Vy, přihlašte se na tereze.robinson@nova.cz !
    49x 42x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    07.02.2013 13:05:00
    [78.136.156.XXX]

    Takže vážení, přesně jak jsem předpokládal, horký brambor se přehazuje dál. Podal jsem stížnost na ČOI, mají tam údajně stovky stížností, takže nejsem sám. ČOI odpověděla, že jako ČOI (tedy česká) obchodní inspekce s tím nic nenadělá, protože ta firma má sídlo v Berlíně a v Německu, a odkázali mne na evropskou obchodní inspekci (bohužel ČOI asi neumí komunikovat a spolupracovat s německou OI). Bohužel, takže jsme logicky v prdeli. Pak jsem přišel na další podvodnou věc - nebyl mi nikdy doporučen OVĚŘENÝ profil, tudíž je nám řečeno, že tyto všechny profily jsou neověřené a tedy nejspíše falešné. Oni nějak museli pro začátek naplnit databázi, aby se tam vůbec někdo registroval, takže nejspíš tyto jsou smyšlené a nebo zcizené profily bez vědomí jejich majitelů (třeba z FaceBooku, nebo Badoo, atd.). Drzost je, že se ohání reklamami na TV Barrandov, Prima COOL a Prima LOVE, jejich bannery totiž mají na úvodní stránce. Kdyby jejich stránka nevypadala jako česká, ale německá (www.edarling.de), nikdy bych se tam nezaregistroval a to ani zadarmo, natož placeně!!! Už se ale ozývají stížnosti klientů z jiných zemí, protože tito vyčůránci "podnikají" na důvěřivosti i v jiných státech, existují domény edarling s různými příponami různých států. PS: Ti vyčůránci, co tady tvrdí, že firma není podvodná a že se s někým už osobně setkali, jsou nejspíše edarlingem nastrčení, nechť nám prokážou, že je to pravda! Jinak vymýšlet si může každej. Kdyby nebyla podvodná, proč se tedy skrývají a nekomunikují s TV Nova? Promiňte, ale takhle se seriozní firma nechová ani v nejmenším a už tohle divné chování předestírá podfukáře.
    44x 42x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    10.02.2013 23:39:07
    [85.71.194.XXX]

    Tak co k tomu můžu říct já, tak je skutečně nefér, že seznamku prezentují způsobem "registrace zdarma", když pak je nutno za funkčnost zaplatit. Peníze jsem ale neřešil, zaplatil jsem rovnou roční členství a musím říct, že jsem v Mladé Boleslavi narazil na skutečné profily, kde jsem se přes známé dopátral k tomu, že daný člověk existuje a s jednou slečnou, se kterou jsem se přes tuto seznamku seznámil, jsem byl posedět v kavárně. A rozhodně nejsem nastrčený zaměstnanec od Edarlingu co tady dělá reklamu, ale zaměstnanec Škody-auto :-)  
    42x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    11.02.2013 10:39:00
    [78.136.147.XXX]

    Fajn, takže Vám doporučuji i se slečnou kontaktovat paní Terezu Robinson z NOVY, když edarling obhajujete, třeba se bude dělat další reportáž v tom smyslu, že se polepšili. Ono těch NEFÉR věcí je tam poněkud více, než jenom "placená seznamka zdarma", také i dost složité způsoby výpovědí automaticky nastavené objednávky služeb (toto nelze bohužel při platbě ani změnit na neobnovování), kdy na zaslaný mejl s výpovědí Vám nikdo nereaguje a ani dovolat se nelze, když tam nemají uvedený v kontaktech telefon. Pokud pošlete něco u na ten FAX (v dnešní době poněkud zastaralé), tak ani tam není žádná zpětná vazba. Je třeba ty 3 údajné skopčáky (Lukas Brosseder, David Khalil a Christian Vollmann) fyzicky najít a hezky chytnout za koule a pověsit do průvanu! A pokud je to co tvrdítě pravda, tak asi máte štěstí na to, že jste kápnul na nějaký skutečný profil, který nevylučuju, ale za ty prachy jsem čekal, že těch skutečných bude víc. Já se tam plácám už čtvrt roku a za tu dobu mi žádná nebyla schopna ani odpovědět, natož zodpovědět mých 5 otázek. A za tu dobu se už jedná o více než 150 "kontaktů - nekontaktů". Některé z těchto kontaktů může být skutečných, ALE pokud dotyčná je ZDARMA jen zaregistrovaná (tj. v jejích pojetí základní členství) a nemá to ZAPLACENÉ (platí s jakoukoliv komunikací - VIP), tak Vám logicky nemůže ani odpovědět, natož aby si ty vzkazy mohly přečíst. Tudíž vše jde do ztracena a pro toho, kdo si to zaplatil jde vysloveně o vyhozené peníze za jakési neověřené virtuální služby, protože nelze rozeznat, kdo je základní (mrtvý) a kdo VIP (živý, ale i pak není jasné, jestli to není někdo nastržený). A za ty prachy člověk chce nějakou garanci, kterou nemá.
    47x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    12.02.2013 08:39:17
    [109.80.54.XXX]

