Nova_Leasing



Neprověřený uživatel: anonym
21. 10. 2011

xenergie

Zkušenost s xenergie – sepsali smlouvu, do čtyř dnů volal kdosi bezejmenný, že smlouvu museli předělat a má jiné číslo – pak proběhl ověřovací, údalně nahrávaný telefonát, kde jsem důrazně nesouhlasila s jejich postupem s tím, že nemohou mít smlouvu , která je bez mého podpisu. Žádala jsem, aby se do čtyř dnů – byl mezi tím víkend- kontaktoval se mnou původní prodejce a vše se vysvětlilo. Telefon ve firmě je údajně stále obsazený- tedy jen platíte za spojení, ale k nikomu se nedovoláte. Nikdo mě nekontaktoval ani do tří týdnů. Vypovídám tedy smlouvu – tu původní, kterou mám doma , mailem. POZOR NA TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kategorie: Ostatní
Autor: 90.179.46.XXX
229x 303x

Počet komentářů: 116

Chci sledovat diskuzi Sledování diskuse: Zadejte svoji emailovou adresu a v případě, že bude přidán nový komentář do diskuse, budete na něj automaticky upozorněni emailem.

    Neprověřený uživatel: anonym
    #1
    02.11.2011 10:18:00
    [109.238.32.XXX]

    No tohle není problém společnosti X-energie, ale třetích stran které tento produkt prodávají. Jinak X-Energie je společností spadájící pod Bohemia Energy Entity. Takže se můžete podívat na reference té společnosti. Jinak mají stejného majitele.

    57x 52x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #2
    30.11.2011 10:11:00
    [188.75.128.XXX]

    já bojuju už s touto společností od srpna,kdy jsem sepsala smlouvu,ale za týden jim poslala výpověď.Do dnešního dne se s nima dohaduji a nakonec od 1.12 k nim i přes opakované volání mám přejít s dodávkou plynu.Neustále jim volám a nic se neděje a včera slíbili,že se ozvou a nic!!!!Od minulého dodavatele mi bylo poraděno,že na ně mám podat trestní oznámení.A to také udělám!!!

    53x 49x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #3
    16.01.2012 15:38:00
    [89.190.52.XXX]

    Pozor na návštěvu energetického poradce! Jeho představení nového produktu firmy E-on pod názvem xenergie je lživé tvrzení. Firma E-on nemá s tímto produktem nic společného a nemá žádné zaměstnance v terénu. Nenechte se nachytat!

    52x 45x
    Neprověřený uživatel: Patula
    #4
    19.01.2012 12:17:00
    [85.70.216.XXX]

    S touto společností mám špatnou zkušenost. Na mou tetu ,důchodkyni (70) udělala tato firma podvod. Och.zástupce zfalšoval tety podpis a tudíž byla na světě smlouva XY. Teta tuto smlouvu ale podepsat nikdy nemohla,protože v té době,kdy byla tato "smlouva" podepsána tak teta byla již 14 dní hospitalizována pro těžkou mozk.příhodu.... Dodnes se nevrátila domů... Nyní podávám na tuto společnost trestní oznámení z podvodu. Jejich způsob získávání klientů je nechutný!!! Navím jsou tak drzí,že nyní chodí tetě dopisy ve znění: pokud chcete odstoupit zaplaťte dle smluvních podmínek....

    57x 53x
    Neprověřený uživatel: Nika5
    #5
    24.01.2012 18:31:00
    [81.200.57.XXX]

    U mé babičky zazvonila dealerka z firmy Xenergie s tím, že babičce bude končit smlouva u společnosti E-on a firma Xenergie je jejím nástupcem. Respektive, že se jedná o jednu a tutéž firmu a že je nutné si uzavřít novou smlouvu. Je až neuvěřitelné jak uvádějí lidi v omyl. Podle mého názoru naprosto neseriozní firma.

    56x 50x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #6
    26.01.2012 15:18:00
    [90.176.124.XXX]

    Na mě taky napsaly dealer smlouvu to nemám ani odběrný místo.napsal podepsal uplně.beze mě jenom byla strčená ve schránce.vubec nechtěji s nikým komunikovat tu smlouvu strčil dealer do schránky pul hodiny před tim než jsem se vratil z prace.

    46x 53x
    Neprověřený uživatel: Weidl
    #7
    05.02.2012 17:51:00
    [90.178.172.XXX]

    Odpovídám na 4. smlouva, ale neprojde bez fakturu od vašeho stávajícího dodavatele. Faktury či smlouva o připojení je k nové smlouvě zapotřebí. Když už někoho pomlouváte tak nelžete. Nemůžete mít s nikým problémi jelikož to bez faktur neprojde přes Energetický regulační ůřad. Chtělo by to lepší výmluvu proč jste to podepsali :-) navíc zrovna xko jedno z mála. Je alternativní dodavatel který své ceny drží při zemi.. jestli si chcete volat a mít tu elektřinu dražší poři'dte si tarif energie pohoda od energetického centra. Budete mít připlacenou assistentku 24.h denně stejně se jí nedovoláte a když tak za půl hodiny a dají vám k tomu pojištení od axy za 99,-:-) a nebo zavolejte na čez pro etarif budete rádi pokud s vámi budou komunikovat jako na xku při e tarifu. A xko nemá hlasové automaty. Hovoříte rovnou s operátorkou. Takže neplatíte za čekání. Jde vidět že sem může napsat opravdu každý kdo tomu nerozumí. Podívejte se na chyby svoje a pak řešte xko... když vám dávají levnější energie :-)

    65x 64x
    Neprověřený uživatel: klara123
    #8
    09.02.2012 17:09:00
    [46.135.204.XXX]

    Názor z 5.2.2012 mě rozesmál,co je na Xenergii solidního.Když nám po sepsání smlouvy po třech měsících přišla výpověď smlouvy z Čezu,volali jsme Xenergii,hlavně kvůli hodinám,které si chtěl Čez odpojit.Nejen že jsme se težko dovolávali,a když už se to povedlo odpověděli neragujte.Aha tak nevím jak to mysleli asi možná jejich smlova by nám doma rozsvítila.Museli rychle jednat a začít situaci řešit.Zůstali jsme u Čezu a milou Xenergii zajímá jen smluvní pokuta to reagují rychle.Když jsme jim uvedli důvod,proč jsme ukončili smlouvu,napsali že jsme zase nevyplnili správný formulář.A místo složenky poslali rovnou upomínku,kde pouze vyhrožovali.Tak nevím co je na nich fér.Mimo jiné představili se jako Čez a že nám jdou zlevnit energii,když jsem viděla hlavičku Xenergie,řekla jsem hned že od Čezu odejít nechci a oni na to ne zůstanete u Čezu.

    50x 45x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #9
    24.02.2012 20:57:00
    [90.179.11.XXX]

    reaguji na příspěvek z 9.2. 2012 Máme stejnou skušenost s Xenergie jako vy. K nám taky přišel obchodní zástupce p. Hradský a vystupoval jako obchodní zástupce firmy ČEZ. P. Hradský nám nabídnul přidružení plynu pod firmu ČEZ, kde jsme odběratelé elektřiny. Se slovy, že ČEZ neobchoduje přímo, ale přez obchodní firmu Xenergie. S tím, že firma Xenergie je najmutá sprostředkovatelská firma pro ČEZ. Bez našehoo vědomí převedl neje plyn, al i elektřinu. podvodně od nás vylákal zmlouvu s firmou ČEz, aby mohol provést združené dodávky a aby si ověřil, že jsme skutečně stálymi zákazníky firmy ČEZ a mohol nám pak nabídnout slevu pro stalého zakáznika. Po předložení této smlouvy si opsal údaje odběrného místa, které pak následně použil v rámcové smlouvě pro Xenergie. Že sme v konečnem důsledku naletěli podvodníkovi, jsme se bohužel dozvěděli až když nám o dva měsíce po podepsání této smlouvy volali z firmy ČEZ a nabízelí nám levnější odběr plynu. Od nich jsme se dozvěděli, že firma ČEZ nemá žádné smlouvné firmy k jejich zastoupení a jejich zástupci neobchází jednotlivé domácnosti. Firma ČEZ nám pomáha odstoupit od této podvodné smlouvy. Na linku Xenergie sme se dovolali jednou a tam nám bylo od operátorky sdělen fakt, že tuto smlouvu musí aktivovat aktivační hovor od této spoločnosti a že pokud sme ho neměli, tak smlouva by měla být neplatná. Měli nám ho dohledat. Nejsme si vědomí, že by nám někdo volal. Už je to min. dva týdny a nikdo se od nich neozval. Pokud by jste měli podobné zkušenosti jako my, tak by jsme byli rádi kdyby jste nás kontaktovali na email: papro3@seznam.cz. Zvažujeme podání trestného oznámení za podvod na p. Hradskýho a schánime další klienty, které p. Hradský takto uvedl v omyl, nebo se o to pokoušel.

    51x 57x
    Neprověřený uživatel: Petrxxx
    #10
    19.03.2012 16:43:00
    [89.24.48.XXX]

    Reaguji na příspěek z 24.2.2012 Jmenuji se Petr Hradský a jsem obchodní zástupce X energie.Nikdy jsem se nepředstvil jako pracovník Čezu! to zdůrazňuji. Pokud Vám zavolá Čez prodej s.r.o. a řeknou, že Vás odpojí, tak pardon, kdo je tu podvodník? Jak Vás může dodavatel odpojit, zkuste si o tom něco přečíst a třeba se i dozvíte, jak Vás Čez prodej okrádá, proč Vám chodí vyůčtování z Čez s.r.o. když Čez je A.S. přemýšlejte. Pokud máte jakýkoliv dotaz, můžete mě zavolat 774841691 máte ho na smlouvě, kde jsem Vám ho napsal, nebo e mail petrhrad@seznam.cz.

    56x 56x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #11
    23.03.2012 23:29:35
    [86.49.119.XXX]

    Obchodní zástupci X-energie lákají na levnější elektřinu a plyn hlavně staré lidi. Bohužel si smlouvu nepročtou a pak mají problémy. U výše zmíněné firmy jsem pracoval celé 3 dny a nechal jsem toho. protože obtěžovat lidi a přemlouvat je na změnu dodavatele, na to nemám nervy

    53x 47x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #12
    24.03.2012 14:28:00
    [89.176.243.XXX]

    S Bohemia energy mám ty nejhorší zkušenosti, důrazně doporučuji všem do spolupráce nevstupovat. Zástupce X energie obcházel teď před víkendem staré lidi v paneláku, že je od PRE a mají nabídku slevy pro staré osoby s malým odběrem. Mé babičce je 90 let, takže bohužel všechny papíry podepsala. Zůstal jí jen jeden papír, kde není v podstatě nic, žádné smluvní podmínky. Určitě to chci řešit, podvodníky nesnáším, jestli máte někdo již úspěšné zbavení se X energie za sebou, budu ráda za rady. dibi@seznam.cz

    46x 52x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #13
    27.03.2012 18:47:00
    [213.151.77.XXX]

    Zkušenost s X ENERGIE z dnešního dne. Zástupce X ENERGIE (na průkazu měl jméno Petr Uhlíř) mě nejdříve informoval, že je zástupcem ČEZ a jde zkontroloval připojení elektroměru (!), na což jsem reagoval. Z dalšího hovoru však bylo zřejmě patrné, že s ČEZ nemá ten chlapec nic společného, byť se mi snažil ukazovat nějaký organigram na papíru, kteý měl připravený a který měl prokazovat vazbu X ENERGIE na ČEZ a mimo jiné také i na RWE. Chlapec z X ENERGIE měl trošku hroší kůži a i přes můj poměrně ostrý tón neustále opakoval, že jako pracovník X ENERGIE má oprávnění zastupovat ČEZ (spojení s ČEZ bylo x krát opakováno ...). Krom toho tvrdil, že má "zákonné" oprávnění, aby oslovoval zákazníky a kontroloval zapojení elektřiny. Prostě je to průšvih od začátku a já jen doporučuji X ENERGII, aby se začala praktikami svých obchodních zástupců zabývat, a všem ostatním, aby zůstali u svých stávajících "transparentních a důvěryhodných" dodavatelů elektřiny (pozn. nejsem zaměstnancem ČEZ nebo jiné obdobné společnosti, nejde o žádný PR příspěvek, jsem jenom sakra naštvanej :-)).

