Nova_Leasing



Neprověřený uživatel: Jarmila Férová
16. 02. 2015

POZOR na Paní Šopejstalovou

Jsem obětí trestné činnosti slečny,která bydlela v mém bytě,a sousedi ji považovali za mne. Já to ale tehdy vůbec nevěděla, celou věc jsem vlastně prokoukla až nedávno. V letech 1989-1991 jsem byla pracovně v Jizerských horách,na Rekreační chatě,kde jsem byla napřed zaměstnána jako Vedoucí rekreačního střediska u Staveb Silnic a železnic,a po půl roce jsme tuto chatu dostali s přítelem do ekonomického pronájmu. Já jsem byla trvale hlášena u mé matky na Praze 4 v XXXXXXXX ulici XX/XXX. Má matka ale také na čas odjela k příbuzným a byt v té době pronajala jakési slečně Šopejstalové…bohužel si její křestní jméno již nepamatuje….Byla odněkud z vesnice a v Praze prý studovala. Jenže já se nyní dozvěděla,že v bytě měla provozovat nějaké ( zřejmě sexuální služby)..no a aby toho nebylo málo,tak tam prý některé lidi i okradli!!!…a to není celé,pak se prý sepisovaly PETICE, že dcera paní Férové( což jsem já) …a to,co tam dělala ta slečna Šopejstalová…a prý ty petice šly na všechny možné úřady,snad i na hrad….. Velmi ráda bych nyní celou věc uvedla na pravou míru.. a hlavně,ta slečna Šopejstalová by si asi měla za své konání nést zodpovědnost….PROTOŽE POŠPINILA MÉ JMÉNO !! zatímco já tvrdě pracovala na horách. Nyní se potýkám s nějakými problémy…a asi zřejmě jediný důvod bude ten,že kvůli této „slečně“ mám nálepku „zlodějka a prostitutka“ …což ona byla. Nevím,zda se za mne vydávala úmyslně,každopádně mne ještě v letech 1992 přišla vydírat!!!! Měla jsem půjčený automobil od přítele a přijela jsem s ním domů. Tahle slečna stála u nás u vchodu,a že prý jestli jí nedám 10 000,- kč,které jí prý dluží má matka,probodají pneumatiky u auta….Slečně jsem řekla,že pokud má něco s mou matkou,ať si to řeší s ní,že mi do toho nic není…a šla jsem zaparkovat nad dům,aby slečna nevěděla,kde auto stojí. To bylo prvně a naposled,kdy jsem dotyčnou viděla. Byla štíhlá,blond,asi 170 cm. Já mám o deset cm méně,tak nechápu,že sousedky mohli podepsat,že jsem to já… TAKŽE POZOR NA TUHLE ŽENU,KRADE,PODVÁDÍ A VYDÍRÁ.

Kategorie: Ostatní
Autor: 95.80.230.XXX
Komentáře: 22
Částka: 1 000 000 Kč
143x 123x

Počet komentářů: 22

Chci sledovat diskuzi Sledování diskuse: Zadejte svoji emailovou adresu a v případě, že bude přidán nový komentář do diskuse, budete na něj automaticky upozorněni emailem.

    Neprověřený uživatel: Anonym
    #1
    17.02.2015 01:30:17
    [83.208.88.XXX]

    ???

    A po nás chcete co? Upozorňovat na někoho, kdo Vás pošpinil před více než 20 lety a psát tehdejší jméno nebo popis je všem naprosto k ničemu a hlavně úplně ukradené. A jestli i po takové době máte nálepku "zlodějka a prostitutka", tak to pravděpodobně nebude zásluhou slečny před 20 lety (protože rozhodně většina z těch lidí v důchodu a drben, co si toho všímali, jsou po smrti). Pokud máte problém, běžte na policii. Ale pokud tam přijdete s touhle historkou, tak budete mít pravděpodobně ještě větší problém a ten bude sice taky začínat od "p", ale policie to už nebude, ale psychiatrie. No a nebo trpíte nějakou formou retrográdní amnézie a teď jste si vzpomněla.
    25x 25x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #2
    17.02.2015 19:47:42
    [95.80.230.XXX]