    Mám takový dotaz, jsem tam měsíc s VIP členstvím. Chápu že za další měsíc mi strhli částu z karty automaticky, v pohodě prostě jsem si to jen nepřečetla, nicméně když teď chci členství zrušit jak to udělat? stačí vyplnit ten jejich výpovědní formulář a poslat na vypoved@edarling.cz? Podle toho co tady čtu z toho mám takový zvláštní pocit. Chci říct už se to někomu podařilo vypovědět?
    44x 45x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    13.02.2013 12:40:53
    [176.107.123.XXX]

    Nazdárek, Díky celopošné reklame v TV jsem se zaregistrovala, spíše ze zvědavosti, vyplňování mi trvalo hodiny (nechápu proč tolik otázek) a výsledek byl: že si musím něco zaplatit??? už jenom tím ze urgovali v TV, jaká je to nejserioznější seznamka ze všech a ještě zdarma. To už by Vás mělo trknout :( naštěst jsem profil hnedka smazala!!! takže hezky seznamování :)
    49x 43x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    19.02.2013 12:34:09
    [213.129.139.XXX]

    Tak jsem si přečetla vaše komentáře a nestačím se divit! Jsem na edarling řádně přihlášená a nemám žádný z těchto problémů. Je pravda, že jsem se ještě nesnažila odhlásit, zatím nemám důvod. S pány se kterými si píši a následně i sejdu, je vše ok. Je pravda, že kontaktovat někoho, kdo je jen zaregistrován nemá smysl. Ale výraz "registrace zdarma" opravdu znamená jen registraci,tak to chápu já a spousta dalších lidí. Výhody (foto,konverzace a atd.) jsou již placené a možná proto je to seznamka pro náročné,protože jsem zatím nenarazila na žádného filutu,který hledá jen potěšení a tak.Ohledně placení jsem též neměla žádný problém, zaplatila jsem obyčejnou poštovní složenkou.Nejsem zaměstnancem seznamky a nechci ji ani nikterak hájit,ale za to,že mě nebudou kontaktovat různé pochybné existence,jsem byla ochotna zaplatit,pro mě, směšnou částku na rok.Jsem s touto seznamkou spokojena a nabízí mi to ,co jsem si přála.Celkem jste mě navnadily,abych zkusila kontaktovat edarling a přesvěčit se,zda co píšete je opravdu pravda! Nebo jste jen někde udělali chybu a tak.
    53x 43x
    Neprověřený uživatel: Honza Swarz
    27.02.2013 08:57:28
    [90.177.172.XXX]

    podvod

    Mám problém, který jsem tu ještě nezahlédl a nastal tedy teprve včera. Jsem jako mnozí registrován VIP na rok a od včerejšího večera mi přihlášení vůbec nefunguje. Když zadám adresu edarling.cz a po té na přihlášení, otevře s emi okno s hláškou "potíže k připojení k serveru". Je to jen můj problém, nebo se to děje i někomu dalšímu? Díky za info
    46x 58x
    Neprověřený uživatel: Jana Nováková
    01.03.2013 19:56:45
    [78.102.191.XXX]

