Nova_Leasing



Neprověřený uživatel: anonym
14. 04. 2012

podvody s vouchery-Hyperslevy

Zaplatili jsme si údajný pobyt v aquaparku Liberec v ceně 1990kč,následně jsme na udaný telefon v poslaném voucheru zavolali a rezervovali si pobyt(číslo bylo na firmu Rewell zprostředkovatele zážitkových pobytů jejímž majitelem je pan Ondřej Rous)po čase nám přišel mail že z ekonomických důvodů nám byl pobyt zrušen ať nejezdíme a pošleme číslo účtu kam nám budou vráceny peníze a nevrátili nic,přestali komunikovat a Hyperslevy pořád jen píší že věc se řeší a že vlasně to není jejich věc, že jsou jen zprostředkovatelé a tak nemáme ani pobyt ani peníze a je nás takhle napálených víc,s některými jsem ve spojení,někteří se chystají podat trestní oznámení,u nás ale jde o částku nižší než 5tisíc tak nevím zda se tím bude policie vůbec zabývat.Chci varovat před podvodnou společností Rewell a panem Rousem a taktéž před slevovým portálem Hyperslevy který posílá naše peníze podvodníkům a peníze se nám zdráhají vrátit….Lenka

Kategorie: Obchodníci
Autor: 83.240.109.XXX
340x 442x

Počet komentářů: 55

Chci sledovat diskuzi Sledování diskuse: Zadejte svoji emailovou adresu a v případě, že bude přidán nový komentář do diskuse, budete na něj automaticky upozorněni emailem.

    Neprověřený uživatel: anonym
    #1
    15.04.2012 18:03:00
    [109.80.34.XXX]

    Onřej Rous a firma Rewell je podvod a zlodějina. Okradl nás o téměř 5.000,- Kč. Nerezervoval pobyt a peníze nevrátil. Nekomunikuje. Dejte si pozor!

    36x 36x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #2
    16.04.2012 03:48:00
    [119.46.110.XXX]

    Poškození domluvte se a podejte společné trestní oznámení,kde způsobená škoda je jistě vyšší než 5000 Kč

    40x 40x
    Neprověřený uživatel: irenam
    #3
    18.04.2012 20:11:13
    [89.190.90.XXX]

    Sfirmou Rewell jsem dopadla naprosto stejně zaplatila pobyt a nic nedostala.

    60x 38x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #4
    19.04.2012 14:05:00
    [83.240.109.XXX]

    Kdo jste pobyt objednali přez Hyperslevy,je tu naděje..přislíbili vrácení peněz,ti ostatní běžte podat trestní oznámení na policii v místě bydliště,oni si to spojí.A pozor firma Rewell stále funguje a stále nabízí pobyty!!!!!!NIC NEOBJEDNÁVAT!!!!

    52x 41x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #5
    21.04.2012 17:05:00
    [46.13.16.XXX]

    Hyperslevy.cz provozované společností HyperMedia rozhodně seriozním portálem nejsou. Mám osobní zkušenost ....

    Pokud se chcete vyhnout problémům, tak zásadně nedoporučuji na Hyperslevy.cz cokoliv kupovat!

    38x 40x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #6
    22.04.2012 21:10:00
    [46.13.16.XXX]

    Od HyperSlevy jsem peníze zpět nedostal, ačkoliv firma Rewell není schopna pobyt zajistit.

    54x 43x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #7
    22.04.2012 21:13:00
    [46.13.16.XXX]

    Hyperslevy se vymlouvají na Všeobecné obchodní podmínky.

    39x 40x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #8
    25.04.2012 20:01:00
    [65.49.14.XXX]

    Na Hyperslevy si dejte pozor!

    46x 42x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #9
    24.05.2012 07:24:02
    [193.179.69.XXX]

     Zasíláme tímto oficiální vyjádření společnosti HyperMedia, a.s. na uvedená upozornění – reklamace kuponu na pobyt v Hotelu Babylon, zakoupené přes jeden z našich portálů – HyperSlevy.cz. (www.hyperslevy.cz) : Naše společnost nyní podniká veškeré možné kroky směrem ke společnosti Rewell (která nedostála svým smluvním závazkům), aby zaplacené finanční prostředky mohly být v plné výši navráceny. Paralelně jednáme také s hotelem Babylon, který je stejně jako naše společnost na straně věřitelů společnosti Rewell.  Právní kancelář, která zastupuje naší společnost, se celým případem intenzivně zabývá. Rádi bychom Vás touto cestou ujistili, že o své peníze nepřijdete a že naše společnost je jednoznačně na Vaší straně, neboť stejně jako Vy tak i my jsme byli jednáním společnosti Rewell poškozeni. Pouze bychom Vás rádi touto cestou požádali o trpělivost, neboť výše popsaná jednání jsou časově náročná.  Ačkoliv je v této kauze pochybení zcela jednoznačně na straně společnosti Rewell, naše společnost již vrátila několika stovkám poškozených zákazníků jejich peníze, a to výhradně z vlastních prostředků!  Návazně na další jednání se společností Rewell budeme v těchto vratkách pokračovat. O dalším postupu a harmonogramu vratek naše uživatele, kteří tento kupon na slevu zakoupily průběžně písemně informujeme.  Jako omluvu a poděkování za trpělivost od nás následně tito uživatelé obdrží jistou kompenzaci, a to ve formě dárku či finanční částky připsané do kreditu na HyperSlevách.  Za společnost HyperMedia, a.s. Technická podpora HyperMedia a.s. admin@hypermedia.cz (www.hyperinzerce.cz)(www.hyperslevy.cz)  
    37x 39x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #10
    30.05.2012 11:44:11
    [80.188.27.XXX]

