Nova_Leasing



Neprověřený uživatel: anonym
05. 01. 2012

M.B.A.

Dobrý den, máte zkušenosti se společností M.B.A finance ??? Děkuji za odpověď.

Kategorie: Finančnictví
Autor: 88.103.252.XXX
145x 209x

Počet komentářů: 42

Chci sledovat diskuzi Sledování diskuse: Zadejte svoji emailovou adresu a v případě, že bude přidán nový komentář do diskuse, budete na něj automaticky upozorněni emailem.

    Neprověřený uživatel: anonym
    #1
    10.01.2012 18:14:00
    [94.113.137.XXX]

    M.B.A. Finance = inkasní agentura, skupující pohledávky všeho druhu. Doporučuji zaplatit dluh co nejdříve nebo požádat o splátkový kalendář. Jedna ze solidnějších svého druhu.

    156x 76x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #2
    11.01.2012 09:22:00
    [90.177.159.XXX]

    Ano, je solidní. Partnerteam a.s.

    113x 62x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #3
    16.01.2012 19:23:00
    [78.80.113.XXX]

    Špatné zkušenosti, z lidí vytahují nesmyslné náklady...vydávají se za exekutory apod...PODVODNÍCI TO JSOU...

    157x 34x
    Neprověřený uživatel: PetraJisova
    #4
    08.03.2012 08:01:00
    [89.176.184.XXX]

    M.B.A. je inkasní firma která jen skupuje pohledávky.Určitě hned zaplatte nebo splátkový kalendář.Bát se nemusíte že by to byly podvodníci

    42x 45x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #5
    17.05.2012 19:33:17
    [85.160.42.XXX]

    Co to tady melete za nesmysly. MBA Finance je vymáhací agentura s mimosoudním vymáháním. Nemá žádné pravomoci a vše vymáha e-mailem, poštou, nebo SMS. Vše je postaveno na psychickém nátlaku a zastrašování. Nic jim neplaťte a vše řešte s původním věřitelem. Přece je nebudete živit.
    76x 31x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #6
    29.05.2012 19:08:59
    [217.117.216.XXX]

    taky mi dneska volali,připadal jsem si jak u výslechu,tak jsem jim s tim praštil...už se těším na jejich inspektora,a nejen já i právník a policie
    57x 35x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #7
    09.08.2012 14:42:41
    [85.163.74.XXX]

    Taky jsem údajně uzavřel smlouvu před několika lety na nějakou reklamu . Nemám vůbec zdání o co jde ,pořád volají a když jsem už několikrát chtěl aby mě teda zaslali na email tu údajnou smlouvu,tak mě řekli ,že byla údajně uzavřena ústně po telefonu :-). Taky mě vyhrožovali inspektorem a exekuci,tak jsem jim řekl ať to klidně zkusí ,že mám svědomí čistý . Těším se na jejich inspektora :-) několik let jsem aktivně boxoval . Na hrubej pytel hrubá záplata . :-)
    47x 35x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #8
    10.08.2012 15:18:38
    [90.176.39.XXX]

    Dobry den taky mam zkušenost stouto firmou pořad mi volali at uhradím dluh. když ho neuhradím pošlou namně inspektora, a taky se stalo že pan ispektor dorazil.Ctěl po mně hned a t uhradím častku do pul hodiny . TAk sem mu řekla at se postavcí do fronty že nemam a to ještě vyhrožoval že mi zabaví majetek .Pravomoce nemaji tato firmička z m.b.a. pravomoc ma soud  ane naka pochybna firma ,pak sem od nich dostala dopis od pana advokata pan Michal Benda .At uhradím dluh do 5 dnu jinak to da k soudu. At si to pan Benda da k soudu pokud platim nakou častku tak si myslím že k soud sam uzna že aspon platím něco...
    59x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #9
    27.08.2012 17:42:56
    [89.102.41.XXX]

    Dobrý den,mám dotaz.Je možné,aby mě tato firma dala k soudu pokud dlužím dva měsíce částku 880 kč ??Ani na dvakrát mi top neumožnili i přesto,když jsem jim řekla,že jsem ve finanční nouzi??
    39x 35x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #10
    28.11.2012 09:37:48
    [84.242.69.XXX]

    Vymáhací agentura, KLADNÉ HODNOCENÍ TU PÍŠÍ JEJÍ ZAMĚSTNANCI.
    59x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #11
    20.12.2012 14:58:56
    [88.100.145.XXX]