    neseriózní seznamka

    Seznamka se mi na první pohled zdála seriózní, i když se mi nelíbilo, že na hlavní stránce nebyla žádná informace o tom, že není zadarmo. Po vyplnění zdlouhavého formuláře jsem přece jen neodolala a členství zaplatila, protože se mi styl seznamky velice líbil a protože je mi jasné, že taková služba zkrátka zadarmo být nemůže. Nevím, jestli jsou nějaké profily falešné. Mně se podařilo najít svého současného partnera. Byla jsem proto přesvědčena, že je vše v pořádku.Nepříjemné překvapení mne čekalo v okamžiku, kdy mi došel email, že mé členství bylo automaticky prodlouženo a že po mne chtějí peníze za dalšího půl roku (respektive, že si je sami mohou strhnout z mého účtu). Okamžitě jsem napsala email, že chci odstoupit od smlouvy, ale odpověděli mi, že jsem to měla udělat max. 7 dní před ukončením. Jinak je to prodlouženo automaticky o další, stějně dlouhé období. Jestli toto bylo napsáno před půl rokem v obchodních podmínkách si už bohužel nepamatuji, což je samozřejmě má chyba. Měla jsem si obchodní podmínky vytisknout, abych měla důkaz, protože na internetu je možné cokoli a kdykoli změnit. V každém případě toto považuji za dost neseriózní chování.Okamžitě jsem si zablokovala možnost platby kartou prostřednictvím internetu a od seznamky dávám ruce pryč.
    45x 46x
    Neprověřený uživatel: Marcela Pechová
    01.03.2013 21:26:34
    [46.47.138.XXX]
    Částka: 897 Kč

    Peníze z účtu

    Bohužel taky jsem se nechala nalákat na VIP členství. Zaplatila jsem v akci za cca 600 Kč na tři měsíce a platila jsem on-line kartou. Podmínky jsem si přečetla a neshledala nic neobvyklého. Je pravda, že jsem tam chodila jen měsíc - pak mě to přestalo bavit. Posílali mi už nabídky kluků co bydlí 200 km daleko. Dál jsem to neřešila - mám to na tři měsíce a konec. OVšem dnes mi byla strhnuta z účtu samovolně částka 897 Kč. Samozřejmě Vám nedají vědět, že Vám končí VIP členství a automaticky se prodlužuje a ještě se částka navýšila. Všechno to je chytře vymyšleno tak, že pak už nemáte obranu. Členství jsem okamžitě ukončila ale může být ukončeno až po těch třech měsících a peníze mi nevrátí. Což mi dělá čáru přes rozpočet, protože jsem přišla o práci. Jsem i v šoku, že si někdo libovolně může bez mého souhlasu strhávat z mého účtu jen tak peníze bez upozornění.Jasně možná jsem hloupá, že jsem si nedeaktivovala prodloužení, ale píšu to tady i pro ostatní, aby se nenechali napálit a kontrolovali si jestli mají deaktivované automatické prodloužení. Já osobně ale nedoporučuju do toho strkat peníze. Těch partnerů tam není tolik - jsou mnohem lepší seznamky a hlavně zadarmo.
    44x 39x
    Neprověřený uživatel: Jana Nováková
    04.03.2013 12:34:52
    [147.251.34.XXX]

    Informace z vašeho profilu předávají dále

    Pozor, i když seznamce peníze za VIP členství nepošlete, ale pouze se zaregistrujete, získá tato seznamka cenná data, která poskytuje třetím osobám. I když zřejmě nepředávají osobní informace, tak údaje z testu předávají dále na vědecký výzkum.https://www.edarling.cz/vyzkum
    41x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    04.03.2013 15:30:12
    [147.251.34.XXX]
    Částka: 954 Kč

    Peníze, které seznamka stáhne z vašeho účtu, už prakticky nemáte šanci získat zpět

    Před zaplacením VIP členství si dejte pozor a pořádně si přečtěte Všeobecné podmínky. Pokud platíte kartou, tak se smlouva automaticky prodlužuje a seznamka vám SAMA stáhne peníze z vašeho účtu za další období, aniž by vás předem upozornila např.  emailem.Dojde vám až email, ve kterém vám oznamují, že vám prodloužili vaše VIP členství.  Okamžitě jsem zareagovala a napsala jsem výpověď. To už ale bylo pozdě. Podle všeobecných podmínek jsem to měla udělat nejpozději 7 dní před předpokládaným koncem prvního období.Zablokování plateb kartou přes internet nepomohlo, peníze si samozřejmě stihli stáhnout.VIP členství sice můžete ukončit smazáním profilu, přeplatek vám ale nepošlou, jen vás opět odkážou na Všeobecné podmínky...
    43x 41x
    Neprověřený uživatel: Romana Palátová
    03.04.2013 14:59:33
    [85.132.137.XXX]

