Nova_Leasing



Neprověřený uživatel: Guest Guest
17. 07. 2012

OK Shop Pardubice, XXXXXXXXX

Pozor na tenhle obchod v Pardubich na ulici XXXXXXXXX. Tvari se jako normalni kamenny obchod s textilem, obuvi atd., ale prodavaji jeste horsi smejdy nez Vietnamci a kdyz nahodou chcete neco reklamovat (pravdepodobnost reklamace je u jejich sortimentu skoro 100%) , tak nemate sanci uspet – pani vedouci je sprosta, neochotna, drza, lze lidem do oci a rekalamci vam proste odmitne prevzit.

NIC TAM NEKUPOVAT!!!

Kategorie: Obchodníci
Autor: 62.209.192.XXX
376x 457x

Počet komentářů: 14

Chci sledovat diskuzi Sledování diskuse: Zadejte svoji emailovou adresu a v případě, že bude přidán nový komentář do diskuse, budete na něj automaticky upozorněni emailem.

    Neprověřený uživatel: Anonym
    #1
    25.09.2012 21:13:31
    [109.80.125.XXX]

    OK shop - je to pravda. Souhlasím.
    72x 77x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #2
    26.10.2012 11:09:27
    [194.212.4.XXX]

    A co čekáte za ty peníze? Výběr mají slušný...Když se Vám vyplatí zaplatit min. 3x tolik v kamenném obchodě za velmi obdobnou kvalitu a ztrácet čas reklamacemi, tak co řešíte..
    79x 76x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #3
    15.03.2013 09:55:59
    [213.29.196.XXX]

    koment

    Obchod pro nenáročné :) Já jsem velmi spokojená, boty mi vydrží 2-3 sezony, zaplatím 200-500,- a víc si ani nemůži přát :) 
    83x 68x
    Neprověřený uživatel: A V
    #4
    22.04.2013 16:05:50
    [81.92.146.XXX]
    Částka: 350 Kč

    po 15ti minutách od koupě mi odmítli vyměnit velikost bot

    Koupila jsem si v tomto obchodě 3 páry obuvi. Jeden z nich nebyl pro mě a spletla jsem si velikost. Po 15minutách (po telefonické domluvě) jsem se do obchodu vrátila a poprosila o výměnu velikosti bot. Prodavačka mi řekla, že jsou nošené a že mi to nevymění. Šla jsem tedy za vedoucí prodejny, která byla hrubá a tvrdila mi, že jsem boty onosila a ukopla předek. Bohužel jsem si až při žádosti o výměnu velikosti všimla, že jsou mírně poškozené. Když jsem ji řekla, že jsem je koupila před 15ti minutami, odmítala se se mnou bavit a tvrdila mi, že takovéto boty mi prý neprodali. NEUVĚŘITELNÉ!!! O číslo menší boty měly taktéž špinavou podrážku, na tuto moji námitku mi bylo řečeno, že je jinak špinavá. Vedoucí mi zabouchla dveře před nosem. Hledala jsem na internetu a nejsem sama, co má s paní vedoucí takovou zkušenost. Je ulhaná a ze zákazníků dělá hlupáky. 
    204x 56x
    Neprověřený uživatel: Ifka Poldová
    #5
    18.05.2014 10:17:41
    [77.236.195.XXX]
    Částka: 150 Kč

    za reklamační nároky se musíte prát, ale cena přeci odráží kvalitu!

    Bohužel problémy s reklamací jsou pravda, musíte se svých prát tvrdě dovolávat, já s reklamací uspěla až po tom, co jsem psala osobní dopis majiteli firmy s tím, že jsem skutečně dlouholetou zákaznicí a že tohle je první reklamace, kterou uplatňuji. O příjemnosti personálu raději mlčím, za tu si v ceně zboží rozhodně neplatím. Ale je to bída, to je fakt. Jenže co po nich chcete, když tam dřou jako koně a určitě z nich díky mzdě z tohole kšeftu nejsou milionářky :D Zas si ale myslím, jak už tu zaznělo, že musíte brát ohned na cenu zboží, pokud zkoumáte jeho kvalitu. V takovémhle typu obchodů mi přijde naprostá samozřejmost si zboží POŘÁDNĚ prohlednout než si ho koupím a taky mi přijde samozřejmé, že když boty po půl roce intenzimního nošení nějak poničím s reklamací už tam nepůjdu, protože za tu cenu nečekám 100% kvalitu. Nakoupila jsem si tam několik botek i jiného oblečené, na které nedám dopustit a staly se opravdu oblíbenou součástí šatníku. Takže ani ta jedna nepříjemná zkušenost, která ale nakonec dopadla jak měla, mě od dalších nákupů neodrazí. Jen je to pro mě zkušenost a poučení být opatrná pro příště.Navíc praktika, odmítnout zákazníka s reklamací vyznává dnes valká většina menších podnikatelů a teprve v momentě, kdy se zákazník nevzdává a nějak zabojuje dál, mu vyhoví a reklamaci kladě vyřídí. Jenom obří sítě prodejen si mohou dovolit vrátit peníze \"na první dobrou\". Je to odrazem situace trhu, malé podniky se musí o svůj \"život\" tvrdě prát a každá stovka jim prostě pomáhá....H&M, C&A, Takko či Terranova tohle řešit nemusí, protože mají po celém světě stovky prodejen. Majitel OK-Shopu je rád, že má dvě.
    66x 52x
    Neprověřený uživatel: Dana M.
    #6
    06.03.2015 13:27:26
    [194.228.11.XXX]
    Částka: 499 Kč