    Taky mi volal takovej drzej smrad tak jsem ho poslala do trnkovýho háje
    53x 32x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #12
    10.01.2013 16:04:45
    [89.24.23.XXX]

    Této firmě nikdy nic neplaťte, vždy jednejte jen s původním věřitelem.. Nemají žádné pravomoce, je to firma založená na psychickém nátlaku. Pokud k Vám někdo od nich přijede, nemusíte mu samozřejmě platit nic..
    53x 36x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #13
    30.01.2013 20:19:51
    [89.177.112.XXX]

    Jsou to podvodníci - už na tuto firmu upozornovali také na office stánkách Exekutorské komory ČR.Vymaháli falešné a nátlakové fiktivní pojistky pro ČPP.Nyni to pro ČPP dělá nová společnost SAGAR CZ z Phy.
    40x 41x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #14
    02.02.2013 12:11:51
    [91.106.251.XXX]

    ahoj soud mi rikal ze mam posilat jakou koliv castku ale hlavne at to je kazdy mesic protoze mam snahu to zaplatit  tak mi muzou polibit prdel m.b.a  stejnak jak tam mate dluh musite ho zaplatit nebo uroky vam naskacou ze se vam pretoci panenky 
    31x 27x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #15
    06.02.2013 16:59:11
    [95.105.216.XXX]

    V žádném případě NIC NEPLATIT!!!
    56x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #16
    28.02.2013 14:48:59
    [89.176.82.XXX]
    Částka: 2 000 Kč

    rada s otázkou!

    zdravím!jak je možné že firma M.B.A.finance chce z dlužné částky 80% nákladů?je to za dva měsíce po skončení nedoplatku z pojištovny,z 2000 je to 1600,-je to vůbec možné?odpoví mě někdo?děkuji.K
    44x 33x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #17
    03.03.2013 19:20:27
    [89.176.82.XXX]

    ??

    a posílat částku,věřiteli,či částku z nákladú firmy M.B.A.?
    37x 30x
    Neprověřený uživatel: Jirka jirka
    #18
    13.03.2013 12:54:42
    [212.71.178.XXX]

    hrozna firma

    Opravdu chování této firmy na řeznického psa,, nejlepší jsou ty jejich korespondenční lístky od p.Veselé která tam asi nepracuje. Nechápu jak si může banka Raiffaisen dělat s touto firmou ostudu.
    34x 33x
    Neprověřený uživatel: M V
    #19
    16.04.2013 21:37:33
    [88.103.17.XXX]

    PODOVDNICI!!!

    Nic této společnosti neplatte! Vymahali po mně neexistující závazek! Jsou to podvodníci, hodlám na ně podat trestní oznámení! Je tu ještě někdo podvedený? Čím víc lidí tím urgentněji něco budou řešit! Díky
    42x 36x
    Neprověřený uživatel: Debtcolector Debt
    #20
    26.04.2013 17:24:33
    [89.22.65.XXX]

    Uvědomnění

    Zkuste si uvědomit, že náklady na mimosoudní vymáhání jakékoliv dlužné částky přes Inkasní agenturu je levnější a diskrétnější a nezasahuje až tak moc do Vašeho soukromí a peněženky. Zde si domluvíte splácení, ve finále za vyřešení dluhu zaplatíte minimum.Není prioritou z Vás taha peníze do druhého dne ale konstrktivně se domluvit. Z většinou z Vás mám zkušenosti jak se chováte vy dlužníci - jako hovada! Dluhy jste si nasekali z vlastí idiocie a teď brečíte nad tím, když se někdo o dluh přihlásí. Proč jste VY všichni u inkasní agentury ? Protože jste hráli mrtvé před věřitelem ;) až budete platit soudní výlohy,paušál advokátovy v soudním řízení pak exekučním a nakonec náklady exekuce budete za to vini zase jen VY, protože jste nezaplatili !!!
    51x 75x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #21
    26.04.2013 17:26:39
    [89.22.65.XXX]

    Blábol !

