Nova_Leasing



Neprověřený uživatel: Guest Guest
23. 08. 2012

Služba cenTrio kabelová tv a internet

Již měsíc se snažíme, aby služba fungovala tak jak má. Televize se zasekává, kostičkuje obraz, vypadává celý obraz, ztratí se příjem, opět musíme nastartovat tv. Za  1169kč měsíčně si představuji, že když oznámím nefunkčnost služby, že okamžitě  pošlou mechanika, aby závadu odstranil. Zatím každý den voláme na dispečink a dohadujeme se, zda někoho seženou, kdo závadu odstraní. Zatím se tak nestalo. Vážně uvažuji o odchodu k jiné firmě. Tentokrát si pořádně rozmyslím, komu dám peníze.

Kategorie: Ostatní
Autor: 94.143.175.XXX
290x 364x

Počet komentářů: 11

Chci sledovat diskuzi Sledování diskuse: Zadejte svoji emailovou adresu a v případě, že bude přidán nový komentář do diskuse, budete na něj automaticky upozorněni emailem.

    Neprověřený uživatel: Anonym
    #1
    23.08.2012 20:38:24
    [78.31.25.XXX]

    Na centrio pozor. cokoliv reklamujete, tak pisemne, nebo si hovory nahravejte, protoze jste podepsali smlouvu, ktera je vypoveditelna pouze do 2 mesicu pred skocenim jeji platnosti. Pokud to nestihnete, pak se automaticky podluzuje o rok aje znovu nevypoveditelna.Pozor co podepisujete technikovy, obvykle tam pisi vada na zakaznickem zarizeni, nebo zavada se neprojevila. Vetsinou to osefuji tak, ze pred navstevou technika konektivitu seberou jinemu zakaznikovi a pri navsteve je vse OK (tohle dokazi i vzdalene). Pak nemate pravni duvod odtoupeeni od smlouvy.Centronet a.s. je snad nejhorsi podfuk na ceskem trhu s internetem a asi nejvesti zlodeji. Zahranicni konektivita zoufala, realne funguje jejich rychlost pouze po jejich siti a to jeste jenom nekdy, zkouseli jsme to s kolegou mezi stodulkami a barrandovem  
    66x 65x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #2
    24.08.2012 13:37:49
    [90.178.234.XXX]

    S firmou Centrio mám dobré zkušenosti. Jejich služeb využívám již zkoro 2 roky - na Praze 6. Každý měsíc mi chodí faktura na e-mail, službu mám zahrnutou v SIPU a je Vše v pořádku. Mám i od nich 2 ks přijímačů - zdarma, a jestli mi signál za tu dobu vypadl 2x,  je to moc.  V té době v Praze začínali. Mám tedy jen kabelovku, internet ne.
    57x 55x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #3
    10.11.2012 19:45:36
    [85.71.152.XXX]

    Dobrý den,máme Centrio už přes rok, máme od nich jak televizi tak internet. S televizí problém nemáme, občas se sekne, aleale po vypnutí a zapnutí jde znova dálInternet má výkyvy, ale cekem vzato je také v pořádku.A máme to levněji než u jiných /upc a o2/ 
    125x 47x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #4
    31.12.2012 10:56:14
    [217.169.184.XXX]

    Firma Centrio je ta nejhorší firma !!!!! Už od nevím kdy nám nejde ani televize a ani internet !!!! Na klientské centrum se nedovoláme. To, že to někdy vypadlo to je maličkost, ale teď to nejde už 3 dny !!!Jsou nejhorší a určitě přejdu k UPC !!!!!!
    115x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #5
    01.01.2013 10:34:06
    [109.239.66.XXX]

    Televize?Stále řádně nefunguje a to již zhruba 15 dní!!!!!!!!!Dovolat se někam,je téměř nemožné.Pan Kuba z centria,slíbí vše:technici se ozvou,neřekl ovšem kdy!Nejhorší firma kterou znám.
    70x 162x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #6
    10.01.2013 18:11:03
    [80.243.104.XXX]