    Zatím naprostá spokojenost

    Mé první setkání s e-darlingem bylo po doporučení mého kamaráda, který se tam seznámil se svojí současnou přítelkyní a momentálně jsou spolu 9 měsíců. Když se tam přihlásil on a jeho přítelkyně, bylo VIP členství zdarma.  Když jsem se já zaregistrovala, bylo již členství za poplatek. Měsíc jsem tam byla bez placeného členství a opravdu se nedalo nic přečíst, na nic reagovat. Po měsíci jsem se rozhodla zaplatit VIP členství... a poznatky:- jako podvodné mi to nepřipadalo, návrhy partnerů byly přesně v tom duchu, co jsem měla v požadavcích- hned druhý den jsem si začala psát se svým současným přítelem, který mi byl nabídnut v těch 20 lidech, takže nesplňoval ani jednu mou podmínku, kterou jsem chtěla. Ale tam to bylo logický...- s přítelem jsme spolu 5,5 měsíce, řešíme společné bydlení a je to super a našla jsem lásku na celý život- výpověď členství jsem dala asi po měsíci známosti a okamžitě mi přišel mail, že se žádost postupuje k vyřízení, následně asi druhý nebo třetí den přišel mail, že se členství ruší. Dnes jsem zrušila profil... jak to bude vypadat v říjnu, jestli se mi strhnou peníze z účtu, nebo to bude všechno vyřízeno bohužel zatím nevím.- byly to nejlépe vynaložené finanční prostředky, které jsem kdy kam dala- nejsem placený člen teamu e-darling, jsem státní úředník a jsem šťastně zamilovaná baba, která našla partnera pro život.PS: přeji všem hodně štěstí v hledání svého protějšku 
    46x 42x
    Neprověřený uživatel: Katka Nová
    04.04.2013 17:23:54
    [88.103.113.XXX]

    skutečné profily tak 30 procent

    Vážení uživatelé této seznamky či vy, co se chystáte jejich služby využívat. Pomíjím peníze-placení,  tedy klamavou reklamu...to, co jsem pochopila je, že reálné lidi vám nabídnou tak během tří týdnů. Říkala jsem si, poté, co mně každý den začaly chodit profily bez fotografie, velmi stručně vyplněné či- a to je ještě zajímavější vyplněné zjevně jedním slovníkem. Sem tam fotka někoho, kdo stojí kdesi a má na očích brýle...či z boku, v kulichu....napsala jsem jim, ať mě přestanou nasírat takovým amaterismem- na chvíli byl klid...sem tam někdo "živý", profily- zjevně  falešné- více propracované. Dávám k dispozici, co se dozvíte na konci nabídnutého "profilu uživatele", v posledním odstavečku"sám sebe by XY(tedy Petr, Pavel, Mario...) chrakterizoval": Myslím si, že mé nadšení pro nové věci a to, že jsem velmi společenský člověk, jsou mé nejlepší vlastnosti. Je pro mě důležité trávit svůj volný čas aktivně.  Protože jsem velmi společenský člověk, je pro mě důležité, co si o mně ostatní myslí. Ve svém volném čase se snažím zažít toho co nejvíce.  Líbí se mi, když má všechno svůj řád. Jsem pořádkumilovný člověk, cením si dobré společnosti.  Můj život má strukturu a řád. Jsem otevřený a přátelský člověk, líbí se mi ve společnosti ostatních lidí.  Cítím se dobře ve velké společnosti. K mým nejsilnějším stránkám patří otevřenost vůči ostatním a družnost.  Můj život má jasná pravidla. Cítím se nejlépe, pokud jde vše podle plánu. Když mě moji přátelé potřebují, vždy se jim snažím pomoci. Nedělá mi problém dát jim přednost před mými vlastními potřebami.  Je pro mě velmi důležité, jaký názor na mě mají ostatní. Pořádek a dobrá příprava jsou pro mě samozřejmostí.  Jsem velmi aktivní člověk a ve skupině lidí se cítím jako ryba ve vodě. Jsem vždy tam, kde se něco děje. Ideální je, když u toho můžu poznat někoho nového. Nejlépe se cítím ve skupině – všichni se vzájemně podporují a člověk ví, že někam patří. Také může zažít něco nového, co by sám nikdy nezažil.  Jsem člověk, který potřebuje pozornost a skupinu přátel, kteří drží pevně při sobě. Nejlépe se cítím, když něco společně podníkáme.  Když jde o vztahy s přáteli, často přebírám zodpovědnost a rozhoduji o různých věcech. V partnerském vztahu se na mě můj protějšek může vždycky spolehnout. Líbí se mi, když mám pořádek ve svých věcech i v životě.  Jsem velmi aktivní a mám často strach, že by mi mohlo něco ujít. Je pro mě důležité, co si o mě myslí má rodina a přátelé.  Snažím se vždy pracovat co nejlépe a být příkladem pro ostatní. Je pro mne důležité, jak mě vnímají ostatní lidé a jaký vliv na ně mám.  Někdy mám pocit, že se mi může přihodit cokoliv. Pouštím se s chutí do dobrodružství a lákají mě nové výzvy. Musím mít ale přitom pocit, že při mně někdo stojí.Toto jsou nabídky za poslední týden. Pár profilů bylo jednoslovných (to je druhá varianta), cca 2 byly možná skutečné.  
    45x 40x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    04.04.2013 17:27:06
    [88.103.113.XXX]