    Dluhy neskupují ale dostávají je ověřené od věřitelů ! (banky,operátoři) pokud je někdo na vině za nesprávnost informací tak jedině věřitel nikoliv 3. subjekt. Pokud si za tímto stojíte, že jde o neexistující dluh doložtejej potřičnými důkazy ;) a ne jen bezduchým blábolením na internetu ;)
    31x 31x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #22
    26.04.2013 17:27:30
    [89.22.65.XXX]

    ......

    píšete nesmysl !
    27x 29x
    Neprověřený uživatel: Velký Vezír
    #23
    07.07.2013 08:25:37
    [80.188.216.XXX]

    Dislexie?

    Ad): Debtcolector DebtTakovou koncentraci hrubých chyb na tak malém prostoru jsem už dlouho neviděl. Autor by měl raději telefonovat, než psát. Nicméně na anonymních stránkách, jež pro ně znamená svět, se projevuje dostatek hňupů, abychom si na to postupně zvykali. Což já ale budu už asi navždy odmítat!K dotčené firmě mohu jen dodat, že když jsem několikrát po neoprávněném vymáhání pohledávek jiných subjektů za nechtěné zboží důrazně odepsal, že od nich jsem si u nich nic neobjednal, tudíž jim nebudu vymyšlené a občansko-právně nedosažitelné částky platit, tak už mě nadále neotravovali.
    33x 33x
    Neprověřený uživatel: Alena Samsová
    #24
    27.07.2013 00:51:37
    [109.80.96.XXX]
    Částka: 17 000 Kč

    Ano MBA velcí podvodníci

    M.B.A. udajně poslalo 2 nedoporučené dopisy na můj dluh u T mobile..ktery jsem zaplatila..přímo T mobile..  a za to chtějí 17o00?? ...T mobile jsem na zakladě podvodu z jejich strany vypověděla smlouvu ...za nedodržení smlouvy ...řešila jsem to přes právníka... a M.B.A. se jen smál  ... podvodná firma co okrádá o penize...můj právnik si počkal na další jejich extempore a pak slavnou M.B.A .pěkně rozmetl... oni totiž ani po tydnu vůbec nevěděli že dluh je již dávno uhrazen....a já již nejsem klientem T mobile...legrační na tom je že když jsem byla dlužník..nikdo nevolal... nejsem ani klient a ani dlužník a ted volají?? vymáhaji 17ooo kč... za údajné dva dopisy... nedoporučené..at mi prokáží, že je poslali... a že tak vysoké náklady skutečně měli...nemaji na to vůbec právo...nejsou ani v exekutorske komoře..tam na ně sami exekutoři maji pifku..kazi jim jmeno...takže až M.B.A. prokáže údajné náklady s někým s kým nemají ani smlouvu...pak se s nimi mileráda sejdu u soudu...Lidi nedejte se... jsou to opravdu zloději a zkoušejí zda se dáte a nebo ne!!
    47x 29x
    Neprověřený uživatel: Karel Procházka
    #25
    23.05.2014 18:36:59
    [81.200.58.XXX]
    Částka: 1 914 Kč

    dluh

    Ahoj,tak dlužim za pojistku něco poslal sem to přímo věřiteli a ne jim udělal jsem dobře?
    33x 27x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #26
    21.01.2015 10:40:36
    [90.177.211.XXX]

    MBA

    Take s ni mam zkusenosti. Misto doporuceneho dopisu me tu v psani co jsem nasel pod schrankou nazemi vyhrozujou nejakou navstevou nekoho kdo po me bude penize vymahat namiste a podobne neadekvatni nesmysli. nauctovali si jeste penale ktere tvori 45% z dluzne castky. to vse kvuli par stovkam za pojisteni-nepochopim. Stacil doporucenej dopis kde bych si precet ze dluzim a par stovek zaplatil.
    23x 21x
    Neprověřený uživatel: Martina H
    #27
    19.02.2015 21:48:37
    [46.39.183.XXX]
    Částka: 1 091 Kč