    Dobrý den, také jsme přišli o pobyt a zjistili jsme to až těsně před odjezdem. Nikdo nás neupozornil. Nicméně jsme měli již cestu naplánovanou a tak jsme si doplatili na místě zbytek. Následně jsme poslali reklamační protokol na hyperslevy, ale zatím se nám vůbec neozvali. Volala jsem tam asi 4 x, ale jen slibují, že se nám ozvou do dvou dnů. Uběhl už měsíc a zatím nás nikdo nekontaktovat. Vím, že že to trvá, než se to všechno vyřeší, ale proč nám nedali vědět, že se to řeší, nechápu. Jak tedy mám dál postupovat, abych nepřišla o peníze?
    20x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #11
    04.06.2012 18:24:08
    [89.190.64.XXX]

    Také zjišťuji, že jsme naletěli a připravili děti o zážitky!!!
    42x 44x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #12
    07.06.2012 21:56:47
    [89.203.213.XXX]

    Také patříme k poškozeným firmou Rewel, na obhajobu společnosti Hypeslevy musím konstatovat, že dostali svým slibům a finančni částku nám vrátili na účet. Chtěla bych ještě jednou poděkovat, jednání takovýchto podvodníků jako je pan Rous poškozuje dobré jméno zprostředkovatele Hyperslevy.Milada
    40x 37x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #13
    07.06.2012 22:45:32
    [90.182.81.XXX]

    Dobrý večer, nápodobně, koupila jsem 4 vouchery, průběh stejný, Hyperslevy slibují, ale sliby neplní. Přišla mi i zpráva, že 15.05. odesílají peníze na účet, ale nic nepřišlo - na můj dotaz mi pak odpověděli, že peníze odeslat chtěli, ale údajně vznikl problém v účtárně a do čtrnácti dnů se určitě ozvou ... neozvali ...  dnes jsem se tedy opět připomínala :o(
    37x 36x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #14
    08.06.2012 16:59:55
    [62.182.232.XXX]

    Hypeslevy jsou taky pěkný podvodníci - reklamaci uznali a peníze měli být na účtě do 18.5., ale i přes upomínky se nic neděje. 
    40x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #15
    09.06.2012 20:52:57
    [85.71.160.XXX]

    Před Vánocemi jsme zakoupili dárek k Vánocům dceři na portále Hyperslevy , na 14.6.2012 jsme si zamluvili pobyt v hotelu Babylon na zaslaný slevový kupon a bylo nám sděleno, že se jedná o podvod. Nestačím se divit, co vše je zde možné?? Portál Hyperslevy něco nabízí a přitom je to podvodné jednání!!! Navíc mne mrzí dvojnásob, protože to byl dárek k Vánocům. Takže si ostatní dávejte velký pozor na to, co na tomto portále kupujete, nebo taky naletíte na podvodníky jako my.
    42x 35x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #16
    10.06.2012 14:24:31
    [89.111.97.XXX]

    Také jsem koupili 2 vouchery a naletěli, hyperslevy slíbili zaslat peníze zpět, již měly být na účtě 18.5.2012, stále se nic neděje, úplně se odmlčeli, před 2 dny jsem podala trestní oznámení v místě bydliště, policie to postoupila dál do Liberce, kde se to řeší již od března. Koukněte na: http://liberecky.denik.cz/zpravy_region/a-pak-verte-slevam-babylon-odhalil-podvody-za-miliony-20120609.html
    38x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #17
    10.06.2012 16:54:04
    [85.71.160.XXX]