    Bohužel je text v celku-tak ještě jednou

     Myslím si, že mé nadšení pro nové věci a to, že jsem velmi společenský člověk, jsou mé nejlepší vlastnosti. Je pro mě důležité trávit svůj volný čas aktivně.Protože jsem velmi společenský člověk, je pro mě důležité, co si o mně ostatní myslí. Ve svém volném čase se snažím zažít toho co nejvíce.Líbí se mi, když má všechno svůj řád. Jsem pořádkumilovný člověk, cením si dobré společnosti.   Můj život má strukturu a řád. Jsem otevřený a přátelský člověk, líbí se mi ve společnosti ostatních lidí.Cítím se dobře ve velké společnosti. K mým nejsilnějším stránkám patří otevřenost vůči ostatním a družnost.Můj život má jasná pravidla. Cítím se nejlépe, pokud jde vše podle plánu. Když mě moji přátelé potřebují, vždy se jim snažím pomoci. Nedělá mi problém dát jim přednost před mými vlastními potřebami.Je pro mě velmi důležité, jaký názor na mě mají ostatní. Pořádek a dobrá příprava jsou pro mě samozřejmostí.Jsem velmi aktivní člověk a ve skupině lidí se cítím jako ryba ve vodě. Jsem vždy tam, kde se něco děje. Ideální je, když u toho můžu poznat někoho nového.Nejlépe se cítím ve skupině – všichni se vzájemně podporují a člověk ví, že někam patří. Také může zažít něco nového, co by sám nikdy nezažil.Jsem člověk, který potřebuje pozornost a skupinu přátel, kteří drží pevně při sobě. Nejlépe se cítím, když něco společně podníkáme.Když jde o vztahy s přáteli, často přebírám zodpovědnost a rozhoduji o různých věcech. V partnerském vztahu se na mě můj protějšek může vždycky spolehnout. Líbí se mi, když mám pořádek ve svých věcech i v životě.vJsem velmi aktivní a mám často strach, že by mi mohlo něco ujít. Je pro mě důležité, co si o mě myslí má rodina a přátelé.Snažím se vždy pracovat co nejlépe a být příkladem pro ostatní. Je pro mne důležité, jak mě vnímají ostatní lidé a jaký vliv na ně mám.Někdy mám pocit, že se mi může přihodit cokoliv. Pouštím se s chutí do dobrodružství a lákají mě nové výzvy. Musím mít ale přitom pocit, že při mně někdo stojí. 
    47x 40x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    04.04.2013 17:29:08
    [88.103.113.XXX]

    Tak ani tak to nešlo

    těch canců je 14, tak můžete zkusit, kde končí a začíná kreativita člověka, kdo to pro ně píše:(
    43x 43x
    Neprověřený uživatel: Tomáš XY
    14.05.2013 12:59:18
    [86.49.35.XXX]

    zadarmo?