    MBA Finance - CSOB Pojistovna

    Mam cerstvou zkusenost. MBA Finance mi zacala posilat sms o dluhu o CSOB. Kontaktovala jsem veritele CSOB kde mi rekli, ze zadny dluh na me rodne cislo neexistuje. Po dalsich 2 sms MBAF zmenil popis na dluh u CSOB Poj. Kontaktovala jsem tedy pojistovnu a tam mi sdelili, ze mi nemohou nic rict pokud nemam cislo pojistne smlouvy, ze starych emailu (zacatek 2014) jsem nasla jedinou smlouvu na pojisteni nemovitosti ktera byla prodana na konci 2013 a kterou jsem mela za uzavrenou, pote mi zdelili, ze mam opravdu dluh, ale ze praktika jiz byla predana MBA Finance a, ze mam kontaktovat je. V MBA byli korektni, sdelili mi dluznou castku a zaslali na email fakturu a vse potrebne pro prevod. Pravdou je ze doporucene dopisy chodily na adresu kde jsem jiz nebydlela, tudiz jsem o nicem nevedela. Moje rada je kontaktovat je co nejdrive a domluvit se na platbe.
    20x 30x
    Neprověřený uživatel: Lenča Kajanová
    #28
    09.04.2015 07:08:57
    [89.103.63.XXX]
    Částka: 2 000 Kč

    návštěva inspektora

    a už vás někoho navštívil ten jejich MBAF inspektor? a jak to probíhalo??
    19x 18x
    Neprověřený uživatel: Jana V.
    #29
    24.05.2015 20:56:34
    [78.45.35.XXX]
    Částka: 1 823 Kč

    Údajný dluh z roku 2008

    Nechápu, jak může takováto "společnost" vůbec existovat. Poslali mi nedávno dopis, podle něhož údajně dlužím O2 asi osm set korun - má se jednat o dluh z roku 2008. Za SEDM LET, které uplynuly od roku 2008, mne O2 ani jednou nekontaktovala, že bych u nich měla jakýkoli dluh. Sehnala jsem si na firmu reference, protože vymáhat po někom dávno promlčenou pohledávku (i kdyby reálně existovala, o čemž pochybuji) mi přijde za hranicí minimálně slušnosti, ne-li přímo zákona. Napsala jsem jim e-mail, poslali další dopis, kde vyhrožují "osobní návštěvou" nějakého inspektora. Tentokrát jsem jim už rovnou odepsala, že při dalším kontaktování na ně podám trestní oznámení. Asi jim to bude jedno, nejsem nejspíš jediná, kdo to udělal, ale opravdu si nemíním nechat líbit takovéto nechutné a nezákonné praktiky.
    21x 20x
    Neprověřený uživatel: Michela. F Fojtikova
    #30
    17.06.2015 12:05:09
    [79.98.157.XXX]

    vymazani z jejich registru

    Dobry den. Vedel by tu nekdo jak dlouho trva vymazani z jejich registru? Moc dekuji za odpoved.
    21x 18x
    Neprověřený uživatel: ABCD EFGH
    #31
    03.08.2015 22:52:17
    [88.103.221.XXX]
    Částka: 396 Kč

    nesmyslný dopis od MBA FINANCE

    Dobrý den,dnes jsem dostal dopis od MBA Finance,že mám zaplatit částku 396-,datum na papíru je v Jeseníku 17.7.2015,mám to zaplatit do 5dnů,na razítku pro změnu datum 20.7 2015,a zdruhé strany dopisu je datum splatnosti 30.4 2015.Trochu haluz nemyslíte???Další pecka je skutečnost,že dopis je prý zmocněn Českou poštou???(se kterou nemám nic společného od doby co chodím po této planetě)a na předmětu plnění čili ZA CO MÁM VLASTNĚ PLATIT je -KVALIFIKOVANÝ OSOBNÍ CERTIFIKÁT-ZAM. nevím co to má jako znamenat ale už dlouho slyším i z okolí o této společnosti mám takovej dojem že s tím dojdu zítra na Poštu a pokud my nevysvětlí o co jde,jdu hned na polici podat trestní oznámení na osobu co otravuje slušný lidi.
    8x 7x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #32
    10.10.2015 22:06:19
    [78.102.46.XXX]

    Plaťte věřiteli ne MBA!!!

    Kdysi mi zaslali dopis a vymáhali na mě asi 500,- Kč coby můj dluh u O2. Jen za zaslání tohoto dopisu si naúčtovali 2000,- Kč navíc. Zaplatil jsem dlužnou částku přímo O2 a jim zaslal potvrzení o bezdlužnosti. Při telefonickém hovoru mi drze tvrdili, že dlužnou částku musím zaslat pouze na jejich účet a to včetně dvoutisícového poplatku. Na můj argument, že vymáhání pohledávek jako firma vůbec nemají uvedené v obchodním rejstříku a že jejich počínání považuji za protiprávní mi nedokázali uspokojivě odpovědět. Doporučuji dluhy platit tomu komu dlužíte a ne nějaké podezřelé inkasní agentuře. V mém případě tedy utřeli nos.
    9x 7x
    Neprověřený uživatel: Monika Valová
    #33
    14.12.2015 11:04:20
    [185.16.181.XXX]
    Částka: 14 000 Kč