    Je to obrovský podvod, myslím, že podvedených lidí je mnohem víc a firma si přišla na pěkné peníze...já jsem nakoupila na hyperslevách a peníze byly zaslány na účet HyperMedia, a.s. - proto budu požadovat peníze od této firmy zpět. Není přece možné, aby se u nás něco takového dělo - zakoupila jsem před Vánoci a protože se mohl čerpat tento kupon kdykoli, čekali jsme na jaro a až nyní, kdy jsme si zamluvili pobyt na 14.6.2012 / mimochodem v hotelu Babylon při rezervaci  nás nikdo neupozornil na tento podvod/- až včerejší FTV Prima a pak jsem volala do Babylonu a teprve jsem se dozvěděla, že se jedná o tento poukaz. Je smutné, že půl roku se zde s podvodníkem nic neděje.
    38x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #18
    10.06.2012 16:57:11
    [88.101.212.XXX]

    Dobrý den,dopadla jsem stejně naletěla. Pokud uvažujete o hromadné žalobě na firmu Rewel, přidám se. Kontaktujte mě na mailu .....
    38x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #19
    11.06.2012 11:18:30
    [212.47.16.XXX]

    Také jsem naletěla firmě REWELL s.r.o. prosím kontaktujte  mě na mailu ,přidáme se k žalobě.
    42x 34x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #20
    11.06.2012 13:44:43
    [77.48.187.XXX]

    Dobrý den,přidávám se k zástupu těch, co naletěli. Poprvé jsem se odhodlala koupit něco na slevovém portálu a hned takové fiasko. Taky bych se ráda dočkala peněz zpět. Máte někdo návod, jak postupovat? Na jaký kontakt na Hyperslevy se ozvat?Děkuji.
    40x 41x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #21
    11.06.2012 21:35:54
    [85.71.160.XXX]

    Poslala jsem reklamaci na HyperMedia, a.s. /pokud jste si všimli, na tuto adresu jste poslali peníze/ -   info@hypermedia.cz  a odeslali mi e-mail, ve kterém jsem vyplnila formulář pro reklamaci. Možná opravdu chtějí situaci řešit, protože tato jejich jméno hodně poškozuje . Zkuste to tam taky poslat.
    34x 37x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #22
    12.06.2012 14:02:19
    [82.100.34.XXX]

    Taky se připojím taky jsem  manželovi koupila víkendový pobyt v podobě dvou voucherů za 3998kč  k narozeninám ,ale bohužel .
    37x 36x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #23
    13.06.2012 08:48:08
    [80.188.27.XXX]

    já je stále urguju, telefonicky i mailem, ale nic se neděje. Přoád jen slibují a už je to několik měsíců.  Jak se tedy můžu připojit k hromadné žalobě?
    37x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #24
    13.06.2012 18:44:04
    [213.192.34.XXX]

    Taky mi už došla trpělivost.Formulář na reklamaci sice poslali,dokonce reklamaci i uznali,ale k vyplacení peněz se nemají.Už dvakrát od uznání reklamace dali termín a pokaždé s jiným blábolem,proč peníze ještě nedošly.Na koho podáváte trestní oznámení?Na Rewell nebo Hyperslevy?
    39x 35x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #25
    13.06.2012 19:09:22
    [85.71.160.XXX]

    Já jsem podala reklamaci u Hypermedia, a.s. Praha, protože na jejich adresu jsem zaslala peníze  s požadavkem, aby mi je vrátili a následně vymáhali po fi Rewell. Také jsem podala podnět na Českou obchodní inspekci do Liberce s tím, že Hypermedia uznala reklamaci a že uvidím, co dodrží. Na Českou obch. inspekci jsem to podala proto, aby se pro příště zamezilo takovému jednání, jako je fi Reswell a www.hyperslevy, které provozuje Hypermedia a.s. Pokud nedostanu peníze od Hypermedia, jak slíbili, podám trestní oznámení na obě firmy.
    37x 39x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #26
    13.06.2012 19:29:42
    [85.71.160.XXX]

    Jinak pro ty, kteří chtějí podat trestní oznámení - to můžete učinit na kterémkoli policejním oddělení s tím, aby to postoupili na policii do Liberce, kde to vyšetřují. 
    37x 36x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #27
    14.06.2012 19:52:38
    [94.113.64.XXX]