    Nechápu, proč nadáváte na to, že se jedná o klamavou reklamu. Copak REGISTRACE není zadarmo??? Rozkliknu si všeobecné podmínky a ČTU odstavec b:Všichni zákazníci mají možnost se zdarma zaregistrovat, jednou vyplnit osobnostní test, založit si profil a udržovat ho. Poté jim budou zasílány individuální seznamy navrhovaných partnerů (bezplatné \\\\\\\\\\\\\\\"základní členství\\\\\\\\\\\\\\\").To všechno JE PRAVDA!!! Copak jste za to něco platili? Nikde už nepíší, že můžete psát vzkazy a seznamovat se.  Když si kliknete na Uživatelský účet a členství, tak vám vypadnou informace o tom, kdy jste členství uzavřeli, na jak dlouho a v kolonce PRODLUŽOVÁNÍ je buď aktovováno nebo deaktivováno. Já ho měl deaktivivané a byla to PRVNÍ věc, kterou jsem si po registraci ověřoval.Seznamování končí nezdarem, protože většina lidí nechápavě vyvalí oči, že musí něco zaplatit-a tudíž těm VIP členům odpovědět nemohou. A jasně, pár podvodných profilů tam bude, ale i dost reálných-a to stejně přesně neodhadnete.Mimochodem stejný princip lákání aplikují i různé IQ či psychologické testy na netu.  Stačí umět číst a člověk se překvapení vyhne    
    61x 42x
    Neprověřený uživatel: Lenka Nová
    24.05.2013 23:32:54
    [194.12.42.XXX]

    Vrátili někdy někomu peníze?

    Chci se optat, zda někomu po odstoupení od smlouvy vrátili na účet zpátky peníze?
    49x 42x
    Neprověřený uživatel: Petra ....
    15.06.2013 22:10:34
    [85.70.93.XXX]

    Jak odstoupit od smlouvy!! Vrátí peníze?

    ...před 3dny jsem si založila seznamovací účet na EDARLING s tím, že začátku byla napsaná registrace zdarma, po sáhodlouhém dotazníku chtěli poplatek, tak jsem si řekla, že měsíc tedy zkusím za Kč 169,-. Rozhodně jsem netušila, že mi srazí poplatek ZA CELÝ ROK přes KČ 2000,-!!!. Platila jsem e kartou a vůbec se tam neobjevila celá částka, zadala jsem pouze 169,- za měsíc. Jaké nemilé překvapení mě dnes čekalo na účtě!!!!! Máte někdo zkušenosti s vrácením poplatku a zaplacení částečného poplatku za užívání účtu cca na měsíc.  Nebo pokud tak nelze, za jakých podmínek mohu zrušit účet a jaká částka mi bude vrácena? Dle mého názoru jse o klamavý text!!!!
    41x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    21.06.2013 20:23:50
    [85.70.93.XXX]

    ano peníze vracejí :-)

    ..tak jsem napsala na edarling a musím říci, k mému milému překvapení, komunikace byla ihned a také mi byla do 3dnů navrácena celá částka za rok, kterou jsem požadovala...viz. příspěvek výše-popis co se stalo.....
    42x 44x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    14.10.2013 23:09:43
    [217.112.173.XXX]

    .....

    Podvod...tolik ženských na mne mrká a píše...čím míň se přihlašuju, tím víc...roboti všechno...zaplať zaplať....ani omylem, hošánci. Odhlášení jen dopisem poslaným do Berlína? No to se lámu smíchy v pase :))Je to jen kopie podvodného amerického serveru... 
    42x 46x
    Neprověřený uživatel: Anonym Anonym
    20.09.2014 11:17:17
    [178.255.168.XXX]

    edarling

    take mam zkusenost se seznamkou edarling.pri prichozis zadostech o platbu.jsem psal podpore emaily.nereagovali.sam jsem tedy pres stranky ukoncil clenstvi kde vyzkousite zda funguji pak vase prihlsovaci udaje.zaplatil tu drobnou castku co jsem mel a je klid.po nejake dobe sam prisel potvrzovaci email o zruseni clenstvi.dalsi poplatky ji nechodí
    40x 41x
    Neprověřený uživatel: Michal michal
    20.09.2014 12:24:37
    [89.248.248.XXX]