    Anonym

    RE: Anonym.... Vážený/á.... pokud se Vás toto netýká... nemusíte to komentovat ,či brát vůbec na vědomí. Zpráva a upozornění je pro ostatní lidi,aby si na tuhle osobu dali POZOR!!!! Už vůbec se Vás netýká hodnocení mého stavu,zvláště pak psychického!! Já jsem na rozdíl od paní ŠOPEJSTALOVÉ v naprostém pořádku a NEKRADU,NEVYDÍRÁM,za nikoho jiného se nevydávám a nedělám ani jiné nezákonné věci. O peticích,které se ovšem psali tehdy,jsem se dozvěděla až nedávno,proto to zveřejňuji nyní!!!!!!!!!! A pošpinění mého dobrého jména nebylo a není promlčené,a paní ŠOPEJSTALOVÁ \"odkudsi\" by si za své jednání měla nést důsledky!!! NEBO alespoň by si na ní měli ostatní dát POZOR!!! TO je můj názor,na který mám právo!!!!! také je svoboda projevu,a já sem mohu napsat co chci,ABY SE LIDI DOZVĚDĚLI..... Maucta.
    23x 27x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #3
    17.02.2015 21:35:08
    [88.100.157.XXX]

    Správně, svoboda slova

    A proto jak vy sem svobodně napíšete příspěvek o nějaké Šopejstalové, tak to kdokoliv může svobodně okomentovat a napsat svůj názor na takový příspěvek. A mimochodem, s tím promlčením se velmi pletete. Za 20 let je promlčená dokonce i vražda, natož taková stupiduta, že se údajně za vás někdo vydával. Opravdu nechápu, že něco takového řešíte po 22 letech. To jste měla řešit tenkrát, kdoví kde je jí konec.
    29x 26x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #4
    17.02.2015 23:27:07
    [83.208.88.XXX]

    ...

    Tak vzhledem k tomu, že Váš příspěvek taky není ověřen, tak jste stejný anonym jako já. Ale to teď neřeším. No po pravdě, Váš duševní stav je mi naprosto ukradený, jen jsem Vám popsal situaci, co Váš čeká, až s touto historkou vyrukujete na policii. Ale jak jsem pochopil, tak vlastně to ani nehodláte řešit, prostě jste měla velkou touhu se s tím někomu pochlubit a nutkání to svěřit světu. No a tak na to ten svět pochopitelně reaguje. Že se Vám nelíbí jak, to je bohudík jen a jen Váš problém. A v té svobodě slova a projevu se taky hodně mýlíte. Svoboda projevu je jen do té míry, pokud neobtěžuje ostatní. A upřímně, tenhle Váš projev mne obtěžuje (stejně jako jiné projevy hloupých lidí), takže Vy omezujete moji svobodu. Co k tomu dodat...
    28x 25x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #5
    21.02.2015 21:28:28
    [95.80.230.XXX]

    re: anonym

    Já se Vás neptám na Váš názor...zcela upřímně...ten je mi naprosto...ale naprosto UKRADENÝ....stejně,jako moje identita...tehdy...paní ŠOPEJSTALOVOU... také se zde nechci "vyzvracet" ...JEN CHCI PŘED TOUTO PANÍ VAROVAT!!!! ABY si na ní lidi daly pozor,čeho je schopná,a co zlého činí!!!! S policií máte pravdu....ano tento TRESTNÝ ČIN je již bohužel promlčený.....podle našeho trestního práva. Ale ,je zde další právo...A TO JE MOJE PRÁVO NA TO,ABY SE ZVEŘEJNILA SKUTEČNOST!!!!! PROTOŽE PRAVDA VÍTĚZÍ!!! tak proto sem píšu tu PRAVDU!!! Přes to,že LEŽ a krádeže paní ŠOPEJSTALOVÉ,JSOU JIŽ PROMLČENÉ.
    24x 24x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #6
    21.02.2015 22:28:29
    [88.100.157.XXX]

    A můžete to nějak dokázat?

    Co když je to jen výmysl, nikdo se za vás nevydával a všechno jste to dělala sama? Jen těžko se dá věřit tomu, že byste si toho všimla po dvaceti letech...
    23x 26x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #7
    22.02.2015 11:50:28
    [83.208.88.XXX]

    ...

    Pokud jste se neptala na ničí názor, tak jste sem neměla nic psát. Jak říkám, uvádět tady popisy a jména 20 let stará je naprosto k ničemu, protože mezitím může mít několik jiných jmen, vypadat jinak, žít jinde, dokonce může být klidně třeba přeoperovaná na muže, může být po smrti nebo žít v zahraničí, kde české servery nečtou. Mimoto, jak jsem si tak znova ten Váš příspěvek četl, tak vlastně Vy jenom dedukujete a vůbec nic nevíte. Je to všechno jenom "jedna paní povídala". Jak Vám ukradla identitu, když SAMA píšete, že ji za Vás považovali sousedi? Ona sama se snad někdy takhle prezentovala? Nebo to byli jenom hloupí sousedé, co tyhle drby rozhlašovali a nikdy si to neověřili, hmm? Jak Vám pošpinila jméno? Udělal snad něco Vaším jménem? Krádež, půjčku nebo neplatila nájem nebo jak? Způsobila Vám snad nějakou škodu? Prostě tohle jsou jenom žvásty z druhé ruky a pravda může být úplně někde jinde a Vy jste v lepším případě jenom neinformovaná a v tou horším lžete sama. Mimochodem, prostituce není trestný čin ani přestupek, ale pomluva ano. A i kdyby ta Vaše obvinění byla pravdivá, tak jsou již promlčená, tudíž podle práva se nikdy nestala a nepřihlíží se k nim a naopak Vaše výlevy jsou přesná definice trestného činu pomluva a jsou čerstvé. Takže být Vámi, tak se spíš dost modlím za to, abych měl pravdu já a paní s tehdejším jménem Šopejstalová si tohle nikdy nečetla.
    26x 29x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #8
    22.02.2015 19:13:28
    [95.80.230.XXX]