    Také jsem jednou s podvedených...Včera jsem volala paní Špačkové,jelikož v posledním mailu bylo vzděleno:Vážený zákazníku portálu HyperSlevy.cz, děkujeme za zaslání formuláře reklamace Vámi zakoupeného pobytu v hotelu Babylon a ještě jednou tímto potvrzujeme jeho přijetí. Naše společnost nyní podniká veškeré možné kroky směrem ke společnosti Rewell (která nedostála svým smluvním závazkům), aby Vám zaplacené finanční prostředky mohly být v plné výši navráceny. Paralelně jednáme také s hotelem Babylon, který je stejně jako naše společnost na straně věřitelů společnosti Rewell. Právní kancelář, která zastupuje naší společnost, se celým případem intenzivně zabývá. Rádi bychom Vás touto cestou ujistili, že o své peníze nepřijdete a že naše společnost je jednoznačně na Vaší straně, neboť stejně jako Vy tak i my jsme byli jednáním společnosti Rewell poškozeni. Pouze bychom Vás rádi touto cestou požádali o trpělivost, neboť výše popsaná jednání jsou časově náročná. Ačkoliv je v této kauze pochybení zcela jednoznačně na straně společnosti Rewell, naše společnost již vrátila několika stovkám poškozených zákazníků jejich peníze, a to výhradně z vlastních prostředků! Návazně na další jednání se společností Rewell budeme v těchto vratkách pokračovat. O dalším postupu a harmonogramu vratek Vás budeme průběžně písemně informovat. Jako omluvu a poděkování za trpělivost od nás následně obdržíte jistou kompenzaci, a to ve formě dárku či finanční částky připsané do vašeho kreditu na HyperSlevách. Budete kontaktování během 14ti dní od odeslání tohoto e-mailu. Děkujeme za Vaší trpělivost a přejeme Vám příjemný den! Váš tým HyperSlevy.cz S pozdravem, Petra Špačková Asistentka Stále se ale nikdo neozval a ani neodpověděl po 16 dnech na mail.Dokonce již ani nebrala tel.Tak jsem volala paní-:Pavlína Tůmová-provozní ředitelka hypermedia.Ta mně vzdělila,že v pondělí mají jednání přímo s ředitelem Hotelu Babylon a údajně námi zakoupené vouchery budou platné,ale to vše až po jednání 18.6.Takže jak bylo přislíbeno peníze nedostaneme.Můžete ji klině zavolat,kontakt najdete na hypermedia. Stále mluví o tom aby jsme je to nechali vyřešit a byli trpělivý.....Do kdy...?
    38x 39x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #28
    14.06.2012 20:10:56
    [85.71.160.XXX]

    Jenomže my už jsme si pobyt v Babylonu sami zaplatili, protože na vourcher nebylo možné pobyt uskutečnit , dovolená v práci vyřízená, lístky na cestu zakoupené...takže chci jednoznačně peníze zpět od fi HyperMedia...
    36x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #29
    15.06.2012 10:54:29
    [80.188.27.XXX]

    my už jsme v Babylonu taky byli a rozhodně tam cestu znovu neplánujeme, takže požadujeme také peníze. Paní Špačková mi sice telefon bere, ale pořád říká, to stejné. Už nás to nebaví a hlavně, proč některým ty peníze vrátili a někomu ne?
    34x 36x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #30
    22.06.2012 15:19:14
    [93.91.241.XXX]

    Dnes jsem kontaktovala společnost Hypermedia (p.Vinklerová, tel 774 444 790) a bylo mi řečeno, v podstatě to co minulý týden, že  jednají s Babylonem. Forma odškodnění má být buď pobytem v Babylonu, nebo formou nějakých poukázek na nákup služeb na Hyperlevách. Prý by mělo být jasno příští týden, po zasedání vedení  hotelu Babylon. Na dotaz proč nezveřejňují průběžné informace, když slíbí, že vydají tiskovou zprávu, mi paní v podstatě nebyla schopna dát kloudnou odpověď. Z rozhovoru vyplynulo, že Hypermedia jsou ti hodní a žalovat máme společnost Rewel. Já jsem si koupila pobyt u Hyperslev, tak nevidím důvod proč mám žalovat jinou firmu.  Nejsem právník, ale myslím si, že u soudu by s tím neuspěli.....Když jsem ji řekla, že se na p.Špačkovou nedá skoro dovolat a že to vypadá, že jen všichni mlží, byl se mnou celkem rychle ukončen hovor. Vše bych pochopila, i to, že jednání potřebuje čas, ale jen za předpokladu, že  budem průběžně informováni o řešení celé kauzy.....
    37x 36x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #31
    22.06.2012 15:47:56
    [80.188.27.XXX]

    Poukaz zpět nechceme, v hotelu jsme již byli, takže budeme nárokovat po Hypermedia peníze. Chtělo by to na ně poslat Černé ovce nebo něco takového, to by se k tomu možná postavili jinak.
    40x 37x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #32
    26.06.2012 11:14:46
    [89.176.207.XXX]

    Zdravím,loni jsem koupil dva vouchery s tím,že pojedeme až letos.Bohužel nevím už přes koho jsem to kupoval,ale myslím že přímo přes Rewell.cz,přišel mi pokaz s tím,že až budeme chtít jet tak si vybereme lokalitu a nebude problém.Firma Rewell však již neexistuje a nevím na koho se mám obrátit.Bohužel nemám ani doklad od zaplacení,poze poukaz platný do 9.8.2012,prosím pomozte mi někdo.Pokud budete mít nějaké informace.Děkuji
    35x 35x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #33
    27.06.2012 21:45:04
    [82.100.0.XXX]