    57x 50x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #14
    29.03.2012 07:02:00
    [88.146.180.XXX]

    To jsem ráda ,že se nikdo nedáte okrást od jiného dodavatele než je Čez prodej s.r.o a jste všichni spokojeni že vás může bezostyšně okrádat jenom proto ,že vás dostal darem od ČEZ a.s a když vaše rodiče dostanou rozum a nechtějí jim dát víc než musí rychle jim poradíte aby zrušily smlouvu a dostanete je do problémů tím ,že na základě vaší moc chytré rady jim zařídíte storno poplatky a vrátí se s hrůzou pod zloděje největšího ,no zamyslete se nad tím kdo škodil víc jestli obchoďák který možná nebyl úplně korektní a vše nepodal úplně akorát ,ale přispěl jen k tomu že rodiče trochu ušetří ,ne moc ale přece protože oni zpravidla nemají narozdíl od jejich povedených dětiček kdyspozici 30000 měsíčně nebo vy kteří jste přišli aniž by jste u toho sepsání byli a cokoli si ověřili jinak než z pitomích recenzí které píší obchoďáci kteří neuspěli ,konkurence ,dětičky a neplatiči které čez odpojil pro neplacení

    53x 51x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #15
    29.03.2012 07:07:00
    [88.146.180.XXX]

    p.s. ani jeden z vás neměl odvahu se podepsat ,zato jmenovat p. Hradského jste se nebáli a kolik z vás mu zavolalo a řeklo vše do očí Dominika

    53x 53x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #16
    29.03.2012 20:01:00
    [94.112.135.XXX]

    Zdrávím Vás všechny, prečetl jsem si zde nesmyslnou diskusi kde nějaké neznámé osoby vikladají že Xenergie je podvodná firma, podle mého názoru v některých případech je to pouze chyba obchodních zástupců jaké volí praktiky a to firma nemuže pohlídát aní nejde proto bych neodsuzovál Firmu xenergie která si myslím že me velíce nízké ceny oproti konkurenci...Ja osobně mám xenergi na bytě i na chalupě a neměl jsem ani jeden problém... Můžu jen doporučit!!! z pozdravem Honza

    63x 49x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #17
    06.04.2012 09:36:00
    [217.117.213.XXX]

    Dnes řeším Xenergii,podomní prodejci uženou staré lidi. Tak, bohužel narazili i na mé rodiče! Všem kdo mají problémy, ať řádně prostudují zadní stranu smlouvy. Dále ceník! Předčasné odsoupení od smlouvy-poplatek. Smlouvu chtějí vypovědět pouze na jejich tiskopisu (web stránky), znovu poplatek. Všechny varuji, je to mafiánská firma. p.Hradský....či někdo jiný. Za smlouvy berou provize,což je tzv.jejich práce. Hlavně že na to mají žaludek!

    48x 48x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #18
    07.04.2012 04:24:00
    [88.83.236.XXX]

    Lidi pěkné Velikonoce. Prosím vás, podělte se pokud se vám podařilo vycouvat od této společnosti, která prý sídlí na nějakých pirátských ostrovech. Nejslavnější bukanýdr Henry Morgan by se divil, jaké má zdatné nástupce. Podvodné jednání jejich dealera (styl "hop na špek") o kterých se zmiňujete, přistihlo nepřipraveného také mě. Prošvihl jsem 14 denní vypovědní lhůtu, také 30 denní mě úspěšně minula. Jenom co mě neminulo je výše polatků, kterou jsem si nedomluvil. Také zcizení mé smlouvy s předcházejícím dodavatelem. Hbitý dealer si ji "čorl" když jsem byl ve vedlejší místnosti kopírovat nějaký jím žádaný dokument. Není cesta jak zpochybnit smlouvu v odvolání se na to, že dvůr, kuchyň, ložnice, obývák, koupelna nejsou místy kde je možné sepisovat podobné smlouvy. Ještě jednou za zkušenosti jak vycouvat děkuji!!!

    46x 52x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #19
    09.04.2012 19:04:00
    [88.146.180.XXX]

    Nu koukám ,že se neponaučíte ,podepsat nepřečíst ,ale hlevně rychle zrušit, no co říct na to zrušení za blbost se platí dodržte smlouvu a nebudete platit nic

    47x 55x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #20
    19.04.2012 15:20:00
    [85.71.195.XXX]

    Dobrý den Naší domácnost navštívil obchodní zástupce této společnosti a vysvětlil nám vše o těchto firmách tedy alternativních dodavatelích včetně té, co zastupuje on tedy tuto x energii a jak se tady píše výše tak taky nám přesně toto říkal nic méně po docela logickém vysvětlení a docela i příjemného povídání s tímto obchodním zástupcem jsme podepsali smlouvu o změně dodavatele původně jsme mněli čez a rwe a přepsali jsme to na x energii máme to tam tedy zatím půl roku, ale nevidím v tom žádný problém. Když jsme se, se ženou pídili po cenách tak na jejich stránkách je přesně to co nám tady nechal ten obchodní zástupce, takže si myslím, že na tom není nic špatného spíše naopak je dobře že v této zemi je nějaká konkurence na nehorázné ceny čezu a rwe podle ceníku který máme na letošní rok tak jsme na tom o 10% lépe jak na elektřině, tak na plynu a ve smlouvě je napsáno, že budeme mít vždy levnější elektřinu a plyn než od těchto dvou monopolů. Takže proč ne já to vítám alespoň něco dobrého, když už se rozkrádá úplně všechno v této zemi tak aspoň o trochu levnější elektřina a plyn proč ne ?

    56x 51x
    Neprověřený uživatel: anonym
    #21
    26.04.2012 07:37:00
    [93.99.63.XXX]

    Dobrý den, maminka se upsala p.Bejdlovi, nevím co s tím. Prosím poraďte mi, jakým způsobem zrušit včas smlouvu.Ještě snad máme čas.Smlouva je psaná tak, aby z toho nebyl nikdo chytrý.Zkoušela jsem telefon, ale je obsazený. Děkuji předem za radu

    55x 54x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #22
    13.05.2012 17:00:31
    [89.24.219.XXX]

    Nevím jak se na to díváte vy, ale pro čez vám elektřinu dodává soukromá německá společnosti, to je snad košér? já bych řekl, že podvod.. pro rwe je to holandská společnost.. ;) no já si k xenergii přešel sám, sám jsem si je proklepl, sám si je vybral hned jak začali a teď jsem vysmátej. Mám už po ročním vyúčtování a jsem na bytě 4+1 téměř o 4 tisíce na tom lépe, co mi vraceli. Dříve jsem doplácel. Vše je lepší než čez a rwe... a přitom vám čez stále zůstává, jako ditributor, že? Přátelé, začněte se o tuto problématiku zajímat, jak to doopravdy funguje, než začnete někoho hanit. Je to slušná společnost a co se týče mě a spousty mých známých, kteří po mém vzoru také změnili dodavatele, tak jsme všichni spokojení. Zdar!
    61x 62x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #23
    15.05.2012 07:23:20
    [94.112.135.XXX]

    Ahoj , Xenergie je super už mam přes půl roku  můžu jen DOPORUČIT!!!!  a tady ty negativa co jsou tu a že je podvod se musím jenom smát měj te se!
    62x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #24
    15.05.2012 08:18:20
    [85.71.247.XXX]

    .5.2012osobně mám špatné zkušenosti s externími pracovníky xenergie-konkrétně p Škaredou a p Vondráčkem.Prvně mě na-vštívil p Škareda a nabízel údajně výhodný tarif pro seniory.Přestože jsem se několikrát ptala zda se nejedná o změnu dod15.5.2012 avateletvrdil,že se nic nemění.Nechtěla jsem nic . ,narychlo podepisovat.Nakonec jsem přeci podepsala a zapújčila jim fakturu zČezu. Když jsem jěště téhož dne zjistila,že se jedná o podvod,žádala jsem o okamžitéukončení smlouvy.Ještě téhož dne 12.4.2012 mě na mail přišlo potvrzení z mail.adresy p Vondráčka,že smlouva jeukonče--na,potvrzeno údajně i jednatelemp Šepsem.Omlouval se za jednání svého kolegy.Doklad slíbil vrátit tentýž den,nakonecvolal z nádraží,že jí vrátí ve středu,poté v neděli.Nakonec přestal brát telefony,na maily nereaguje.12.4.012 jsem volala na Čeza zablokovala změnu dodavatele.22Asi20.4.012 mě přišel dopis z xenergie,že zahajují změnu dodavatele.Poslala jsem jim doklado ukončení smlouvy z 12.4.012,bylo mě zděleno,že je neplatný .Proto jsem poslala23.4.012 písemnou výpověď kde jsem uve-dla,že smlouva byla vylákána podvodem a že ruším smlouvu čxxx.Nic se nedělo tak jsem psala na xenergii.Odpovědělimě ,že výpověď registrují a po zpracování pošlou vyjádření,doklad fakturu vrátíMezitím jsme si vyměnili opět pár mailů.jelikož se mě zdálo,že hledají důvod jak napadnout výpověď,poslala jsem jim další výpověď tentokrát staženou z internetu.Tuto převzali 7.5.012 potvrzeno na internetu na sledování zásilek.Včera 14.5.012 mě přišly 2 obyčejné dopisy kde píší,žeobě výpovědi byly ukončeny k 9.5.012,přestože 1 byla podána 23.4.012.Faktura z Čezu samozřejmě nedošla tak bojujudále.Ztrátu času,výdaje za 2 doporučené dopisy mě nikdo neuhradí.Zajímalo mne jak budou potrestaní externí zaměstnan-ci kteří nedodržují jejich kodex cti.Také zajímavé čtení které lze stáhnout na jejich stránkách.Před praktikami těchto za-městnanců bych ráda varovala.Nás navštívili v Třebíči,ale mají asi větší rozptyl 
    51x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #25
    15.05.2012 20:40:43
    [94.112.135.XXX]

    Podle mě čez není v Třebíči ale Eon ne?? co je za nesmysl, většinou to je to chyby obchodních zástupců ale ne Firmy Xenergie není žádny PODVOD ale velice výhodný DODAVATEL  
    62x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #26
    16.05.2012 01:56:44
    [85.71.247.XXX]

    k příspěvku č 25kdybyste četl/a/pozorně,dočetla byste se,že jsem uváděla,že se jedná o externí pracovníky.Od samého počátku jsem vše řešila přes xenergo.Na výpověď reagovali neskutečně dlouho,musela jsem je neustále upomímupomínat,výpověď jsem podávalaopakovaně.Pokud jsou tak světoví proč už dávno neukončili spolupráci s podvodnými externími spolupracovníky?Jsou li takové hvězdy proč tolerují  takové podvody?Přečtěte si příspěvky ostatních podvedených a přestaňte agitovat 
    64x 55x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #27
    16.05.2012 18:29:41
    [94.112.135.XXX]

    Pokud se Vám z externích pracovniku tak si mate na xenergi podat stížnost a oni to ukončí z daným exeterním pracovníkem... ale nejde mi jak můžete mít čez jak jste psala??? pokud vím na Třebíč má EON ne ČEZ ?? Nikdo na nikho podle mě nepodvadí pokud je člověk rozumný změní si dodavatele energii tedy pokud chce ušetřit a pukd Vím tak tarif ADVANCE SENIOR se velice výhodný  nebo chcete platit EON za drahý rl proud?  
    53x 47x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #28
    16.05.2012 18:30:42
    [94.112.135.XXX]

    k příspěvku 26:Pokud se Vám z externích pracovniku tak si mate na xenergi podat stížnost a oni to ukončí z daným exeterním pracovníkem... ale nejde mi jak můžete mít čez jak jste psala??? pokud vím na Třebíč má EON ne ČEZ ?? Nikdo na nikho podle mě nepodvadí pokud je člověk rozumný změní si dodavatele energii tedy pokud chce ušetřit a pukd Vím tak tarif ADVANCE SENIOR se velice výhodný  nebo chcete platit EON za drahý rl proud?  
    50x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #29
    16.05.2012 20:53:21
    [78.45.224.XXX]

    Nejsem si tak docela jistý zdravým rozumem těch lidí co zde hájí XENERGIE ale vceníku je napsáno : ADVANCE SENIOR a poplatek cena balíčku    a   300,- kčPoštovné příchod smlouvy                                      a   114,-kč Poštovné vyúčtování                                                  a   114,-kč                                                                                                 =  528,-  kč  Úspora při odebrání    1  mw=1000  kw což je asi roční spotřeba v 1+1 činí     182,-kč A pokud dostanete další korespondenci tak asi co kus to 114,-kčTakže se základním rokem jste v mínusu minimálně  528,-kč - 182,-kč =346,-kčJestli se to zdá někomu jako úspora tak je idiot nebo blázen a je třeba ho zavřít.A to že se lídé nepodepíšou i když mají pravdu tak je chápu ,pravidlo (za dobrotu na žebrotu )Ještě by se jim proto někdo mohl mstít! a proto s pozdravem NEMO 
    54x 44x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #30
    16.05.2012 20:56:40
    [78.45.224.XXX]