    OK Shop reklamace

    Dobrý den,přidávám se ke špatné zkušenosti s reklamací bot,reklamace zamítnuta .Asi boty vystavit a nenosit,po 14 dnech nošení kozaček se odlepila půlka podrážky,bohužel k mé smůle,jelikož nejsme z Pardubic jsem boty dovezla na reklamaci až po 2 měsících od koupě a hned z toho bylo usouzeno,že boty dcera nadále nosila a vadu tak prohloubila. No nevím,ale se žralokem na botě a v zimě se dá asi těžko chodit. Podle ostaních reakcí by reklamce dopadla stejně,tak jako tak i kdybych boty dovezla hned.Pokud nechcete přijít o peníze , boty zde každopádně nenakupujte.Pokud si nemůžete dovolit botky na denní nošení hodit do popelnice po 14 dnech nošení. Raději do kloudného kamenného obchodu,kde pokud se toto stane s reklamcí nebude problém.Paní prodavačky neochotné ,drzé, arogantní až na jednu milou,která tam snad ani nepatří.Takže levně nakoupit není výhra, v tomto obchodě se to značně prodraží.
    187x 51x
    Neprověřený uživatel: Petra P.
    #7
    15.03.2015 13:30:52
    [77.104.233.XXX]

    Nekvalitní obuv, NEDOPORUČUJI

    Koupila jsem si zde troje boty na podpatku - dvoje podzimní a jedny zimní.Všechny do jednoho měsíce rozbité.U jedněch se podpatek po pár dnech vyšlapal až na kov, u druhých se podpatek v půli rozlomil a u třetích se podpatek šikmo sešlapal a odpadl z něj materiál,byl úplně dutý.Podotýkám,že vážím 50kg,takže jsem boty nemohla extrémně vahou zatížit,aby se takhle zničily.Nikdy tu už nakupovat nebudu.A ochota prodavaček je opravdu příšerná.
    114x 41x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #8
    18.03.2015 18:17:37
    [178.77.232.XXX]
    Částka: 459 Kč

    SPROSTÁ VEDOUCÍ PŘI REKLAMACI!

    Musím se pochlubit jednou perličkou. Dnes ( 18.března 2015, 16:40) Kolegyně šla reklamovat kalhoty, když přišla, nepořídila. O pár hodin jsme se na místo vrátili. Stará vedoucí v černém triku, dost nepříjemná nechtěla zboží vyreklamovat po druhé. Po upozornění, že máme na to nárok nereagovala, poté jsme se li podívat na reklamační řád, poté vytáhla protokol a začala sepisovat. Potom jsme její nepříjemné chování začali komentovat a bavit se mezi sebou o jejím pochybení, základních neznalostech při reklamaci.Na nás začala křičet, ať se o ní nebavíme. Poté mě začala osočovat, že jsem nikdy v obchodu nepracoval, poté mi sdělila, že jsem ubožák, který má primitivní chování. Druhá o mne řekla, že by mě chtěla mít doma, když se podívá na můj xicht. Stáli jsme tam 4, máme to jak doložit. Objevili se zde prvky, že jsme si vše zavinili sami, upozorňujeme, že všichni 3 jsme byli v tom daném obchodě, při nákupu kalhot. Kalhoty měli menší trhlinky. Osočila nás, že nás neviděla. Takhle to nenecháme, tohle chování si přece nemůže dovolit. Odvoláme se na orgány ČR, aby situaci začli urgentně řešit. A já prosím VÁS, máte zkušenosti s tímto chováním vedoucí? Nám po slušném nátlaku, reklamaci přijala, pod prupovídkama, že nám to raději vrátí, než nás poslouchat. Nenechte se odehnat!!!! Prosím kontaktujte mne zde, abychom podali hromadnou stížnost, víte-li něco o větším pochybení, dala by se zvažovat možnost trestního oznámení. UDĚLÁM MAXIMUM PROTO ABY VEDOUCÍ Z OBCHODU VYHODILI, OPRAVDU MAXIMUM.
    118x 44x
    Neprověřený uživatel: Aneta F
    #9
    11.04.2015 09:43:38
    [90.178.79.XXX]
    Částka: 499 Kč