    Pro ty co si pobyt koupily přes Hyperslevy, je potřeba podat žalobu přímo na ně protože, žalovat se musí ten komu jste poslali peníze, tedy pro nás zprostředkovatel, a jestli po něm to jde třeba přes padesát osob nás nemusí zajímat. Po zítří jdu podat žalobu na Hyper media a.s. Akorád jak tady vidím ty reakce tak budu asi jediný. Firmu Rewell, žalovat můžete, ale u soudu by jste neuspěli, protože od nich jste si pobyt nekoupili-tedy ani peníze jste jim nedali ale jen a jen přes Hyperslevy.
    38x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #34
    27.06.2012 21:49:43
    [90.176.253.XXX]

    Budu podávat žalobu na Hypermedia. Nevíte někdo pod jakým jednacím číslem se to v Liberci řeší? Jinak cituji Hyperslevy:Co když poskytovatel mé slevy náhle zkrachuje?V takovém případě Vám samozřejmě vrátíme celou Vámi zaplacenou částku.
    37x 36x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #35
    27.06.2012 21:50:50
    [90.176.253.XXX]

    Budu podávat žalobu na Hypermedia. Nevíte někdo pod jakým jednacím číslem se to v Liberci řeší? Jinak cituji Hyperslevy: Co když poskytovatel mé selvy náhle zkrachuje? V takovém případe Vám samozřejme vrátíme celou Vámi zaplacenou částku. 
    42x 41x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #36
    27.06.2012 22:59:42
    [213.191.101.XXX]

    Koupili jsme taky 2 vouchery přes Hyperslevy, pokud někdo podává hromadnou žalobu, tak se přidáme!!! Pobyt v Babylonu nám byl zrušen, nejvíce se těšily děti - a nic. Fakt ubohé!!!
    37x 37x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #37
    28.06.2012 01:28:40
    [46.13.16.XXX]

    Portál www.hyperslevy.cz jsou podvodníci - odmítají vrátit peníze ačkoliv voucher nelze využít.
    39x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #38
    28.06.2012 01:34:53
    [46.13.16.XXX]

    Hyperslevy.cz (Hypermedia) jsou asi těsně před bankrotem, neboť nejsou schopni vyřídit oprávněné reklamace a dělají si tak na internetu ostudu. Pochybuji, že si na Hyperslevy.cz kdokoliv rozumný ještě něco koupí.
    39x 39x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #39
    28.06.2012 08:41:03
    [213.192.34.XXX]

    Tak si myslím,že si z nás dělají blázny.Co mají co jednat s Babylonem,když ten peníze nedrží,protože žádné nedostal,ne?Co tak podat podnět televizi na reportáž?Když už nic,tak aspoň aby měli ostudu a lidi u nich přestali nakupovat.
    37x 36x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #40
    28.06.2012 13:44:06
    [193.179.69.XXX]

    Vy si tu všichni stěžuje a držkujete, ale Hyperslevy již jako jediný zařídili, aby vouchery byly platný a pobyt v Babylonu jsem si mohl užít i s dětmi. Už má i zarezervovaný termín. .... Ptal jsem se právníků, kdyby se toto nevyřešilo co mám dělat a bylo mi sděleno,  že hromadná žaloba na HyperMedia je k ničemu. Že bychom s ní stejně neuspěli. .... HyperSlevy je zprostředkovatel a peníze které jsme zaslali za vouchery byly poslány Rewllu a Rewell ty peníze neposlal Babylonu, takže pak nebyl zajištěný pobyt. 
    37x 35x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #41
    29.06.2012 18:58:57
    [90.182.81.XXX]

    Hm, a že se tedy nikdo z Hyperslev nepochlubil, že už je něco zařízeno ... slíbena byla info 18.06. a pokud vím, tak opět nic ... 
    36x 34x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #42
    29.06.2012 22:09:53
    [46.13.16.XXX]

    Jsem přesvědčen, že HyperSlevy (HyperMedia) v konkurenčním boji slevových portálů s takovýmto přístupem k zákazníkům neobstojí a brzy skončí. Alespoň průměrný slevový portál by už dávno peníze zákazníkům vrátil a omluvil se.
    35x 34x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #43
    01.07.2012 09:15:06
    [94.113.64.XXX]