    Jo a pokud máte od nich i plyn tak asi dalších  114 ,-kč pošta bere   9,50 ,-kčNEMO
    51x 71x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #31
    17.05.2012 01:34:01
    [85.71.247.XXX]

    k příspěvku č 27.nechápu co je divného na tom,že mám jako dodavatele ČEZ .V Třebíči je mnoho zaměstnanců Čezu /Je Dukovany/tedy zákonitě i odběratelů.Na externí pracovníky jsem si u xenergie stěžovala.Prostě nemám ráda když si někdomyslí,že se mnou může orat.Jinak je opravdu jen na Vás od koho chcete odebírat energii,ale nesmí se mnou uza-vírat smlouvu na základě podvodu.xenergie má kodex cti pokud by jej dodržovali bylo by všechno OK
    46x 50x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #32
    17.05.2012 15:07:38
    [46.13.51.XXX]

    DNESKA BYLI TAKY VE VŠETATECH . VÍC VÁM NAPOVÍ MŮJ MEJL DO ČEZU. AŽ MI PŘIJDE ODPOVĚĎ TAK VÁM JI DOHODÍM. ZDRAVÍM LAĎKA Dobrý den ! Prosím o informaci a vysvětlení. Dnes mě navštívil pan Vokál,představil se mi průkazkou ČEZu a nabídl mi přechod z D26d na D45d(zarazilo mě že na přímotop). Jako důvod uvedl snížení sazeb o 10% a noční proud 20hodin , když přejdu od dodavatele z ČEZ prodej , Duhová , Praha - do ČEZ Xenergie , Praha (ulici jsem zapoměla). Dodavatelem energie by prý pořád zůstal ČEZ. Smlouvu sice vyplnil , ale zatím jsem si vymínila že mu ji nepodepíšu dokud od Vás nedostanu potvrzené informace , které mi dodal.Také mě upozorňoval , že pokud bych si přechod chtěla zařídit přímo přes pc , tak si naúčtujete poplatek za převedení. Nerada bych udělala nějakou chybu a pak se nedoplatila. Pokud můžete zavolejte mi na telefon xxx xxx xxx. Předem děkuji za rychlou odpověď. Laďka XXXXX
    46x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #33
    17.05.2012 15:22:03
    [46.13.51.XXX]

    teda zvládnul vyplnit jméno a příjmení nic víc . pak mi dal telefon že se mám ozvat až mi to čez potvrdí 
    40x 56x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #34
    17.05.2012 19:30:26
    [85.161.141.XXX]

    No lidi, řekněme si konečně pravdu... X-energie jsou firmy jako každá jiná co dodává Elektřinu nebo plyn - což je firma, které platíte pouze spotřebovanou energii, žádné jiné věci jako je distribuce atd... Pár dní jsem u nich dělal a mám veškeré podklady proštudované atd... Narozdíl od PRE nebo-li mimo prahu Energetické centrum nebo Centropolu jsou seriozní, dodržují veškeré podmínky, dané smlouvou, ne jako ostatní, že vám nakecají všelijaké blbosti a nakonec platíte zbytečně za různé skryté poplatky... VY !!! kteří je pomlouváte jste ubohé sračky co mektaj nesmysli na tuto firmu, která svou práci odvádí poctivě a hlavně tak, jak to doopravdy je... jsou různé individua, kteří se snaží prodat cokoliv ať to stojí cokoliv, ale ty pak tato firma propouští, protože je to neseriozní jednání... takže házejte si špínu na někoho jiného prosím.. málokdy narazíte na poctivé lidi, kteří nechtěj za jakoukoliv cenu vám to vecpat...Mimochodem, já osobně bych tuto práci dělal dál, jen hlavně!!! a důrazně upozorňuji hlavně, mě vadili ty polobotky nebo jak se těm kokotskym botem říká, měl jsem z nich nohy jak krakonoš... jinak mi ta práce až tak moc nevadila, ale ty nohy to prostě byl brutus...PS: X-energie pobočka Liberec - kvalita, kterou vy pohrdáte ;) !!!! Jakub ...
    53x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #35
    17.05.2012 19:41:55
    [78.45.226.XXX]

    K příspěvku číslo   33 nech se vyšetřit ty jsi přesně ten idiot v ceníku není nic o poplatcích ale na jejich stránkách ano a velmi drobným písmem        http://www.xenergie.cz/XEnergie_Ceník_poplatků.pdf 
    48x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #36
    18.05.2012 19:17:53
    [83.208.6.XXX]

    Dnes navštívili v Třebíči moje rodiče. Tvrdili věci, které nejsou v obchodních podmínkách, slibovali tarif senior, který na vebu ani nemají, tudíž těžko vědět co v tom je.   Slibovali hory doly. Pracovní doba 14.30 - 16.30 - call centrum údajně 4x ročně u tarifu senior zdarma - nikde neuvedeno. Rodiče tvrdili, že ani nezměnili dodavatele, že  xenergy jen dorovnávají nesrovnalosti a sdružují tarify eonu.  Zajímavé je, že přesně věděli, že rodiče podepsali stabilizaci ceny plynu od RWE, takže zaůtočili jen na elektřinu - kde se vůbec dověděli tyhle informace? Je to legální?  Tvrdili, že je každé 3 měsíce možné odstoupit od smlouvy a neplatit penále - v podmínkách jsem nenalezl. Korunou je systém změny obchodních podmínek - vyvěsí to na web a po 30ti dnech to platí - samozřejmě je možnost odstoupení od smlouvy, už vidím jak všichni důchodci mastí na internetu obchodní podmínky, když ani internet nemají..... Možná jim to něco přinese, nebo odnese, ale na takové blbnutí lidí....
    58x 45x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #37
    18.05.2012 19:27:38
    [83.208.6.XXX]

    pro pána 33 - nevím jestli mektám, ale co je seriózního na tom že blbnou lidem hlavy a říkají nesmysly? Proč není u seriózní firmy možno dohledat informace co tihle náhončí říkají i na netu, notabene když na něj tihle spotřebitelé budou odkázáni např. u obchodních podmínek?  Vážený pane tady zaznívají zkušennosti lisí, to jsou reálie a hloupě mektáte vy, kdybyste byl seriózní, tak především vidíte rozdílv tom co  tvrdí náhončí a co má firma na netu. Nevím jak pro vás ale pro mě je to znak potenciálních problémů.
    48x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #38
    22.05.2012 12:52:26
    [85.71.247.XXX]

    před více jak měsícem na mne externí pracovníci v Třebíči udělali podvod.Psala jsem už výše.Smlouva byla na základě opakované výpovědi zrušena.Dodnes ale po více jak měsíci jsem nedostala zpět doklad vyúčtování od Čezu.Od prvníhodne jen slibují navrácení dokladu.Možná,že xenergie je slušná,ale její externí pracovníci konkrétně p Škareda a Vondráčekjsou podvodníci.Čez nemá žádné pracovníky ,kteří by obcházeli a nabízeli změny tarifu.Na stránkách xenergie je vyvěšenkodex cti,který tito  nedodržují        ZL
    62x 57x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #39
    22.05.2012 13:10:48
    [85.71.247.XXX]

    je možné,že xenergie je poctivá,proč tedy ale zaměstnává externí pracovníky,kteří nedodržují kodex cti.Ten si lze stáhnoutna stránkách xenergo.Čez nemá exter.pracovníky,kteří by obcházeli domácnosti.Je to vše podvod.V Třebíči obcházíp.Škareda a Vondráček před kterými bych ráda varovala.I na mne udělali podvod.Uváděla jsem výše.Smlouvu mě poopakované výpovědi zrušili,ale dodnes jsem nedostala zpět výpis z Čezu,který mě slibují vrátit již 6týdnů.Ten mě od12.4.012 slibuje vrátit p Vondráček.    Z L
    46x 43x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #40
    22.05.2012 15:19:40
    [94.113.227.XXX]

    XEnergie je solidní firma, externí obchodníci bývají povětšině mladí lidé-tedy tzv. vaše děti. O čem to hovoří? O tom že jak jste si je vychovali tak takoví jsou. Vy je za to nenávidíte a vlastní špínu házíte na seriozní společnost která je nevychovala, jen jim dala možnost pracovat. Vemte si hlavu do dlaní a zpytujte vlastní svědomí. U nás ve Švýcarsku takové lidi nemáme, jsou jen z řad cizinců. A co češi? Jaký zvuk mají v evropě? Začněte nejprve u sebe a svých geniálních potomků. Nehažte špínu na seriozní firmu. děkuji .Hans Joachim,Nyon CH. T.č. ČR.
    52x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #41
    22.05.2012 17:07:13
    [85.71.247.XXX]

    k příspěvku 39co se nám to snažíte vnutit,já se mám stydět za to,že někdo vychoval mladého podvodníka?Xenergie si je má sama vychovatnebo se  jich zbavit.Konečně xenergie vytvořila kodex cti.Předpokládám,že umí číst a jsou schopní pochopit co po nichv kodexu požadují.Pokud ne tak ať to nedělají a neoblbují důchodce,kteří se leckdy nemají jak bránit                                     J L
    48x 44x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #42
    26.05.2012 20:33:42
    [83.208.6.XXX]

    Seroózní společnost nemůže mít neseriózní zástupce, tak to nefunguje. Seriózní společnost zaměstná pouze seriózní lidi, které náležitě proškolí. Pokud to tak není, je oprávněné pochybovat o serióznosti takovéto společnosti, a to se bohužel  u této společnosti děje. Důchodcům co nemají internet je záměrně zamlčována část informací, - nemají to kde zjistit, bomba je odstavec o způsobu změny obchodních podmínek atd. Vrcholem je tvrzení, že oni jen optimalizují tarify a platby pro EON a že jsou z ERU.?!
    47x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #43
    28.05.2012 15:08:38
    [85.71.195.XXX]

    Dobrý den, koukám že je zde plno negativních příspěvků o Xenergii ale musím říct sama za sebe že jsem s touto společností velmi spokojena. Je pravda že jsem se také obavála zda se nejedná o podvod ale to dnes napadne každého a to jen kvůli tomu, že to neustále vidíme v televizi, chápu lidi co se obávají ale nakonec sem si řekla že si obchodního zástupce ráda vyslechnu a poté se uvidí. Obchodního zástupce jsme pozvala domů a nechala jsem si vysvětlit vše do podrobna, mladík byl velice příjemný, ochotný a dobře jsme si popovídali ikdyž jsem něčemu nerozuměla klidně mi to zopakoval znovu. Mladíka jsem si neustále spojovala s ČEZEM jelikož jsem zvyklá že mám faktury od čezu apod. ale obchodák mi vysvětlit že s ČEZEM nemá nic společného ale že si to lidé často přirovnávaj k sobě. Ted vím že Xenergie je dodavatelem a ČEZ distributor. což jsou dvě rozdílné věci. A když se mi zmínil o 10% slevy které mi i vysvětli kde ušetřim poté sem neváhala smlouvu podepsat. A teď vám můžu říct že jsme ráda že jsem smlouvu podepsala. Nemám s totou firmou žádné problémy a ušetření jde poznat i v mé peněžence :) Možná nebude problém ve společnosti ale v samotných lidech, jelikož dnes dáte na první dojem nebo na to že se podíváte na internet a hned vám o společnosti vyskočí pár špatností ale každý nemusí být stejný (podvodník)!!!!!
    52x 61x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #44
    05.06.2012 22:24:57
    [88.102.244.XXX]

    X energie je levnější dodavatel než prodej s.r.o. (ČEZ) a RWE (gasnet).. píšu to doufám správně? Každopádně společnosti jako je X energie, Bohemia energy a podobně určitě nefungují podvodným způsobem, můžu je jen doporučit, oproti dominantům 100% ušetříte a máte záruku, ne jako u čez a rwe... Osobně jsem u Bohemia energy (o kousíček levnější než XE když u nich máte ele i ply, jinak samostatně vycházej více méně nastejno).. každopádně změnou dodavatele od prodej s.r.o. a rwe ušetříte vždycky! Většina pomluv co zde jsou napsány (stejně tak u recenzí všech jiných alernativních dodavatelů) jsou plné hrubek a podle všeho je píší lidé, kteří o tom nic neví, jsou ze vzájemné konkurence nebo jsou prostě hloupí. A jak tu někdo psal, když vaši rodiče dostanou rozum a chtějí bez rizika ušetřit a vy jim to pak zrušíte, tak jste opravdu blbci a měli byste rodičům zaplatit jak deaktivační poplatek, který kvůli vám dostanou tak doplatit rozdíl, který kvůli vám neušetří.S pozdravem; František
    48x 55x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #45
    06.06.2012 10:54:58
    [195.178.81.XXX]