    MBA Finance

    Ahoj, já měla s bývalým manželem paušál u T-Mobile. dostali sme se do dluhů, pořád volali že platíme moc abychom změnili paušál a budem platit míň a ono to bylo čím dál víc. Bylo to v roce 2007,2008 a tak jsme v roce 2009 přestali platit nějak sme se dostali do dluhů. odpojili nás tak jsme měli zaplatit moc peněz. zaplatili sme to asi 4/2010 a už nás nikdy nezapojili takže sme si koupili simky s kreditem. a v 7/2010 jsem poslala výpověď smlouvy. Místo toho, aby nám odpověděli tam, kam jsem udala, poslali odpověď na staré bydliště a naučtovali si smluvní pokuty a další 3 vyúčtování až se udělal dluh 11 000kč a my byli v klidu, neodpověděli nám tak sem brala že je to ukončené bez problémů ale asi v roce 2012 jsem si psala dotazy do SOLUS jestli náhodou někde něco není a on dluh T-Mobile. tak jsem se s nimi dohadovala až to dali na český telekom.úřad a ten jim dal za pravdu že prý sme měli povinnost nahlásit změnu trvalého bydliště a takový kecy a jistinu za vyúčt dali 2 400kč ex.úřadu Přerov a smluvní pokuty 12 000kč do MBA finance a ti začali vyhrožovat.furt vyvolávali a byli hnusní. pak řekli pošlete 1000kč že máte snahu řešit problém a pak koncem měsíce že chcou nejmíň 1500kč ještě poslat a to bylo furt dokola. jako psychiku mám na hoXno doma se hádáme... monika
    4x 3x
    Neprověřený uživatel: Tomáš Marný
    #34
    09.01.2016 11:31:44
    [90.178.202.XXX]

    Mohu Vám pomoci

    No, a vo vo vo tom to to to je. Nasekáte si dluhy a pak se divíte, že je někdo chce zaplatit i s úroky, resp. smluvními pokutami. Myslíte si, že se přestěhujete a jste z toho venku, nebo neplaťte firmě, ale přímému věřiteli, omyl ! Firma pohledávky koupila a ona je nyní Vaším přímým věřitelem ! (postoupení pohledávky je běžná věc všude na světě) Nebo prý je pohledávka promlčena... To by si asi nedovolili Vás ani kontaktovat, nejspíš je to tak, že jste si nepřevzali doporučený/é dopis/y na poště a ONI k tomu mají dokumentaci, takže... Nebo zavolám policii a právníka, to samozřejmě můžete, ale dopadne to tak, že ONI dokážou, že jako přímý vlastník pohledávky mají právo na to, aby s Vámi jednali a pak to bude ta poslední kapka a věc zažalují. A už vůbec nedoporučuji (několik let jsem boxoval, mám zbraň a pod.), to máte naopak Vy na krku trestní oznámení. Platební rozkazy jsou vydávány do tří měsíců, máte možnost podat odpor, ale musíte uvést relevantní důvody pro jeho podání (ne, je to promlčeno, nedostal jsem dopisy a pod.). ONI to musí dát soudu velice dobře podložené a tak Vám soud zpravidla odpor neuzná a platební rozkaz je cca čtvrtý měsíc od podání návrhu v právní moci. Nyní maji ONI dvě možnosti 1. poslat svého člověka, aby s Vámi věc řešil, nebo 2. podat návrh na exekuci. V každém případě se Váš dluh zvyšuje o soudní a exekutorské poplatky. Takže jak shora někdo psal, že dlužil 800,- v roce 2008, může dlužit v roce 2016 již třeba 30 a víc tisíc korun a nic s tím nenadělá, bude to muset zaplatit (záleží to na tom, jakou a s kým uzavřel původní smlouvu, jak běží penále a smluvní pokuty). Viděl jsem člověka, který si půjčil u jedné banky 50 tis. korun na 1 rok a ve finále zaplatil 350 tisíc za cca 2,5 roku (bez soudu a exekuce, neboť si nechtěl přidělávat více problémů), protože nesplácel v daných termínech a nabíhala mu penále a smluvní pokuty za pozdní splátky. To nemluvím o praktikách nebankovních společností, z nichž některé jsou ještě daleko horší. Takže Vy, kteří máte více dluhů u více firem a nejste schopni splácet, pro Vás je možné řešení osobní bankrot a jestliže jste podnikatelé nebo OSVČ, konkurzní řízení. S tímto problémem Vám mohu, v případě Vašeho zájmu, pomoci
    6x 4x
    Neprověřený uživatel: bohdana rysankova
    #35
    04.02.2016 17:09:06
    [81.91.219.XXX]