    Doručeno 29.6. Vážený kliente,                               Obracíme se na Vás jménem společností HyperMedia, a.s. (provozovatele portálu HyperSlevy.cz) a Centrum Babylon, a.s. (provozovatele hotelu Babylon), na základě Vámi provedeného nákupu slevového kuponu na ubytování v Hotelu Babylon. Tento pobyt měla zajistit na základě platné smlouvy společnost Rewell, s.r.o. avšak neučinila tak, inkasované peníze zpronevěřila a Váš pobyt se tak uskutečnit nemohl. V první řadě bychom se Vám rádi za nepříjemnosti spojené s touto situací hluboce omluvili, a to i přesto že situace nebyla v žádném případě zaviněna ani společností HyperMedia, a.s. ani společností Centrum Babylon, a.s. Po velmi náročné sérii jednání na nejvyšší úrovni obou společností se nám podařilo najít řešení, které Vám nyní s potěšením můžeme představit. V rámci platnosti Vašeho voucheru budete mít možnost tento Váš voucher v hotelu Babylon vyčerpat, a to bez jakéhokoliv doplatku či povinnosti jiného nákupu! Na tomto řešení se finančně podílí obě společnosti, tedy HyperMedia, a.s. a Centrum Babylon, a.s. které vyvinuly maximální úsilí pro napravení situace způsobené společností Rewell, tak aby poškození zákazníci o své finance nepřišli. Jak nyní postupovat? Na emailovou adresu rezervace@centrumbabylon.cz zašlete prosím Váš slevový kupon spolu s Vaším celým jménem a preferovaným datem pobytu. Ihned po ověření všech údajů Vám bude pobyt potvrzen. Věříme, že díky tomuto vstřícnému řešení, zachováte přízeň portálu HyperSlevy.cz i hotelu Babylon a přejeme Vám příjemný pobyt. Závěrem si dovolujeme připomenout, že Vaše nákupy na portále HyperSlevy.cz jsou nyní již 100% bezpečné, neboť kupony jsou od dubna 2012 pojištěny renomovanou pojišťovnou AXA.   S úctou   Petr Beneš Bc.Petr Pucholt Předseda představenstva Předseda představenstva HyperMedia, a.s. Centrum Babylon, a.s.                             S pozdravem, Petra Špačková Asistentka HyperMedia, a.s. Polygon House Doudlebská 1699/5, 140 00 - Praha 4 Fax: +420 234 776 776 spackova@hypermedia.cz www.hypermedia.cz
    37x 41x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #44
    02.07.2012 14:23:00
    [80.188.27.XXX]

    to je sice hezké, že kupony jsou platné, ale my už jsme v Babylonu byli ( museli jsme si dovolenou připlatit, protože nás nikdo neinformoval, že poukazy nejsou platné) a rozhodně se tam znovu v nejbližší době nechystáme, je to od nás daleko a  peníze nám nechtějí vrátit. Prý je to jen v případě, že firma zkrachuje a pan z Rewellu si dál podniká...takže Hyperslevy fakt už NE a ten jejich přístup je opravdu hrozný. Pořád jen slibovali a nic z toho.
    36x 37x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #45
    03.07.2012 22:21:49
    [85.71.146.XXX]

    také jsem ztratila absolutně důvěru ke společnosti HyperMédia a budu požadovat na základě uznané reklamace vrácení peněz zpět. Nehodlám znovu postoupit trapné domáhání a rezervování za kus bezcenného papíru pobyt v hotelu Babylón. Zítra podám trestní oznámení za podvodné jednání společnosti HyperMedia.  Nehodlám se smířit s faktem , že bych o peníze přišla. 
    36x 34x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #46
    04.07.2012 15:37:36
    [80.188.27.XXX]

    Oni nám nabídli jako alternativu poukaz na nákup zboží nebo služeb na Hyperslevách ve stejné hodnotě. To mi jako adekvátní řešení moc nepříjde. Kdyby to bylo aspoň ve vyšší hodnotě. Člověk ztratí peníze a jako náhradu mu dají poukaz opět na jejich služby. To jsem si říkala, že už u nich nic kupovat nebudu. Jenže peníze prý nám vrátit nemůžou.
    37x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #47
    08.07.2012 23:00:15
    [90.182.81.XXX]

    Mně zatím nenabídli nic (kromě uznání reklamace a příslibu vrácení peněz v květnu), nicméně náhradní pobyt do konce září je pro mě nemyslitelný .... 
    36x 34x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #48
    11.07.2012 15:59:31
    [85.71.160.XXX]

    Pro příspěvek zveřejněný 28.6. ve  13.44 - že jen držkujeme??? Váš příspěvek absolutně nechápu, že HyperMedia jsou jen zprostředkovatel, ale peníze byly zaslány této firmě a ta si je má následně vymáhat, protože na jejich stránkách došlo k podvodu a pro příště si to má HyperMedia lépe zorganizovat - např. pojištění od poj. AXA přišlo trošku pozdě, nemyslíte???? A Vy jste si pobyt objednal až nyní po dohodě  HyperMedia s Babylonem, ale co my ostatní, kteří jsme tam již dojeli a museli zaplatit znovu!!!! 
    34x 35x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #49
    18.07.2012 07:36:44
    [193.85.230.XXX]