    re: anonym

    Tak Vážený pane...či paní!!!!!!!!!!!!!!!!! Teť už TOHO MÁM ALE OPRAVDU DOST!!!!!!!!!!!!!!!!!! CO SI TO VLASTNĚ VŮBEC DOVOLUJETE???????????????? To ,že tam tahle paní bydlela,je ve spisech České policie,protože se tehdy řešilo to,že pak ani mou matku,nechtěla pustit zpět do našeho bytu!!!!!!!!!!!! Já tedy podklady mám!!!!!!!!!!!!!!!!! TO,ŽE SE SEPSALA JAKÁSI PETICE,PRO HRUBÉ PORUŠOVÁNÍ DOMOVNÍHO ŘÁDU,A PROVOZOVÁNÍ PROSTITUCE V BYTĚ,jsem se ale dozvěděla bohužel až nyní!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JENŽE NA TÉ PETICI BYLO MÉ JMÉNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A JÁ BYLA PRACOVNĚ V JIZERSKÝCH HORÁCH!!!!!!!!!!!! Což zase mohu doložit pracovní smlouvou!!!!!!!!!!!! Pracovala jsem tak jako vedoucí rekreačního zařízení SSŽ!!!!!! a Tady zatím mým jménem,nějaká slečna šlapala a okrádala své klienty, také dělala noční mejdany a to vše se svezlo po mém jménu!!!!!!!!!!!!!!!!!! PÍŠU TO SEM PROTO,Aby,pokud byl někdo v ulici:XXXXXXXX XX/XXX TAKTO POŠKOZEN,V BYTĚ,KDE NA DVEŘÍCH BYLO JMÉNO FÉROVÁ!!!!!!! VĚDĚL,že to vlastně byla paní Šopejstalová!!!!!!!!!! Jasně,mohla se vdát,a jmenuje se jinak,ale chci uvést na pravou míru věc,jež se mne týká a HLUBOCE DOTÝKÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pokud se paní dopátrám,nebo najdu poškozené třebas touhle cestou,spojíme se a vyvodíme z trestné činnosti téhle\" slečny\" patřičné závěry!!!!!!!!!! A VY,KDYŽ SE VÁS TO NIJAK NETÝKÁ, laskavě nečtěte,nekomentujte a své rady si nechte pro někoho,kdo o ně bude stát!!!!!!!!!!! Já to nejsem. MODLIT SE MUSÍ PANÍ ŠOPEJSTALOVÁ,Ale pokud najdu poškozené...asi jí to nic platné nebude.....ONI JI POZNAJÍ A PAK Ať klidně vezmou právo do svých rukou...když naše zákony povolují promlčení takových zločinů!!!! Jo a mimo jiné...když jste psal,že po dvaceti letech je promlčená i VRAŽDA!!!! tak,když se tam dělo to ,co jsem se já nyní dozvěděla,měla tam prý nějakému motorkáři propíchat pneumatiky a okrást ho...nemůžu vědět,jestli tam třeba kvůli penězům někoho nezabila???? PROTO PÍŠU,AŤ SI NA NÍ LIDI DAJÍ POZOR!!!!
    24x 22x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #9
    23.02.2015 21:29:30
    [88.100.157.XXX]

    Vážená paní...