    odpoved

    Ano ja mam a velmi špatne a nemile zkušensoti,,,,,, nesnašim MBA
    4x 3x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #36
    19.02.2016 09:31:16
    [46.183.58.XXX]
    Částka: 4 000 Kč

    M.B.A. pochybná firma !!!!

    Já mám zkusenošti opravdu hojné tato společnost je hnus. Loni v létě jsem řešila s ČTÚ pohledávku vůči t-mobile jednalo se o částu skoro 9000 i spříslušenstvým. Tato pohledávka byla z roku 2013. Hned jsem tam volala a poslala doporočeně dopis smým nesouhlasem že jsem ochotná zaplatit provolané minuty nějakých 2500 kč ale žádné pokuty za ukončení smlouvy atd . Načeš ČTÚ rozhodl že provolané minuty zaplatit a zamítl placení pokut je to i pravomocný a NIC PLATIT NEMUSÍM. Do vánoc byl klid týden před vánocema přišel dopis od M.B.A Finance a myslela jsem že omdlím když jsem viděla za co po mě vymahají peníze, za ty pokuty :D . Tak jsem to neřešila furt mi cosi od nich chodilo a nazáčku unora mi přišel obyčejný dopis o návštěvě inspektora :D tak jsem mu doporučeně polala rozhodnutí od ČTÚ z domnění že dají pokoj. OMYL! V pondělí mi volal nějaká paní a byla velice hrubá že je sice hezké že jsme jim to poslala ale na tom se nic nemění že jim to prostě budu muset zaplatit. Hned jsem volala Paní na ČTÚ s kterou jsem to vté době žešila a ta mi řekla že jim nic platit nemám že to po mě nezákoně vymáhají. Tak se mi ulevilo Takže pokud jestě budou vyhrožovat jdu na policii protože mi to už leze krkem :). Takže moje zkušenost s touhle firmoum je opravdu hojná :D a už se jí jen směju ....
    3x 2x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #37
    03.03.2016 19:03:44
    [88.101.53.XXX]

    mba

    M.B.A. vůbec neřešte a ignorujte je, pokud na ně nechcete podat trestní oznámení. Váš věřitel musí mít soudní, nebo jiné úřední rozhoidnutí o exekuci a pak se jistě obrátí na exekutora a ne na nějakou pofidérní firmu. Pokud nemá rozhodnutí a obrátí se na ně porušuje zákon na ochranu osobních údajů, a vy je můžete žalovat.
    4x 3x
    Neprověřený uživatel: Jan František
    #38
    21.03.2016 13:03:18
    [90.179.168.XXX]
    Částka: 880 Kč

    Dluh, který neexistuje

    Po mě vymáhají dluh, který neexistuje. A jsou to lumpové, nevím kde sbírají \"informace o dlužné částce\", protože po mě chtějí 880,-Kč, ačkoli platím pravidelně kolem 4 - 4,5 tisíce za telefony u T-Mobile. Pokud něco dlužím, a stává se mi to, tak mi pošlou přímo dopis od svého oficiálního právníka z Prahy a ne od nějaké firmičky z Jeseníku. Navíc mi poslali dopis na adresu, která u T-Mobilu nebyla nikdy uvedena, mám stejnou už 12 let. Takže nevěřit a neplatit.
    3x 3x
    Neprověřený uživatel: Jana Jana
    #39
    09.04.2016 12:05:28
    [90.179.87.XXX]