    Na podvodnou firmu Rewell jsem již upozorňoval Hyperslevy.cz koncem března 2012, jejich odpověď byla: "S tímto poskytovatelem jsme prodali již více něž 10 000 poukazů a doposud jsme neobdrželi jedinou stížnost, nicméně pokud chcete vrátit peníze, musíte se obrátit přímo na danou společnost". Zdálo se mi, že si prostě ze mě dělají srandu...Bohužel i já byl podveden, koupil 3 ks kuponů a nikde nebyl ani mi peníze nevrátili. Co chápu jako naprostý paradox je to, že mi přišel formulář - v něm jsem vyplnil požadavek na vrácení peněz, odeslal (teď v červenci) a paní Špačková mi odpověděla emailem ve stylu "šli tudy děti? Seju len" - tj. že si mohu zarezervovat pobyt v Babylonu (takový ten canc od tzv. předsedů představenstva obou společností). Takže já chci vrátit peníze a oni mi odpoví tímto způsobem? Proč tedy posílali ten formulář? Když o tom přemýšlím, tak nevím, kdo je větší podvodník - zda firma Rewell anebo HyperMedia...
    43x 34x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #50
    19.07.2012 21:43:24
    [85.71.160.XXX]

    Naprostý souhlas s předešlým příspěvkem, já jsem dávala přešetřit fi Rewell obchodní inspekcí, podala na ně trestní oznámení, ale z České obch. inspekce mi napsali, že pokud fi Hyperslevy uznala moji reklamaci - což se stalo, musí mi vrátit peníze, což obsahovala nabídka z jejich formuláře. Pokud to nedodrží, nechám přešetřit obch. inspekcí fi Hyperslevy, protože hrají nečistou hru...viz různá vyjádření, ze začátku uváděli články typu ...vrátili jsme zákazníkům peníze ze svých prostředků...a ostatním ne???? Přinejmenším prapodivná hra ze strany Hyperslev...tak ať to prověří inspekce a alespoň za klamání spotřebitelů dostanou pokutu, protože takovéto tahanice jsem ještě fakt nezažila.
    37x 37x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #51
    24.07.2012 15:51:21
    [80.188.27.XXX]

    Hyperslevy vám peníze nevrátí. Dnes mi znovu psali, že to není možné a že jednají podle smluvních podmínek. Jediné, co člověk zmůže je nekupuovat u nich už žádné služby a varovat ostatní. Jednání firmy Hyperslevy je šílené...
    36x 36x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #52
    22.08.2012 10:20:06
    [109.80.188.XXX]

    Také jsme jedni z podvedených. Před Vánoci jsem příteli zakoupila voucher na pobyt v hotelu Bouda pod Sněžkou. Pobyt jsem rezervovala od dubna do teď nemáme potvrzenou rezervaci a to máme jet tento víkend. Tudíž nikam nejedeme. Hyperslevy nám řekli že to musíme řešit s hotelem. Pokud se tedy podává trestní oznámení prosím napiště mi to ať se mohu přidat. Děkuji
    39x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #53
    22.08.2012 14:01:19
    [82.208.53.XXX]

     Před několika měsíci nás HyperSlevy.cz (HyperMedia ) ubezpečovali, že brzy dojde k vyřešení celé situace, tj. po několika měsících značné korespondence (např. příslibu finanční kompenzace), nemluvě o nikam nevedoucích telefonátech, je výsledek takový, že nám doporučují přidat se k trestnímu oznámení na společnost Rewell. S tejně jako zde uvádíte, tak i nám napsali, že došlo k odškodnění některých klientů, ale otázkou zůstává kterých! V našem případě jde také o několik tisíc a trestní oznámení určitě podáme.  Doufám, že dojde i na toho, kdo od nás prokazatelně převzal peníze a na celé záležitosti se podílel. A dnes tvrdí, jak odškodnil spousty klientů na svoje náklady, ale z nepochopitelných důvodů neodškodnil zrovna nás. Přesto, že nás od samého začátku a to několik měsíců drží v iluzi, jak celá věc bude brzy vyřešena. Je sice pravdou, že společnost HyperMedia (HyperSlevy.cz ) má ve svých podmínkách onu krásnou klauzuli, ale nemůže se tvářit jakože od nás nepřevzala žádnou finanční částku a že nemá s firmou Rewell uzavřen obchodní vztah. Tvrdit několik měsíců, jak nás odškodní, ale nakonec neodškodní. Vzhledem k naší osobní zkušenosti se společností HyperSlevy.cz doporučuji informovat o tomto jednání co největší množství známých, příbuzných, kolegů a veřejnosti a to i na jiných portálech, aby věděli, jakým způsobem vystupuje vůči klientům společnost HyperMedia (HyperSlevy.cz)  Určitě společnost Rewell již na trhu nenajdeme, ale společnost HyperSlevy.cz tu stále je!!! Díky za tento server!!! Jaké společnosti jsou s tímto portálem provázány, jsem našel zde - https://or.justice.cz Úplný výpis z obchodního rejstříku Hyperslevy.cz, s.r.o., C 170195 vedená u Městského soudu v Praze jednatel: Petr Beneš, dat. nar. 02.06.1984 Praha 10, Strašnice, Kralická 933/8, PSČ 100 00 den vzniku funkce: 17.září 2010Zapsáno: 17.září 2010    jednatel: Ing. Richard Skoumal, dat. nar. 19.12.1967 Praha 5, Hlubočepy, Štěpařská 1098/20, PSČ 152 00 den vzniku funkce: 19.října 2011Zapsáno: 10.listopadu 2011    jednatel: Ing. Jaromír Muchka, dat. nar. 27.08.1980 Praha 5, Košíře, Jenišovská 1166/4, PSČ 158 00 den vzniku funkce: 17.září 2010 den zániku funkce: 20.září 2011Zapsáno: 17.září 2010 Vymazáno: 12.října 2011      Hned zítra rozešlu svému okolí popis jednání a osobní zkušenosti s touto „seriózní“ společností.    
    39x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #54
    27.08.2012 21:17:37
    [46.33.96.XXX]