    Jsem velice překvapen od předešlých diskutérú,kteří mají stálé problémy my jsme měli UPS a museli jsme odejít protože to bylo drahé.Nyní máme Centrio jak televizi tak internet a telefon od roku 2008 a za tuto dobu byla snad jen dvakrát porucha.Jsme velmi spokojeni,děkujem za provedené služby.
    45x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #7
    06.02.2013 20:22:11
    [109.239.70.XXX]

    byl jsem klientem UPC   hodně let  ,díky jejich cenové politice jsem přešel  k Centrio  a balíček Trio+  mi perfektně vyhovuje ,je  v současné  nabídce za akční cenu ,platil jsem více,podal jsem žádost o tuto akční cenu a kladně vyřízeno  :) ( u UPC nemožné zlevnění z akčních balíčků),rychlost internetu s UPC nelze vůbec srovnat  ,jsem uživatelsky spokojen ,občas se restartuje  STB  ,jednou vypadnul signál déle než na 10 hodin ,ale   to je během 3 -4 let vpohodě  
    119x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #8
    27.03.2013 16:31:25
    [217.195.174.XXX]

    moje zkušenost

    Ráda bych se podělila o svoje zkušenosti s Centrio. Jen na úvod, už o nich nechci v životě slyšet.1.problém - Když ptáčka lapají, hezky mu zpívajís nabídkou se mohli přetrhnout a byli milí, do doby než jsme podepsali2.problém - po pár měsících přišlo zdražení, což jsem zjistila náhodou. Nikdo mě neinformoval, díky trvalému příkazu vznikl dluh. Rozporovala jsem fakturu, nikdo neodpovídal, omezili nám služby. Paní na lince mi vysvětlila, ať se nedivím, když jsem NEPLATIČ! Tak to mě zvedlo ze židle.Po měsíci jsem se dozvěděla od někoho jiného, že nám omylem -opravdu? zrychlily net za výhodnou nabídku. Konečně jsem se dozvěděla důvod zdražení. Akceptovala jsem a nastavila trvalý příkaz v nové výši3.problém - zákaznická linka nefungujekdykoliv se k nim pokouším volat, automat to zavěšuje, a když se na 150tý pokus dovolám, sedí tam papoušci, kteří se mi nesnaží pomoct a opakují \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Obchodní podmínky, obchodní podmínky\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" Tak Vám děkuju, taky umím číst. A ještě každý papouškuje něco jiného - asi si mám vybrat.4.problém - opět zdraženíV únoru díky téměř trvalé obrazovce na televizi \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Neplatič\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" opět zjišťuju, že došlo ke změně ceny. Nikdo nic neposlal, ani blý e-mail, když jím posílají faktury. Prý to měla zařídit pošta. Na poště mi řekli, že je nedohledatelné, zda nám info posílali nebo ne. Centrio mi odpověď od pošty dluží dodnes. Opět jsem se po \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"doprošování\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" zjistila, že změna je kvůli sazbě DPH. TO ASI TĚŽKO, KDYŽ SE LIŠÍ už základní ceny. Nastupují opět papoušci. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Změna byla vyvěšena na webu\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\". Ano, celých 7dní, kdy byla nahrazena něčím jiným. Rozhodně by mě napadlo každý týden kontrolovat web poskytovatele služeb, abych zachytila zprávy včas. Nemohlo to stejně jako hláška na TV o neplatiči probliknout na TV? O vánocích tam info o HBO zdarma bylo. Působí to na mě dost podivně5.problém - opět změna ceny služebPo této zkušenosti kontroluji další fakturu a zjistím, že je na ní přeplatek. Co? Proč? Opět mi nikdo neumí odpovědět. PO dalších XY hovorech se dozvídám, že zřejmě cena byla snížena na základě mé stížnosti. Do dnes mi nikdo nepodal jasný důvod. Obchodník sdělil \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"že se k tomu nebudeme vracet!!!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"6.problém - stěhujeme seČeká nás stěhování, nevím kdy, vše je závislé na katastru a řemeslnících. Chci tedy upravit smlouvu. Zjišťuji, že AUTOMATICKY VZNIKÁ DALŠÍ ZÁVAZEK NA 12 MĚSÍCŮ, pokud jsem smlouvu neukončila. BOŽE! Chtěla jsem tedy návrh toho, jak situaci řešit, když CENTRIO neposkytuje připojení v novém bydlišti. Nikdo nereaguje. Připomínám se a žadoním! Volá papoušek. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Obchodní podmínky, obchodní podmínky\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\". Napište žádost o ukončení z důvodu stěhování, ale z důvodu byrokracie Vám jej zamítneme a na základě tohoto zamítnutí (lhůta 30 dní) di můžete sjednat schůzku s obchodním ředitelem a pokusit se nějak domluvit. Jestli Vám vyhoví nevím, nevidím mu do hlavy. Druhá varianta změnit smlouvu na smlouvu na dobu neurčitou, ale stejně musíte službu min. další 3 měsíce využívat a až pak je ji možné vypovědět, tj. MIN. DOBA VYUŽÍVÁNÍ SLUŽEB A PLACENÍ je 5 MĚSÍCŮ.7.problém - smlouva na dobu neurčitouProtože čekáním na zamítnutí Prosby o ukončení služeb a reakci pana ředitele bych ztratila další měsíc, rozhoduji se pro Změnu smlouvy na dobu neurčitou a zbytečným placení dalších 5 měsíců. Obchodník mi nijak nepomáhá, pouze sděluje dvě možnosti a zákazníku vyber si. Hlavně že dostanou svoje peníze. Nový tarif je dražší o 100 Kč neb je bez závazku a poskytoval odmítá poskytnout slevu, ke které se našemu bytovému družstvu zavázal. Obchodík mele, že sleva je pouze pro nové zakázníky. O tom se ale v potvrzení, podepsaném obchodním ředitelem nic nepíše. Poslala jsem tedy s žádostí o změnu k 1.5. i výpověď, abych to měla z krku. Služby tedy budeme mít do 30.9.2013!!!!Jen by mě zajímalo, jak si Centrio hodlá vyzvednou svoje zařízení, když mi už v bytě bydlet nebudeme a paní majitelce toto je kdesy, neb ona si žádnou službu nesjednala.CENTRIO GRATULUJI K TAK NEPROFESIONÁLNÍMU PŘÍSTUPU!Pokud toto bude číst někdo z vyššího managementu CentroNetu, berte toto jako zpětnou vazbu a podnět ke změnám, jiným způsobem se k vám totiž moje zkušenost nedostane
    68x 93x
    Neprověřený uživatel: Petr Ce
    #9
    27.05.2013 10:29:58
    [93.99.93.XXX]