    Uvědomte si laskavě několik věcí. Zaprvé, jméno Šopejstalová sice není příliš obvyklé, ale rozhodně ani extra vzácné a svým příspěvkem poškozujete všechny paní téhož jména, protože neuvádíte žádné podrobnější identifikační údaje. V podstatě každá žena příjmení Šopejstalová na vás může podat trestní oznámení pro pomluvu. A za druhé, prostituce v ČR není trestný čin, do toho čím se živí, je vám s prominutím ho*no. Za třetí, dokonce sama píšete, že netušíte, jestli se za vás vydávala úmyslně, z vašeho popisu vyplývá, že se za nikoho nevydávala, jen si ze situace sám soused celkem logicky myslel, že jste to vy. Za čtvrté, píšete, že TAM PRÝ někoho i okradli. Kdo koho okradl a máte do prokázané? Nezlobte se na mě, ale vy tady vykřikujete něco to promlčení hrozných zločinů, ale ve vašem "vyprávění" žádný zločin není, jen hromada domněnek. A za páté, je naprosto neuvěřitelné, že takové věci začínáte řešit po více než dvaceti letech, kdy už si na to nikdo ani nevzpomene, i kdyby to celé byla pravda. Pokud by tenkrát byl nějaký zásadní problém, tak byste se o tom jako majitelka bytu asi dozvěděla. Ale o tom mám více než velké pochybnosti, podle mě si jen řešíte nějaký komplex nebo jste paranoidní a celé se vám to jen zdálo. Jinak si to nedokážu vysvětlit. Každopádně tady po dvaceti letech nějaká Šopejstalová opravdu nikoho nezajímá a nepište sem nesmyslné domněnky, že někomu propíchala pneumatiky nebo dokonce někoho zabila. Vy fakt nejste normální...
    25x 24x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #10
    24.02.2015 16:17:43
    [83.208.88.XXX]

    ...

    Asi si zdejší portál pletete s nějakým diskuzním pořadem a nebo snad s nějakou pavlačí, kde si můžete vykřikovat jaké chcete nesmysly. Takže milá paní Férová. To co zde předvádíte ve svém posledním příspěvku už není jenom neuvěřitelná hloupost, neznalost a neskutečná ignorace faktického právního stavu, ale taky zřejmé veřejné navádění k trestné činnosti a to ve chvíli, kdy ve chvíli kdy najdete údajné poškozené, tak že můžou vzít právo do vlastních rukou. To definuje trestní zákoník v § 353 jako nebezpečné vyhrožování.To znamená, že snad víte kde se, s tehdejším jménem paní Šopejstalová, nachází? Nebo to chcete od někoho zjistit? Pak co, pak si vezmete zákon do vlastních rukou a co? Radím Vám dobře, zanechte toho zavčasu, protože se taky může stát, že policie bude klepat na Vaše dveře a to se pak najednou budete hodně divit Vy.
    25x 23x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #11
    24.02.2015 22:48:39
    [95.80.230.XXX]

    re: anonym

    Tak Vážený/á 1) Identifikace této ženy je snadná,byla tehdy předvolána na polici městské části Praha 4 Podolí,kde mají o ní záznam:)...Jak píšete,je vše promlčené...takže na polici mi o ní nic nesdělí,má matka si křestní jméno bohužel nepamatuje. To ,že si tam tahle "slečna přivedla své "pasáky" kteří měnili zámky u dveří,a mou matku nechtěli pustit do jejího bytu,to vše je ve spisech výše zmíněného oddělení policie. 2) Tahle paní Šopejstalová měla dceru,v té době ve věku...asi tak 2- 5 let....(rok 1991-2)...A o tu se jí starala matka !"kdesi na vsi"...Když ona tady v Praze "STUDOVALA" ..:)...( PŘED ZNÁMÍMA A SOUSEDAMA na vsi :)))...3) Prostituce jistě byla a je legální..NEJLÉPE VŠAK PROVOZOVÁNA POD VLASTNÍM JMÉNEM!!! ( Ne si hrát na vysokoškolačku v Praze,a prostituovat v cizím bytě,pod rouškou jména někoho,kdo zde není) Mimo jiné!!!v TÉ DOBĚ BYLO V NÁJEMNÍ SMLOUVĚ PSÁNO,ŽE BYT SLOUŽÍ VÝHRADNĚ K ÚČELŮM BYDLENÍ!!!! Naše smlouva nepovolovala podnikání v bytě!!!! A TOHLE TA PANÍ TEDY JISTĚ NERESPEKTOVALA!!!! Toho člověka,co nechala zbít od svých pasáků,okrást,poté z bytu nechala vyhodit a ještě mu prořezali pneumatiky u motorky,kterou zaparkoval na dvorku u domu!!!Pán byl asi ženatý..tak to neohlásil..ALe já se to dozvěděla odjinud!!! Vykrádali tam v baráku sklepy!!! Tahaly tam procesí zákazníků!!!! A mě ta ženská vydírala!!!! TAKÉ MI VYHROŽOVALA,ŽE MI PROŘEŽOU,ČI PROPÍCHNOU PNEUMATIKY,KDYŽ JÍ OKAMŽITĚ NEDÁM 10 000,- KČ!!!!! Jestli tohle je u VÁS PARANOIA a nenormálnost,nechtít na sobě nechat takovej hnůj,kterej mi na hlavu tahle "ŠPÍNA" nakydala,tak nejste normální vy!!!Mimo jiné to byla opravdu"ŠPÍNA"!!!! Matka pak musela půl vybavení bytu vyházet a vše dezinfikovat!!!! "SLEČNA" byla "poslední sorta"ve svém oboru,takže obrážela štace,které tomu odpovídaly,a zákazníky si tahal do "mého bydliště"!!!! Bez mého vědomí!!! Já ani nevěděla,že tam někdo jiný bydlí!!!! Když jsem pracovala na horách!!!!! A určitě jim nevysvětlovala,když je chtěla okrást,nebo si jen vydělat:"dobrý den...já se tady v Praze vydávám za vysokoškolačku,ale přitom kradu,a šlapu....no a aby na to nikdo nepřišel,tak když by byl nějakej průšvih...tak to je vlastně průšvih paní FÉROVÉ:)))))...že...protože se asi nepředstavovala...a jen tohle dělala za dveřma,na kterých bylo mé jméno!!! A pokud tam byl někdo poškozen,byla bych ráda,aby se přihlásil,proto to sem dávám!!! Ne proto,aby mne tady nějaký "ANONYM" napadal...z nevím čeho všeho....na co ale na rozdíl ode mne NEMÁ ŽÁDNÉ PODKLADY.....VIZ:protokol o hádání se o byt v XXXXXXXX XX/XXX ve spisech policie České republiky rok 1990/1991...... MAUCTA....!!!!
    24x 26x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #12
    25.02.2015 20:55:44
    [88.100.157.XXX]