    Postup jak ukončit VIP členství navždy

    Zdravím všechny po asi dvou dnech od zaplacení VIP členství na jeden měsíc, jsem se dočetl jaký to je podvod tak sem urychleně smazal členství následovně, jelikož jsem platil kartou tak jsem měl aktivováno automatické strhávání, jednoduše jsem kliknul na ukončit VIP členství a následně do pár hodin mi přišel email ,,děkujeme za Vaši zprávu.Vaši výpověď jsme akceptovali a je nám líto, že jste se rozhodl ukončit členství. Vaše VIP členství končí na Vaše přání ke dni 13.10.2014.,, pak jsem kliknul na smazat profil a do pár hodin mi přišel email ,,Váš profil byl smazán.Tímto potvrzujeme, že Vaše členství na eDarlingu bylo ukončeno. V nejbližší době smažeme veškeré Vaše údaje uložené na našem portálu.,, zrušil jsem kreditku a nevěřím, že bude nějaký problém, sami mi napsali tyto dva emaily kde mi vlastně řekli že VIP členství skončí a profil byl smazán.
    54x 37x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    18.03.2015 13:35:24
    [212.24.153.XXX]

    Edarling mi přijde jako kombinace reálné seznamky s podvodnými praktikami

    Edarling mi přijde jako kombinace reálné seznamky s podvodnými praktikami. Kolega z práce se tam opravdu seznámil. Asi mají málo lidí,tak to doplňují podvodnými profily.
    33x 36x
    Neprověřený uživatel: nic nic
    02.04.2015 20:26:05
    [46.23.62.XXX]

    nic

    Přesně tak, všechny tyto placené seznamky, mají velmi málo uživatelů, takže je tam spousta podvodných účtů, stačí si číst, co mají některé profily napsáno v popisech.
    39x 42x
    Neprověřený uživatel: lukas chemik
    08.01.2016 01:09:19
    [217.195.174.XXX]
    Částka: 700 Kč

    VIP neplatit

    Seznamka funguje, ale placeni je past. Myslel jsem ze VIP clenstvi pujde zrusit snadno, nicmene to v menu nikde neni. Ano upozorni Vas emailem, ze zase strhnou castku, jenze to neni jak to zrusit. Zadny tlacitko v nastaveni, proste nic intuitivniho. Specialne v mobilni verzi webu nic neni. Preventivne jsem mel bloklou kartu aby nic nestrhli, coz se povedlo, jenze ted vyhrozuji emailem, namisto aby prepnuli clenstvi na neplacenou verzi a byli radi ze jim nekdo zaplatil. Takze nejde primarne o seznamovani, ale o hru s vypovedi...tj. vyndat z uzivatelu alespon jednu dalsi platbu. Asi legalni nicmene amoralni. Doporucuji se na ne vykaslat...
    34x 27x
    Neprověřený uživatel: Petr Novotný
    28.03.2016 05:57:33
    [80.188.218.XXX]
    Částka: 11 000 Kč

    www.videoseznamka.cz

    Pozor na výše zmíněnou firmu videoseznamka.cz, nesympatickému panu majiteli jsem zaplatil 11 tisíc korun a dostal jsem za to jen seznam mnoho let starých a nepoužitelných kontaktů! Peníze mi odmítl vrátit. Ještě jednou varuji!
    28x 33x
    Neprověřený uživatel: Lucie Nováková
    22.02.2017 17:47:15
    [91.23.20.XXX]

    Prosím o info

    Zdravím, chtěla jsem se zeptat, jestli když jste nezaplatila, ale jen se tam zaregistrovala, tak jste musela něco platit. Díky Lucie
    11x 11x
    Neprověřený uživatel: Borek Bondi
    24.07.2017 15:00:50
    [176.97.246.XXX]

    Bohužel :-)