    úpomínky

    Od Centria odcházím, je to taková firma o které se dá řící, když ptáčka chytají dobře mu zpívají. Po roce mi zrušili motivační slevu, abych k nim přišel, tedy teď mě kabelovka s internetem(základním stojí) 750Kč, nový zákazník to samé ma za 350Kč. Měl jsem udělaný příkaz na 576Kč, když mě změnili cenu, zaznamenal jsme to později, ale doplatit to a snažil se si cenu opět dohodnout, mezi tím mě dali pokutu, tedy emailovou upomínku na 30Kč, nicméně předtím mě už zaslali novou fakturu na 750Kč, zaplatitl jsme tedy opět 750Kč, upomínku jsme neplatil, neboť jsem si myslel, že ji dají do další fakturu (oněch 30Kč). Omyl, naúčtovali mě pokutu z pokuty tedy, dalších 30Kč. Ty jsem zaplatil, neboť jsem si myslel, že je to těch prvních 30Kč, ale bylo to další 30Kč. Výsledkem, je že těchto 30Kč mě nyní stojí dle jejich ceníku upomínky, omezení služeb, odpojení a připojení. Všechny tyto pokuty staly přes 1000Kč. Musím podotknout, že penale z penale či pokuta z pokuty je protizákonná, ale to Centrio nezajíma. Musím řící, že toto jsem nezažila ani u O2 ani u UPC a to jsou velké anitizakaznické společnosti.
    56x 104x
    Neprověřený uživatel: Jan Novák
    #10
    07.01.2015 14:23:43
    [109.239.70.XXX]

    nefunkční servis

    Už s nima nechci nic mít, je to banda, neplní servisní podmínky, neplní smlouvu. Dnes jsem zjistil nefunkčnost té jejich připojovací krabičky, tuto mění pravidelně cca. po 8 měsících. Ve smlouvě mají, že jsou povinni do 3 dnů přijet a vše zprovoznit. Dnes jsem se po 30 min. dovolal na jejich zákaznickou linku v Praze 8, ul XXXXXXXXXXX. Bylo mi sděleno, že od ohlášené jejich nefunknosti připojení tj. od 7.1.2015 od 12:26 hod. má jejich technik " čas " až dne 12.1.2015. Ale můži si pro tu krabičku dojet do jejich sídla v XXXXXXXXXX. dají mi novou, namontuj si ji neobtěžuj. S Centriem končím.
    44x 48x
    Neprověřený uživatel: Rozálie Kašová
    #11
    19.03.2015 22:42:25
    [94.143.172.XXX]