    Lháři a podvodníci

    Jsou to gauneři a podvodníci nejhrubšího zrna. Vymáhají neexistující a smyšlené pohledávky na lidech, kteří nedluží nic. Když jim 1000 x zopakujete, že jejich pohledávka je smyšlená, je jim to jedno a otravují a otravují. Posílají \"upomínky\" podepsané falešnými a neexistujícími \"advokáty\". Vyhrožují soudem a když jim řeknete, ať si tedy podají žalobu, tak ji nikdy nepodají, protože ví, že by ji prohráli. Lžou, že pošlou vymahače na místo, už to lhali třikrát a nikdo nepřišel. Pak zase lžou, že vymahač tam byl, ale nezastihl vás. Nic jim neplaťte, kašlete na ně. Pouze terorizují v naději, že se oběť jejich teroru zlomí a dá jim peníze, aby měla pokoj. Nic jim neplaťte, dokud se najdou jedinci, kteří se nechají zlomit a dají jim penízeč, tak tihle lháři budou existovat a parazitovat na dalších a dalších lidech.
    3x 4x
    Neprověřený uživatel: jaruna chour
    #40
    25.05.2016 21:50:20
    [93.190.62.XXX]

    lumpové a lháři

    přesně,jsou to obyčejní vyděrači,dnes byl ve schránce dopis od této společnosti,že mám dluh u O2,nikdy jsem O2 neměla. Dluh má být z roku 2008,nyní je rok 2016,prostě i kdyby bylo pravdou,bylo by promlčeno. Vyhrožuji návštěvou inspektora,hrůza ,přece na takové jednání nemají právo,zvažuji podat trestní oznámení.
    2x 3x
    Neprověřený uživatel: jolana hruskova
    #41
    21.06.2016 11:51:23
    [81.91.219.XXX]
    Částka: 1 525 Kč

    MBA

    ja mam take zkusenosti dokonce nekde vyhrabali tel, na meho manzela aby ty prachy vytahli z nej
    0x 0x
    Neprověřený uživatel: Adriana Rychmíková
    #42
    09.07.2016 15:43:36
    [217.75.221.XXX]

    Nulová slušnost

    Zdravím. Dnes mi volala taková megera nepříjemná že jsem nesplatila dluh..a já na ni že jakej? Hned na to se mě zeptala na trvalé bydliště bez problému jsem jí ho řekla a ona se začala vztekat že jí nemám kecat a já na ní že tu adresu mám 5 let, ona na mě že tak to teda ne že jí mám poslat novou adresu trvl.bydliště a rodné číslo:) Celý hovor si nahrávala a teď ta perlička.. je mi 16let:) Když s ní chtěla mluvit moje máma tak jí řekla že jí nic říkat nebude že s tím nemá nic společného:) máma jí hned vrazila že má poslat písemně dopis a že je moje zákonná zástupkyně:) ženská si nedala říct že s ní komunikovat nebude:) ženská za telefonem pěkně nepříjemná jako kdyby si myslela že 16 letá holka nemá mozek a že na ní bude drzá jak chce:) to se ale pletla.
    0x 0x

Napsat komentář








 

Podobné příspěvky z kategorie Finančnictví


V této kategorie naleznete příspěvky z finanční oblasti - půjčky, hypotéky, pojištění, spoření, pohledávky.

Neprověřený uživatel: Karel H
13. 03. 2015

Podvod na lidi v nouzi, aneb jak je ještě obrat

Chci Vás upozornit na praktiky společnosti, která odlužuje. Jsou schopni Vám zařídit leasing, případně hypotéční úvěr na vyplacení Vašich závazků a to především v nebankovním sektoru, plus Vám dát peníze na víc. Podstatné je mít nemovitost, která převyšuje hodnotu dluhu. Za celé vyřízení si účtují provizi, ve výši 700 000,– Kč a více. Tedy dlužíte-li… (více)

Kategorie: Finančnictví
Autor: 85.70.99.XXX
Komentáře: 2
Částka: 700 000 Kč
109x 82x
Neprověřený uživatel: anonym
28. 04. 2012

Michala, +420024444444

zravím, zná někdo tuto paní? poskytuje půjčku z vlastních peněz, nechci naletět, dík

Kategorie: Finančnictví
Autor: 90.176.113.XXX
107x 146x
Neprověřený uživatel: anonym
04. 03. 2011

magdalena lieberg

tato paní půjčuje peníze na směnku.Prosím Vás,znáte ji někdo?Půjčila někomu?Nemá s ní někdo zkušenost?děkuji za všechny komentáře**

Kategorie: Finančnictví
Autor: 89.103.222.XXX
126x 141x