    Maucta...

    I kdyby nakonec bylo něco z toho, co tvrdíte pravda, tak je naprostá pitomost řešit to tady po více než dvaceti letech. A je naprosto nepochopitelné, že jste proti tomu nedělali něco hned v té době. Pokud to byl váš byt, jistě by nebyl problém nechat ho vyklidit. Tak nám tady nevykládejte pohádky. Stejně tak o propichování pneumatik, které máte asi ze zdroje JPP. No a hlavně byste měla pochopit, že je nesmysl psát tady něco o nějaké paní Šopejstalové (pokud je to vůbec její jméno), když nedodáte žádné identifikační údaje, podle kterých by ji mohl někdo poznat. Takto poškozujete každou ženu tohoto jména.
    21x 24x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #13
    26.02.2015 20:24:26
    [95.80.230.XXX]

    re: anonym

    Začínám si připadat,jak když anonym je TATAR.... Kolikrát mám psát,že jsem se to dozvěděla pozdě. Majitelkou bytu však byla má matka!!! O tom,že ho pronajala já neměla tušení!! Byla jsem pracovně v Jizerských horách,v Horním Maxově na chatě staveb silnic a železnic!!! Paní Šopejstalová byla asi 170-185 cm vyšší štíhlá blond.Odbarvená.Tvrdila,že je vysokoškolačka,mohlo jí být tak 23 let,která zde studuje,doma má malou dcerku,u matky na vsi.To už je určitá indentifikace,víc informací nemám.Matce je 70 let..a víc si již nevybaví.Ale dobře si pamatuje,jak jí nechtěla paní Šopejstalová vrátit byt,kterému nechala vyměnit zámek!! To,že mne v roce 1991-2 přišla tahle paní Šopejstalová vydírat,jsem matce řekla,ta mi zdělila,že tam chvilku bydlela,když ona byla na několik měsíců pryč,a že jí pak ani nechtěla pustit zpátky domů. Volala se k tomu policie..ale já do policejních záznamů bohužel nemám přístup. A vzhledem k těm PETICÍM VE KTERÝCH JSEM BYLA JMENOVÁNA JÁ,mám co řešit i po dvaceti letech ,protože ,JÁ JSEM TO NEBYLA!!!! Na těch horách se vystřídalo stovky,možná tisice rekreantů,kteří mne tam viděli PRACOVAT!!!Obsluhovala jsem je na restauraci,myla nádobí,obstarávala jsem zásobování chaty a uklízela jsem společné prostory!!Tak proč mám v povědomí lidí mít nálepku,která ale patří té paní ŠOPEJSTALOVÉ!! Právě proto to sem píšu!!! JE TO PŘECE WEB "PODVODNÉ FIRMY"....No...a to ta paní je,podvodnice...prostitutka,která nechává zbít a okrást své zákazníky !!! A protože to ještě ke všemu neprovozovala ve svém trvalém bydlišti,ale v mém,kde pak veškerá vina by měla padnout na mou hlavu,tak je to PODVOD!!! A trestný čin!! (ne tak prostituce sama,jak píšete,pokud se některá žena svobodně rozhodne pro to,že si chce nechat udělat z těla průchoďák,a je to jen její volba,nic proti) Ale ať si to provozuje v prostorách k tomu určených,nebo u sebe doma!!! A HLAVNĚ POD VLASTNÍM JMÉNEM!!!
    25x 25x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #14
    26.02.2015 20:59:41
    [83.208.88.XXX]

    ...