    Xenergie u nás v domě řádila už poněkolikáté. Pánové si dokonce ofotili občanské průkazy dvou důchodců, se kterými uzavírali smlouvy bez problému pod jinou hlavičkou. Přelévají dříve odchycené nové zákazníky tentokrát do Xenergie. Příště to bude zase do další založené firmy? A budou to ti staří lidé vůbec vědět? Docela bych měla obavu, že jejich OP zneužijí i jinde a jinak.
    48x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #46
    07.06.2012 08:44:46
    [85.71.247.XXX]

    k příspěvku 44je možné ,že xenergie je o něco levnější,ale už z principu,pokud získávají nové zákazníky podvodem je pro mne nedůvěryhodná.Být vámi tak bych přibrzdil s těmi blbci.Podle mne je naopak blbec ten kdo se nechá podvést a pak nic nedělá proto aby siněco podobného už nikdy nedovolili.Sám mám  s nimi/externími prac./špatné zkušenosti.Samozřejmě jsem si nic nenechal líbit a podvodnou smlouvu ve lhůtě 30dní vypověděl.Jsou to podvodníci.Náklady snižují např.i tím,že nemají bezplatnélinky,ale každý hovor si zacálujete.Už to je neseriozní.Náklady na doporučené dopisy Vám nikdo neuhradí.Přes internetjsem je musel uhánět i po zrušení smlouvy pomalu další měsíc než vrátili výpis z Čezu.Kolik asi důchodců má internetaby s nimi řešil podvody.Dodnes jsem se nedozvěděl jak potrestali podvodné exter.pracovníky.Nic bych nedal za to,ženijak.Pokud se nedokáží rozloučit s podvodníky tak jsou pro mne neseriozní a veškeré agitace jsou k ničemu.                     J L                                    
    50x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #47
    11.06.2012 19:04:56
    [83.208.6.XXX]

     44 - to si jen xenergie vylepšuje profil :-)))
    60x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #48
    12.06.2012 10:56:07
    [77.95.194.XXX]

    Dobrý den, s odkazem 44 plně souhlasím. A jen chci doplnit pro ostatní, že než někoho začnete pomlouvat, je potřeba si vše důkladně prověřit...třeba na www.eru.cz. Co se týká smlouvy, tak každý zákazník podepisuje smlouvu a zůstává u zákazníka kopie. Ke smlouvě je potřeba i starší vyúčtování. Všude na smlouvě je psáno...smlouva o sdružených službách dodávky. Takže pro ty méně zdatné...EON a RWE Vám všem zůstává jako distributor a konkrétně X Energie Vám nabízí jen dodávky. Dále pak po sepsání smlouvy druhý den volá znovu operátorka, která znovu opakuje, že jde o změnu dodávky a dokonce i říká číslo smlouvy. Tak přejí hodně úspěchů Jana
    45x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #49
    12.06.2012 22:00:54
    [93.99.88.XXX]

    Dobry den, jsem pan "Tomas" pracuji u Xenergie a musim rict ze lidi co tu spojuji Xenergii s CEZ nevi o cem mluvi  a pokud si nechali udelat novou smlouvu tak nemohla projit a jen dazuje to ze vedeni proste nemuze kontrolavat vse co zametnanci delaji kdyz jde clovek jen po penezich bohuzel i takovíí lide jsou tak s tim vedeni nic neudela..... za druhe nyni je verifikace delana uz hned po sepsani smlouvy aby u toho byly obe strany jako obchodnik a klient a dale  jak vyse nekdo psal ze info-linka se plati neni pravda muzete si to zkusit 800955559 linka je bezplatna !  a to ze x energie dela pouze duchodce je i neni pravda.  Xenergie dela toho kdo to chce a nikoho nasilne nenuti nic podepisovat. chodime cely den a do CCA 3-4 odpoledne proste oteviraji vetsinou postarsi lidé ale kdyz reknou ze  ENERGIE jsou napsany na syna/dceru  a ze prijdou za dve hodky tak  prijdeme za dve hodky a  bavime se s tim kdo to ma vse nastarosti
    52x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #50
    13.06.2012 22:37:39
    [83.208.6.XXX]

    pro tomase - vaši kolegové se vydávají za pracovníky ERU, kteří mají zkontrolovat a srovnat nesrovnalosti ve smlouvách, tvrdí-  energii budete odebírat od EON, děláme to pro EON - to jsou podvodná tvrzení.  Vrchol neserióznosti vaší firmy je možnost změny obecných obchodních podmínek bez ohlášení zákazníkům, pouze zveřejněním na webových stránkách firmy. Ptáte se zákazníků, zda mají internetové připojení? Kolik důchodců ke kterým chodíte jej má? Taktně tenhle detail zamlčujete. Jste ubozí podvodníci a mnozí z vás mají tu drzost, že zamlčují a překrucují vaše obchodní podmínky, nebo je neznají. Vaše bezplatná linka je v provozu hodinu denně.... zkuste se na ni dovolat... Verifikace smlouvy měla proběhnout v pondělí, proběhla v sobotu honem honem, protože jsem řekl prodejci, že si některé věci ověřím....Odmítáte dávat vzory smluv a obchodní podmínky a přijít až si to lidé rozmyslí - znak neseriózní společnosti. A mohl bych psát dál. Třeba verifikace ihned po sepsání smlouvy - jasný nátlak. Vaše oběti jsou převážně důchodci, já bych vás hnal klackem po takovém výkonu jaký jste předvedli u mých rodičů.
    53x 46x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #51
    13.06.2012 22:50:17
    [83.208.6.XXX]

    Pro 48 - nemaťte zde veřejnost energii může distribuovat pouze majitel síťe, ale nedodává ji. Slevy které uvádíte jsou pouze na dodávku energie a ne na služby, tzn sleva z celkové platby je mnohem menší. Distributor zůstane vždy ať už berete energii od kohokoli. Podmínky a pokuty které xenergie požaduje jsou neseriózní.
    51x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #52
    15.06.2012 10:52:36
    [93.99.88.XXX]

    pro 50- nevom kdo vam co narikal ale pokud rekl  ze je od eonu LHAL ale pokud ze rekl ze u eonu zustavate nelhal! Distribucne porad zustavate RWE nebo EON!  jme pouze levnejsi dodavatele a INFO-linka funguje cely den kazde den na ni volam od 09:00 az do 19:00 a  funguje delaji verifikace primu u klinta a delaji pres ifno finku takze nevi te rikate nejste jidiny clovej v ČR kdo vola info linku tak kdyz vam to jednou nezvedne zkuste to znova...
    47x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #53
    16.06.2012 21:51:30
    [83.208.6.XXX]

    Pro 52 - děláte z lidí blbce, u EONU nezůstává nikdo, kdo od něho nebere energii. V xenergii vám vypláchli mozek, dělám v energetice 25 let a přesně vím jak fungujete. Všichni na úzení EONU zůstávají distribučně u EONU - to totiž musí, jen takové podvodné firmy jak je vaše jim vnucují na burze nakoupenou energii, pokud se ale něco stane, třebas omylem, neznalostí důchodců, nebo přijde jiná firma, která takky tvrdí že zůstanou u EONu, jen mi podepište tenhle formulář, pak přijdou na pořad dne pokutičky, a mastíte si kapsy, další číslo je změna obchodních podmínek na internetu o kterých se důchodci nedoví..... Dovolat jsem se k vám zkoušel , bohužel to nejde.... zkoušel jsem to hodinu - perfektní služnba pro důvhodce. Co říkáte na tu změnu obchodních podmínek na internetu, jak se váš klient co internet nemá (což je většina důchodců) dozví o změně?. EONu se dovolám okamžitě a řeší se mnou problém.
    45x 45x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #54
    24.06.2012 23:27:46
    [85.71.247.XXX]

    k článku 52pane zásadně lžete.Sama xenergie uvádí ,že jsou levní ,protože snižují náklady,mimo jiné i tím ,že mají neplacené linky.Zesvé zkušenosti vím,že když tam volám upozorňují na to ,že linka je placená.Sám řeším podvod už 2měsíce a neskutečně mě to vytáčí.Vše jsem řešil po internetu .Smlouva je zrušená,od prvního dne jsem trval na zrušení,přesto poslali oznámení o změnědodavatele.Přestože jsme od I. dne řešili s Čezem,že jde o podvod,podepsali doklad,že zůstáváme u Čezu,oni klidně poslaliČezu oznámení,že odstupujeme a měníme dodavatele.Teď jsem se vrátil z dovolené a opět musím Čezu vysvětlovat,že sejedná o podvod.Ztrátu času ani peníze mě podvodníci p. ŠKareda  a Vondráček nikdy neuhradí.Říkejte si co chcete,alepro mne jste podvodníci                             J L
    51x 50x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #55
    25.06.2012 09:49:31
    [77.95.194.XXX]

    k 54...a proběhl verifikační hovor?
    50x 50x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #56
    26.06.2012 13:02:46
    [83.208.28.XXX]

    #54 Jenom jedno nechápu, proč utíkáte k ČEZu. Kam se na ně Xenergie hrabe. Jenda  
    46x 54x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #57
    29.06.2012 20:56:35
    [85.71.247.XXX]

    k článku 55 a 56vertifikační rozhovor proběhl bleskově ještě téhož dne.Přestože  se žena   ptala jestli se nejedná o změnu dodavatele,tvrdilijí že ne.Volala mě do práce tak jsem si zjistil o co se jedná a ještě téhož dne žádal o zrušení.Psal jsem to tu už vícekrát ne-chci se stále opakovat.Jsem zaměstnanec Čezu a nemám důvod měnit dodavatele,mám u nich více el.měrů a plynoměrůa jsem OK.Čez je pro mne dobrý zaměstnavatel a podobné podvody nemá zapotřebí.Totéž se nedá říci o externích prac.xenergie                                            J L
    49x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #58
    29.06.2012 21:59:05
    [83.208.55.XXX]

    Potřebuji radu jestli je nějaký způsob, když mi začne odběr od X energie k 1.7.2012 a chtěla bych to vypovědět a zůstat u ČEZu, jedná se teda o smlouvu podepsanou mojí babičkou .Žádný aktiváční hovor neproběhl.Lze nějak odstoupit.Co následuje po prvním roce a garantovaných cenách za dodávku?? 
    44x 46x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #59
    29.06.2012 22:00:27
    [83.208.55.XXX]

    57 mohl byste mi jako zaměstanec čezu poradit, díky
    53x 46x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #60
    30.06.2012 16:45:50
    [83.208.28.XXX]

    #58 teda tomu se říká smůla nebo štěstí. Smůlu máte v tom, že jste mohla odstoupit do 5 dnů od začátku dodávek , to bylo do 26.6. a také  jste mohla ukončit smlouvu s Xenergie na základě nesouhlasu se změnou obchodních podmínek, termín vypršel včera. Teď už to jen tak lehce nepůjde, elektřinu by mohli zdražit ke konci roku, plyn je teď asi v nedohlednu. A už vůbec nezkoušejte reagovat na snahu ČEZu (asi Vám pošlou dopis, zda se nechcete vrátit k ČEZu a že to zařídí, pravda ČEZ to zařídí, ale Vy dostanete pokutu od XEnergie za nedodržení smlouvy). Měl bych na Vás prosbu, vyberte si solidního dodavatele a až k tomu bude příležitost tak k němu přejděte. Solidních dodavatelů je dost. Přechod k ČEZu by byl jako "z bláta do louže" a to ještě jemně napsáno. Kdybyste nevěděla, jak se to dělá, tak vyhledejte moje stránky, je tam návod jak odstoupit i kalkulátor s diskusí k jednotlivým dodavatelům. S výběrem rád pomůžu. Hezký den přeje Jenda  EnergieJenda.cz 
    44x 50x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #61
    05.07.2012 12:19:59
    [85.71.247.XXX]

    k článku 58.do měsíce i po podepsání máte možnost  odstoupit.Přesné znění je k nalezení zde na netu.Ve výpovědi je i doslovné zrušení plné moci,která byla poskytnuta na uzavření smlouvy..Poslat samozřejmě doporučeně.Spěchám na odpolední ,večer Vám případně napíšu více                                   J L 
    49x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #62
    05.07.2012 17:44:07
    [83.208.28.XXX]

    k 61 to sice máte pravdu, ale od 1.6. nabyl účinnosti Zákon č. 165/2012 Sb.ze dne 31. ledna 2012 o podporovaných zdrojích energie a o změně některých zákonů §57, odstavec 6 6. V § 11a se na konci odstavce 2 doplňují věty "Spotřebitel1f) nebo podnikající fyzická osoba, na kterou se podle věty první vztahuje ustanovení § 57 občanského zákoníku, může od smlouvy, jejímž předmětem je dodávka elektřiny nebo plynu, uzavřené mimo prostory obvyklé k podnikání držitele licence, písemně odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě do 5 dnů před zahájením dodávky elektřiny nebo plynu. Lhůta k uplatnění práva na odstoupení je zachována, pokud bylo odstoupení od smlouvy písemně odesláno před uplynutím této lhůty.".Návody, formuláře i podrobné kalkulátory jsem pro Vás připravil  na www.energiejenda.cz. Jenda    
    55x 47x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #63
    23.07.2012 19:18:12
    [90.179.169.XXX]