    Zdravím Vás, tak koukám, že nás blbých je dost. Bohužel :-). Nejedná se jen o e-darling ale taky chcitě.club, Freerande, sexseznamka a spoustu dalších. Všichni ve snaze si najít nového partnera nebo milence či milenku, nebo jen nezávazný hopšup vstupujeme na takové stránky. My chlapi vidíme mladé prsaté a údajně dajné děvčata a ženy zase namakané a vytrvalé ,,řádně vybavené,, hřebce. Hmmm a potom, no zkusím měsíc. Oslovíme protějšky a ony sem tam stroze odpoví. V případě, že je požádáte o schůzku ,,ups,, problém. Nemam čas, teď mi to nevyhovuje atd. Nedej bože žádat o přechod na jiný způsob komunikace. 22 letá vysokoškolačka nemá email a ani facebook a mobil ji kontrolují rodičové. No tak nevim. Podlé mého obsluhuje více uměle vytvořených profilu za nějakou úplatu někdo. Buď žena nebo muž to záleží jaký učet má nastarost. A možná ani néé. FUJ. A tito lapají všechny takové jako jsme my a tahají s nás peníze. Hmmm nejde si dát inzerát do novin hledám mladou holku, která by chtěla staršího vola na občasné to hopšup. Nebo ženy: Hledám výkonného dobře vybaveného borce na občasné hopšup. No a ještě tam dát svou fotku v nedbalkách či dokonce úplně bez. To asi nejde. Tak a to vše.
    8x 6x

Napsat komentář








 

Podobné příspěvky z kategorie Ostatní


Všechny ostatní příspěvky patří do této kategorie.

Neprověřený uživatel: Guest Guest
13. 11. 2012

Nepravdivé informace

Žádám Vás,aby jste tento článek s okamžitou platností vymazali,jelikož  je nepravdivý a poškozuje naši firmu.Tuto věc jsme předali právnímu zástupci k prošetření.S pozdravem Halm Václav.

Kategorie: Ostatní
Autor: 93.99.163.XXX
308x 382x
Neprověřený uživatel: anonym
20. 02. 2010

J-RHINO-company, Apollo promotion, Briliant Apollo, j-m company

Ahojte, chtela bych upozornit na tuto firmu! Na internetu maji milion ruznych inzeratu, ve kterych nabizeji praci typu ochutnavky za neuveritelnou mzdu, ale ve skutecnosti se jedna o prodej padelku francouzskych parfemu za mizerne penize!!! Tato firma vystupuje pod mnoha jinymi jmeny napr. Apollo promotion, Briliant Apollo, j-m company…. Jejich taktika, kterou oblbuji lidi, je… (více)

Kategorie: Ostatní
Autor: 79.170.248.XXX
379x 391x
Neprověřený uživatel: Guest Guest
08. 08. 2012

onemobil.cz

POZOR na firmu onemobil.cz Tento internetovy obchod Vam nezasle predem zaplacene zbozi.

Kategorie: Ostatní
Autor: 217.117.213.XXX
312x 429x
Neprověřený uživatel: Stanislav Dzurila
06. 08. 2017

sarrra0xx@seznam.cz

Mile damy, nejste zdaleka jedine, co jste naleteli nekomu… ja jsem zrovna naletel nekomu z Prahy, za zaminkou vratne kauce / pouze overeni, vytahla neznama osoba ode mne cekem 17.000Kc, a to postupne, zacalo to jenom poslat 1.000Kc a obratem je dostanu zpatky, a pak se to zacalo rozrustat… pak ze to system nevzal, tak… (více)

Kategorie: Ostatní
Autor: 89.176.105.XXX
Komentáře: 0
Částka: 17 000 Kč
120x 138x
Neprověřený uživatel: anonym
08. 07. 2010

Bezreklamky.cz

Firma Bezreklamky dříve Bestotdoor je podvodná nic vám nezaručují, budete jen platit, smlouva je tak napsaná, že si málokdo všimne, že jen za její uzavření zaplatíte kolem 2000,– Kč, že za opožděné zaplacení ročního poplatku, který činí rovněž cca 1500,– Kčs,vám opět naskakují nehorázné pokuty, bez jakéhokoliv upozornění, výpověď není jednoduchá. NENECHTE SE NAPÁLIT!!!!!! Po… (více)

Kategorie: Ostatní
Autor: 195.70.135.XXX
353x 431x