    A kolikrát Vám máme říkat, že kdy jste se to dozvěděla je NAPROSTO JEDNO, stejně jako je NAPROSTO JEDNO kde jste v té době byla nebo pracovala, protože se to stalo tak dávno, že je zbytečné to teď vytahovat a právně je to nerelevantní a jakékoliv domněnky, i podle Vás doložené nebo dokazatelné nemají žádnou váhu, protože se na to hledí jako by se to nikdy nestalo a podle toho by se to taky posuzovalo (výjimkou by bylo, kdyby byla za něco z toho co uvádíte, odsouzena, což očividně nebyla). A protože se na to hledí jako by se to nikdy nestalo, tak jakékoliv obvinění nebo zveřejnění takových informací je paradoxně pomluva z Vaší strany, protože po právní stránce se nic takového nestalo. Co na tom nechápete???
    25x 26x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #15
    26.02.2015 23:42:24
    [88.100.157.XXX]

    95.80.230.XXX vy se mi snad jen zdáte...

    Nechápu, proč tady vykládáte, kde jste pracovně byla. To fakt vůbec nikoho nezajímá a už vůbec ne, že jste tam myla nádobí. Tenkrát jste to evidentně nikde neřešili a nevyřešili, takže je totální pitomost tahat to sem po více než dvaceti letech. A navíc tady pořád operujete nějakými domněnkami, že provozovala prostituci, že někoho okradla, že někomu propíchala pneumatiky a nejspíš že někoho i zavraždila. Už jste s tím trapná, běžte ty pohádky vykládat jinam a sem přijďte s něčím, co budete mít prokázané a nebude to staré dvacet let.
    23x 26x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #16
    04.03.2015 21:40:23
    [95.80.230.XXX]

    re: trapný anonym

    Je mi ÚPLNĚ,ALE ÚPLNĚ JEDNO,CO VY SI MYSLÍTE!!! Nic není žádná domněnka,ale podložená pravda!! Důkazy má policie České republiky!!!Já jsem nikdy NEBYLA,NEJSEM A NEBUDU PROSTITUTKA!!!TAK proč mám nést následky za nějakou ŠPÍNU,KTERÁ SE JEN CHTĚLA VYHNOUT PLACENÍ DANÍ!!!Proto se schovávala za jméno,někoho jiného!!! KONKRÉTNĚ ZA MÉ!!!!a jak jsem již psala,když se Vás to netýká,tak co do toho šťouráte??? Jste snad přímo paní Šopejstalová,nebo snad její pasák?? Když ji tak obhajujete??? Já se za SVÉ JMÉNO NESTYDÍM,já se ke každé diskuzi podepíšu. Víte,já..mám totiž čisté svědomí!! A své jméno chci jen očistit,když mi ho paní Šopejstalová takhle zaneřádila. Pravda zvítězí,Jarmila Férová v.r.
    24x 26x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #17
    05.03.2015 10:32:57
    [83.208.88.XXX]

    Dokonce dva anonymové stejně jako jste Vy

    a nic na tom nemění to, že se podepíšete, protože to můžu udělat taky a nevypovídá to nic o tom, že by to muselo být pravé jméno, prostě si můžu vymyslet jaké chci. A k otázce toho, kdo nebo koho zastupuji, tak Vám jenom říkám, že jsem advokát a proto jsem docela dobře schopný posoudit kde je pravda a kde je právo. A v tomto případě to prostě není to stejné. Můžete mít pravdu i tisíckrát, ale z hlediska práva je to pomluva, za kterou můžete být i trestně stíhána. Dokonce jste i uvedla, že ta žena krade, podvádí vydírá v přítomném čase, takže pokud to uvedete takhle, tak jestli nemáte důkaz, tak to pomluva je a trestně stíhatelná. Stejně jako můžete být trestně stíhána Vy, za to, že jste neoznámila PČR to, že ta osoba v současné době krade, podvádí a vydírá. Proto jsem Vás několikrát upozornil, že to co píšete jsou pouhé domněnky a nepodložené fakta, i kdyby byly tisíckrát pravdivé. Stejně jako kdyby se náhodou v současnosti něco náhodou stalo s tehdy p. Šopejstalovou a proběhlo by šetření, tak by se asi policie zajímala o to, jak jí tady veřejně vyhrožujete, že až ji najdete nebo další podvedení, že mají vzít právo do svých rukou. Jak jsem uvedl, i kdybyste měla tisíckrát pravdu, tak to nic nemá společného s právem a tím, že za tyhle příspěvky můžete být i odsouzená např. za pomluvu (§184), násilí proti skupině obyvatelů a proti jednotlivci (§352) popřípadě nebezpečného vyhrožování (§353). Nejsem na ničí straně a upřímně je mi naprosto jedno i kdybyste se vzájemně třeba vybily. Ale nehodlám si číst nějaké spekulace a výplody o právu a spravedlnosti od někoho, kdo tomu nerozumí, znalosti nemá, ale má plno keců o pravdě, která sama o sobě nic v právu neznamená. Nemusí se Vám to ani líbit, ani s tím souhlasit, ale pokud něčemu nerozumíte, tak se do toho nepleťte a najděte si odborníka, který Vám dokáže pomoct a až potom své příspěvky umísťujte na veřejné webové stránky. A pak samozřejmě taky budete nést plnou zodpovědnost za to, co je v nich napsáno!
    25x 27x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #18
    06.03.2015 20:35:29
    [95.80.230.XXX]