    jsou to podvodníci

    Před touto firmou chci každého varovat...děs a hrůza. Uzavřeli jsme s nimi písemnou smlouvu se závazkem přesnou částkou na 12 měsíců za internet. Najednou mi přišla faktura o 100Kč vyššsí než má být...upozorňuji že závazek trvá do 6/2015.Jako důvod uvedli nové VOP platné od 1.4 2015. Mě to ale nazajímá, i oni mají závazek v ceně na rok. Jak mi to skončí, ihned od nich odcházím, dejte si pozor, okrádají zákazníky. Abych měla záruku a jejich servis, donutili mě koupit jejich Wifi router...měla jsem svůj..jejich byl předražený o 150% než v CZC.cz Po roce a půl mě přestal jít internet...servisní technik uvedl, že to je routerem, který špatně komunikuje s mojí síťovou kartou v PC a musím si vzít zase nový, raději stejný jako síťová karta...oni vše donesou. Přišel mladý kluk donesl router...na stránkách Centria cena 850,- ...pro mne za výhodnou zákaznickou cenu 1000,- ...k tomu pro jistotu vymění i stejnou síťovou kartu, Bezdrátový USB adaptér TL-WN722N Wireless N...cena cca 300 kč ...pro mě zase zákaznická 600,-... a aby to ukončil , měla jsem to za výhodné 2 tisíce( dle technika)...podotýkám, vše jsem z původní instalace měla ještě 4 měsíce v záruce od Centria. Napsala jsem stížnost, reklamaci... za 9 měsíců na ni nikdo neodpověděl. Vyhněte se Centriu... větší podvodníky a zloděje jsem neviděla... s pokorou se vrátím k UPC
    44x 48x

Napsat komentář








 

Podobné příspěvky z kategorie Ostatní


Všechny ostatní příspěvky patří do této kategorie.

Neprověřený uživatel: Ladislav Koldinsky
19. 09. 2014

Server Hosting

Zdravím mám informaci že stránka www.red-host.eu je falešný hosting, který udává nepravé informace o serverovnách a technice je to nějaká parta nejspíše ještě dětí, kteří přes toto získávají peníze na hry tak že hosting se platí přes SMS, ale oni je upravují na to aby šly použít na portálu www.smskey.cz nevím kolik lidí už podvedly,… (více)

Kategorie: Ostatní
Autor: 212.109.189.XXX
235x 253x
Neprověřený uživatel: Guest Guest
13. 01. 2013

LHOTAK PAVEL NOVE MĚSTO NA MORAVĚ

Upozorňuji na Lhotáka Pavla,který odebírá zboží a neplatí.Pak dělá mrtvého brouka.Masarykova 209 Nové město na Noravě.Nic neposílejte předem!!!!!

Kategorie: Ostatní
Autor: 90.183.103.XXX
264x 320x
Neprověřený uživatel: Miarus K
05. 07. 2013

Ermail

Ráda bych přidala svůj pozitivní příspěvek na reklamní emaily od ermailu, na internetu kolují různé názory, jako že ermail je podvod, že se nikdy na tuto částku nedá dosáhnout, ráda bych uvedla informaci na pravou míru, na hranici výplatního minima se opravdu dosáhnout dá, já dosáhla výplatní minimum 1000 kč  12.6. a požádala si o… (více)

Kategorie: Ostatní
Autor: 46.175.178.XXX
299x 261x
Neprověřený uživatel: Guest Guest
14. 08. 2012

BRISTON Corporation s.r.o.

Pozor na tuto společnost, zaměstnává lidi bez smlouvy a také bez výplaty.Navíc s nimi jedná jak s dobytkem

Kategorie: Ostatní
Autor: 213.129.147.XXX
312x 394x
Neprověřený uživatel: Guest Guest
19. 07. 2012

Internet od UPC

Neví někdo jak reklamovat zvýšení poplatku za využívání modemu? Popřípadě jak vypovědět smlouvu a vybrat jiného poskytovatele?

Kategorie: Ostatní
Autor: 93.190.58.XXX
233x 376x