    nesmysl

    O jeee..Nakupuju v tom to obchode jiz roky.Rikate,ze mate problem s reklamaci,ale co chcete od bot,ktere jsou tam od 100kc za tenisky,300kc za balerinky a cca 600kc za kozacky?Mam tech bot od nich doma desitky a minimalne dve sezony vydrzi i vic..Mohu jen doporucit.A hold,kdyz se mi rozbiji,vyhodim a koupim dalsi s tim,ze to mam stale levnejsi,nez kdybych sla do znacky.Vyber neskutecni za par spendliku proti znackovym prodejnam.A kdo tu pise pozor-tvari se ti jako klasicky obchod..Me by v zivote nenapadlo tohle rict.Jsou to klasicky vetnamci a ten obchod i tak vypada.Vsude mraky nahusteneho zbozi za par slupek.Jsem na obleceni celkem narocna a mam rada pekne kousky,ale nektere z vas damy..jsou neuveritelne fifiny,co cekaji,ze za takhle smesnou cenu luxus na zemi.
    46x 45x
    Neprověřený uživatel: Z V
    #10
    23.06.2015 09:56:45
    [90.181.184.XXX]
    Částka: 300 Kč

    Nejhorší obchod - reklamace k ničemu, nedoporučuji

    Jsem dlouholetou zákaznicí, v OK shopu nakupuji vše pro celou rodinu. Poprvé jsem podala reklamaci ohledně bot, které jsem koupila synovi. Boty měl 7 týdnů a po stranách se mu rozlepily. Reklamaci mi neuznali z důvodu hloubkové vady výrobku a pozdě podané reklamace. To jsem měla po 14 dnech reklamovat, abych uspěla? To je k smíchu!!! Kdyby byly rok staré, vůbec bych se tím nezabývala. Ale po 7 týdnech nošení, to o něčem svědčí. S nákupy v tomto obchodě jsem skončila. Prodavačky nestojí za nic - kamenné tváře......... Moji sestře také neuznali reklamaci na zimní boty. Poslední dobou zjišťuji, že spoustě lidí reklamaci neuznají. Vlastně tohle oddělení je zbytečné. dělají ze zákazníků blbce... A ochota prodavaček je opravdu hrozná. Se všemi negativy zákazníků souhlasím.
    36x 19x
    Neprověřený uživatel: Lenka M
    #11
    11.05.2016 16:24:50
    [93.190.63.XXX]

    Never more

    Bohužel i mě obchod velice zklamal..Koupila jsem si tam jeden pár bot, doma jsem ale zjistila že mi tak moc dobře na tu nohu nesedi. Takže jsem tam další den přišla stim, že bych je chtěla reklamovat.. Oni mi na to odpověděli, že to bohužel už není možné.. Pouze jsem snima šla ven do obhchodu, který je od nas kousek ( 50 metru) .. Prodavačky byly hrubý a nepříjemný.Prý jsou ze spodu už prošlý.. Když jsem se podívala na ostatní páry bot, které tam prodávali, byly nekteré ještě v horším stavu, než jsem ja ty koupéné vracela k reklamaci... Ale co mě opravdu zarazilo, tak byl ten přístup, jedna prodavačka byla dokonce sprostá..I moje kamarádka měla s tímto obchodem problém.. Takže už tam nikdy nebudu nakupovat a vám to taky doporučuji ... :D Tento obchod je děsný a měli by ho zakázat .. a ty prodavačky vyhodit za nepříjemný přistup k zákazníkum, nebo aspon je přinutit chodit na seminář dobrého chování k ostatním lidem ..:D
    11x 10x
    Neprověřený uživatel: Bara Kob
    #12
    04.06.2016 15:01:41
    [37.221.249.XXX]

    Ok shop fuj!