    I já patřím k těm co byli okradeni od HyperMedia či firmy Rewell. Chtěla bych se zeptat jak mohu pokračovat abych dostala své peníze zpět. Opravdu netoužím v následujícím měsíci jet do hotelu Babylon a ani kdybychom chtěla tak nemohu. 
    40x 34x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #55
    30.08.2012 16:46:09
    [90.177.172.XXX]

    Kdo chce moc nema nic !  Nenasytnost se ... P.S.:  Nechci slevu zadarmo :) 
    36x 39x

Napsat komentář








 

Podobné příspěvky z kategorie Obchodníci


V této kategorie naleznete příspěvky z oblasti obchodu - předváděcí akce, podomní obchod.

Neprověřený uživatel: anonym
02. 02. 2012

Michal Brunclík

Nedávno jsme naletěli podvodníkovi Michalu Brunclíkovi ze Starého Kolína , předstíral zájem o práci obchodního zástupce a jakmile nafasoval zboží už se tady nikdy neukázal . Ještě po telefonu sliboval že zboží osobně vrátí , ale pak už jsme ho nikdy neviděli . Nyní to s ním řešíme soudní cestou , jak jsme se později… (více)

Kategorie: Obchodníci
Autor: 109.205.72.XXX
324x 461x
Neprověřený uživatel: anonym
18. 06. 2011

Podvodník přímo v prodejně vyměnil starý telefon

Tábor – Škodu za 16 tisíc korun způsobil majiteli jedné prodejny s mobilními telefony 21letý mladík, který podvodem získal nový telefon za svůj starý. Mladý muž přišel do prodejny, kde od prodavačky požadoval zapůjčení mobilního telefonu Iphone 4 k prohlédnutí. “Pak už jen využil chvilinky nepozornosti a pod pultem zapůjčený telefon vyměnil za svůj nefunkční… (více)

Kategorie: Obchodníci
Autor: 88.102.194.XXX
294x 464x
Neprověřený uživatel: anonym
09. 08. 2011

Hatraco web Vesely-svet.cz

Pozor si dejte na tuto brněnskou obchodní firmu. Obchoduje s nekvalitním až nebezpečným zbožím. Reklamace nevyřizují až do návštěvy ČOI. Vámi zakoupené a reklamované zboží Vám vrátí po uplynutí 18 měsíců a to až po zmínění policie. A nakonec Vám vrátí nějaký jiný výrobek totálně zničený a bez příslušenství. Pozor jsou to velcí podvodníci.

Kategorie: Obchodníci
Autor: 46.29.227.XXX
291x 448x
Neprověřený uživatel: anonym
26. 10. 2011

Další podvod firmy Verdano s.r.o.

Též jsem jedna z těch, která se nechala napálit. Připojuji se k ostatním, kteří byli podvedeni firmou VERDANO s.r.o. POkud budete podávat trestní oznámení, připojím se. Jsem z Moravy z Nového Jičína

Kategorie: Obchodníci
Autor: 88.101.162.XXX
326x 453x
Neprověřený uživatel: anonym
01. 10. 2011

Marek Bačík zlatnictví a stříbrnictví Brno

Nikdy si nic nekupujte v této prodejně prodájí Vám vodotěsné hodinky při reklamaci personál lže že se na vodotěsnost záruka nevstahuje a za opravu v záruce si klidně řeknou o peníze. Nakonec argumentují tím že hodinky jsou dva roky nošené to jsme se na ně pavděpodobně koukat jen do krabičky.Takže veký pozor.

Kategorie: Obchodníci
Autor: 95.82.133.XXX
338x 417x