    re: anonym

    Jestli vy jste " advokát",nelze zde prokázat.A je mi to taky úplně jedno. Pokud ta paní nikoho nepodvedla( mým jménem),neokradla(mým jménem),nenechala zbít,(mým jménem) a nevydírala ( přímo mne a mojí matku..zde již bohužel musela vystupovat pod jménem Šopejstalová,jak se mé matce představila))..pak by snad se vztahoval tento paraf,který citujete. Jistě,že policie o té paní ví...(jak již výše mnohokrát uvedeno)... A JÁ ROZUMÍM HLAVNĚ TOMU,že si ta paní, k zachování čistého trestního rejstříku,a daňovému úniku,vybrala mé jméno...Pokud by se celá věc měla KONEČNĚ !! dostat k soudu,BUDU JEN RÁDA!!! KONEČNĚ "slepá spravedlnost" OTEVŘE OČI!!! TOHO bych velmi ráda dosáhla.
    27x 21x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #19
    06.03.2015 22:45:12
    [83.208.88.XXX]

    ...

    Přesně, tak jako nelze prokázat to, že jsem advokát, tak stejně nelze prokázat, kdo jste Vy. Což nic nemění na tom, že i kdyby všechno to, co popisujete dělala, vydírala Vaším jménem, okrádala Vaším jménem, nechávala zbít Vaším jménem (mimochodem pořád jste nepředložila nic, že by to jméno opravdu ona sama používala a nejedná se jenom o klepy sousedů, všechno jsou to jenom Vaše subjektivní názory), tak k žádnému soudu nedojde, vše je promlčeno a policie se tím nebude zabývat a z hlediska práva se to prostě nestalo. Chápu, že rozumíte jenom svojí pravdě, ale prostě ostatní odborné věci prosím nekomentujte, protože jim opravdu nerozumíte a nechápete základní principy právního státu o vině, nevinně a dokazování. Spravedlnost v tomto případě oči neotevře, protože se tím nikdo zabývat nebude. Takže je to jednoduché, prostě běžte zítra na policii a všechno jim tam řekněte. No a pak sem klidně můžete napsat jak Vás s tím vyhodili a jak si budete stěžovat a jak je k Vám život zase nespravedlivý. To je totiž to jediné, co dosáhnete. A žádný pocit uspokojení z potrestání mít nebudete, žádný trest se konat nebude. Ale to Vám stejně nebude stačit a budete pořád otravovat s tím, že se Vám stala nějaká křivda a pořád budete dokola na všechny strany všem říkat, jak jste moc ublížená, jako kolovrátek. Však si to užijte, lidé s takovou poruchou jsou většinou okolí neškodní.
    23x 23x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #20
    06.03.2015 22:56:49
    [95.80.230.XXX]

    re: trapný anonym

    VÁŽENÝ,já se Vás neptám na Váš názor!!! Já touto cestou hledám postižené,respektive podvedené lidi, ABYCH PRÁVĚ MOHLA PODNIKNOUT PATŘIČNÉ KROKY,PRO DOPADENÍ VINÍKŮ!!!!JAK PSÁNO V PŘÍPADU!! TAKŽE MĚ PŘESTAŇTE OTRAVOVAT VAŠEMA KOMENTAMA!!! NEJSEM NA NĚ ZVĚDAVÁ!!! Pokud Vás osobně nikdo v XXXXXXXX XX/XXX NEOKRADL,NEZBIL,ANI JSTE TAM NECHYTIL ŽÁDNOU NEMOC,( ta paní nebyla pod lékařským dohledem,jako řádně registrovaná prostitutka,neb toto řemeslo provozovala na ČERNO,a to z důvodu daňového úniku) TAK VÁS K VEDENÍ TRESTNÍHO ŘÍZENÍ PROTI JMENOVANÉ NEHLEDÁM!!! Maucta.
    23x 24x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #21
    07.03.2015 13:44:07
    [83.208.88.XXX]

    ...