    Drazí spoluobčané ... rád bych se teď opravdu zeptal ... kdo z Vás opravdu ví o čem je řeč?...Co kdyby se lidi naučili poslouchat a nechali si to vysvětlit... sakra lidi nebuďme stále závislí na jméně ČEZ.. vždyť vědí lidi s kolika firem se skupina ČEZ skládá?... Vážení jen takhle... ČEZ distribuce a.s je jediný český ČEZ do kterého spadá i servis.... a dodavatel je německá soukromá firma ČEZ prodej s.r.o... jen pro přesnost ta zkratka ČEZ je před názvem společnosti proto proto že tato německá soukromá firma ( která Vám nezlevnění proto že využívá neznalosti a neinformovanost lidí)...vlastní 49procent akcii který naši státníci prodali do německa v roce 2005 a proč?....Protože si lidé odhlasovali EU.... Tak nechte se informovat od obchodních zástupců.... a pamatuj te že vždy se mění jen dodavatel ale DISTRIBUCE Vám zůstane pravá česká....a prosím Vás lidi pro ty obchoďáky je to taky práce oni na Vás ve Vaši práci taky nenadávaj.... ZDENDIUS
    50x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #64
    24.07.2012 17:18:11
    [83.208.28.XXX]

    #63Typický komentář nesolidního dodavatele, lidé řiďdte se vlastním rozumem. Lidé jděte na www.energiejenda.cz. Vše o dodavatelích energií, kalkulátory, rady, postupy jak odstoupit, zákony, statistiky,diskuse je na www.energiejenda.cz. Jenda  
    48x 57x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #65
    26.07.2012 18:14:16
    [85.71.102.XXX]

    U nás byli zástupci Xenergie19/7 takové jednání jsem ještě nezažila, půjčovali si telefón od Nás , že nemají signál. Vysmívali se nám do obličeje , tak neseriozní jednání jsem dlouho nezažila hrůza a děs!!!!!!
    49x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #66
    26.07.2012 20:12:19
    [213.226.208.XXX]

    Prosím o radu. Můžu od smlouvy odstoupit, i když byla smlouva sepsána 22.5.2012? Platnost od 1.10.2012.Děkuji za odpoveď
    51x 57x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #67
    26.07.2012 21:55:53
    [83.208.28.XXX]

    Dobrý den,můžete odstoupit od smlouvy na základě novelizace Energetického zákona (zák. č. 165/2012 Sb.) Návod i formuláře jsou na www.energiejenda.cz. Byl bych rád, kdyby jste si uvědomili, kolik můžete za rok (hlavně u plynu) ušetřit, podívejte se též do kalkulátorů a naštivte diskusi k jednotlivým dodavatelům. Možná se budete divit, že existují i solidní a levní a za dva roky se s nimi dá ušetřit i na nový kotel.Jenda  EnergieJenda.cz     
    58x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #68
    11.08.2012 13:24:24
    [83.208.6.XXX]

    63 - pravá česká? Jak kde. Trochu hrdosti na silnou národní společnost by nám čecháčkům neškodilo. Bohužel EON jsme prodali za pár stříbrných rakušákům....Jendo, proč myslíte že je ČEZ špatný dodavatel? Jeho zisky zůstávají v ČR, na rozdíl od Bohemia energy, která je vlastníkem Xenergie, asi proto, že Bohemia energy se tak silně proflákla neseriózním přístupem, že obchody jí asi pod jejím jménem už nešly.Jeníčku nemaťte zde lidi tvrzením o 49% německých vlastníků u ČEZ distribuce, stačí se podívat do obchodního rejstříku, jediným akcionářem je ČEZ, tedy jejím vlastníkem je i občan mající akcie ČEZu :-))). Jedná se o korporátní společnost ČEZem přímo řízenou, tedy nejedná se  ani o dceřinou společnost. Pokud provozujete stránky o energii, měl byste být informovanější.
    52x 50x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #69
    22.08.2012 08:28:59
    [213.168.183.XXX]

    i já mám problém s xenergii účtuje mi za odběr z místa které nevlastním a ani nejsem odběratelem přesto vyhrožuje exekucí a žádá zaplatit na advokáta nemám :(( poradí někdo ??
    53x 86x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #70
    23.08.2012 23:10:48
    [62.182.232.XXX]

    69 - přece když vám někdo účtuje energii z místa, které nevlastníte a nejste odběratelem, nemusíte se vyhrožování ze strany xenergie a exekucí bát ne?Zkuste si zjistit, komu to místo odběru vlastně patří třeba na katastru
    52x 50x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #71
    24.08.2012 10:26:54
    [213.168.183.XXX]

    vím komu místo patří prodávala jsem mu dům osobně ale xenergie trvá na svém že musím zaplatit do té doby než byla ukončena smlouva. Když jsem dům opouštěla nebyla smlouva s xenergii aktivní já si připadám jak v Kocourkově tohle není přeci normální to jako bych šla do obchodu nic si nekoupila ale při odchodu musela zaplatit  já snad napíšu na prezidentskou kancelář nebo já už nevím :((
    54x 52x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #72
    02.09.2012 12:19:05
    [90.182.58.XXX]

    2.9.2012Tak jsem taky jedna s těch co koupila elektřinu na dvoře 30.7.2012 od prodejce Hrabina Z.  Z připomínek jsem nešťastná. Opravdu je XENERGIE PODVODNÁ,někdo chválí druhý nadává. Já jsem při jednání žádný podvod nezjistila,na int. při srovnání s jinými dodavateli je úspora jasná . Co radíte ,mám tam zůstat a nebo pracně rušit smlouvu atd. Děkuji za radu Alena. P 
    51x 45x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #73
    02.09.2012 21:53:34
    [83.208.28.XXX]

    Dobrý večer Aleno,Xenergie určitě není podvodná firma, jen má způsoby, zejména získávání nových zákazníků, jež nejsou v souladu s Etickým kodexem obchodníka s energií.Je potřeba se podívat na kalkulátor plynu :http://www.energiejenda.cz/FD.phpa na kalkulátor elektřiny:http://www.energiejenda.cz/FDE.phpa posoudit, kolik skutečně ušetříte proti původním dodavatelům. Podívat se, zda na trhu nejsou náhodou lacinější a solidnější dodavatelé.Je potřeba si přečíst zásady chování zákazníků na trhu energií:http://www.energiejenda.cz/Pravidla.phpPokud se rozhodnete změnit dodavatele, je možno odstoupit od smlouvy bez sankce až do 5 dnů před začátkem dodávek, postup je na: http://www.energiejenda.cz/Odstoupeni5.php Ale je možné, že když se budete chovat podle pravidel, že budete i s Xenergií docela spokojená. Zdraví Jenda 
    48x 45x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #74
    04.09.2012 20:36:02
    [213.195.214.XXX]

    Zdravím přátelé,jsem jeden z těch co také naletěl, přišel pán že je z čezu distribuce.....blal bala bala.......přesně jak je už tady několikrát psáno, když jsem to zjistil jak se věci maqjí zavolal jsem na infolinku že mě podvedli a zůstal u čezu.Teť jsem obdržel za nedodržení smlouvy zaplatit poplatek 6000kč.Má to cenu s nimi nějak vůbec bojovat,nebo rovnou zaplatit? Jak jste dopadli Vy přede mnou?Díky Tonda 
    53x 42x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #75
    09.09.2012 10:43:19
    [88.100.156.XXX]

    Zdravím  všechny podvedený mám stejný problém přišli k nám a představili se jako zástupci E-ONu, a že mi jdou změnit tarif.Také jsem naletěla a nevím jak dál pokuta 10000,- kč se mi platit nechce.
    38x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #76
    09.09.2012 18:22:59
    [83.208.28.XXX]

    To je pro Vás dobrá zpráva. Nejprve se podívejte na moje kalkulátory, kolik s uvedenou firmou ušetříte a když se rozhodnete a ještě Vám nedodávají, tak odstupte od smlouvy, do 5 dnů před začátkem dodávek je to bez sankcí.Odkazy na postup a kalkulátory je v příspěvku č.73. Zdraví Jenda 
    42x 47x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #77
    11.09.2012 15:01:03
    [94.112.208.XXX]

    Zdravím všechny!Nečetl jsem všechny články,ale rád se podělím o mou zkušenost se společností "Xenergie".Bydlím v hl. městě,ale pořídil jsem si před lety hospodářství,kde trvale žije má 68 letá matka.Stavení i veškeré energie jsou na mé jméno.Jak si může dealer  Xenergie /řikají tomu externí zaměstnanec/ vůbec dovolit mou matku přesvědčovat /a přesvědčil/ o laciné el. energii a nechat ji podepsat smlouvu mým jménem.Nehorázná drzost.Pochopitelně starosti s odstoupením od smlouvy apod. Dealerův mobilní telefon již nedostupný,na emaily odezva po několika dnech.Všem držím palce,přemýšlejte...nikdo vám zadarmo nic nedá.Šula M.Možná mám štěstí,že jsem z Prahy a zde zmiňovaná firma má sídlo též v Praze.Osobní návštěva a vše vyřešeno k mé spokojenosti.
    38x 51x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #78
    13.09.2012 10:22:44
    [89.24.147.XXX]

    Jestli je x energie seriozní firma tak at se propadnu do pekla.Svým zaměstnancům nedají ani smlouvu a ti jim tak makají skoro měsíc zadarmo....a proč taky ne,lepší je přijmout každý měsíc někoho novýho at jim obchod pěkně vydělává.Z jejich praktik je mi na blití aby to člověk dělal musí na to mít velký žaludek.Vybírají se pouze a nejlépe zapadlé vesnice se staršími domky kde je velká pravděpodobnost výskytu starých lidí......ti jsou totiž pro ně ta nejlepší kořist.Dělají to velice chytře.Vysvětlí vám že Eon,RWE je distribuce a xenergie pouze dodávka takže lidi jsou tak trošku uvedení v omyl takže si myslí že jim Eon a RWE nadále zůstane.Máte sice měsíční lhůtu na výpověd ale pokud si to rozmyslíte a zavoláte dealerovi tak už s vámi nebude jednat v rukavičkách jako když jste podepisovali smlouvu a nebo s vámi nebude jednat vůbec.Na fakturách vám ukazují tu zdánlivě vyšší cenu aby byla vidět ta ,,velká úspora,, a cenově si pomůžete tak o 50 max.100korun.Byl/a jsem svědkem toho jak se ostatní papíry plná moc,výpovědi od dodavatelů podepisují za lidi ,,protože prý je těch papírů moc a lidi by mohli ucuknout,, tak se vesele falšují podpisy.Takže pokud vám dá podepsat někdo pouze dvoustránkovou smlouvu tak už je něco špatně........
    44x 42x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #79
    16.09.2012 15:26:03
    [213.211.37.XXX]

    Dne 14.9. 2012 navštívili  mou  matku a  tvrdili jí, že jsou od  čez a smlouvu předělají , aby  nebyla pod Prahou, ale pod Pardubicemi. Hned zítra podniknu protiopatření a budu se snažit smlouvu vypovědět. Agent se jmenoval Filip Šubrt.Je mi smutno z  toho , jak si lidi vydělávají!                            Mgr. Čermáková
    40x 40x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #80
    28.09.2012 16:08:11
    [85.70.82.XXX]