    Dnes jsme obchod navstivili po roce. A uz vic krat NE! Velke zklamani.Obsluha silena,arogantni,dobre chovani neznaji, usmev, dekuji taky ne. Hruza. Vyber maji,ale nic extra,co by jste jinde nekoupili... Za nas urcite ne.
    78x 15x
    Neprověřený uživatel: Klára V.
    #13
    11.11.2016 16:49:34
    [46.254.70.XXX]
    Částka: 100 Kč

    Ok-shop Pardubuce

    Řekla bych to asi následovně, je to tam jedna slepice vedle druhé a paní vedoucí je ta největší.Má zkušenost s tímto obchodem je taková, že mi paní prodavačka špatně vrátila a po mé námitce, si mi dovolila tvrdit, že jsem jí dala jiné peníze než sem jí dala. Ani po 5ti vteřinách co se to odehrálo si nepamatovala co si ode mě vzala za peníze a na dvoustovku mi vrátila peníze, jako bych ji dala stovku. Do kamerového záznamu se prý nemohla jen tak podívat (proč asi).Za mě nehorázná drzost a příšerné chování!!
    8x 7x
    Neprověřený uživatel: Lucas Styl Čawo
    #14
    03.06.2017 15:05:09
    [62.240.183.XXX]

    OK shop

    Máte si lépe prohlížet a nespěchat!!!!SUPER OBCHOD!!!!
    4x 5x

Napsat komentář








 

Podobné příspěvky z kategorie Obchodníci


V této kategorie naleznete příspěvky z oblasti obchodu - předváděcí akce, podomní obchod.

Neprověřený uživatel: anonym
06. 06. 2011

http://www.ebazeny.cz/

Objednali jsme si u této internetové firmy výrobek, který nefungoval a po telefonické domluvě jsme ho ještě v ten den nákupu do tří hodin vrátili. Na místě nám bylo řečeno, že peníze dostaneme za týden, že musí překontrolovat, jestli jsme výrobek nezničili vlastní vinou. Po týdnu žádná odezva a telefony, které jsme na tuto firmu… (více)

Kategorie: Obchodníci
Autor: 88.103.10.XXX
287x 447x
Neprověřený uživatel: Diana Hošková
27. 08. 2014

Petr Hudec = Lubomír Herman

chci upozornit všechny na pána, který se představuje jako Petr Hudec. Je to celostátně hledaný zločinec, který se jmenuje Lubomír Herman, který dříve používal jméno Lubomír Luska a má na svědomí tunelaci serveru uzijsito.cz a 13.000.000,- které se v tomto projektu ztratili. Pan Hudec – Herman nyní přebírá společnosti, nechá si za ně zaplatit 10%… (více)

Kategorie: Obchodníci
Autor: 37.48.43.XXX
Komentáře: 0
Částka: 100 Kč
313x 310x
Neprověřený uživatel: anonym
07. 06. 2011

www.livemobil.cz, www.deluxia.cz – Martin Polák

POVODNÍK POZOR!!! PRODÁVÁ ZBOŽÍ, KTERÉ NEMÁ! Stránky vypadají seriozně. Ve skutečnosti zaplatíte za zboží předem na účet, zboží vám ale nepřijde! Objednala jsem si telefon, spolupracoval do té doby, než jsem uhradila platbu. 14 dní čekala na telefon a nedočkala se! Nenaleťte i vy.

Kategorie: Obchodníci
Autor: 87.249.144.XXX
280x 424x
Neprověřený uživatel: Michaela Sládková
24. 12. 2014

Slevonator.com

Po přečtení Vašich příspěvků mi tedy do smíchu opravdu není. V sobotu jsem si na Slevonatoru.com zakoupila voucher na lyzovacku do Rakouska a ted tedy opravdu nevim, zda jsem pouze zafungovala jako štědrý Ježíšek nebo jestli mi voucher skutečně prijde a nejde o podvod. Najde se tu někdo, kdo si též zakoupil tento voucher? Potřebovala… (více)

Kategorie: Obchodníci
Autor: 37.77.238.XXX
Komentáře: 9
Částka: 9 990 Kč
303x 315x
Neprověřený uživatel: anonym
27. 03. 2011

elektro Kadaň

u této firmy http://www.elektroo.cz/product/4gb-mp4-mp3-prehravac-do-auta-fm-transmitter-foto-hudba-video-51/ jsem si na podzim roku 2010 objednal 2 ks. transmitru ,žádně zaplatil a do současné doby zboží neobdržel.Majitel již nekomunikuje a odmítl vrátit peníze.Vše jsem i nahlásil na ČOI a příslušný živnostencký úřad,vše zbytečné.Tak lze beztrestně okrádat zákazníky J.M

Kategorie: Obchodníci
Autor: 88.101.235.XXX
339x 426x