    To vždycky naštve, když má trapný anonym pravdu, že? A Vy s tím nemůžete dělat nic, jenom kopat kolem sebe a prskat na všechny strany :-) Pletete si můj názor s tím, co říká zákon. A sama si protiřečíte, jako již několikrát. Proč hledáte? Prostě běžte na policii, uvádíte tady, že Vám způsobila škodu 1 000 000 Kč, to určitě stačí na podání trestního oznámení. Jinak to jsou jenom plané řeči na ukojení Vaší neschopnosti něco řešit a jak si asi zvýšit sebevědomí pomocí něčeho, co nikdy nebude postiženo ani trestně ani občanskoprávně. Takže nemelte a konejte. Jak jednoduché...
    26x 24x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #22
    08.03.2015 21:21:43
    [88.100.157.XXX]

    Paní \"Férová\", vzpamatujte se...

    Už jsem vám psal, že i kdyby všechno co píšete byla pravda (i když zatím jen píšete "prý", "asi", "někoho"...), tak po dvaceti letech je to všechno naprosto promlčeno (dokonce i vražda), tudíž hledáte naprosto zbytečně. Ona se vám maximálně vysměje. Tak už toho nechte, měla jste to řešit tenkrát. Nikdo vám nebude věřit, že jste o tom celou dobu nevěděla. Mě by opravdu zajímal ten impuls, který vás najednou probudil k tomu, začít to řešit teď po dvaceti letech, vypadá to, že vám někdo šlápnul na kuří oko. Bohužel už máte smůlu, nevyřešíte vůbec nic. A mimochodem, i kdybyste sem napsala sto jmen, jste pořád stejně anonymní, jako všichni ostatní.
    23x 24x

Napsat komentář








 

Podobné příspěvky z kategorie Ostatní


Všechny ostatní příspěvky patří do této kategorie.

Prověřený uživatel: Zdeněk Suchan
02. 01. 2013

práce v aquapalace praha

Chcem len upozorniť na podivné praktiky,ktoré vládnu v tejto firme,čo sa týka zamestnania v sklade.   Začiatkom prosince ma kontaktovala ich personalistka Kynclová,že maju zaáujem o mna ako skladníka a dohodla si so mnou pohovor.Na pohovore bol s ňou aj vedúci skladu Holzhauser,tento prebehol celkom v pohode a bolo mi povedané,že ak ma pozvu ešte… (více)

Kategorie: Ostatní
Autor: 84.19.72.XXX
205x 238x
Prověřený uživatel: Zdeněk Suchan
18. 10. 2012

VISTAPRINT

Moje zkušenost: Objednával jsem na zkoušku u Vistaprint 250ks vizitek s termínem dodání 7.dnů. Při potvrzování objednávky mě ještě vyskočila nabídka na dalších 250ks s velkou slevou. Ačkoli jsem jich původně tolik nechtěl za cenu která nakonec vyšla za kus jsem do toho šel .  Při objednávce 500ks mi čistá cena 2,28/kus přišla celkem v pohodě (cena včetně… (více)

Kategorie: Ostatní
Autor: 89.233.156.XXX
214x 250x
Neprověřený uživatel: Eva Horáková
13. 06. 2013

Podvodný obchod eshopiste.cz

Pozor podvodný obchod eshopiste.cz má zřejmě pokračování –http://www.elektroted.cz– ni c nenakupujte nebo budete okradeni!!!

Kategorie: Ostatní
Autor: 84.16.120.XXX
Komentáře: 1
Částka: 2 670 Kč
204x 211x
Neprověřený uživatel: anonym
12. 01. 2010

Centrum zdravého hubnutí Top-Dieta

na webu www.top-dieta.cz jsem si vyžádala poradu, okamžitě mě kontaktoval údajný výživový poradce a nabídl mi několik programů na snížení váhy, bohužel jsem si nezkontrolovala zda je vše OK, program jsem si koupila – konzultace, dietní program, osobní návštěvy atp. a již se nikdo neozval, telefony nefungují, email se vrací atp. atp., takže nenaleťte jako… (více)

Kategorie: Ostatní
Autor: 193.85.232.XXX
213x 245x
Neprověřený uživatel: anonym
20. 01. 2012

POZOR na tento internetový obchod Victorias secret

Victoria’s Secret Kateřina Exnerová Jungmannovo nám.11/441 284 01 Kutná Hora Česká republika IČO: 74497570 Prodavaji zbozi z trznice za cenu znackoveho zbozi Victorias secret, odevy namaji znacku VS, ale obycejnou znacku made in vietnam. Pozor! Nereaguji na storno objednavky a vymahaji z lidi nesmyslne pokuty + dalsi vydaje s tim spojene!

Kategorie: Ostatní
Autor: 213.19.14.XXX
198x 260x