    Dobrý den, jsem obchodní zástupce společnosti X-E... a ZDURAZNUJI všem co navštíví tuto diskuzi že jde o podvodné informace od konkurenčních obchodních zástupců... Je smutné jak lidi mužou klesnout až na uroveň toho že na sebe navzájem házejí špínu....
    45x 41x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #81
    28.09.2012 21:04:47
    [82.100.0.XXX]

    Dobrý den, jsem obchodní zastupce společnosti X energie, předem by jsem chtěl říci že většina problémů není z Xenergie ale vznika u nás u obchodních zástupců ale i u vás jakožto u klientu!!  Naší chybou (OZ) je to že jsme placeni provizně tudíž vetšina z nás nepřemýšlí jake vám udělá problémy ale jak si co nejvice vydělat. Další vec je taková že hodně obchodních zástupcu není pořadně proškolno a vubec nevi co prodávaji, Ale hodně problému vznika i u vás koncových zákazníku. 4asto se my stalo že jsem přišel k nejake přijemné babičce která mně hned pustila dovnitř a dala my faktury od ČEZu a RWE ale i tak se ptám zda-li je jejich zakaznicí a babička pořád kýve hlavou že ano tak ji vše visvětlim ona my to podepíše a ejhle po 14 dnech my volá (svým klientum nechávám svuj osobní kontakt) že jsem na ni udělal podvod že má jinou splečnost např: České Energetické Centrum které ji uloží pokutu za vážne porušení smlouvy jelikož chce odstoupit od nich k X energii a ejhle problem je na světě. Tak a co ted udělá babička?? Řekne že jsme podvodník který ji připravil o tisice i když ja nic jako obchodní zastupce nezavinil, chyba byla na jeji straně že my povděla že je u ČEZu a RWE i když nebyla.  Nechci hajit ani x energii ani obchodní zastupce ale ani jedna strana nepochybila, POCHYBIL ZÁKAZNÍK!!! Duležité je řádně si přečíst obchodní podminky ( žadný obchodní zástupce vám o nich nic neřekne ale zda-li se jich na ne zeptáte mněl by být schopen vám ukázat alespn hlavní a duležité body (odstoupení od smlouvy, porušení smlouvy, ceny....) Zda-li neni schopen vám tyto body vysvětlit tak nic nepodepisujte. Vím že před podpisem smlouvy nemáte čas na to studovat ty malé pismenka ale zda-li vám OZ ukáže ty hlavní body mužete být v klidu a podepsat, pote mate ještě krasnych 30 dni na to aby jste si je řádně nastudovaly. Pokud to tak uděláte myslím že žádný problém nemuže nastat Duležitá vec je také podepsta smlouvu, (kopie vám musí zustat), čestné prohlášení, PLNÁ MOC, a v neposlední řadě ceník pak by to mělo probehnou vše v pořádkuPS:Vždy musí podepsat člověk na koho je elektřina/ plyn psaná!!!!    
    42x 41x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #82
    28.09.2012 22:27:29
    [85.70.82.XXX]

    Dobrý den. Včera mě doma navštívil sympatický pán z X energií, nemohu souhlasit s tvrzením lidí, kteří píší negativní komentáře. Mladík se mnou jednal naprotsto otevřeně a všechny důležité body mi pečlivě vysvětlil. Jméno toho pána bylo Jaroslav Dvořák nevím zda s ním někdo máte také zkušenost, ale já jsem s ním byla naprosto spokojená a v nejbližší době se nechystám nikam přestoupit. Ukazoval mi srovnávací kalkulačku přes internet kde společnost X energie je bezkonkurenčně nejlevnější v distribuční oblasti ČEZ. Nevím zda komentáře výše uvedené píší konkurenční firmy jako např. Centropol u kterého jsem byla než jsem vypověděla smlouvu o připojení, ale zdá se mi až moc nápadné, že by tolik lidí bylo nespokojeno, když já sama jsem si mohla vyzkoušet jednání s touto společností a jsem naprosto spokojená. Jednání obchodních zástupců společnosti Centropol se nedají srovnávat s jednáním pána, který mě navštívil a zastupoval společnost X energie. Proto jsem ráda, že jsem našla tuto diskuzi kde mohu napsat svou pozitivní zkušenost se společností X energie i přesto, co jsem se tu dočetla mohu s jistotou říci, že X energie jsou pro mě mnohem výhodnější než konkurenční společnost výše uvedená.  Marie
    43x 37x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #83
    01.10.2012 09:48:08
    [213.168.183.XXX]

    nejsem a nikdy jsem nebyla u xenergie a na tom že nejednali korektně trvám neměla jsem sil a tak jsem zaplatila 6000.- což je celý můj důchod, toto je za období jednoho a půl měsíce letního  ....už nemám sílu se s nima dohadovat
    43x 42x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #84
    01.10.2012 13:17:41
    [83.208.28.XXX]

    82:čtu a říkám si chudinko, Vy se nedoplatíte.  Naštivte nezávislý kalkulátor energií, přečtěte si obchodní podmínky a pak se rozhodněte. Jenda EnergieJenda.cz
    40x 38x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #85
    01.10.2012 13:19:07
    [46.13.149.XXX]

    smlouvu musíte vypovědět písemně a podepsanou -s  emailem je to neplatný. Nejlépe s dodejkou a je klid. já to tak udělala a smlouvu mně zrušili.Akorát musíte dát výpověd do 2 měsíců.
    42x 42x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #86
    06.10.2012 21:11:33
    [77.92.212.XXX]

    moje zkušenost s X-ENERGIE:Obchodní zástupce mě navštívil doma 13.8.2012, smlouvu musím podepsat ihned, zítra už tady nebude a můžu si to případně rozmyslet a poslat výpověď. Tak jsem 17.8.2012 odeslal výpověď. 24.8.2012 přišel dopis, že mě vítají u X-ENERGIE - na toto jsem nereagoval. A pozor od 1.10.2012 jsem zákazníkem X-ENERGIE. Jak je to možné?!!!!  kde je se ztratila 3měsíční výpovědní lhůta??? Kde se ztratila má výpověď smlouvy??? V pondělí jdu volat na X-Energii a jsem zvědav, co mi řeknou. 
    40x 41x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #87
    10.10.2012 12:56:57
    [77.92.212.XXX]

    odpoveď na 6.10.2012:Velmi solidní jednání společnosti Xenergie. Stala se prý administrativní chyba, takže moji výpověď nezaregistrovali. Ale vše napraví bez sankcí a velmi se omlouvají. Dle mě super. To jsem opravdu nečekal a jsem velmi mile překvapen. Škoda že nemají levnější plyn, snad bych tam i zůstal... :)
    38x 41x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #88
    12.10.2012 15:02:47
    [77.48.104.XXX]

    20.2.2012 jsme podepsali smlouvu se společností Xenergie na dodávku elektřiny. 8.8.2012 už jsme nevydrželi a vrátili se zpět k ČEZu. Za celou dobu jeden "uvítací" nicneříkající dopis!!! Zástupce nám při podpisu tvrdil, že do dvou měsíců bude převedeno (jak jsem později zjistil, tak jen ČEZ má výpovědní lhůtu tři měsíce), i kdyby tedy tři měsíce čekali na ČEZ, co dělali zbylé 4 měsíce?!?! Jinak komunikace absolutně žádná. Až teď - chtějí po nás smluvní pokutu 6.000,-Kč za zrušení smlouvy. Jinak ČEZ reagoval okamžitě na výpověď, na obnovu smlouvy, e-maily...Sice si připlatím, ale mám jistotu.
    40x 39x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #89
    22.11.2012 11:18:16
    [77.48.104.XXX]

    Takže nakonec jsme to dali k právníkovi, ten sepsal jednoduchý dopis a do 14-ti dnů mu přišla odpověď, že se omlouvají za chybu pracovníka bla, bla a že smlouva je ukončena bez poplatků. Nicméně v ten samý den přišla na naši adresu další upomínka... Tato firma je v neuvěřitelném bordelu a zkouší z lidí dostat nesmyslné poplatky.
    48x 55x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #90
    27.11.2012 18:52:31
    [78.102.159.XXX]

    Zdravím,sleduju tuto diskusy a musím říci, že firma X-energie rozhodně není tak solidní jak tady píšou někteří ,,agitátoři´´.Je to ani ne měsíc a moji babičku taky přemluvili k podpisu smlouvy. Pustila je dovnitř, protože se představili jako zástupci PREa nabízeli výhodnější tarif pro seniory. Babička pod vidinou toho, že ušetří nějakou korunu vše podepsala a já se nestačil divit.Neříkejte tady laskavě, že je to problém ,,třetích stran´´. Pracuji také ve velké firmě a povinností X-energie je si svoje pracovníky ohlídat už jenom proto, aby hájili svoje dobré jméno a pověst.Jejich praktiky jsou přinejmenším naprosto neseriózní, vydávat se za někoho jiného a využívat důvěry starých lidí.Doporučuji co nejdříve doporučeně poslat odstoupení od smlouvy ( do 14 dní  bez uvedení důvodu dle § 57).Ze zákona na to dodavatel musí přistoupit. Vzor najdete třeba na http://www.dtest.cz/clanek-1799/odstoupeni-od-smlouvy-o-dodavkach-plynu-ci-elektriny-pro-zvyseni-ceny-ci-zmenu-podminek.Je to sice zpoplatněné (ne pro předplatitele d-testu), ale když čtu ty sankce z výše uvedených příspěvků, rozhodně se to vyplatí.My jsme to takhle udělali a musím říci, že vše proběhlo naprosto bez problémů.Neříkám, že ČEZ (potažmo PRE) jsou nejlevnější dodavatelé, jsou v podstatě monopol na trhu, ale lidi proboha vybírejte si větší seriózní firmy, které mají už nějakou historii a které s Vámi případě nějakých problémů komunikují a chtějí věci řešit.UPOZORŇUJI, ŽE JSEM NAPROSTO NEZAUJATÝ JAKOUKOLIV TŘETÍ STRANOU A PÍŠI JEN Z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI.Držte se Michal :)). 
    39x 53x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #91
    27.11.2012 19:02:45
    [78.102.159.XXX]

    K PŘÍSPĚVKU Č. 90: Omlouvám se, poslal jsem špatný odkaz, je to http://www.dtest.cz/clanek-1600/odstoupeni-od-smlouvy-o-zmene-dodavatele-elektriny-uzavrene-pri-podomnim-prodeji.Tak ahoj,
    45x 42x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #92
    04.12.2012 16:08:13
    [93.91.152.XXX]

    je to podvodná společnost,15.11 2012 jsem ukončil smlouvu ale ještě za měsíc prosinec si ůčtují zálohu,s tím,že to nestihli.poplatek za deaktivaci chtějí zaplatit do 3 dnů ale zálohy vrací až za dva měsíce jsou to obyčejní okradači obyčejných lidí.LIDI DEJTE SI POZOR!!!!
    42x 37x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #93
    04.12.2012 19:31:27
    [89.233.157.XXX]

    Zdravím všechny co mají zkušenost se změnou dodavatele, už jedno s jakým.Jsem bývalí zaměstnanec nejmenovaného alternativního dodavatele a tak mám na věc nezaujatý názor.Četl jsem si pár příspěvků které jste zde uváděli.Samozřejmě, že obchodní zástupci někdy nepodávají až tak pravdivé informace ale pokud s někým sepisujete smlouvu a on Vám řekne, že je z Čezu a na smlouvě je logo jiného dodavatele, už to Vám může být trochu divné.Váš velký problém je ten, že nečtete smlouvy a po odchodu obchodního zástupce si nepřečtete ani Všeobecné obchodní podmínky, tam by jste se dočetli, že na bezplatné odstoupení máte 30 dní od podpisu smlouvy ale dle energetického zákona máte právo na bezplatné ostoupení do 5ti dní před zahájením dodávek. Samozřejmě toto ve výpovědi je lépe uvést a výpověď zaslat doporučeně poštou s vlastnoručním podpisem. Poté se vyvarujete problémům které máte.Úspory u alternativních dodavatelů za dodávky silové elektřiny a zemního plynu samozřejmě jsou oproti dominantním dodavatelům .Nemůžete říci o někom, že je to podvodná společnost. Z komunikaci se zákazníky pří mé bývalé práci jsem se kolikrát dozvěděl, že Vy jako zákazníci Všeobecné obchodní podmínky nečtete a neznáte postupy daného dodavatele.Poté prostě řeknete, že je to podvodná firma ale jen z toho důvodu jelikož věci nešli podle Vašeho přání.Vše se řídí dle Všeobecných obchodních podmínek ( dále jen VOP) a ne podle toho jak si každý přeje.Přirovnejte si to k jakémukoliv jinému produktu. Pokud já si třeba vezmu nějakou peněžní půjčku v bance, tak se jako zákazník musím řídit VOP té dané banky a pokud něco poruším, plynou z toho sankce atd.Všude je to stejné, jen to chce lépe číst a výpovědi podávat v časném termínu. Né se poté dohadovat, že jste to podali včas, protože to Vám nepomůže. Česká pošta uvádí na obálky datum odeslání.S pozdravem... 
    39x 39x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #94
    18.12.2012 05:52:24
    [85.70.23.XXX]

    93 - Pane, vám se to říká, přečtěte si, já mám obdobnou zkušenost jako mnoho ostatních. Obchodní zástupce navštívil mou skoro devadesátiletou matku, která mu otevřela protože se vydával za zaměstnance Čezu s tím že jde zlevnit energii.  Po jeho odchodu čtením  přes lupu matka  zjistila, že jí podvedl a k žádné slevě vlastně podle ceníku ani nedošlo.  Asi za dva dny ji z Xenergie volala telefonem nějaká paní, které matka řekla že nechtěla a ani nechce od ČEZ odejít a ona jí na to odpověděla, že bude stejně muset  začít  platit jim. Smlouvu podepsala 5.12.2012 a následně matka 17.12.2012  odeslala doporučeně  ve lhůtě odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu, neboť byla uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání dodavatele.  Píšu to hlavně proto, že Xenergie zneužívá staré lidi, tito lidé nejsou schopni v době kdy jim je slibováno že ušetří nějaké peníze si smlouvu přečíst. Matce obchodní zástupce říkal, že již podepsala skoro celá Jaroměř. Takže  nevěřím  tomu, že druhý den již nejsou k dispozici. Podle mne by bylo seriozní, kdyby obchodní zástupce vysvětlil zákazníkovi o co se jedná, kolik ušetří, nechal mu smlouvu do druhého dne a pak se vrátil k podepsání smlouvy. Podle mne by žádný čas neztratil a nepoškozoval jméno svého zaměstnavatele.  Z předchozích příspěvků jsem zjistil, ža právě kvůli jednání obchodních zástupců většina lidí odstupuje od smlouvy.
    58x 41x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #95
    19.12.2012 14:20:55
    [89.233.157.XXX]

    Vážený pane, uvedl jste to zde správně. Lidé odstupují od smlouvy jen kvůli obchodním zástupcům, kteří se snaží aby klient smlouvu podepsal za každou cenu. Nicméně společnost samostná za jeho jednání nemůže. Obchodní zástupce se nedá odposlouchávat jak u zákazníka jedná. Přesto když Vás obchodní zástuce navštíví tak ta úspora oproti dominantnímu dodavateli je. Bohužel někteří obchodní zástupci neumějí říci, že se mění dodavatel a ČEZ jako distribuce zůstává, pokud se jedná o distribuční území ČEZU. V těchto případech nejsou podvodníky různí dodavatelé ale obchodní zástupci jako jedinci. A lidé toto neumí rozdělit. Nejjednoduší je pro každého napsat, že dodavatelská společnost je podvodník a hotovo.Bohužel v několika případech které jsem zde četl je to úplně jinak. 
    37x 48x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #96
    21.12.2012 07:50:22
    [83.208.20.XXX]

    po sepsani smlouvy je takzvany verifikacni hovor, kde to novy zakaznik musi potvrdit. jedna z prvnich vet co tam zazni je, ze meni dodavatele!!! tak nevim, kde je problem ??? pro x energii delam nejaky ten patek a storna na nasi pobocce jsou minimalni.... spise si myslim, ze nas nekdo prepise tak, ze hani nase jmeno .........
    36x 40x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #97
    14.01.2013 13:59:17
    [46.23.143.XXX]

    Dnes nás navštívili obchodní zástupci firmy xenergie, kteří nám vysvětlili, že se slučuje RWE a Eon dohromady, tudíž se musí sepsat nová smlouva. Po sepsání smlouvy nám bylo řečeno, že nás budou telefonicky kontaktovat do 14-ti dnů a informovat  o převodu. Telefon si však od nás nevyžádali, tudíž nám to bylo podezřelé, takže jsme od smlouvy odstoupily /zrušili/. Firma jde k zákazníkům s podvodnými úmyslu, tudíž  POZOR!  / po telef. hovoru s Eon mi bylo sděleno, že k žádnému slučování nedochází, tudíž se jedná o podvod/
    38x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #98
    20.01.2013 02:14:36
    [89.203.212.XXX]

    co to je za blbost? Xenergie nespada pod Bohemia energy. Xenergye určitě není podvodná firma, řeší vše transparentně, a hlavně slevňují, například elektřina se mi slevnila s 1356 kč na 1262,- nový ceník mají na stránkách takže maximální spokojenost...U mě 10 z 10
    40x 36x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    #99
    23.01.2013 19:17:46
    [94.230.150.XXX]

    Právě mi zazvonil pán za dveřmi. Předložil jakýsi průkaz, kde bylo napsáno jasně logo PRE a jméno. Že mi usnadní vyúčtování..atd, atd. Zdůraznil, že je od PRE.Teprve, když jsem řekla, ať mi řekne webové stránky, kde si vše nastuduji, řekl xenergy.cz !!Na internetu jsem přečetla, že vůbec žádné pověření PRE nemají. Jsou to normální prodejci cizí firmy! Alespoň tak to chápu z jejich web stránky. Pozor na to!    
    47x 40x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    27.01.2013 09:27:21
    [89.190.63.XXX]

    moji 80 letou matku navštívíli agenti od X energie, vnutili se jí do domu a podvodem si vynutili podpis smlouvy na odběr elektřiny stím ,že jsou od stejného dodavatele, od kterého maminka bere energii již mnoho let a je spokojená. Byl to však podvod. Prosím o radu, jak z toho ven, nebo jestli by se neměla podat nějaká hromadná žaloba na tento postu uzavírání sluv. Prosím o radu jaja.kalivodova@seznam.cz Děkuji
    39x 49x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    29.01.2013 23:03:27
    [89.203.212.XXX]

    :)
    41x 39x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    07.02.2013 11:36:24
    [37.188.231.XXX]

    Měl jsem tu čest seznámit se jak s X Energií, tak s Bohemia Energy. Obě firmy mají velmi podobné obchodní podmínky, obě firmy používají podomní pracovníky, které si školí k obrazu svému, obě firmy používají podobné praktiky (pomocí lží se snaží nalákat především starší lidi k přechodu k nim), komunikace s oběma je velmi pomalá a neseriózní (tlf.operátoři neznají předchozí komunikaci), na některou korespondenci vůbec nikdy nereagují, komplikované smlouvy nedají nikdy dopředu k přečtení, protiprávně ofotografovávají občanské průkazy, atd. Co s tím. Energetický regulační úřad, který oběma firmám udělil licenci k provozování této činnosti zřejmě tyto negativní články nečte a nedělá z toho žádné závěry. Musíme tedy všichni podvedení požadovat od tohoto úřadu zrušení licence těmto firmám, jinak se ani po stovkách článků nic nezmění. 
    48x 48x
    Neprověřený uživatel: Veronika anonym
    01.10.2013 21:43:16
    [90.180.40.XXX]

    Paní co bojuje s Xenergie od srpna

    Dobrý den, pokud jste fyzická osoba máte nárok na odstoupení od smlouvy 5 dnů před zahájením dodávky !!!   
    42x 39x
    Neprověřený uživatel: Radka Nováková
    29.04.2014 16:31:30
    [212.80.67.XXX]

    Boj o informace

    Připojuji ke všem negativním hodnocení xEnergie. Také mě v únoru 2014 navštívil prodejce energie, s tím, že mám uzavřenou smlouvu s nevýhodným tarifem a nabídl mi levnější elktr. energii u této společnosti. Když jsem se podivila, jak může vědět, jaký tarif kde mám, sdělil mi, že pracuje pro více společností. Už to je divné, k vaším osobním údajům se dnes dostane kdokoliv kdekoliv. Na některé mé dotazy neznal ani odpověď.Podepsala jsem s tím, že mě ujistil, že v případě potřeby mě kdykoliv  po tel. domluvě navštíví a příp. dotazy vyřeší. Když k tomu však došlo, už jsem ho neviděla, přesto, že si se mnou smluvil schůzku .Smlouvu tato společnost uzavírá na 2 roky, ale skutečný odběr energie zbytečně prodlužuje, takže levnější energii nebudete mít 2 roky, ale možná 1 a 1/2 roku.Smlouva se mnou byla uzavřena v únoru 2014 a naplánovaný datum změny až 1.8.2014.Korespendovala jsem tedy emailem s info@xenergií a telefomovala se zákaznickou linkou, ale též vezvýsledně. Ta mé mailové dopisy vůbec nereagovali, tel. operátoři komunikovali neprofesionálně a když mě informali, tak nepravdivě. Např. že když jsem dosud od nich nezačala odebírat energii, nemusím žádné odstoupení od smlouvy posílat,ani odvolávat výpověď u původního dodavatele. To p o z o  r- obojí je nutné alespoň 5 dní před začátkem odběru, jinak se vystavujete nebezpečí pokuty u tohoto dovatele a neoprávněného odběru a odpojení energie u původního dodavatele.Když jsem chtěla po tel. operátorovi kontakt na odpovědného pracovníka, s kterým bych vše vyřídila, byla jsem odmítnuta, že styk se zákazníky zajišťují pouze oni. To protelefonujete mailand, hovory prodlužují a nic,co by odpovídalo pravdě  se nezvíte. Jiné kontakty neseženete ani na jejich web stránkách, prostě nikde.Takže to už mě došla trpělivost a od smlouvy jsem odstoupila.Zůstávám tedy zatím u Čezu, kde mám sice elektřinu dražší, ale jistotu, že budu po odborné stránce kvalitně informována, a na svém potrále se  kdykoliv dozvím, co potřebuji a vše si také sama zkontroluji.Došla jsem k závěru, že nejjistější je uzavřít smlouvu přímo na pobočce zákaznického centra kterékoliv společnosti v místě bydliště. To však xEnergie nemá.
    38x 34x
    Neprověřený uživatel: Silvie anonym
    29.05.2014 00:23:31
    [85.207.17.XXX]

    Také podvedeni.

    Dobrý den, také patříme k těm lidem, co jsme podepsali smlouvu s xEnergie. Zástupci firmy se  prezentovali úplně jinak, že chtějí jen přepočítat naši spotřebu. Nabídli finančně lepší nabídku, my-velmi důvěřiví důchodci- podepsali smlouvu. Nastal problém, my tentýž den volali jejich zástupce, ale nebral telefon, asi tak 20x. Z toho jsme usoudili, že jsme naletěli. A jak čtu tyto komentáře vidím, že nejsme sami. Ať se tato firma stydí za své praktiky !!!! 6000,-kč,  budeme muset zaplatit za storno smlouvy, opravdu pro nás moc peněz !!!! Tito lidé nemají svědomí. Ať se všem v xEnergii  špatně usíná!!! OPRAVDU HNUS !!!!!!! 
    34x 35x
    Neprověřený uživatel: Tomáš Křepela
    09.06.2014 17:57:57
    [90.178.153.XXX]

    Téměř podveden

    Před chvílí jsem slušně vypoklonkoval zástupce X Energie. Jak je asi u této firmy zvykem, vydávali se za pracovníky ČEZ a RWE dohromady. Tvrdili, že všechny dodávky energií přebírá jejich firma a pokud udělám maličkost a podepíšu nové odběratelské smlouvy vše bude dál v pořádku. Jako vyšperkování dodali, že stávající dodavatelé již dodávat nemohou, neboť pan Bakala vše rozkradl a poslal do Švýcarska. Jak geniální - tvůrce tohoto marketingového tahu je muž na svém místě. Dokonce jsem od nich dostal tel. číslo, kde prý mi vše potvrdí. Zavolal jsem tedy, ale svému stávajícímu operátorovi a už jsem viděl, jak se jim protahují dršky. Ceny X Energie mě již ani nezajímají, protože nejsou solidní firmou.
    29x 31x
    Neprověřený uživatel: dominik m
    04.07.2014 10:48:29
    [78.45.77.XXX]

    NEZNALOST

    Určitě nebudete platit žádnou pokutu když to chcete zrušit druhej den,tak nevím co tady zase vyvoláváte paniku!!!!!Že tomu nerozumíte to je vaše věc a platit méně asi chcete ne??Tak to neřešte elektřina bude pořád stejná!!
    29x 31x
    Neprověřený uživatel: Karel Vladík
    31.08.2014 15:41:10
    [88.101.113.XXX]

    Stanovisko Nejvyššího soudu

    #13931 Odpověď Karel Možná to někomu pomůže. K identifikaci účastníka smlouvy při chybějícím dodatku právní formy I. K zásadám, z nichž je nutno vyjít při posouzení, zda právní úkon uzavřel někdo, kdo nemá způsobilost mít práva a povinnosti (právní subjektivitu), se Nejvyšší soud ve své rozhodovací praxi opakovaně vyslovil. Tak v důvodech rozsudku uveřejněného pod číslem 9/2001 Sbírky soudních rozhodnutí a stanovisek Nejvyšší soud vysvětlil, že jsou obecně možné dvě základní situace: První se pojí se stavem, kdy označení účastníka smlouvy je formálně bezvadné (zahrnuje všechny potřebné identifikační znaky) a právní úkon tak má nutné náležitosti, avšak příslušná smluvní strana není způsobilá k právním úkonům. Takový nedostatek způsobuje absolutní neplatnost smlouvy podle § 38 odst. 1 obč. zák. Ve druhém případě je účastník smlouvy označen vadně (nesprávně, či neúplně). O typicky nesprávné označení účastníka smlouvy jde, je-li některý z jej identifikujících znaků použit vadně (zkomoleně, vynecháním slova ve víceslovném názvu, apod.); typicky neúplné je označení, v němž některý z těchto znaků chybí. Vada v označení osoby, která je účastníkem smlouvy, však nezpůsobuje sama o sobě neplatnost této smlouvy, pokud lze z celého obsahu právního úkonu jeho výkladem (§ 35 odst. 2 obč. zák.), popřípadě objasněním skutkových okolností, za nichž byl právní úkon učiněn, zjistit, kdo byl účastníkem smlouvy. O absolutně neplatné smlouvě by se zřetelem k tomu bylo možné hovořit, jen bylo-li by označení účastníka natolik neurčité či nesrozumitelné, že pochybnosti o tom, kdo jím je, nebylo možno odstranit ani výkladem právního úkonu (srov. § 37 obč. zák.). II. Absence dodatku označujícího právní formu společnosti v označení právnické osoby typově patří k těm vadám v označení smluvní strany, které následnou identifikaci smluvní strany s příslušnou obchodní společností bez větších obtíží dovolují. podle rozsudku Nejvyššího soudu sp. zn. 29 Odo 1156/2005, ze dne 27. 9. 2007
    32x 30x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    31.08.2014 15:44:45
    [88.101.113.XXX]

    Chování OZ xenergie je naprosto šílené!!!!

    #13930 Odpověď Karel Také se připojuji k negativním zkušenostem s OZ X energie. Nějaká paní navštívila mou 82letou tchyni. ´Ta mě zavolala na telefon, že je tam nějaká paní /Dostálová, Dolíhalová, Dlouhá????/ a že jí něco nabízí.Přesto, že jsem dotyčné do telefonu výslovně zakázal dál s ní jednat a pokud po ní bude něco chtít ať mi zavolá později, že jedu autem a nemohu nic vyřizovat. Jenže všechno bylo jinak. Paní ji začla vyhrožovat, že jí posílali už dvě upomínky a pokud to nepodepíše, že dostane další a ještě pokutu a že to nařídil pan Babiš. Již jsem zařídil vše aby smlouvy byly zrušeny. Na smlouvách podpis nečitelný. ID OZ pochopitelně chybí! SPZ auta v kterém jezdí: 8B3 2589. Stalo ve V. Hostěrádkách, okr Břeclav, dne 20.8.2014
    36x 33x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    21.10.2014 09:14:01
    [62.168.15.XXX]

    Chválím

    Musím uznat,že chování obchodníku xenergie bylo velice seriozní a v pořádku a mužu jen doporučit a těšit se na přeplatky ne jako u PRE a PLYNÁREN! Doporučuji
    40x 31x
    Neprověřený uživatel: Anonym
    04.05.2015 17:55:57
    [93.91.240.XXX]

    Spokojenost

    Dobrý den,mohu na Xenergii napsat jen klad . Máme tuto společnost už 3 roky a zatím jsme měli přeplatek. Kontakt přes meila max. do dvou dnů. Telefonicky jsem se dovolala pokaždé bez problémů. Zato dnes mě vytočil dealer z Lama energie . Volaly dokonce babičce, které tvrdily něco jiného než on. Tak jsem hos děkuji poslala pryč. S tím , že nemáme zájem cokoli měnit, dokud to nebude nezbytně nutné.
    28x 22x
    Neprověřený uživatel: honza neznalek
    18.08.2015 21:52:36
    [88.100.7.XXX]

    spokojenost

    Dobrý den,ja mohu říct,že jsem z počatku byl nejistý.Pochyboval jsem ,když jsem zde četl tyto komentáře.Ale v realitě jsem zjistil,že opravdu měli zástupci X-ENERGIE pravdu a já ušetřil dle vyučtování.Při ménáštěvě bylislušní a vše mi jasne vysvětli jsem z Frýdku Místku.děkuji
    17x 13x
    Neprověřený uživatel: nebudu udávat
    11.01.2016 21:07:37
    [86.49.103.XXX]

    Už NIKDY

    Tak mě nejvíce dostávají ty poslední inzeráty X-energie a odpověď do 3 dnů ???? Já čekám 2 týdny a nikdo se neozval, jelikož řeším ukončení smlouvy, kdy to chtějí jenom písemně. Posílám to doporučeně (do vlastních rukou) za 145,- poštovného a nikdo si prosím zásilku nepřevzal ani dokonce následně nevyzvedl na poště. Já řádně ukončila smlouvu, pokud si to oni nevyzvedli to už není můj problém a zrovna dneska došel dopis se složenkou na 6.000,- za ukončení smlouvy? Která mě končila normálně??? To je férové jednání ? Nehledě na to je podomní prodej zakázán!!
    7x 7x
    Neprověřený uživatel: Lenka Šrámová
    24.02.2016 23:46:01
    [178.255.168.XXX]

    Ruka ruku myje

    Dobrý večer všem diskutujícím, obecně alternativní dodavatelé jsou dodavatelé závislí na dominantních dodavatelích od kterých krom jiného nakupují energii a plyn (dále pak nakupují na burzách) a proto nemohou zajistit stabilitu ceny a z 90% mají tendenci si zákazníka zafixovat a zavázat smlouvou na dobu určitou. Nedávají tedy zákazníkovi svobodnou možnost změnit dodavatele ve chvíli kdy zákazník sám chce, musí čekat na vypršení smlouvy a ještě dodržet výpovědní lhůtu. Navíc pokud zákazník vypoví smlouvu dříve je mu vyhrožováno sankcemi a pokutami v nemalé výši což rozhodně není úplně korektní chování. XEnergy nespadá přímo pod Bohemia Energy mají pouze stejného jednatele a tím je pan Ing. Jan Kaše, který je těmto firmám jakýmsi poradcem a jak XEnergy tak i Bohemia Energy si nejvíce cení těchto rad: „Loajalita neexistuje! Existuje jenom opakovaný nákup. Jakýkoli kompromis v oblasti lidských zdrojů se bezpečně nevyplatí. Nejslabším článkem obchodního systému jsou lidé.“ Nevím jak Vy, ale já z toho tak trochu cítím, že zákazník je až ten poslední na kom záleží. Navíc Comfort Energy je dceřinou společností Bohemia Energy a praxe je taková, že když zákazník Bohemia Energy je nespokojen přetáhne si ho k sobě Comfort a opačně. Jak jinak si vysvětlit návštěvy obchodních zástupců právě u těch zákazníků u kterých je ti třeba? Nehledě na to, že jak tu již bylo správně podotknuto podomní prodej je zakázán. Já osobně volím kombinaci výhodné ceny a možnosti svobodné volby, tedy smlouvy bez závazků na dobu neurčitou. Takže po letech u E.ONu, který stejně jako ostatní dominantní dodavatelé participuje na tom, že jsou ve většině případech i distributorem, jsem zvolila MND (Moravské naftové doly). Sice u nich nemám žádné výhody v podobě žárovek, pojištění, zajištění, výhodného volání apod., které si stejně ve finále zákazník zaplatí, ale mám jistotu českého dodavatele, stabilitu ceny a hlavně mohu kdykoliv já budu chtít odejít a změnit dodavatele.
    8x 11x
    Neprověřený uživatel: Kamil Herejk
    25.04.2016 15:31:02
    [107.170.174.XXX]

    Je to každého věc...

    Je to každýho věc u koho bude, proto je trh tak pestrej, aby jsme se každej měl kam zaškatulkovat. Mně Xenergie vrásky na čele už dávno nedělaj, z postupem času jsem nabral u nich najistotě, ale je to jen díky dlouhodobé zkušenosti. Přeběhlíkům se vždycky nebude něco zdát. Ani mi nevadí, že nemaj po republice rozkládaný pobočky, stejnak jsme už v dnešní době závislý na telefonech a emailu, tak vše řeším prostřednictvím nich. Jako dodavatel si myslím, že je to jedna z mála alternativních společností, co člověku dokáže nabídnout krom podomních dealerů slušné a vstřícné jednání. Když člověk chce, tak si cestu vždycky najde. A cenově? ..lepší průměr. Vždycky se najde lepší i horší, je to na člověku co hledá a co mu sedne.
    23x 2x
    Neprověřený uživatel: Barbora Bitnarová
    29.07.2016 14:15:34
    [37.188.231.XXX]

    Xenergie

    Občas se nestačím divit co tu čtu. Chápu, že občas může dojít k nějakému nedorozumění a problému, ale to co se tu někde píše, to jako vážně? NO jsem šťastná, že to mám doma s Xkama v klidu. Pošťačka jednou za měsíc přinese složenku, vše uhradím a mám klid. A cenově taky nejsou tak strašný jak někdo píše, minimálně o 10% dolů mi cukli s cenou, což se mi dost zamlouvá.
    24x 1x

Napsat komentář








 

Podobné příspěvky z kategorie Ostatní


Všechny ostatní příspěvky patří do této kategorie.

Neprověřený uživatel: anonym
04. 05. 2011

Jan Zahradník

Majitel e-shopu www.nej-cocky.cz Jan Zahradník, IČO 86999443, nabízí čočky za nízké ceny. Po platbě předem následovaly poté už jen výmluvy, že zboží je na cestě a že ho nejspíš ztratila pošta. Na urgence nereaguje, zboží nedodal. Je to podvodník, varuji všechny před nákupem v tomto e-shopu.

Kategorie: Ostatní
Autor: 194.213.57.XXX
183x 247x
Neprověřený uživatel: anonym
27. 10. 2009

Kamarad Vlastislav Novaček

Chci udelat peklo kamaradovi kterému jsem pujčil 28 000,- Jeho jmeno je Vlastislav Novaček. Tváři se jako kamarád, ale je to lidska hjena, ma i nove tel. cislo které nemám, staré nepoužívá.

Kategorie: Ostatní
Autor: 213.226.203.XXX
219x 296x
Prověřený uživatel: Zdeněk Suchan
22. 07. 2012

pokud chcete vydělat…čtěte..pokud ne nečtěte

  Zdravím Vás.Pokud už nechcete střídat  bídu z nouzí nabízím Vám práci kterou nejenom vyděláte za práci ale můžete zhodnotit i vložené finance.Spuste lidí jsou nevěřící tomášové jako jsem i já a tuto nabídku jsem dostala už před půl rokem a aniž bych si zjistila víc,okamžitě jsem ji zavrhla.Teď toho lituju protože jsem za toho půl… (více)

Kategorie: Ostatní
Autor: 46.33.112.XXX
147x 215x
Neprověřený uživatel: anonym
03. 10. 2011

Vodafone

Pozor na vnucené sim karty.Pokud jí později nechcete a vůbec jste ji nepoužili tak Vám stejnak pošlou fakturu.Reklamovala jsem tu fakturu,uznali mojí reklamaci poslali složenku na 0 Kč a hned dali do regisru dlužníků

Kategorie: Ostatní
Autor: 77.95.40.XXX
166x 219x
Prověřený uživatel: Zdeněk Suchan
07. 11. 2012

Luděk Fidler

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli nemáteněkdo zkušenost s panem Luďkem Fidlerem? Nabízí manuální práci na doma.. Lucie  

Kategorie: Ostatní
Autor: 89.111.98.XXX
158x 234x